Met deze tijd komt ie toch wel in de buurt denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Helaas gaan we Van der Poel niet meer zien op de 10 km. Daar heeft ie namelijk al 13:04 gereden.
Hersman werd weer helemaal blij van Bon Joviquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze draaien vandaag uitstekende muziek.
kolerequote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:07 schreef Max23 het volgende:
HAHAHAHA
ZE KEKEN NAAR HET PR VAN NILSEN
Van der Poel heeft 6:23 staan
Laten we het hopen. Zijn 500 meter was niet zo best, namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze tijd komt ie toch wel in de buurt denk ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ze keken naar het PR van Nilsen die in de rit ervoor reed
Ik zie alleen 3 Nederlanders, Swings en Pedersen sneller rijden...dan kom je een heel eind in de buurt van kwalificatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zijn 500 meter was niet zo best, namelijk.
Maar zijn bronzen 10 kilometer van Nagano blijft legendarisch (tegen de 'Belg' Bart Veldkamp).quote:
ja wow! knappe vent nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil er ook zo goed uit als Ard Schenk op die leeftijd
Die kan nog steeds alle meiden krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil er ook zo goed uit als Ard Schenk op die leeftijd
Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
maar dat waren dus altijd wel echt toffe EK's en WK's met Rintje
meer genot dan Sven Kramer die alles met 2 vingers in de neus wintquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenDie battles met Ids en Falco waren ultiem genot
Daar kan Sven weinig aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meer genot dan Sven Kramer die alles met 2 vingers in de neus wint
en met de weersomstandigheden, buitenbanen spektakel. Kos er nog bij (en Storelid), Veldkamp, Sighelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenDie battles met Ids en Falco waren ultiem genot
Dat zeg ik toch niet? Maar het is in iedere sport zo dat wanneer er 1 iemand jarenlang alles wint het er niet leuker op wordt voor het publiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan Sven weinig aan doen natuurlijk
En die paarse kop van Ritsma als het te warm werd in de hal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en met de weersomstandigheden, buitenbanen spektakel. Kos er nog bij (en Storelid), Veldkamp, Sighel
Dat was wel heerlijk typisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Dat ze het toen verneukten op de ploegenachtervolging waardoor Ritsma alsnog geen goud won was ook vrij chanant.
En de schrik van de jonge Rintje toen-ie in Albertville naast Leo Visser op een bankje zat en deze WEER NIET Olympische kampioen werd. Visser vloekte en tierde als een ketter en Ritsma schrok zich rot. Hij wist nog niet dat hem hetzelfde lot zou wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die paarse kop van Ritsma als het te warm werd in de hal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |