Zou het door het weer komen? Ik ook al gisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:20 schreef Molurus het volgende:
Net een smoochum uit ei.
En oh ja, koffie.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:30 schreef Valerie. het volgende:
Er zitten drie gyms bij mij in de buurt, en allemaal blauw. Wil ze graag uit hun ivory tower trappen, maar de laagste is al 2700 en dan vergaat de zin me toch wel een beetje
Ik pak een level 5 met een 2700CP Lapras op plek 4 gewoon met een handjevol potions en revivesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Molurus het volgende:
Als je te veel revives en potions hebt.
Met mijn huidige voorraad zou ik er zelf niet aan beginnen.
Dat handjevol heb ik momenteel dus niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik pak een level 5 met een 2700CP Lapras op plek 4 gewoon met een handjevol potions en revives
Gewoon op tijd stoppen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat handjevol heb ik momenteel dus niet.Heb nog precies... 1 revive.
Net twee revives besteed om een level 4 geel om te toveren tot level 1 Lapras-blauw.quote:
Mijn complete top 8 pokemons zijn fainted omdat er gewoon bijna geen potions of revives zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Net twee revives besteed om een level 4 geel om te toveren tot level 1 Lapras-blauw.
Ik zou met die voorraad heel Leiderdorp blauw kunnen maken, inclusief 3 level tien gyms die echt goed verdedigd wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb 22 paars, 8 super, 10 hyper, 39 max en 74 revive dus op zich moet ik wel iets kunnen, maar toch.
De LAG-problemen hierin meegenomen??quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou met die voorraad heel Leiderdorp blauw kunnen maken, inclusief 3 level tien gyms die echt goed verdedigd worden
Ik heb nu gewoon heel lang niets gedaan, alleen gespaard. Zit dan straks ook weer maandenlang met 50 dooie Pokemon en nul potionsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou met die voorraad heel Leiderdorp blauw kunnen maken, inclusief 3 level tien gyms die echt goed verdedigd worden
Goed puntquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Gurian het volgende:
[..]
De LAG-problemen hierin meegenomen?? [ link | afbeelding ]
Ik nodig je graag keer uit in Vondelpark, daar heb je 30 revives en 60 potions nodig om een level 10 neer te trekken, en dan sta je ook nog 3 kwartier, hier zijn de Pokemons die ze er in stoppen over algemeen van hoger level, meestal stap je in met CP 2400, en dan van alle soorten meestal met 4 a 5 Snorlaxen of Dragonites op het eind.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amstelpark zitten een paar gele gyms lvl 10 met 3.000 als laagstequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik nodig je graag keer uit in Vondelpark, daar heb je 30 revives en 60 potions nodig om een level 10 neer te trekken, en dan sta je ook nog 3 kwartier, hier zijn de Pokemons die ze er in stoppen over algemeen van hoger level, meestal stap je in met CP 2400, en dan van alle soorten meestal met 4 a 5 Snorlaxen of Dragonites op het eind.
Is een bug die al een eeuwigheid bestaat. Niantic doet er niks aan, die vinden scanners uitbannen belangrijker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hebben jullie ook dat pokemons ineens met regelmaat in miniatuurversie spawnen?
In mijn omgeving ben ik nog de enige actieve gele.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Amstelpark zitten een paar gele gyms lvl 10 met 3.000 als laagste
Heb er nog nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een bug die al een eeuwigheid bestaat. Niantic doet er niks aan, die vinden scanners uitbannen belangrijker.
Ik zag ooit een hele grote Dratini voorbijkomen in dit topicquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord?
Iemand foto van dan?
O dat bedoelt men. Ja heb ooit ook eens van die gigantische pokémon gezien op redditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag ooit een hele grote Dratini voorbijkomen in dit topic
Kan nog steeds gevangen worden. Maar ben hem al een tijdje niet meer tegengekomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
Jongens, kan Ditto nog gevangen worden of was dat tijdelijk ?
Dan stop je met pokemon? En wat als GEN 2 wordt gereleased?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Arcanine, Dewgong, Venusaur en Cleffable toegevoegd. Allemaal geen gym materiaal op dit moment. Hebben teveel candy/dust nodig voor fatsoenlijke CP en de moves zijn ook ruk.
Zodra ik gen 1 compleet krijg stop ik ermee. En dan hoop ik maar dat dat ooit gebeurt...
Gonna catch 'm allquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:19 schreef lytsewiete het volgende:
Zijn er signalen waardoor het een ditto kan zijn of moet ik gewoon alles vangen?
Dan heb ik iig genoeg candy voor een Steelixquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan stop je met pokemon? En wat als GEN 2 wordt gereleased?
No way dat je gaat stoppen!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb ik iig genoeg candy voor een Steelix
Die heb ik nog maar eentje gekregen, ik wil ook een tweede.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Net mijn tweede Togepi!
Staat momenteel als buddy.
Nog maar 383 dagen tot level 40.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Iemand dit al gedaan?
https://trainerlevelspeed.de/#xp=1065502&date=11/19/2016
Veel in de zomer gespeeld?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef banaantjeEE het volgende:
YOU ARE MAKING:
21744 XP / DAY
Lijkt mij vrij veel bij mij
Ben begonnen op 19/11 met dat accountje. En was midden in het event met dubbele XP etc. En ja in de weekend met mooi weer durf ik al eens hardcore te grindenquote:
Ahquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben begonnen op 19/11 met dat accountje. En was midden in het event met dubbele XP etc. En ja in de weekend met mooi weer durf ik al eens hardcore te grinden
Ook met dit weer kom je aan 7.000?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Bij mij is dat 7000, ongeveer wat ik nu op een actieve dag binnenhengel.
Gewoon, binnenzitten. Af en toe de pokestop draaien als gps meezit, alle pokemons die spawnen vangen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ook met dit weer kom je aan 7.000?
Ik kom ongeveer op 3.000...
Ahja, 2.000 XP.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:13 schreef Nattekat het volgende:
7 day-streak levert ook wat op volgens mij
300 CP was dezequote:
Hehe ik wacht wel op een 10 km eiquote:
Thanks! Ben benieuwd, we zitten in een hotel op 't Rembrandtplein. Aardig centraalquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lijn 17 vanaf Centraal, of eigenlijk alles wel in centrum, dus ook lijn 1, pak je in 15 minuten ongeveer 30 stops. Vondelpark zou ik op dit moment mijden, weinig interessant, in Oost wel aantal interessante nesten, o.a. Growlith en Bulbasour.
Oja, bij Frankendael 2 confirmed Kabuto nests.
Daar komen enkel nutteloze baby's uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hehe ik wacht wel op een 10 km ei
Ik heb nog een Magby nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komen enkel nutteloze baby's uit.
Mijn laatste drie 10km eieren waren baby's. 2xElekid en 1x Smoochumquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb nog een Magby nodig(en Pichu).
Je hebt weinig rode ballen, dus die worden bijgevuld. Als je weinig potions hebt, krijg je geen potions.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:59 schreef realbase het volgende:
Lijkt wel of er verschrikkelijk weinig blauwe en gele ballen uit de stops komen. Heb alle rode en potions weggegooid.. maar het schiet niet echt op..
Inderdaad niet al te bestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste drie 10km eieren waren baby's. 2xElekid en 1x Smoochum
Tussenstandquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk werken en eens kijken hoeveel ik nou binnen kan halen
13 max revives
441 great balls
7 ultra balls
2 razz berry
Vanavond even resultaten bekijken
Volgens mij was het bij mij (nieuw naar oud):quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Inderdaad niet al te best.
Dit waren mijn laatste 7:
Smoochum
Chansey
Scyther
Elekid
Smoochum
Onix
Chansey
Hiernet nog snel een Ivysaur gaan vangen
Ik krijg geen level speed te zien helaas? Doe 't vanaf m'n smartphone.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Iemand dit al gedaan?
De URL aanpassenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik krijg geen level speed te zien helaas? Doe 't vanaf m'n smartphone.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij mij (nieuw naar oud):
- Smoochum (leuk voor je eerste)
- Elekid (leuk voor je eerste)
- Elekid (bleh)
- Onix (bleh, maar goed voor Steelix)
- Scyther (bleh)
- Aerodactyl (bleh)
- Snorlax ()
- Omanyte (bleh)
- Scyther (bleh)
- Magmar (bleh)
- Lapras ()
Kan zijn dat ik nog iets versnipperd heb, want in mijn herinnering had ik meer troep
Ja, een Lapras uit mijn eerste 10km
Hoe?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:48 schreef Rabieluh het volgende:
YOU ARE MAKING:
29458 XP / DAY
YOU WILL REACH LEVEL 40 IN
1 YEAR, 5 MONTHS
(OR 526 DAYS)
Vraag ik me ook af, vandaag gaat er in ieder geval niks mee bijkomen...op die 30 pokemon na dan die ik vanaf de bank kan vangen tot ik naar bed gaquote:
Ik kreeg er thuis eentje op bezoek, dat was wel lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:54 schreef DaMart het volgende:
Dat scheelt weer Charmanders zoeken dit weekend. Wilde Charizard tegengekomen net.
YOU WILL REACH LEVEL 40 INquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik krijg geen level speed te zien helaas? Doe 't vanaf m'n smartphone.
Klopt niet, is al eerder geroepen maar ik heb mijn Togepi geevolueerd met buddy candy.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou het kunnen dat de km van Togepi als buddy niet bijgeteld worden?
Ik ben nochtans net 4 km gaan wandelen as usual en er is niets bijgekomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt niet, is al eerder geroepen maar ik heb mijn Togepi geevolueerd met buddy candy.
Misschien een bug? Opnieuw instellen als buddy en dan nog eens testen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben nochtans net 4 km gaan wandelen as usual en er is niets bijgekomen.
Mijn fout. Ik zag net dt ik nét een candy had gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien een bug? Opnieuw instellen als buddy en dan nog eens testen?
Over 3 maanden level 30 (71 dagen, nu lvl27) , over 4 jaar lvl 40quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Iemand dit al gedaan?
Ik had gister ook zoiets leuks, ik zag een rode gym die overgenomen werd door blauw, dacht ik loop erheen om 'm meteen te versterken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een timing weer, ik moest even fiets binnen zetten, ik liep maar meteen door naar 2 pokestops, toen ik daar was werd een gym overgenomen door rood, noice, 90 meter verder lopen en meteen pokey plaatsen.
Ze denken echt dat ik spoof zo.
Het kan soms zo absurd druk zijn met dat spel, ook op momenten dat het gierend koud is, niet verwacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had gister ook zoiets leuks, ik zag een rode gym die overgenomen werd door blauw, dacht ik loop erheen om 'm meteen te versterken.
Op het moment dat ik erheen loop zie ik dat er een ander ook heenloopt en de gym weer wordt overgenomen door geel.
Die gozer was nog maar net weggefietst toen ik zijn gym weer kon slopen, alsnog m'n coins kunnen verzamelen
Was alleen zelf ook weer redelijk snel uit de gym gegooid maar dat duurde gelukkig langer dan de minuut die geel de gym in bezit had.
Geen nieuwe spelers hier maar wel opeens een invasie van Geel terwijl die eerder nooit in de gyms zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het kan soms zo absurd druk zijn met dat spel, ook op momenten dat het gierend koud is, niet verwacht.
Wat me ook opvalt is dat ik bijna iedere dag in de 3 gyms die ik kan zien vanaf hier, nieuwe spelers zie, soms ook gewoon al level 30. Waar komen die vandaan? Wie zijn dat?
Vraag me af of het soms niet groepjes spoofers zijn die uitproberen waar ze gyms lang kunnen vasthouden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen nieuwe spelers hier maar wel opeens een invasie van Geel terwijl die eerder nooit in de gyms zat.
Maar goed, er zitten hier ook redelijk wat internationale studenten, die komen in september en gaan weer in juni.
Heb bijv ook al eens een Kanghashan, Tauros en Farfetched in de gyms gezien.
Kan natuurlijk van mensen zijn die lokatie gespoofed hebben maar ik gok dat dat internationale studenten zijn geweest..
Wel nadeel dat blauw en geel vooral elkaars gyms proberen over te nemen en dat de rode gyms die al maanden op lvl10 gehouden worden zelden worden aangevallen.
Men heeft de moed opgegeven, kost teveel revives en potions en na een dag zitten ze weer op lvl 10.
Al zijn er ook wel een paar rode spelers uit die gyms die ik later nooit meer gezien heb, vast een ban gekregen.
Er zit op het terrein waar die 3 rode stops zitten ook een sanatorium en een jongerenflat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vraag me af of het soms niet groepjes spoofers zijn die uitproberen waar ze gyms lang kunnen vasthouden.
Meestal merken ze dat dat hier in ieder geval niet lukt.
Thanksquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks![]()
Een maand over gedaan zonder enige evolves, wacht nog steeds op xp event voor bijna 400 evolves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |