Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegenquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden.
Ik hoop toch geen 23 hoorquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:09 schreef Elleska het volgende:
[..]
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen![]()
(babykilo's wel te verstaan)
dat hoopte ik ook niet. Ik zit er inmiddels overheenquote:
Ik weet dan weer niet hoe menstruatieachtige krampen voelen want die heb ik dus echt nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:13 schreef Kirb het volgende:
Hier inmiddels op CD19 en vandaag opeens wat last van menstruatieachtige krampen (wel heel minimaal). Voor de dames die een eisprong voelen, hoe voelt dat? Meer als steken o.i.d.?
Oh wat lijkt me dat prettig om dat niet te herkennen! Al kwam het vanmorgen vroeg wel goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef twist02 het volgende:
Ik hou het momenteel even niet bij hier dames, sorry!Maar las zo even snel wel een hoop spannende dingen, dus iedereen heel veel succes daarmee!
[..]
Ik weet dan weer niet hoe menstruatieachtige krampen voelen want die heb ik dus echt nooit
Ik weet het, ik ben een trut
Maar bij mij duurt het in totaal altijd wel echt een paar uur en het voelt inderdaad als vrij scherpe steken net boven m'n lies.
Oh en precies op dat moment dat ei proberen te benutten is niet helemaal aan te raden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het dus losgebarsten. Ik trakteer mezelf vanmiddag maar op een Tony's![]()
Twist eet je mee? Of is het nog niet zeker? Wel balen joh![]()
Philo mijn vorige cyclus was 42 dagen en nu 19Hopelijk zit de volgende er tussenin en wordt het weer normaal.
Begrijpelijk dat je in tranen was hoor, ik zou precies hetzelfde hebben (heel irritant af en toe, die emoties) . Wel heel fijn dat je manager zo goed reageerde. Succes maandag, ik ben benieuwd wat het plan wordt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
quote:Op zondag 22 januari 2017 07:26 schreef Philomijn het volgende:
Ik heb net een zwangerschapstestje gedaan. In het donker. Al over mijn handen piesend. Terwijl de kat aan m'n teen knabbelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test van vanochtend zag er ook zo uit maar dit keer was ik echt niet over het maximumstreepje gegaan, heb 'm er elf seconden in gehouden, en had nog niet gedronken dus ook nog geconcentreerde urine. Nou we zien het morgen wel mocht ik weer een echo krijgen.![]()
Roept u maar als ik een foto met krant en stopcontact moet maken.
Dit, dat, alles.
Neequote:Op zondag 22 januari 2017 12:24 schreef Peacefulll het volgende:
Hahaha Philo, een alienWel stom dat je kapotte tests hebt. Heb je een vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat zou wel een mooi cadeautje zijn!
Ah logisch, geen zin in nog een 'Philomijntje'. Succes morgenquote:Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef Philomijn het volgende:
[..]
NeeZit op cyclusdag 37 en dat is met PCOS niet zo boeiend. Maar ik dacht voordat ik morgen weer zo'n fiasco heb van "ik zie iets wat op een zwangerschap kan duiden"... Test ik dit keer vantevoren ipv hysterisch daarna.
Ik ben nooit het medisch traject ingeweest, dus geen idee. Ik heb alleen lange onregelmatige cyclussen. Verder beide keren bij de eerste serieuze poging zwanger, met een theoretische cyclus van 28 dagen (gezien de lengte van de zwangerschap icm laatste ongesteldheid).quote:Op zondag 22 januari 2017 16:13 schreef Philomijn het volgende:
Heb jij ook PCOS?
Thanks voor het meedenkenHm een ovutest. Echt knal-knal is die nog nooit geweest dus kan het proberen. Maar ja, als dat zo is weet ik idd nog steeds niets. Heb gelukkig morgen gelijk om 9:30 de afspraak.
Ik heb totaal geen reden om te nemen dat ik zwanger ben hoor. Behalve dat ik onveilige gemeenschap heb gehad.Maar voel me verder niet anders. En m'n vorige cyclus duurde 140 dagen.
Ik klim iig maar eens in de pen voor een mail naar Sensitest...
Edit: toch maar even een ovu-test gedaan. Bijna geen streepje. Oke prima doei sorry voor deze soap met stom einde
Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd hebquote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef Peacefulll het volgende:
Hoe is het met jou Majo? Knap je al weer een beetje op?
quote:Op zondag 22 januari 2017 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd heb![]()
ik heb vooral erg last van de wond zelf en ben ontzettend moe. Morgen maar eens kijken of ik weer aan je werk kan
Lief dat je ernaar vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal een verrassing. Helemaal niet ongewenst, integendeel, maar heel erg onverwacht. Ik kan het nu IRL maar met een paar mensen delen, maar ik moet veel meer kwijt, want dit roept zoveel emoties op. M'n NOD is over 2 dagen en ook daarna kan het nog alle kanten op, dat weet ik, maar woah.. Ik ben zo blij en zo bang tegelijk.
Sorry dat ik niet op mensen reageer, ik zit nog even bij te komen. Als je weet wie ik ben, leuk, houd nog even je snaveltje toe, ok?
Edit - sorry voor het gebrek aan informatie trouwens, maar ik ben als de dood dat iemand er nu achter komt.
[ Bericht 7% gewijzigd door CassElliot op 23-01-2017 13:42:21 ]Make your own kind of music.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |