SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
- - SCHAAMTELOZE SPAM - -
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 13:42:37 ]
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:03 schreef Tuned22 het volgende:
Krijgen we straks a whiter shade of pale ofzo
Klopt. Heeft met allerlei rare regeltjes te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:10 schreef Tuned22 het volgende:
Maar euh, als je 2 x dezelfde artiest aanklikt vind ie dat niet oké
Het heeft zeker wat ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:19 schreef Tuned22 het volgende:
's Nachts is het nog 't mooist eigenlijkgeen verlichting meer nodig.
In het bos lopen of op de hei is ook een belevenis met sneeuwquote:
Niet zo bijzonder, inderdaad. Ik had dan liever Madonna gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:25 schreef Tuned22 het volgende:
Frozen... toepasselijk. Maar wat een bagger
Als jij het zegt, dan is dat vast zoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:54 schreef Tuned22 het volgende:
Favoriet van Wilders, naar ik begrepen heb
In 2012 zag ik 'm in de Ziggo Domequote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan is dat vast zo
Verstandigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat na dit nummer slapen
Ik moet morgenmiddag naar een verjaardag en dan moet ik er toch een beetje wakker uitzien, in plaats van er als een zombie bijzitten.
Morgen. Zit je in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's snowing on the Boeing...
Morning!
Ah...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel in de sneeuw, vlakbij Schiphol...
Vannacht door de sneeuwstorm naar huis gegaan, toen lag er meer...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:11 schreef Karzai het volgende:
morrege, een klein laagje sneeuw hier ziet er toch leuk
Toen ik vannacht naar buiten keek sneeuwde het behoorlijk, toen ik vanmorgen weer naar buiten keek was het niet eens zoveel meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vannacht door de sneeuwstorm naar huis gegaan, toen lag er meer...
Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het door zou gaan heb ik langer vakantie.
Jij bent er blij mee??quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Walking in a winter wonderland
Ja, dat zal geen feest zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff er op uit getrokken om foto's te maken!
Zomerbanden zijn kut nu!Zeker als je een heel eind heuvelop moet rijden!
Thx!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat zal geen feest zijn.Gave foto
Alles lekker?
Stillevensquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Verder nog wat levendigere foto's gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier gaat het wel.Wel goed eenzaam, zeker nu mijn vriendin amper internet meer heeft in d'r eigen land.
Maar we blijven doorademen!
En hoestie daar?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stillevens
En inderdaad, blijven doorademen. Lekker hier de gezelligheid opzoeken
Hier rustig. Eindelijk bijna niet meer ziek.
Ja inderdaad, was het wel een beetje zat.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgenhet is hier helemaal wit.
![]()
Ik heb een hekel aan sneeuw en we willen er vandaag nog op uit om nieuw bankstel uit te zoeken.
Stien bedankt voor de mooie muziek, ik heb ook nog wel een deel van Oscar gehoord.![]()
Peace man!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:42 schreef peaceman het volgende:
Weg met de sneeuw, ijzel, vorst!
Nu alweer genoeg van.
wit. Bah! Ik haat sneeuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Peace man!
Hoe is het daar?
Hoe kan een man van vrede nou iets haten?quote:
ow maar ik haat sneeuw niet als het ver weg van mij is hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe kan een man van vrede nou iets haten?
Nee echt niet. Ik vind het wel mooi als het net gevallen is, maar daarna zo snel mogelijk weg.quote:
tofquote:
Als kind had ik al een hekel aan sneeuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you're an adult when you open your curtains, see snow and think "oh fuck, that's gonna cause a lot of traffic disruptions" instead of yelling out "YAAAAYYY SNOWWWW"
Nohquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik vind het wel mooi als het net gevallen is, maar daarna zo snel mogelijk weg.
* OscarMopperkont is dan blijkbaar nog geen adultquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you're an adult when you open your curtains, see snow and think "oh fuck, that's gonna cause a lot of traffic disruptions" instead of yelling out "YAAAAYYY SNOWWWW"
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
Ik zie van 20:00 tot 22:00 uur. Dat moet lukken, al zal ik iets later binnenvallen ivm bedtijd Lennon.
Een en ander de schuld geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
En we gaan vandaag geen nieuwe bank uitzoeken.... Stomme sneeuw en gladheid.
Er ligt amper sneeuw, als dit je al laat tegen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
En we gaan vandaag geen nieuwe bank uitzoeken.... Stomme sneeuw en gladheid.
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zijn geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad. Het ijzelt hier ook las ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er ligt amper sneeuw, als dit je al laat tegen houden
nouja dan doe je het volgende week tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zij geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad.
Er zijn meerdere nieuwsberichten van ongelukken door gladheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zijn geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad.
Ja gaan we ook doen, maar ik wilde graag vandaag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja dan doe je het volgende week toch
Precies....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn meerdere nieuwsberichten van ongelukken door gladheid.
quote:13:15 - 14:15 MadMaster - Slush Puppie Afternoon
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Zoals al min of meer aangekondigd, ga ik zo wat muziek draaien.
De liefhebbers mogen meeluisteren...
[..]
ik herken dat wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen, maar ik wilde graag vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwendingetje denk ik.quote:
Mooi Mad, dan ik nog niet douchenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* spijkerbroek denkt aan Koud Hè? van Henk en Harryquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Mochten er nog 'koude' songs gewenst zijn, dan hoor ik het wel...
Foreigner - Cold as icequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Mochten er nog 'koude' songs gewenst zijn, dan hoor ik het wel...
Te laat...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik durf eigenlijk Ice Ice Baby niet te noemen
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:22 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: Within Temptation - Ice Queen
Voor jou altijd...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:22 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: Within Temptation - Ice Queen
Waarom niet? Die is best leuk en van toepassing op het thema.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik durf eigenlijk Ice Ice Baby niet te noemen
quote:
Haai!quote:
Het is geen vrouwendingetje om aankopen uit te stellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrouwendingetje denk ik.
We hebben al langer een nieuwe bank nodig maar besloten te wachten tot het nieuwe jaar....
Ice in dat liedje is geen ijs....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet? Die is best leuk en van toepassing op het thema.
als je er drie kwartier aan vast plat vind ik het ook best.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde er net een half uurtje aan vast plakken.
OK?
Dan ronden we het af.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je er drie kwartier aan vast plat vind ik het ook best.
Wel als je een bad ermee vol gooit en er dan een uur in gaat liggen.quote:
Check!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe mijne maar tot 17:00 MM. BvD
Ik een raketje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even bijpassend drankje gemaakt: warme chocomel met slagroom.
Klopt, maar zoiets als een bank ga ik niet in mijn eentje kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is geen vrouwendingetje om aankopen uit te stellen.
Da's best een goed idee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even bijpassend drankje gemaakt: warme chocomel met slagroom.
Je zult hem toch met meerderen in huis moeten krijgen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets als een bank ga ik niet in mijn eentje kopen.
Je zal 'm toch zelf achter in je auto moeten slepen...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Klopt, maar zoiets als een bank ga ik niet in mijn eentje kopen.
Malibuquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's best een goed idee.
Scheutje rum erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |