het is middagquote:
Nee, jij niet.quote:
Volgens mij ben jij nog lelijker dan ik, en dat is kut voor je want Aziatische mannen zijn over het algemeen best lelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TS IS DE KNAPSTE MAN OP AARDE.
Haha madquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef zeer het volgende:
[..]
echt heel aanhankelijk
jezus wat ben jij een knuppel
waarom laat je mijn op staanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TS IS DE KNAPSTE MAN OP AARDE.
You heardquote:
Ga ik zo naartoe :s maar wil niet door ijs en sneeuwquote:
Dan verlies je, sowiesoquote:
Begeleid wonen, ja. Psychose heb ik nooit gehad, ben er alleen meermaals vals van beschuldigd...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende: [..] Nou... Begeleid wonen, psychoses, drugsaanhankelijkheid
Je kent me nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog lelijker dan ik, en dat is kut voor je want Aziatische mannen zijn over het algemeen best lelijk.
Ik wil best helpen als chauffeur ofzo. :squote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ga ik zo naartoe :s maar wil niet door ijs en sneeuw
is dat zo ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken mannetjes zoals jij maar al te goed.
als er iemand een openboek is iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken mannetjes zoals jij maar al te goed.
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt altijd zo geshocked over de lage kwaliteit van de geestelijke gezondheidszorg dat ze jou altijd met opzet mis-diagnosticeren
Denk eerder dat er een enorme bord voor kop is bij bob. Weigering om diagnoses te aanvaarden. In eigen bubbel zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt altijd zo geshocked over de lage kwaliteit van de geestelijke gezondheidszorg dat ze jou altijd met opzet mis-diagnosticeren
Ik veroordeel je ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Begeleid wonen, ja. Psychose heb ik nooit gehad, ben er alleen meermaals vals van beschuldigd.... En drugsaanhankelijkheid?
?
____ Dat ik mijn zakjes drug knuffel of zo?
___ Ik gok dat je drugsafhankelijkheid bedoelde... En nee, dat heb ik niet.
. Heb meerdere keren al bewezen met het grootste gemak maanden nuchter te blijven. Geen enkele afkick, stuiterde gewoon vrolijk door! Ook al wilde ik elke dag best gebruiken en feesten heb ik maandenlang niks gebruikt terwijl ik dagelijks chillde met blowers die mij bleven aanbieden en pushen. Dat ik graag heel veel en vaak gebruik en vaak van alles door elkaar betekent niet dat ik verslaafd ben of zo.
.
.
ben je 11?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk eerder dat er een enorme bord voor kop is bij bob. Weigering om diagnoses te aanvaarden. In eigen bubbel zitten.
De kwaliteit is ook zeer laag. En ik kwam delta in toen ik een gesprek had met een psychiater en ik alleen maar zei dat het hele systeem fokked op is. Oorlog, banken, big pharma... En meteen was ik psychotisch...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef zeer het volgende:
[..]
gebruikte je maar eens je verstand manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:17 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb ook wel eens tijden gehad dat ik van alles door elkaar gebruikte
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
gebruikte je maar eens je verstand man
ze kunnen de waarheid niet aan man, zijn geen volle mensen omdat ze zichzelf numben met mind control mediaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De kwaliteit is ook zeer laag. En ik kwam delta in toen ik een gesprek had met een psychiater en ik alleen maar zei dat het hele systeem fokked op is. Oorlog, banken, big pharma... En meteen was ik psychotisch...
Ze gebruiken gewoon vergif zoals antipsychotica om mensen stil te krijgen..
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ze kunnen de waarheid niet aan man, zijn geen volle mensen omdat ze zichzelf numben met mind control media
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
gebruikte je maar eens je verstand man
Verslavingsgevoelig zijn en verslavende middelen gebruiken zijn twee verschillende dingen. De hele sc is verslavingsgevoelig, maar niet iedereen gebruikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik veroordeel je ook niet
Hell de helft van mijn vriendenkring bestaat uit mensen die verslavingsgevoelig zijn of dealer
Ik heb ook wel eens tijden gehad dat ik van alles door elkaar gebruikte
Ja hoor. Ik moet volgens jou dus vergif ingespoten krijgen waar ik zwaar depressief en suïcidaal op ben, zelfs meermaals een poging door die troep heb ondernomen...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk eerder dat er een enorme bord voor kop is bij bob. Weigering om diagnoses te aanvaarden. In eigen bubbel zitten.
de hele sc gebruikt de scquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Verslavingsgevoelig zijn en verslavende middelen gebruiken zijn twee verschillende dingen. De hele sc is verslavingsgevoelig, maar niet iedereen gebruikt.
waarom zouden psychiaters iets weten van oncologie vriend?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet volgens jou dus vergif ingespoten krijgen waar ik zwaar depressief en suïcidaal op ben, zelfs meermaals een poging door die troep heb ondernomen...
En psychiaters geloven die beweren dat cannabis niet kanker ken genezen terwijl er zo veel bewijs voor is...
Ik geloof best dat dat spul troep is, maar ik geloof niet dat je niet psychotisch bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet volgens jou dus vergif ingespoten krijgen waar ik zwaar depressief en suïcidaal op ben, zelfs meermaals een poging door die troep heb ondernomen...
En psychiaters geloven die beweren dat cannabis niet kanker ken genezen terwijl er zo veel bewijs voor is...
Weet genoeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knap hoor. Maar nee, je weet niks.
quote:
Oh dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed genoeg ja.
Wat dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
Die r en p mod kan er ook helemaal niets van he
Neem de taak over danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
Die r en p mod kan er ook helemaal niets van he
niet geïnteresseerdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
De diagnose is een tekort aan mijn piemol.
Nee niet boos, heb wel een hekel aan snitches.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos om die terechte ban door mij?
Ik vond, en vind het nog steeds wel heerlijk om te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee niet boos, heb wel een hekel aan snitches.
Daar twijfel ik niet aan inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond, en vind het nog steeds wel heerlijk om te doen.
zit in de genen toch. Zonder je opa had Hitler de 5 miljoen niet gehaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond, en vind het nog steeds wel heerlijk om te doen.
Ja, precies. Mag ik als kleinkind best trots op wezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit in de genen toch. Zonder je opa had Hitler de 5 miljoen niet gehaald
Gaat allemaal zo snel man en ik moet nog veel doen.quote:
doe rustig johquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gaat allemaal zo snel man en ik moet nog veel doen.
leuk johquote:
Plutogodquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk joh
lekker met de hond in de sneeuw
quote:
beetje sneuquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:40 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BOs0q05hlpP/?hl=nl
Ahahah die comments
Ik ben overal en nergens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja kut, ik vergat even dat je daar niet meer bent.
Hij mag haar volblaffen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:40 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/p/BOs0q05hlpP/?hl=nl
Ahahah die comments
denk dat massa en foef een stuk leuker liefdes leven hebben dan jij eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:42 schreef Montelly het volgende:
Maar Masha heeft schijt, ze houdt van haar kalende chubby foef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |