Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Nou ja, ook.
Maar ik won een rambo-potje met alle 3 de punten vriend.
Ik begin écht teringgoed te worden in dat spel.
Nee ik ging nog wel mee in de Curve Fever hype maar haxball boeit toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik de enige was hier.
Misschien mezelf ook vroegtijdig de dood injagen door drugsgebruik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?
SOWquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je de wereld ook iets anders nalaten dan zure reacties en twijfelachtige prestaties in flash kutgames?
3 godverdomme.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders schrijf ik nu alvast een mooi memoriam voor in het NRC
Rene
GGMM
Won ooit met 7 punten een Rambo spel.
Rust zacht
Ik denk dat je al heel blij mag zijn dat je iig nog 1 memoriam krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 godverdomme.
Dat zou wel echt kut zijn als je dan ook nog een fout maakt.
Schoten gevuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien mezelf ook vroegtijdig de dood injagen door drugsgebruik.
Mooi, dan ga ik er ook niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ging nog wel mee in de Curve Fever hype maar haxball boeit toch niet
DRIE GODVERDOMME DRIEquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk jaar ben je geboren dat wil ik er ook bij.
Oh nee. Dit wordt m
Rene
GGMM
40 ----- 45
Won ooit met 7 punten een Rambo spel.
Rust zacht
Pubdarts is ook wel leukquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik er ook niet aan beginnen.
Wat een oplichters joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SOW KOEKOEK
Voorbeeldberekening tarief rouwbericht*:
Formaat: 2 kolommen breed, 100mm hoog per kolom
Plaatsing: 2 x 100 mm (200 mm x ¤ 6,95) = ¤ 1.390,- incl. BTW
Wat is je lokale krant rene?
Dit vind ik wel een prestatie van formaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Stijn verslagen.In het officiële toernooi.
Ik start tegen die tijd wel een crowdfunding actie op fok.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een oplichters joh.Beetje geld slaan uit andermans dood. Echt extreem zielig om dat soort prijzen te vragen.
Maar ik wil toch echt het NRC.
met 2-0 trouwens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een prestatie van formaat.
Is dat moeilijk dan? Ik won zelfs van Stijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Stijn verslagen.In het officiële toernooi.
Dat siert je.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik start tegen die tijd wel een crowdfunding actie op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |