quote:
40-45quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:22 schreef YazooW het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van het publiek in Thialf?
50PLUS.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:22 schreef YazooW het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van het publiek in Thialf?
Dan is het schaatsen dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:25 schreef YazooW het volgende:
En wat nu als die oudjes er straks niet meer zijn?
Er komen altijd wel weer nieuwe bejaardenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:25 schreef YazooW het volgende:
Nagy is de eerstequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er straks boven de 7 minuten gaan rijden. Dat zou eigenlijk niet mogen op zo'n toernooi.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hänggi wordt nummer 2 boven de 7 minuten.
Ik wilde al bijna vragen om een Hanggi feit van IR, maar die is er al.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]ga
je
mond
spoelen
.
Hij heeft dit jaar nog wel een PR op de 3km gereden.
Onder ideale omstandigheden rijdt Kramer 6:10, nu is het duidelijk veel zwaarder. Ik denk dat Kramer nu 6:14 gaat rijden.quote:
quote:
Dat was Schneider.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Hanggi was toch die gek met die speciale techniek die absoluut niet werkte?
Nee, dat was Roger Schneider. Die dweilde het ijs, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Om de 3 rondje een koprol inderdaad, om de luchtcirculatie te stimuleren. Het bleek niet te werken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Wat een clownquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heeft Hedrick het ook wel eens gedaan toen ie net over ging op het ijs. Maar die stopte er snel mee omdat het niet werkte. Schneider reed juist eerst normaal best hard, en ging toen dit doen..
Volgens mij zijn er ook aardig wat jonge mensen aanwezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:25 schreef YazooW het volgende:
altijd toch ook wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook aardig wat jonge mensen aanwezig.
Volgens mij wel, ik heb zelf al meer dan 10 jaar niet meer geweest. Sfeer was toen altijd goed, volgens mij nog steeds zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
altijd toch ook wel?
het kan ook over-belachelijk worden gemaakt. Het is best leuk zo'n live wedstrijd. Ik wil ook wel weer eens een keer, het nieuwe Thialf checken
Volgens mij wel, ik dacht eerst "Ben je Anette kwijt, ben je weer alleen". Maar Bert is logischer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:53 schreef Montov het volgende:
Wat zei Kramer tegen die cameraman?
Ben je Bert weer kwijt?
Ach ja, regeltjesgeneuk. Net als toen met Bob de Jong in zijn laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Toch jammer, want hij is best goed bezig.
Met deze tijd komt ie toch wel in de buurt denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Helaas gaan we Van der Poel niet meer zien op de 10 km. Daar heeft ie namelijk al 13:04 gereden.
Hersman werd weer helemaal blij van Bon Joviquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze draaien vandaag uitstekende muziek.
kolerequote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
HAHAHAHA
ZE KEKEN NAAR HET PR VAN NILSEN
Van der Poel heeft 6:23 staan
Laten we het hopen. Zijn 500 meter was niet zo best, namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze tijd komt ie toch wel in de buurt denk ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ze keken naar het PR van Nilsen die in de rit ervoor reed
Ik zie alleen 3 Nederlanders, Swings en Pedersen sneller rijden...dan kom je een heel eind in de buurt van kwalificatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zijn 500 meter was niet zo best, namelijk.
Maar zijn bronzen 10 kilometer van Nagano blijft legendarisch (tegen de 'Belg' Bart Veldkamp).quote:
ja wow! knappe vent nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil er ook zo goed uit als Ard Schenk op die leeftijd
Die kan nog steeds alle meiden krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil er ook zo goed uit als Ard Schenk op die leeftijd
Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
maar dat waren dus altijd wel echt toffe EK's en WK's met Rintje
meer genot dan Sven Kramer die alles met 2 vingers in de neus wintquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenDie battles met Ids en Falco waren ultiem genot
Daar kan Sven weinig aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meer genot dan Sven Kramer die alles met 2 vingers in de neus wint
en met de weersomstandigheden, buitenbanen spektakel. Kos er nog bij (en Storelid), Veldkamp, Sighelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenDie battles met Ids en Falco waren ultiem genot
Dat zeg ik toch niet? Maar het is in iedere sport zo dat wanneer er 1 iemand jarenlang alles wint het er niet leuker op wordt voor het publiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan Sven weinig aan doen natuurlijk
En die paarse kop van Ritsma als het te warm werd in de hal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en met de weersomstandigheden, buitenbanen spektakel. Kos er nog bij (en Storelid), Veldkamp, Sighel
Dat was wel heerlijk typisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Dat ze het toen verneukten op de ploegenachtervolging waardoor Ritsma alsnog geen goud won was ook vrij chanant.
En de schrik van de jonge Rintje toen-ie in Albertville naast Leo Visser op een bankje zat en deze WEER NIET Olympische kampioen werd. Visser vloekte en tierde als een ketter en Ritsma schrok zich rot. Hij wist nog niet dat hem hetzelfde lot zou wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die paarse kop van Ritsma als het te warm werd in de hal.
die tijden zijn m.i pas een beetje interessant bij een laatste rit. Maar nu zo tussendoor vergelijken met Yuskov, voor een plaats half in het klassement, why?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:46 schreef Zorro het volgende:
Tijden rechtsonder zien er weer geloofwaardig uit
Je weet maar nooit of het opeens gaat dooien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die tijden zijn m.i pas een beetje interessant bij een laatste rit. Maar nu zo tussendoor vergelijken met Yuskov, voor een plaats half in het klassement, why?
alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
kut = 1 woord
sport = 1 woord
kutsport = 1 woord
Vroeger waren trolls veel beter.. niet zo opzichtig als nu. Jammer, gemiste kans.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiek
Liever deze mongolen dan die hersenloze criminelen bij het voetbal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiek
Is 7e plaats 5000m niet voldoende? Top 8 AK gaat hij sowieso niet redden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Van der Poel moet de 1500 van z'n leven rijden om nog kans te maken op de 10 km.
Je hoeft natuurlijk niet te kijken he. Iedereen is daar vrij in.quote:
Moet Henriksen wel 8e blijven in het klassement.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is 7e plaats 5000m niet voldoende? Top 8 AK gaat hij sowieso niet redden.
Bart vooral. Goeie analist. Rintje is ook wel prima, op zich.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Jason22 het volgende:
Missen jullie Mart, Bart en Ria ook zo?
Ik zag het voorbij komen , wat een waardeloze nep sportquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te kijken he. Iedereen is daar vrij in.
Veel plezier met trollen verder. Ajuus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen , wat een waardeloze nep sport
volgens mij alleen in NL uitgezonden
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
Welke grapjas heeft dit als laatste rit bedacht?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Staal het volgende:
Er loopt een gewapende man op het parkeerterrein van Thialf. 1 man is beschoten.
Getuige: sportjournalist NU.nl Bas Scharwachter
Dan heeft Herbert meer tijd voor commentaar bij wielrennen....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:16 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten schaatsen verbieden al dat tuig wat er op die evenementen afkomt
Ja, je denkt dat ie 3 a 4 seconden pakt op Blokhuijsen, en dan pakt ie nog eens 2 seconden extra.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:00 schreef Remzz het volgende:
Wat een genot die laatste 3 rondjes van Kramer
Ik heb er toch altijd wat bedenkingen bij als een Ritsma en Wennemars het over doping hebben en zeggen dat het allemaal niet kan en verdacht is. En dat terwijl zij hun successen geboekt hebben in de hoogtijdagen van EPO.quote:
En sindsdien bijna niemand ook maar in de buurt komt van die vorm.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat TeamNL op een bruine boterham met pindakaas die gedopeerde Russen naar huis reed in Sotchi.
Kwam door het nieuwe pak.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En sindsdien bijna niemand ook maar in de buurt komt van die vorm.
Uitstekende luchtcirculatie ook in Sotsjie.quote:
Tsja, en Tuitert was ook zo'n mooie pieker a la Uytdehaage.. Orie met een mening over de Russen is nog de grootste grap. De wetenschapper, marginal gains..quote:Op zondag 8 januari 2017 13:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd wat bedenkingen bij als een Ritsma en Wennemars het over doping hebben en zeggen dat het allemaal niet kan en verdacht is. En dat terwijl zij hun successen geboekt hebben in de hoogtijdagen van EPO.
Die is hier natuurlijk ook minder goed, door die presentatiebreak.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uitstekende luchtcirculatie ook in Sotsjie.
Dit is haar niveau op het moment. Maar dat niveau is niet voldoende om na een slechte race dit toernooi nog te winnen..quote:
Klopt, al denk ik dat ze nog wel een kansje heeft. Als Ter Mors 1:14.50 ofzo rijdt, dan gaat Erbanova misschien choken.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:48 schreef MiLalaa het volgende:
toch jammer dat Ter Mors gisteren niet zo'n 500m reed. Dan had het spannend geweest
Jammer dat ze wel selectief kritisch zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wauw, kritisch hoor van NOS... Ze hebben geleerd van Armstrong![]()
![]()
Ze zijn alleen kritisch over buitenlanders.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wauw, kritisch hoor van NOS... Ze hebben geleerd van Armstrong![]()
![]()
Dit is gewoon tenenkrommend, eerlijk gezegd...quote:Op zondag 8 januari 2017 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat ze wel selectief kritisch zijn.
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:06 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit is gewoon tenenkrommend, eerlijk gezegd...
En dan gaan vragen of het niet raar zou zijn als Fatkulina wordt uitgejouwd tussen allen Nederlandse helden op de arreslee..
Arme meid.
GULJAJF OHOOHOOOO!quote:Op zondag 8 januari 2017 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.
Dan start NOS gewoon een flimpje in van een één of andere stagiair...quote:Op zondag 8 januari 2017 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen net als in 1987 het Russisch volkslied gaat mee neuriën.
kan beter veldrijdenquote:Op zondag 8 januari 2017 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
VDP heeft nog veel te leren op de 1500m.
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?quote:
AK gaat geloof ik voor 5km.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?
Staat virtueel 7e nu, moet bij de beste 6 staan geloof ik?
Dan heeft Herbert het weer foutquote:Op zondag 8 januari 2017 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AK gaat toch voor 5km.
7e plaats AK > 7e plaats AK toch
Om tafarelen boven de 14 minuten te voorkomen.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
technisch gezien zou je 5e in het AK kunnen staan en toch niet mee kunnen doen aan de 10 km? Raar systeem dan.
Waarom niet gewoon de beste 8 in het ak mee laten doen aan de 10?
Is er ergens een goede live tussenstanden site? Huidige afstand, ak?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet de Noor er nog 1 voorbij toch?
Staat virtueel 7e nu, moet bij de beste 6 staan geloof ik?
Ze willen stayers een kans geven de 10km te rijden. Normaal gezien verbeteren zij zich op de 10km.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
technisch gezien zou je 5e in het AK kunnen staan en toch niet mee kunnen doen aan de 10 km? Raar systeem dan.
Waarom niet gewoon de beste 8 in het ak mee laten doen aan de 10?
http://live.isuresults.eu/2016-2017/heerenveen-2/standings1.htmquote:Op zondag 8 januari 2017 14:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Is er ergens een goede live tussenstanden site? Huidige afstand, ak?
Thxquote:Op zondag 8 januari 2017 14:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://live.isuresults.eu/2016-2017/heerenveen-2/standings1.htm
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.quote:
dat weet ik niet maar hij zou wel dicht komenquote:Op zondag 8 januari 2017 14:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.
quote:Op zondag 8 januari 2017 14:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kramer is nog nooit zo goed geweest. Als die nu in SLC zou rijden, had die op de 5km een WR gereden denk ik.
Blokhuizentwitter:marktuitert twitterde op zondag 08-01-2017 om 14:25:09Blokhuizen zou eigenlijk mee moeten kunnen met Kramer op de 1500m. Agressief starten, 1e 400m hard aan. Laatste rit, ben benieuwd! reageer retweet
Leenstra is nog maar 12 jaar oud ofzo.quote:
Het zegt meer over de status van het schaatsen. Veredelde amateurs en een aantal profs uit Nederland.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:53 schreef pietkanarie het volgende:
Kramer is gewoon erg goed... het is eigenlijk niet spannend geweest wie er op de eerste plek zou eindigen. Het is sport op het hoogste niveau wat hij laat zien. Vind dat heel mooi maar wel dubbel. Was toch leuker geweest als het nu allemaal veel dichter op elkaar stond en er op de 10 km nog echt gestreden moest worden voor de eerste plek. Maar goed, dat dat niet gebeurt zegt veel over hoe goed Kramer is.
Zeker op de mannen op de langere afstanden/het allrounden ja. Op de sprint vind ik het anders, daar is de top wel internationaler. Ja, dat lijkt me ook. Dat bij meer tegenstand de overwinningen meer voldoening geven. Al levert hij wel absolute topprestaties, dat zal ook voldoening geven. Jorrit Bergsma kan soms nog wel de strijd aan gaan op de 10 km (is dan wel een Nederlander, maar wel een concurrent). Al denk ik dat ie van een Kramer in deze bloedvorm niet zou winnen. Wat prima is, vind het mooi als Kramer wint maar liefst toch met wat meer tegenstand.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:12 schreef aesop het volgende:
[..]
Het zegt meer over de status van het schaatsen. Veredelde amateurs en een aantal profs uit Nederland.
Wel knap hoor van Sven dat ie zich toch steeds weer weet op te laden en op dit niveau presteert zo der serieuze tegenstand, maar voor hem zou het toch ook meer voldoening geven als er nog een beetje weerstand was vanuit het buitenland.
Wees blij dat ze die streep hebben afgeschaft.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Vet spannend met die verschillen de hele tijd in beeld.
13.15.54quote:Op zondag 8 januari 2017 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Swings op weg naar 13:10 - 13:12
Edit: Zal eerder 13:15 worden
Ik denk zelfs 13:08 of zoquote:Op zondag 8 januari 2017 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees een beetje dat Kramer op de automatische piloot gaat rijden: 13:04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |