Waar dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:05 schreef wickedmen het volgende:
Eey er wordt shit gepraat in de KLB sc over jullie

Dat moeten hun weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze zeggen dat VBL vol zitten met zielepoten

Iets met een pot en een ketel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]

Ik denk dat de mensen in deze SC het nog het best voor elkaar hebben als ik alle andere SC's bekijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij lult. Onruststokertje. Niemand durft ons toch aan te pakken JR. Je weet toch

De ironiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]

Ik had niks anders verwachtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Nu jij hier post zit er wel een kern van waarheid in.

Als ik een blik werp op dat KLB SC vind ik ook niet dat daar bijster veel verstandige teksten staan.quote:

Ik en GGMM zijn het hiermee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een blik werp op dat KLB SC vind ik ook niet dat daar bijster veel verstandige teksten staan.

Waarom post je er dan nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik en GGMM zijn het hiermee eens

Het is fatsoenlijker om GGMM en ik te zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik en GGMM zijn het hiermee eens

Je kan ook een leuke hobby zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet iets belachelijk te maken hebben

Ik ben fervent Feyenoord supporterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook een leuke hobby zoeken

Ja dat gun je niemand.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben fervent Feyenoord supporter

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Dromedaris heeft de Oase gevonden. Ik herhaal: de Dromedaris heeft de Oase gevonden.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Dromedaris heeft de Oase gevonden. Ik herhaal: de Dromedaris heeft de Oase gevonden.

Haha poepquote:

Je had ook gewoon de OP kunnen lezen, maar blijkbaar ben je nog te achterlijk dat dat uberhaupt bij je opkomt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb Stijn al DM gestuurd. Jij bent tenslotte geen crew meer

Ik las er per ongeluk een artikel over op de frontpage, zuurpruim.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de OP kunnen lezen, maar blijkbaar ben je nog te achterlijk dat dat uberhaupt bij je opkomt.

En daar stond niet uitgelegd wat het is?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las er per ongeluk een artikel over op de frontpage, zuurpruim.

Helemaal niet.quote:

Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gespeeld.

Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Nou ja, ook.
Maar ik won een rambo-potje met alle 3 de punten vriend.
Ik begin écht teringgoed te worden in dat spel.

Nee ik ging nog wel mee in de Curve Fever hype maar haxball boeit toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik de enige was hier.

Misschien mezelf ook vroegtijdig de dood injagen door drugsgebruik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?

SOWquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?

3 godverdomme.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders schrijf ik nu alvast een mooi memoriam voor in het NRC
Rene
GGMM
Won ooit met 7 punten een Rambo spel.
Rust zacht

Ik denk dat je al heel blij mag zijn dat je iig nog 1 memoriam krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 godverdomme.
Dat zou wel echt kut zijn als je dan ook nog een fout maakt.

Schoten gevuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien mezelf ook vroegtijdig de dood injagen door drugsgebruik.

Mooi, dan ga ik er ook niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ging nog wel mee in de Curve Fever hype maar haxball boeit toch niet

DRIE GODVERDOMME DRIEquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk jaar ben je geboren dat wil ik er ook bij.
Oh nee. Dit wordt m
Rene
GGMM
40 ----- 45
Won ooit met 7 punten een Rambo spel.
Rust zacht

Pubdarts is ook wel leukquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik er ook niet aan beginnen.

Wat een oplichters joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SOW KOEKOEK
Voorbeeldberekening tarief rouwbericht*:
Formaat: 2 kolommen breed, 100mm hoog per kolom
Plaatsing: 2 x 100 mm (200 mm x ¤ 6,95) = ¤ 1.390,- incl. BTW
Wat is je lokale krant rene?

Dit vind ik wel een prestatie van formaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Stijn verslagen.In het officiële toernooi.

Ik start tegen die tijd wel een crowdfunding actie op fok.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een oplichters joh.Beetje geld slaan uit andermans dood. Echt extreem zielig om dat soort prijzen te vragen.
Maar ik wil toch echt het NRC.

met 2-0 trouwens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een prestatie van formaat.

Is dat moeilijk dan? Ik won zelfs van Stijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Stijn verslagen.In het officiële toernooi.

Dat siert je.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik start tegen die tijd wel een crowdfunding actie op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |