Bron.quote:De PVV heeft de kandidatenlijst bekendgemaakt voor de verkiezingen van 15 maart, zo meldt de partij op haar website. Opvallend is de vierde positie van de omstreden Gidi Markuszower.
De senator trok zich in 2010 nog terug als kandidaat-Kamerlid nadat inlichtingendienst AIVD waarschuwde dat hij een risico vormde voor de integriteit van Nederland. Markuszower, voormalig woordvoerder van de Joodse partij Likoud Nederland, zou betrokken zijn bij de overdracht van “informatie aan buitenlandse mogendheden”.
Wilders kiest voor vertrouwde namen; heeft iedereen nodig
Partijleider Geert Wilders maakte eerder op vrijdag de top drie van de PVV bekend. Huidig Kamerlid Fleur Agema, rechterhand van Wilders, staat op nummer twee en de nummer drie van de lijst is nieuwkomer Vicky Maeijer. Zij zit sinds 2014 voor de PVV in het Europees parlement.
Wat verder opvalt is dat Wilders vooral kiest voor vertrouwde namen. Hij heeft iedereen nodig, ook kandidaten die aangaven misschien te willen stoppen, voor de verkiezingen in maart. Zo staat Kamerlid Lilian Helder op de negende plaats. Zij heeft na de val van kabinet Rutte I contact gezocht met de VVD voor een mogelijke overstap, zo meldde het Algemeen Dagblad in 2014.
Veel van de kandidaten hebben al een functie binnen de partij. Ze zijn senator, Europarlementariër, gemeenteraadslid of hebben een beleidsfunctie bij de PVV.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Diezelfde AIVD die vertelde dat er geen jihadisten in de vluchtelingenstroom zaten, die decennialang (buitenlandse) haat-imams hun destructieve werk hebben laten doen en tot de conclusie kwamen dat Kuzu en Öztürk geen risico vormde voor de integriteit van Nederland? Maar een jood vormt wel een risico.De jodenhaat zit diep en is wijdverspreid in dit land.
De moslimhaat zit in jou nog veel dieper.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Diezelfde AIVD die vertelde dat er geen jihadisten in de vluchtelingenstroom zaten, die decennialang (buitenlandse) haat-imams hun destructieve werk hebben laten doen en tot de conclusie kwamen dat Kuzu en Öztürk geen risico vormde voor de integriteit van Nederland? Maar een jood vormt wel een risico.De jodenhaat zit diep en is wijdverspreid in dit land.
Mooi, daar gaan we weer eens een spittopic mee openen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden heb ik zo'n schitterende lijst gezien.
Is dat met spitbattles en zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mooi, daar gaan we weer eens een spittopic mee openen.
Deze mensen offeren toch wel heel wat op, denk aan: veiligheid, carrièrekansen, reputatie..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar waar je je druk om kan maken/energie in wil steken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat een watje joh die Wilders. Zet dan 76 namen op je kieslijst. Trouwe stemmers als Braindead verwachten heerschappij hoor, niet 50 miezigere zeteltjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie onder een x aantal zetels zit, mag er maximaal 50 opzetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat een watje joh die Wilders. Zet dan 76 namen op je kieslijst. Trouwe stemmers als Braindead verwachten heerschappij hoor, niet 50 miezigere zeteltjes
Erkent Wilders nu de regels van dat nepparlement in die neprechtsstaat? Henk en Ingrid zijn piswoest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie onder een x aantal zetels zit, mag er maximaal 50 opzetten.
Bespreek het met je imam. Hij weet vast wel een soera waardoor je je beter ga voelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De moslimhaat zit in jou nog veel dieper.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bespreek het met je imam. Hij weet vast wel een soera waardoor je je beter ga voelen.
Ja. Op twitter snapt de aanhang het ook niet echt. Hij had er makkelijk meer dan 150 op kunnen zetten..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Erkent Wilders nu de regels van dat nepparlement in die neprechtsstaat? Henk en Ingrid zijn piswoest.
Jaloers much?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het ging om vermoedens. Lekker vaag dusquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:17 schreef Physsic het volgende:
Had de waarschuwing van de AIVD verder geen gevolgen? Strafrechtelijk ofzo.
GL heeft er 40 op staan. En is juist een fusiepartij ipv slinterpartijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaloers much?Dat lijstje van jouw splinterpartijtje past op een postzegel.
Veiliger bedoel je. Ik kan me niet voorstellen dat het leuk bij D66 is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze mensen offeren toch wel heel wat op, denk aan: veiligheid, carrièrekansen, reputatie..
Het is leuker om op de lijst van D66 te staan.
Greet ageert tegen buitenlandse parlementariërs vanwege dubbele belangen terwijl ie zelf eveneens eerder belangen van Israël verdedigt dan die van hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:47 schreef IPA35 het volgende:
Joden in Nederland voelen zich nu eenmaal meer verbonden met een bepaalde Levantijnse staat dan met Nederland. Tsja, niet zo vreemd.
Ja hypocriet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:34 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Greet ageert tegen buitenlandse parlementariërs vanwege dubbele belangen terwijl ie zelf eveneens eerder belangen van Israël verdedigt dan die van hier.
Een fusiepartij kan ook een splinterpartij zijn. (Als hij al op GL stemt, ik dacht PVDA)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
GL heeft er 40 op staan. En is juist een fusiepartij ipv slinterpartij
Geert houdt rekening met de belangen van Israel. Het zijn juist de gevestigde partijen die de belangen van andere landen boven het belang van Nederland stellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:34 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Greet ageert tegen buitenlandse parlementariërs vanwege dubbele belangen terwijl ie zelf eveneens eerder belangen van Israël verdedigt dan die van hier.
En de president van Amerika zal dat met hem eens zijn. Verbinden en bruggen bouwen heet dat. Anderen praten er over, Wilders doet hetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geert houdt rekening met de belangen van Israel. Het zijn juist de gevestigde partijen die de belangen van andere landen boven het belang van Nederland stellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geert houdt rekening met de belangen van Israel. Het zijn juist de gevestigde partijen die de belangen van andere landen boven het belang van Nederland stellen.
Het zegt al genoeg dat sommige mensen het een verwijt vinden als bepaalde politici opkomen voor Israël.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
En de president van Amerika zal dat met hem eens zijn. Verbinden en bruggen bouwen heet dat. Anderen praten er over, Wilders doet het
Maar ook die vermoedens waren dus niet genoeg om een (strafrechtelijk) onderzoek te starten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het ging om vermoedens. Lekker vaag dus
Ik kan daar niets over vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar ook die vermoedens waren dus niet genoeg om een (strafrechtelijk) onderzoek te starten.
Hmm, jammer.quote:
Er kleven een paar dingetjes aan deze man:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar ook die vermoedens waren dus niet genoeg om een (strafrechtelijk) onderzoek te starten.
Als iemand daadwerkelijk een spion is blijft het bij een brief?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Er kleven een paar dingetjes aan deze man:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)senator-pvv-a1417629
Denk dat het nogal grijs gebied is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk een spion is blijft het bij een brief?
Vergelijkbaar met Turken die trouw zijn aan Erdogan en in Nederland op Gulen aanhangers jagen. En geheimen aan de Turkse geheime dienst doorgeven...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Er kleven een paar dingetjes aan deze man:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)senator-pvv-a1417629
O.a opgepakt voor het dragen van een wapen.
En wie zal de grootste politieke invloed krijgen: Denk of de pvv?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
De liefde tussen de PVV en Israël schijnt niet zo hecht meer te zijn.
DENK is in die zin wellicht nu hechter met een vreemde mogendheid in de vorm van Turkije.
Lijkt me ook niet echt gewenst. Of het nu Turkije of Israël is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Turken die trouw zijn aan Erdogan en in Nederland op Gulen aanhangers jagen. En geheimen aan de Turkse geheime dienst doorgeven...
Ik ben atheïst, ik vind moslims net zo dom als christenen en joden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bespreek het met je imam. Hij weet vast wel een soera waardoor je je beter ga voelen.
Er is wel een nijpender probleem dan dat namelijk de invloed van islamofascistische landen en hun haatpredikende haatimams.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
En wie zal de grootste politieke invloed krijgen: Denk of de pvv?
Ik zit op beiden niet te wachten: invloed vanuit Turkije of Israël op onze politiek.
Maar die vanuit de PVV hoek lijkt me wel wat realistisch.
Het smaakt gewoon vies.
Hoezo waar dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:47 schreef Roffa123 het volgende:
Pff. Joden zijn slim. Mega slim. Hebben geld. Mensen zijn jaloers op joden.
Is juist goed als er een jood in de partij zit.
Jij ook racist?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben atheïst, ik vind moslims net zo dom als christenen en joden.
Een humanistische traditie, go Erasmus!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Een slechte zaak, de ''joods-christelijke traditie'' is een leugen, Nederland heeft enkel en alleen een christelijke traditie.
Dat heet voortschrijdend inzicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom staat Raymond van Barneveld er niet op?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op straat, wel op een publiek evenement: https://www.vn.nl/aankome(...)t-wegens-wapenbezit/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
Die Pipo liep een tijdje terug toch ook met een wapen over straat?
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze mensen offeren toch wel heel wat op, denk aan: veiligheid, carrièrekansen, reputatie..
Het is leuker om op de lijst van D66 te staan.
Of je laat je door Saoedi betalen en begint een kudde voor islamieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...
Als het een geen probleem is, is is het ander dat ook niet he? Mij lijkt het beide wel potentieel problematisch..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je laat je door Saoedi betalen en begint een kudde voor islamieten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...
Idd. Zal vast niet kloppen dus, Wilders krijgt ook niet miljoenen binnen van Joodse Amerikaanse lobbyisten. Iets wat door ex partijleden is bevestigdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Anti-semiet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Slayage het volgende:
de lange arm van Israel (waar niemand het over mag hebben)![]()
![]()
Daar word ik ook altijd zo moe van, Geert met zn Joods - Christelijke samenleving. Wat een onzin zeg. Hij is veel te veel met Israel bezig, hij kon er wel voor werken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Een slechte zaak, de ''joods-christelijke traditie'' is een leugen.
hij benadrukt de "joods-christelijke"traditie waardoor de islam wordt uitgeloten, niet omdat hij een voorliefde heeft voor het christendom of jodendom. feitelijk zijn het alle drie abrahamitische tradities. maar dat feit past natuurlijk niet in de frame over de islam dat geert probeert te verkopenquote:Op zondag 8 januari 2017 09:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar word ik ook altijd zo moe van, Geert met zn Joods - Christelijke samenleving. Wat een onzin zeg. Hij is veel te veel met Israel bezig, hij kon er wel voor werken.
Hij heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen dat andere partijen dat mantra inmiddels hebben overgenomen, met name de grote partijen.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar word ik ook altijd zo moe van, Geert met zn Joods - Christelijke samenleving. Wat een onzin zeg. Hij is veel te veel met Israel bezig, hij kon er wel voor werken.
quote:Op zondag 8 januari 2017 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus, in 2010 lekte iemand aivd informatie over deze persoon die contact zou hebben met een buitenlandse inlichtingendienst. De man is al anderhalf jaar eerste kamerlid.
Vraag me dan af, als die man een risico zou zijn, wat doet hij dan in de eerste kamer?
Wat is de kwaliteitspers de afgelopen bijna zeven jaar te weten gekomen over deze persoon?
Contacten met buitenlandse inlichtingendiensten? Wat zegt deze uitspraak nu eigenlijk? Hij is een keer aangesproken door iemand in een vriendelijk gesprek? Een keer verhoord op tel aviv bij vertrek over zijn bezoek aan Israel?
Waarom stelt niemand in de Media deze vragen? Gewoon goed journalistiek werk, waar helaas nogal een gebrek aan is.
De usual suspects zullen mij wel weer gaan beschuldigen van sympathie voor de PVV, dat is een geliefde strategie om iedereen die niet meehuilt met de wolven monddood proberen te maken.
Vertel. Wat doet hij dan allemaal voor Israël.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is veel te veel met Israel bezig, hij kon er wel voor werken.
Zoals de meesten van ons wel weten worden kamerleden verkozen, en is het dus niet aan een veiligheidsdienst of andere onderdelen van de uitvoerende macht om kamerleden hun zetel te ontnemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus, in 2010 lekte iemand aivd informatie over deze persoon die contact zou hebben met een buitenlandse inlichtingendienst. De man is al anderhalf jaar eerste kamerlid.
Vraag me dan af, als die man een risico zou zijn, wat doet hij dan in de eerste kamer?
tja, zo kan je er ook over denkenquote:
Lekker achterbaks altijd, zelf quotes verzinnen.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, zo kan je er ook over denken
Tja, Jij gaat geheel niet in op mijn post maar schiet in een eigen volk eerst kramp over hoe Nederlandschggh!!11 Einz volksch belang gedient moet worden. En als ik dat persifleer ben je boos, maar ga je nog steeds niet in op mijn post.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lekker achterbaks altijd, zelf quotes verzinnen.
Voor wie dacht jij dan dat de Nederlandse volksvertegenwoordiging er was? Amerikaans multinationals waar jij dan op kan geilen?
Nee, hoor, die worden gekozen door de leden van provinciale staten, dat is wat anders. Tot persiflage ben je niet in staat, dit is gewoon een domme opmerking. Nogmaals, voor wie is de Nederlandse volksvertegenwoordiging denk je? Laat ik je een hint geven, het antwoord ligt al opgesloten in 'Nederlanse volksvertegenwoordiging', zou dat om de vertegenwoordiging van het Turkse of Israelische volk gaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Jij gaat geheel niet in op mijn post maar schiet in een eigen volk eerst kramp over hoe Nederlandschggh!!11 Einz volksch belang gedient moet worden. En als ik dat persifleer ben je boos, maar ga je nog steeds niet in op mijn post.
Verder worden eerste kamer leden niet echt gekozen maar benoemt door de provinciale staten
Waarom ga je niet in op mijn post maar kom je met vragen die daar niets mee te maken hebben?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hoor, die worden gekozen door de leden van provinciale staten, dat is wat anders. Tot persiflage ben je niet in staat, dit is gewoon een domme opmerking. Nogmaals, voor wie is de Nederlandse volksvertegenwoordiging denk je? Laat ik je een hint geven, het antwoord ligt al opgesloten in 'Nederlanse volksvertegenwoordiging', zou dat om de vertegenwoordiging van het Turkse of Israelische volk gaan?
Ik ging wel in op jouw post. Kennelijk ging jij er van uit dat een verkozen volksvertegenwoordiger even uit zijn zetel gezet kan worden door de uitvoerende macht wanneer die een risico zou zijn. Dat licht democratisch wat moeilijk. Daar had jij blijkbaar nog niet aan gedacht, dus wijs ik je daarop.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op mijn post maar kom je met vragen die daar niets mee te maken hebben?
Nee, ik vraag wat hij daar doet. Dat is wat anders. Maar geef eens antwoord op mijn post als je die zo belangrijk vind.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ging wel in op jouw post. Kennelijk ging jij er van uit dat een verkozen volksvertegenwoordiger even uit zijn zetel gezet kan worden door de uitvoerende macht wanneer die een risico zou zijn. Dat licht democratisch wat moeilijk. Daar had jij blijkbaar nog niet aan gedacht, dus wijs ik je daarop.
De zionisten zijn natuurlijk een grote voedingsbodem voor antisemitisme. Het zijn de zionisten die ook hard hun best doen om anti-zionisme als antisemitisme te verkopen, maar daarmee promoten ze ook het omgekeerde idee en zaaien zo antisemitisme in Nederland. Lullig voor de Nederlandse joden, maar dat vinden ze niet zo erg want antisemitisme moet en zal er zijn, want het is de basis voor het zionisme.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef koekoe het volgende:
Qua PVV vind ik dat ze best voor de belangen van de gemiddelde Jood mogen opkomen. De Arabieren bedreigen ons immers allemaal, we hebben een gezamenlijke vijand. Ook heb ik meer met de gemiddelde Jood want ze integreren beter en plegen ook geen aanslagen. Voor de pro-Israël, elitaire, Zionistische tak moet wel worden uitgekeken natuurlijk. "Anti-Semitisme(!)" (zowel de 'joden zijn slecht'-verhaaltjes als de overijverige Joodse verdedigingsclubjes) zijn nu eenmaal wat te structureel om compleet uit de lucht gegrepen te zijn door neo-Nazi's en ander snood volk. We zijn allemaal tegen de elite die de wereld in haar greep houdt maar waarom zou een gedeelte daarvan niet bestaan uit Joden met snode plannetjes?
Voor de dommen onder ons wellicht. Het is toch echt rechts wat er zo'n zooitje van heeft gemaakt. Van het Midden-Oosten, van de economie, van nog veel meer.quote:Hoe dan ook, als ik stem op de PVV dan stem ik voor Nederland en de Nederlanders. Dat is tegen de Arabieren/moslims en andere migratiegroepen die voor problemen zorgen maar ook niet voor rijke Israëliërs. Ik wil sowieso zo weinig mogelijk invloed van buitenaf.
Hoe de vork uiteindelijk echt in de steel zit weet ik natuurlijk niet en het is ook iets dat voor een normale sterveling vrijwel onmogelijk is om achter te komen. Wat ik wel weet is dat de rechtse wind nu een stuk aanlokkelijker is dan de linkse regen.
Hoezo zou hij daar niet zijn dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik vraag wat hij daar doet. Dat is wat anders. Maar geef eens antwoord op mijn post als je die zo belangrijk vind.
Is dat zo? Volgens mij heeft elke kant van het spectrum er schuld aan. Het MO is al eeuwen een zooi omdat er Arabieren zitten die elkaar opnaaien, de Joden zitten er weer die de Arabieren opnaaien en vice versa, en de Amerikanen en Russen gebruiken het gebied voor proxy-oorlogjes sinds dat de Joden er terug zijn. Is dat allemaal de schuld van rechts? Oké, dan behoor ik tot "de dommen onder ons", prima. Verder is natuurlijk alles de schuld van rechts, lekker makkelijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de dommen onder ons wellicht. Het is toch echt rechts wat er zo'n zooitje van heeft gemaakt. Van het Midden-Oosten, van de economie, van nog veel meer.
Dat is toch zo? Wie wilde ook alweer het M-O overhoop gooien? Wie steunde Netanyahu in het beeindigen van het vredesproces? Wie steunt de rampzalige war on drugs? Wie wilde alle vrijheid voor de banken om de kredietcrisis te veroorzaken? Wie wilde de massa-immigratie om de loonkosten te drukken? Wie wil er zo lang mogelijk afhankelijk blijven van fossiele brandstoffen en zo de fundamentalisten van een goedgevulde oorlogskas voorzien?quote:Op zondag 8 januari 2017 16:07 schreef koekoe het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij heeft elke kant van het spectrum er schuld aan. Het MO is al eeuwen een zooi omdat er Arabieren zitten die elkaar opnaaien, de Joden zitten er weer die de Arabieren opnaaien en vice versa, en de Amerikanen en Russen gebruiken het gebied voor proxy-oorlogjes sinds dat de Joden er terug zijn. Is dat allemaal de schuld van rechts? Oké, dan behoor ik tot "de dommen onder ons", prima. Verder is natuurlijk alles de schuld van rechts, lekker makkelijk.
Goed, als je niet in wilt gaan op mijn post, laat maarquote:Op zondag 8 januari 2017 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo zou hij daar niet zijn dan?
Joden waren altijd groot voorstander van massa-immigratie en de daaruitvolgende multiculturele samenleving, omdat dit de Europeanen verzwakt en omdat joden dan niet meer de enige minderheid zijn. Waar in het verleden joden binnen Europa regelmatig slachtoffer werden van de woedende bevolking, konden zij in de Islamitische wereld relatief veilig en goed leven. De Spanjaarden hebben de joden daarom ook tijdens de inquisitie vervolgd, niet omdat de Spanjaarden zo katholiek waren, maar vanwege het samenzweren van de joden met de moslims.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef koekoe het volgende:
In Engeland is er net een groot schandaal met een mogelijke spion die parlementsleden wilde beschadigen om zo het democratisch proces te sturen: http://www.dailymail.co.u(...)Israeli-embassy.html
NL-media heeft dit nog niet opgepakt en ook de rest van de Wereld lijkt er nog niets mee te doen. Ben vooral benieuwd hoe Breitbart e.d. dit oppakken want het lijkt erop dat er een nieuwe stroming van Joodse belangen is gekomen die sterk rechts is. Aangezien de linkse, progressieve stroming, waar veel Joden van worden beticht, zich tegen de Israëlische zaak begint te keren zou dit een logische wending kunnen zijn van bepaalde machtige mensen. Wat dat betreft is het wel ironisch dat het hele anti-Semitisme-middel nu meer gebruikt wordt tegen links dan tegen rechts. Ook is het raar dat links nu voor islamisering en tegen de Israëlische zaak is (zie Obama, Corbyn en anderen) terwijl de "rechtse Nazi's" zich ineens achter Israël scharen.
Qua PVV vind ik dat ze best voor de belangen van de gemiddelde Jood mogen opkomen. De Arabieren bedreigen ons immers allemaal, we hebben een gezamenlijke vijand. Ook heb ik meer met de gemiddelde Jood want ze integreren beter en plegen ook geen aanslagen. Voor de pro-Israël, elitaire, Zionistische tak moet wel worden uitgekeken natuurlijk. "Anti-Semitisme(!)" (zowel de 'joden zijn slecht'-verhaaltjes als de overijverige Joodse verdedigingsclubjes) zijn nu eenmaal wat te structureel om compleet uit de lucht gegrepen te zijn door neo-Nazi's en ander snood volk. We zijn allemaal tegen de elite die de wereld in haar greep houdt maar waarom zou een gedeelte daarvan niet bestaan uit Joden met snode plannetjes?
Hoe dan ook, als ik stem op de PVV dan stem ik voor Nederland en de Nederlanders. Dat is tegen de Arabieren/moslims en andere migratiegroepen die voor problemen zorgen maar ook niet voor rijke Israëliërs. Ik wil sowieso zo weinig mogelijk invloed van buitenaf.
Hoe de vork uiteindelijk echt in de steel zit weet ik natuurlijk niet en het is ook iets dat voor een normale sterveling vrijwel onmogelijk is om achter te komen. Wat ik wel weet is dat de rechtse wind nu een stuk aanlokkelijker is dan de linkse regen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |