Hoezo waar dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:47 schreef Roffa123 het volgende:
Pff. Joden zijn slim. Mega slim. Hebben geld. Mensen zijn jaloers op joden.
Is juist goed als er een jood in de partij zit.
Jij ook racist?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben atheïst, ik vind moslims net zo dom als christenen en joden.
Een humanistische traditie, go Erasmus!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
Een slechte zaak, de ''joods-christelijke traditie'' is een leugen, Nederland heeft enkel en alleen een christelijke traditie.
Dat heet voortschrijdend inzicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Diezelfde AIVD die vertelde dat er geen jihadisten in de vluchtelingenstroom zaten, die decennialang (buitenlandse) haat-imams hun destructieve werk hebben laten doen en tot de conclusie kwamen dat Kuzu en Öztürk geen risico vormde voor de integriteit van Nederland? Maar een jood vormt wel een risico.De jodenhaat zit diep en is wijdverspreid in dit land.
Waarom staat Raymond van Barneveld er niet op?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden heb ik zo'n schitterende lijst gezien.
Niet op straat, wel op een publiek evenement: https://www.vn.nl/aankome(...)t-wegens-wapenbezit/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:41 schreef 99.999 het volgende:
Die Pipo liep een tijdje terug toch ook met een wapen over straat?
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze mensen offeren toch wel heel wat op, denk aan: veiligheid, carrièrekansen, reputatie..
Het is leuker om op de lijst van D66 te staan.
Of je laat je door Saoedi betalen en begint een kudde voor islamieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...
Als het een geen probleem is, is is het ander dat ook niet he? Mij lijkt het beide wel potentieel problematisch..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je laat je door Saoedi betalen en begint een kudde voor islamieten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV is net de mafia, once you get in, you can't get out...
Idd. Zal vast niet kloppen dus, Wilders krijgt ook niet miljoenen binnen van Joodse Amerikaanse lobbyisten. Iets wat door ex partijleden is bevestigdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Diezelfde AIVD die vertelde dat er geen jihadisten in de vluchtelingenstroom zaten, die decennialang (buitenlandse) haat-imams hun destructieve werk hebben laten doen en tot de conclusie kwamen dat Kuzu en Öztürk geen risico vormde voor de integriteit van Nederland? Maar een jood vormt wel een risico.De jodenhaat zit diep en is wijdverspreid in dit land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |