het is middagquote:
Nee, jij niet.quote:
Volgens mij ben jij nog lelijker dan ik, en dat is kut voor je want Aziatische mannen zijn over het algemeen best lelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TS IS DE KNAPSTE MAN OP AARDE.
Haha madquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef zeer het volgende:
[..]
echt heel aanhankelijk
jezus wat ben jij een knuppel
waarom laat je mijn op staanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TS IS DE KNAPSTE MAN OP AARDE.
You heardquote:
Ga ik zo naartoe :s maar wil niet door ijs en sneeuwquote:
Dan verlies je, sowiesoquote:
Begeleid wonen, ja. Psychose heb ik nooit gehad, ben er alleen meermaals vals van beschuldigd...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende: [..] Nou... Begeleid wonen, psychoses, drugsaanhankelijkheid
Je kent me nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog lelijker dan ik, en dat is kut voor je want Aziatische mannen zijn over het algemeen best lelijk.
Ik wil best helpen als chauffeur ofzo. :squote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ga ik zo naartoe :s maar wil niet door ijs en sneeuw
is dat zo ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken mannetjes zoals jij maar al te goed.
als er iemand een openboek is iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken mannetjes zoals jij maar al te goed.
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt altijd zo geshocked over de lage kwaliteit van de geestelijke gezondheidszorg dat ze jou altijd met opzet mis-diagnosticeren
Denk eerder dat er een enorme bord voor kop is bij bob. Weigering om diagnoses te aanvaarden. In eigen bubbel zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt altijd zo geshocked over de lage kwaliteit van de geestelijke gezondheidszorg dat ze jou altijd met opzet mis-diagnosticeren
Ik veroordeel je ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Begeleid wonen, ja. Psychose heb ik nooit gehad, ben er alleen meermaals vals van beschuldigd.... En drugsaanhankelijkheid?
?
____ Dat ik mijn zakjes drug knuffel of zo?
___ Ik gok dat je drugsafhankelijkheid bedoelde... En nee, dat heb ik niet.
. Heb meerdere keren al bewezen met het grootste gemak maanden nuchter te blijven. Geen enkele afkick, stuiterde gewoon vrolijk door! Ook al wilde ik elke dag best gebruiken en feesten heb ik maandenlang niks gebruikt terwijl ik dagelijks chillde met blowers die mij bleven aanbieden en pushen. Dat ik graag heel veel en vaak gebruik en vaak van alles door elkaar betekent niet dat ik verslaafd ben of zo.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |