SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Woelwater het volgende:
Net babi pangang gemaakt![]()
En hij is lekkerrrr![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Woelwater het volgende:
Net babi pangang gemaakt
Het komt wel in de buurt van de nlse babi pangang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Woelwater het volgende:
Net babi pangang gemaakt
Heerlijk dat Chinese etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2017 19:25:09 ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net Elzasserzuurkool met casselerrib, spek en aardappelpuree gegeten. Flan caramel was gepland, maar daar ben ik te laat aan begonnen, dus die schuift een dagje op. Alternatief dessert is in de maak:wat zijn dat???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bijzondere combinatiesquote:Op zondag 8 januari 2017 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu chocolade en een warme chocomelk met slagroom en een schuit Bailey
Vanavond: gewokte spitskool met peultjes, paprika, knoflook, uien, kruiden, oestersaus, ketjap, soja enz..
Daarbij macaroni met zelfgemaakte satesaus (heb nu even geen andere pasta in huis), kipfilet en zoetzure komkommersalade
Ja dat hoor ik vaker met mijn vreemde combi's maar het is toch best te hachelen ... Ben niet zo van de lijntjes, kleuren buiten de lijntjes gaat mij beter afquote:
Je groenten klinken altijd heerlijk. Hou van veel zooi erdoorheenquote:Op zondag 8 januari 2017 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker met mijn vreemde combi's maar het is toch best te hachelen ... Ben niet zo van de lijntjes, kleuren buiten de lijntjes gaat mij beter af
Je snapt dat je jezelf daarmee vergelijkt met een peuter?quote:Op zondag 8 januari 2017 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
kleuren buiten de lijntjes gaat mij beter af
Die zijn dikker als de patat bij de gemiddelde snackbarquote:Op zondag 8 januari 2017 18:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Euh, euh, euh, neuh, oma's smulfrieten.
Ook een hippe term. In ieder restaurant krijg je tegenwoordig overheerlijke dikke frieten in een puntzakje of een raar glas met een servet. Ik wil gewoon patatjes en geen flauwekulletjes.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Euh, euh, euh, neuh, oma's smulfrieten.
Lekker een kaboutertje. Heerlijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet te missen de locatie.![]()
En daarna saampjes heel veul:
[ afbeelding ]
Vanavond:
[ afbeelding ]
Yup..met 'Miep' heel casual hamburgers eten!
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren!
Goed getapt, die Chouffequote:Op zondag 8 januari 2017 18:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet te missen de locatie.![]()
En daarna saampjes heel veul:
[ afbeelding ]
Vanavond:
[ afbeelding ]
Yup..met 'Miep' heel casual hamburgers eten!
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren!
dat klinkt goedquote:Op zondag 8 januari 2017 18:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.iwashyoudry.co(...)ocado-salsa-verde/?m
Tostadas met zwarte bonen puree, gebakken ei, tomatilla avocado salsa, feta, kaas, tomaat, veel koriander, limoen en mais salade
Kan afwisselend zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 16:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Brunch chinees van gisteren
Diner chinees van gisteren
Nou...een BigMac is kleiner in formaat dat deze burger hoor. En hoe je die naar binnenkrijgt? Gewoon van bovenaf ( ja,dus vanaf de 'deksel') je mond erin zetten en dan een stukje alvast happen. En zo verder afwerken. Maar wat wil je: de hamburger 'patty' zelf is 200 gram,veel meer dan wat je bij de Mc of elder krijgt. Echt zo een kinderhoofdje, dus logisch dat het met topping allemaal groter oogt.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijg je een fatsoenlijke hap uit zo'n gigantische burger. Ik heb al moeite om een burger formaat bigmac in m'n mond te krijgen
wat is dat danquote:Op maandag 9 januari 2017 17:37 schreef Aphrodyte het volgende:
Saag aloo met knoflook naan. Zelfgemaakt
Klinkt als om uit te proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:20 schreef realAIVD het volgende:
tteok kkochi zijn spiesjes die even gebakken worden, zodat het buitenlaagje krokant is.
Daarna insmeren met saus en wat gecrushde nootjes erover.
verslavend lekker!
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:28 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Van gisteravond niet, maar eind november heb ik wel kunstig een foto gemaakt
[ afbeelding ]
en dit is van begin december en zo zag de avondsnack van gisteren er waarschijnlijk meer uit...
[ afbeelding ]
hoe dan ook, het was weer lekker!!
en nu weer aan de koffie.
Dan gaat er iets mis in je hoofd als je dat niet voor 8 euro kan klaarmaken.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef Karzai het volgende:
een berg vlees pannekoek en aardappelen , weinig groente oke voor 8 euro daar maak je het toch zelf niet voor
[ afbeelding ]
Hamburg Rotterdam is the place to be.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Die burger en dunne frietjes wil ik!![]()
onmogelijk inclusief kruidenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan gaat er iets mis in je hoofd als je dat niet voor 8 euro kan klaarmaken.
kom ff voor mij makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:14 schreef realAIVD het volgende:
tot dusver alleen nog maar koffie op.
Ondertussen wel wontons aan het maken.
Die voor de vriezer zijn af, nu hoog tijd om er een stel voor de lunch te vouwen...trek!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |