Het is erg dubbel maar ik ben natuurlijk vooral blij dat er niets ernstigs aan de hand is. Wel ga ik nog navragen of er dan een andere verklaring is voor de pijnlijke menstruatiesquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmm, ben je opgelucht of vind je het lastig dat je nu niet per se wijzer bent geworden? Ik ben wel blij voor je dat het mee is gevallen!
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:30 schreef Nolita het volgende:
Debsterr fijn, positief nieuws!
Donna spannend! Wordt je normaal altijd in de ochtend en stipt op nod ongesteld?
Majo, fijn dat het meeviel. Aan de ene kant goed om te horen dat er geen grootse zaken gevonden zijn, aan de andere kant lijkt me ook wat lastig dat er nu geen aanknopingspunt is waarmee je verder kunt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wat gaat de volgende stap zijn?
Dat ga ik wel navragenquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:54 schreef Philomijn het volgende:
Een hok vol zaad.Ze gaan dus de onrustige cellen weghalen MLB?
Dubbele uitslag dus MaJo. Kan de pijn ook iets zijn wat "gewoon" vanuit je darmen oid komt? Ik hoop dat je snel herstelt!
Bummer Donna! Kan me voorstellen dat het jammer is. Dan idd nog maar even twee maanden extra sparen![]()
Peace nog twee nachtjes slapen...
Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, tochquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:46 schreef Missladybug het volgende:
Mijn afspraak bij de gyn was vandaag. Ging prima! Gelukkig weinig bloedverlies. Alles duidelijk en het gaat helemaal goedkomen. Ook deze gynaecoloog heeft bevestigd dat ik gewoon zwanger kan/mag worden.
Maar komende ronde word denk ik niks. Ik heb mijn eisprong op de dag van het onderzoek waarbij ze wat weefsel weghalen.
Ik ga daar niet met een hok vol zaad liggen. Ik zie al helemaal voor me dat ze dat weefsel onder de microscoop leggen en hele kuddes voorbij zien zwemmen.
Dus hopelijk is mijn ei wat later deze maand.
Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, toch?
Oh jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.
Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegenquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden.
Ik hoop toch geen 23 hoorquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:09 schreef Elleska het volgende:
[..]
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen![]()
(babykilo's wel te verstaan)
dat hoopte ik ook niet. Ik zit er inmiddels overheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |