abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick woensdag 18 januari 2017 @ 19:36:29 #151
382129 crew  Donna
pi_168251212
Normaal wel Nolita, maar sinds we de condooms de deur uit hebben gedaan vindt m'n lichaam het grappig om random tijden te kiezen en vorige maand zelfs een dag te laat. :')
pi_168251235
Goed nieuws over dat weefsel Debsterr! BMM met een spiegel bekijken lijkt me ook erg vreemd!

Fijn dat het meeviel Majo.
Ik ben ook benieuwd naar de volgende stap.

Hopelijk zit het toch goed Donna! Wanneer ga je testen?
pi_168253989
MLB, succes morgen bij de gyn. Hopelijk krijg je een geruststellend gesprek. Wel vervelend, een menstruatie en een echo. Maar zo denken: deze mensen kijken niet meer gek op van een bloedende kut :')

Donna: wat een ruktiming. Kan je het nog een beetje loslaten? Zo van: het komt wanneer het komt zeg maar? Of baal je echt hard?

Debster: fijn van het positieve nieuws! Ik duim voor een good to go over 6 weken!
  Moderator / Colorchick woensdag 18 januari 2017 @ 21:10:12 #154
382129 crew  Donna
pi_168254742
Ik kan het nog wel loslaten, maar het zou makkelijker zijn als ik niet wist dat m`n vriend steeds weg is tijdens m`n ovulatie haha. Nu weet ik eigenlijk zeker dat het de komende 2 rondes niets wordt en dat vind ik wel heel jammer. M`n vriend ook, maar die heeft net gekeken wat een kinderwagen kost dus die wil wel 2 maandjes extra sparen, haha.
Maar ik kijk dus wel uit naar onze eerste echte ronde, met daadwerkelijke seks tijdens de vermoedelijke ovulatie.
M`n bruinverlies wordt erger nu, dus ik denk ook nu weer ongesteld. Ik baal niet zo snel gelukkig, dat scheelt, maar het is toch wel jammer, dat zeker.
pi_168256054
Mijn afspraak bij de gyn was vandaag. Ging prima! Gelukkig weinig bloedverlies. Alles duidelijk en het gaat helemaal goedkomen. Ook deze gynaecoloog heeft bevestigd dat ik gewoon zwanger kan/mag worden.

Maar komende ronde word denk ik niks. Ik heb mijn eisprong op de dag van het onderzoek waarbij ze wat weefsel weghalen.
Ik ga daar niet met een hok vol zaad liggen. Ik zie al helemaal voor me dat ze dat weefsel onder de microscoop leggen en hele kuddes voorbij zien zwemmen.
Dus hopelijk is mijn ei wat later deze maand.
pi_168256343
Een hok vol zaad. _O- Ze gaan dus de onrustige cellen weghalen MLB?

Dubbele uitslag dus MaJo. Kan de pijn ook iets zijn wat "gewoon" vanuit je darmen oid komt? Ik hoop dat je snel herstelt!

Bummer Donna! Kan me voorstellen dat het jammer is. Dan idd nog maar even twee maanden extra sparen :D

Peace nog twee nachtjes slapen...
Dit, dat, alles.
pi_168257152
Klopt philo. Eerst een biopsie om de cellen te onderzoeken, en daarna waarschijnlijk een kleine operatie om het allemaal weg te halen.
Het stelt niet veel voor.
Die operatie gebeurd in de eerste twee weken van mijn cyclus, zodat ze zeker weten dat ik niet zwanger ben.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:05:32 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168258596
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmmm, ben je opgelucht of vind je het lastig dat je nu niet per se wijzer bent geworden? Ik ben wel blij voor je dat het mee is gevallen!
Het is erg dubbel maar ik ben natuurlijk vooral blij dat er niets ernstigs aan de hand is. Wel ga ik nog navragen of er dan een andere verklaring is voor de pijnlijke menstruaties :)

Jij ook een fijne uitslag! Scheelt toch ook weer een operatie :) Nu hopen dat de uitslagen verder goed zijn!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:30 schreef Nolita het volgende:
Debsterr fijn, positief nieuws!

Donna spannend! Wordt je normaal altijd in de ochtend en stipt op nod ongesteld?

Majo, fijn dat het meeviel. Aan de ene kant goed om te horen dat er geen grootse zaken gevonden zijn, aan de andere kant lijkt me ook wat lastig dat er nu geen aanknopingspunt is waarmee je verder kunt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wat gaat de volgende stap zijn?
Ik snap precies wat je bedoelt :Y Het lastige is een beetje dat ik het van de zaalarts heb gehoord die niet bij de operatie was en mijn man de dokter te woord heeft gestaan toen zij belde (ik sliep). Ik heb het daarom niet uit eerste hand zeg maar. Ik wil daarom bij de controle ook vragen wat andere verklaringen kunnen zijn. Volgens mij is er verder geen volgende stap, we gaan over 2 weken aan het icsi-traject beginnen.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:54 schreef Philomijn het volgende:
Een hok vol zaad. _O- Ze gaan dus de onrustige cellen weghalen MLB?

Dubbele uitslag dus MaJo. Kan de pijn ook iets zijn wat "gewoon" vanuit je darmen oid komt? Ik hoop dat je snel herstelt!

Bummer Donna! Kan me voorstellen dat het jammer is. Dan idd nog maar even twee maanden extra sparen :D

Peace nog twee nachtjes slapen...
Dat ga ik wel navragen :Y Heb ook een spastische darm dus het zou best met elkaar te maken kunnen hebben :)

Sorry dat ik niet al teveel op de andere meiden in ga, merk dat ik nog erg moe ben en niet alle verhalen even goed in me op kan nemen :@
5 - 28 februari Thailand O+
pi_168268240
Dat geeft toch niets majo! Fijn dat je je wel oké voelt en er niets ernstigs uit de kijkoperatie is gekomen. Hopelijk is het dan snel raak met icsi.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_168268312
Succes met het vervolg MLB! Zal wel fijn zijn als dat achter rug is. :*

Jammer dat het niet raak lijkt te zijn Donna. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:50:31 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168268474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:46 schreef Missladybug het volgende:
Mijn afspraak bij de gyn was vandaag. Ging prima! Gelukkig weinig bloedverlies. Alles duidelijk en het gaat helemaal goedkomen. Ook deze gynaecoloog heeft bevestigd dat ik gewoon zwanger kan/mag worden.

Maar komende ronde word denk ik niks. Ik heb mijn eisprong op de dag van het onderzoek waarbij ze wat weefsel weghalen.
Ik ga daar niet met een hok vol zaad liggen. Ik zie al helemaal voor me dat ze dat weefsel onder de microscoop leggen en hele kuddes voorbij zien zwemmen.
Dus hopelijk is mijn ei wat later deze maand.
Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, toch :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168270007
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maarre... dan weet je wel meteen of het bij je vriend goed zit, toch :D?
Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:10:23 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270029
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha we hebben er al eentje rondlopen. Dus daar gaan we voor het gemak maar even vanuit.
Oh ja :@. De gyn gaf mij de tip om het zelf te testen met een microscoop van Bart Smit :').
  Moderator / Colorchick donderdag 19 januari 2017 @ 16:35:40 #164
382129 crew  Donna
pi_168270546
Haha, op naar de speelgoedwinkel :P

Ik ben vannacht/vanochtend inderdaad ongesteld geworden. Compleet ontploft is een betere verwoording eigenlijk. :'(
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:41:16 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168270658
Och Donna :* kan me voorstellen dat je toch behoorlijk baalt!
  Moderator / Colorchick donderdag 19 januari 2017 @ 16:43:38 #166
382129 crew  Donna
pi_168270706
Ja dat het zo overduidelijk aanwezig moet zijn hoeft dan weer niet. Maar ik was het vroeger altijd al heftig en zonder pil net weer zo. Lang leve de Feminax!

En m`n vriend, die al 2 McFlurry's opgehaald heeft gisteren en vandaag :P.
pi_168271008
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
  Moderator / Colorchick donderdag 19 januari 2017 @ 19:04:31 #168
382129 crew  Donna
pi_168273811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb een goeie tip.. de peanut/caramel chocola van milka. Ze hebben er giga repen van.
Eet er eentje helemaal in je eentje op en je bent weer helemaal het vrouwtje.
Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden. :7
pi_168273913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hahaha awww, lief. Ik heb er vanmiddag serieus bij staan twijfelen, maar aangezien ik vandaag blondies en brownies heb gemaakt voor morgen, sla ik die enorme reep choco (die er idd goddelijk uit ziet) maar even over. Ben net 23 kilo kwijt, wil ik graag zo houden. :7
nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen O-)
(babykilo's wel te verstaan)
pi_168274506
Ach Donna :* Balen van het rooster van je vriend de komende maanden.
Super goed van het afvallen btw. En super knap dat je de brownies en blondies tot morgen kan bewaren. Ik ben een varken en zou ze, zeker op een dag zoals jouw dag vandaag, allemaal opeten. Maar door dat soort gedrag weet ik altijd weer precies waarom ik dik was. :')

Majo, wat fijn dat het meegevallen is. Ik hoop dat jullie geduld snel beloond mag worden. Heel fijn dat je in ieder geval snel door kunt met de isci.

Deb, heeft ze dat echt aangeraden? Whehe. Fertiliteit voor dummies diy. Zouden daar tutorials van online staan? :P

MLB, ik heb hardop om je hok vol zaad gelachen. Ik ben wederom een varken, want ik zou er niet eens rekening mee houden. Fijn dat de afspraak in ieder geval meeviel. En helemaal fijn dat je gewoon zwanger mag worden.

Whiteflower, inmiddels bloed gespot? Anders morgen actie toch?

Peace, heel veel succes morgen! :*

Hier word ik niet heel veel wijzer van ovulatietesten. Inmiddels CD 13. Eergister een tuurstreepje op de ovulatietest. Gister een streepje op de test dat zeg maar 50% van de controlestreep was. Vandaag helemaal niks. Ik gok dus dat m'n ei vandaag gesprongen is. Schlijm doet dat ook vermoeden. Lage rugpijn overigens ook.
Maar de test moet toch minstens net zo knallend als de teststreep zijn? Het zijn testen van de Action btw.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:46:51 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168274934
Das een heel hardnekkig misverstand kris ;)
disclaimer
  Moderator / Colorchick donderdag 19 januari 2017 @ 19:52:30 #172
382129 crew  Donna
pi_168275127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:09 schreef Elleska het volgende:

[..]

nah, ik duimde juist dat de kilo's er weer aan zouden vliegen O-)
(babykilo's wel te verstaan)
Ik hoop toch geen 23 hoor :P
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:55:19 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_168275211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik hoop toch geen 23 hoor :P
dat hoopte ik ook niet. Ik zit er inmiddels overheen :')
(Oké offtopic - maar goed, je zou de eerste niet zijn ;( :'))
disclaimer
pi_168275356
Ah,kijk, dan ga ik gewoon in eitjes toejuich stand. Ik test nog wel een dag of 2 door ofzo, om te kijken of het echt blanco blijft.

Mega-afvallen-en-weer-aankomen-tijdens-de-zwangerschap-class-of-2015 hier! :W
(45 eraf, 36 eraan, 33 eraf)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168276181
Sorry dat ik niet veel mee schrijf. Ik lees wel alles.
Hier inmiddels ongesteld geworden..
Morgen wel kliniek bellen omdat ik twijfel over de clomid

Verder voor het eerst Aleve Feminax gehaald en wat een verademing! Bijna geen last meer van buikpijn en krampen. Het enige waar ik 'last' van heb zijn vreetbuien :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')