quote:Op [quote]
[b]Op zondag 31 juli 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:City_Watch twitterde op zondag 31-07-2016 om 14:29:21Deportivo La Coruņa have told the Spanish press that Marlos Moreno will land at A Coruņa Airport at 20:20 to sign on loan from City. reageer retweet
Wat moeten ze daar nou meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Genoa huurt Taarabt voor 18 maanden van Benfica
Schijnt dat Batshuayi dan wordt gehuurd door Swansea.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:50 schreef Bolasie het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-up?CMP=share_btn_tw
RIP Michy.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:50 schreef Bolasie het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-up?CMP=share_btn_tw
RIP Michy.
twitter:Matt_Law_DT twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 15:41:06I'm told there is a very real chance of Chelsea recalling Nathan Ake from Bournemouth this month #cfc reageer retweet
Zouma is net weer fitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Matt_Law_DT twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 15:41:06I'm told there is a very real chance of Chelsea recalling Nathan Ake from Bournemouth this month #cfc reageer retweet
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 08-01-2017 om 13:19:40BREAKING: Sky sources: Sevilla make approach to Liverpool to sign defender Mamadou Sakho: https://t.co/T9INkpCfGO… https://t.co/RwCnjduuBs reageer retweet
quote:
Is dus net bevestigdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt over van Real Madrid?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:10 schreef Pino112 het volgende:
Odegaard morgen gepresenteerd bij Heerenveen
Christus te paard. Ik zei dit als grap, zo van 'vertel er ook ff bij wie precies dan want ik ken deze Odegaard waarschijnlijk niet', met een heel onrealistisch scenario als voorbeeld. Maar ik kijk nu studio sport en zie dat die kerel ook gewoon serieus bij Heerenveen komt spelen. Wow!quote:
Talentje hč, eerst beter worden bij een subtopper. En Heerenveen gaat best goed met Scandinaviërs.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus te paard. Ik zei dit als grap, zo van 'vertel er ook ff bij wie precies dan want ik ken deze Odegaard waarschijnlijk niet', met een heel onrealistisch scenario als voorbeeld. Maar ik kijk nu studio sport en zie dat die kerel ook gewoon serieus bij Heerenveen komt spelen. Wow!
Maar hij kan toch veel hoger? Op z'n minst Ajax als het in Nederland moet.
Ben zéér benieuwd!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Talentje hč, eerst beter worden bij een subtopper. En Heerenveen gaat best goed met Scandinaviërs.
Doet me denken aan Freddie Adu maar dan de roomblanke variant.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:10 schreef Pino112 het volgende:
Odegaard morgen gepresenteerd bij Heerenveen
Denk het het ook niet , ...mooi voor PEC.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. PEC kan die jongen natuurlijk nooit betalen.
111 minuten bij Palermo gespeeld afgelopen halfjaar. Contract loopt in de zomer afquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. PEC kan die jongen natuurlijk nooit betalen.
twitter:SBienkowski twitterde op donderdag 12-01-2017 om 12:38:43Kicker reporting that @FCBayern and @achtzehn99 have agreed a ¤20m+ deal for Niklas Sule. Similar offer from @ChelseaFC but he chose FCB. reageer retweet
vet goed in fifa die guyquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SBienkowski twitterde op donderdag 12-01-2017 om 12:38:43Kicker reporting that @FCBayern and @achtzehn99 have agreed a ¤20m+ deal for Niklas Sule. Similar offer from @ChelseaFC but he chose FCB. reageer retweet
Logisch gevolg.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 12-01-2017 om 13:15:28BREAKING NEWS: Sky sources: Marseille interested in re-signing Dimitri Payet from @WestHamUtd. #SSNHQ reageer retweet
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:34 schreef Brammess het volgende:
Logisch gevolg.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 12-01-2017 om 13:15:28BREAKING NEWS: Sky sources: Marseille interested in re-signing Dimitri Payet from @WestHamUtd. #SSNHQ reageer retweet
twitter:mohamedbouhafsi twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:27:50Mercato: discussions entamées pour Depay entre l’OL et Manchester United https://t.co/GQkHb8jwcW via @RMCSport reageer retweet
twitter:telefoot_TF1 twitterde op zondag 15-01-2017 om 11:21:37#Telefoot Selon nos infos, West Ham a refusé une offre de 22M¤ de l'OM pour Payet. Nouvelle réunion cette semaine https://t.co/2vRNVyjwIv reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:mohamedbouhafsi twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:27:50Mercato: discussions entamées pour Depay entre l’OL et Manchester United https://t.co/GQkHb8jwcW via @RMCSport reageer retweet
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 17:06:59BREAKING: Sky sources: Chelsea approach Middlesbrough over the availability of winger Adama Traore: https://t.co/l0muFEO6I0 #SSNHQ reageer retweet
Je kunt wel elke keer als de Dailymail of een ander do-re-mi-fa-sol flutkrantje - The Sun of zo - een artikel post je gelijk proberen te halen, maar letterlijk elke vorm van media slaat de plank mis, en jij dus net zo. Atlético gaat Griezmann niet verkopen. 1) ze spelen volgend seizoen in een nieuw stadion, dat moet met de grote ster gebeuren, waar Griezmann zelf mee akkoord is gegaan 2) ze krijgen een transferban dus zijn genoodzaakt alles binnen boord te houden. Indien United zijn transferclausule wenst te betalen, wat ruim ¤100.000.000 is, komt 3) in actie: daar komt enorme belasting bovenop en zouden ze ongeveer het dubbele kwijt zijn aan één speler.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Manchester United are looking at Atletico Madrid's Antoine Griezmann and Monaco's Bernardo Silva
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz4WERaDYd8
Als dit waar is zien we Payet snel poseren met een Marseille shirtje. Goede oplossing voor alle partijen.twitter:lequipe twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 16:21:53L'OM propose 30 M¤ ā West Ham pour Dimitri Payet https://t.co/19Jt9OlKsa reageer retweet
twitter:DuncanCastles twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 09:50:15Manchester City prepared to listen to offers for Sergio Aguero. #MCFC #ARG #ATLETI https://t.co/rk7oCm0GH1 https://t.co/ybIOVG8peG reageer retweet
Toch naar Dortmund volgens Zweedse media.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Alexander Isak gaat naar Real Madrid.
Erg goede zaak van Zwolle.twitter:mohamedbouhafsi twitterde op zondag 22-01-2017 om 23:34:33Hervin #Ongenda au PEC Zwolle. Le joueur formé au PSG va s'engager jusqu'en 2020 avec le club néerlandais ! Visite médicale demain #RMCsport reageer retweet
Raakt ie geen pepernoot bij Zulte Waregem ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens betrouwbare bronnen gaat Willem II zich versterken met de Guinese Belg Obbi Oulare. De 21-jarige aanvaller komt over van Watford. Of het gaat om huur of koop is nog niet bekend.
Obbi Oulare werd recent voor ¤ 8.000.000 overgenomen door Watford van Club Brugge. De eerste seizoenshelft speelde hij op uitleenbasis bij Zulte Waregem.
Komt goed uit met de blessure van Ogbeche.
Ik heb geen flauw idee. Hopelijk is ie gewoon bankzitter die minuten wil maken. Of iemand met wat problemen met de rest van de groep.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Raakt ie geen pepernoot bij Zulte Waregem ofzo?
Hij heeft alleen maar korte invalbeurten gehad en één van meer dan een half uur, waarin hij scoorde. Als ik wat verder terug kijk snap ik niet dat Watford ¤8m voor hem heeft betaald, nooit heel erg veel gescoord. Maar misschien wel interessant voor een club als Willem IIquote:Op donderdag 26 januari 2017 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Hopelijk is ie gewoon bankzitter die minuten wil maken. Of iemand met wat problemen met de rest van de groep.
Ben ook wat research aan het doen en ik snap het ook niet goed. Lijkt een paniekaankopen geweest te zijn van Watford. Hij heeft ook niet bijster veel gescoord ofzo. Maar hopelijk toch een goede versterking voor Willem II.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar korte invalbeurten gehad en één van meer dan een half uur, waarin hij scoorde. Als ik wat verder terug kijk snap ik niet dat Watford ¤8m voor hem heeft betaald, nooit heel erg veel gescoord. Maar misschien wel interessant voor een club als Willem II
twitter:bayer04fussball twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 12:07:40"Leon Bailey ist gerade im Medizincheck. Die Wahrscheinlichkeit, dass er für uns spielen wird, ist also nicht gerin… https://t.co/HCQgVgGHHJ reageer retweet
quote:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 29-01-2017 om 14:02:49BREAKING: @SkySport: @SouthamptonFC close to agreeing Ŗ17m deal for @sscnapoli striker Manolo Gabbiadini. More here: https://t.co/BKlh5UusHu reageer retweet
En daar registreer je je voor?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:48 schreef Sundgot het volgende:
Dat Roda kan je toch ook niet meer serieus nemen. Zeven winteraankopen... Ben benieuwd of ze dat team draaiend kunnen maken, hoop het niet iig.
Neehoor, was al langer van plan om te registeren. Fijn dat je het gelijk zo persoonlijk opneemt als ik liever heb dat Roda het niet haalt. Feit is dat Roda onze concurrent blijft en ik liever heb dat zij degraderen dan wij, logisch lijkt me? Vind het gewoon triest dat er steeds meer van zulke koopclubs komen, zonde van het, eens zo mooie, spel.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:03 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
En daar registreer je je voor?![]()
Het verschil met vorig jaar is in ieder geval dat er meer langdurige contracten bij zitten, waar het vorig jaar allemaal huur was.
Van Velzen en El Makrini lijken mij prima versterkingen.
Eens natuurlijk. Maar ik heb vooral liever dat Roda en Excelsior degraderen vanwege de hoeveelheid supporters. Die horen gewoon in de Jupiler.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:19 schreef Sundgot het volgende:
[..]
Neehoor, was al langer van plan om te registeren. Fijn dat je het gelijk zo persoonlijk opneemt als ik liever heb dat Roda het niet haalt. Feit is dat Roda onze concurrent blijft en ik liever heb dat zij degraderen dan wij, logisch lijkt me? Vind het gewoon triest dat er steeds meer van zulke koopclubs komen, zonde van het, eens zo mooie, spel.
Kali zal voor eeuwig in de krochten van het lijstje van de hoop terug te vinden zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gerucht gaat dat Kali nu toch echt weggaat bij Willem II. Waarschijnlijk naar Turkije.
Zijn vervanger is al aangetrokken. Een of andere gast die ze huren van Juventus. Niet echt spannend. Was de laatste jaren verhuurd aan de Noorse nummer 10 maar heeft daar nooit 90 minuten gemaakt.
Dat bedrag kan niet kloppen toch?twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 12:10:08BREAKING: @NorwichCityFC will sign Yanic Wildschut from @LaticsOfficial in a Ŗ7m deal. https://t.co/t6kSw9Kpf9 #DeadlineDay #SSNHQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:46 schreef showtimer het volgende:
Dat bedrag kan niet kloppen toch?twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 12:10:08BREAKING: @NorwichCityFC will sign Yanic Wildschut from @LaticsOfficial in a Ŗ7m deal. https://t.co/t6kSw9Kpf9 #DeadlineDay #SSNHQ reageer retweet
Bij Heerenveen moeten ze zich rot lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:46 schreef showtimer het volgende:
'Mijn' club is die andere club die jij graag ziet degraderen. De club die, door eigenlijk iedereen, als club wordt gezien zonder bestaansrecht en zonder supporters. O ja, of Feyenoord 2, zien we ook wel eens voorbij komen. Gelukkig zijn er de laatste jaren meer Ajax-huurlingen hier geweest dan Feyenoorders...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens natuurlijk. Maar ik heb vooral liever dat Roda en Excelsior degraderen vanwege de hoeveelheid supporters. Die horen gewoon in de Jupiler.
Wat is 'jouw' club trouwens?
Transfer binnen Engeland, dus het verbaast me niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:46 schreef showtimer het volgende:
Die deed het toch een tijdje goed in Rusland?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ozbiliz gaat waarschijnlijk naar Willem II. Die had ik echt allang uit het oog verloren.
Jup, maar na zijn laatste (nummertje drie al) afgescheurde kruisband nooit meer op niveau gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die deed het toch een tijdje goed in Rusland?
7m wordt daar gezien als een bargain.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:46 schreef showtimer het volgende:
Het is relatief ja, maar dat zou je van zijn kwaliteiten ook denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
7m wordt daar gezien als een bargain.
Roda heeft er gemiddeld 13,5k zitten, dan kun je nog acht clubs opnoemen die er minder hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens natuurlijk. Maar ik heb vooral liever dat Roda en Excelsior degraderen vanwege de hoeveelheid supporters. Die horen gewoon in de Jupiler.
Wat is 'jouw' club trouwens?
Precies, er is ook genoeg achterland voor in ieder geval één Eredivisieclub in Zuid-Limburg, alleen een beetje lastig om er dan ook nog 2 andere BVO's naast te hebben, maar dat merkt Fortuna ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:57 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Roda heeft er gemiddeld 13,5k zitten, dan kun je nog acht clubs opnoemen die er minder hebben.
Serieus zoveel? Het ziet er altijd zo leeg uit daar. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:57 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Roda heeft er gemiddeld 13,5k zitten, dan kun je nog acht clubs opnoemen die er minder hebben.
Komt omdat ze een stadion hebben waar 20k in passen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus zoveel? Het ziet er altijd zo leeg uit daar. Wist ik niet.
Toffe transfer voor hemquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
Hans Hateboer lijkt op het laatste moment nog te vertrekken bij FC Groningen. Is in Italië voor transfer naar Atalanta Bergamo.
In de goeie jaren zelfs 17 k. Maar is niks meer van overquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus zoveel? Het ziet er altijd zo leeg uit daar. Wist ik niet.
Ja zo'n middelmatige speler trekt kijkersquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:19 schreef hhh38 het volgende:
Kishna onderweg naar Lille.
Zo wordt de Ligue 1 steeds interessanter.
Ik ben wel enigszins benieuwd hoe Nederlanders en ex-Eredivisiespelers het doen in het buitenland. Niet dat ik nu elke wedstrijd van Lille ga kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zo'n middelmatige speler trekt kijkers
En Kishna kan er inderdaad vrij weinig van.quote:Flankaanvaller Jean-Paul Boëtius (Basel, ex-Feyenoord) ondergaat momenteel medische tests bij KRC Genk. Boëtius (22) werd vanochtend samen met TD Dimi de Condé gespot aan de Luminus Arena. Genk onderhandelt nog steeds met Basel over een huurovereenkomst.
Ze gaan Bielsa halen dus dan is dat wel genot om te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins benieuwd hoe Nederlanders en ex-Eredivisiespelers het doen in het buitenland. Niet dat ik nu elke wedstrijd van Lille ga kijken
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 19:31:30BREAKING: Tim #Krul naar @AZAlkmaar als hij vanavond in Alkmaar keuring doorstaat #Ajax reageer retweet
21 miljoenquote:Bournemouth zet in de sloturen van de transfermarkt alles op alles voor een terugkeer van Nathan Aké. De verdediger maakte in de eerste seizoenshelft een goede indruk bij de Premier League-club, waarna Chelsea hem terugriep van zijn verhuurperiode. Inmiddels heeft Bournemouth zich gemeld met een bod van 21 miljoen euro om Aké weer in de armen te kunnen sluiten.
Op kosten van Ajax revalideren en dan naar AZ gaan. Best topshow.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:33 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 19:31:30BREAKING: Tim #Krul naar @AZAlkmaar als hij vanavond in Alkmaar keuring doorstaat #Ajax reageer retweet
Iemand halverwege terugroepen van een jaar verhuur en hem dan aan diezelfde club verkopen voor 21 miljoen.quote:
Wandelgangen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:03 schreef Sked het volgende:
PSV is niet de enige Eredivisionist die een poging heeft gewaagd om Karim Rekik terug te halen naar Nederland. FC Twente informeerde ook bij Olympique Marseille, maar haakte af na het horen van de vraagprijs van tien miljoen. (Score)
lol
twitter:GuillemBalague twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 17:59:48Monaco's Bakayoko has agreed personal terms with Chelsea. Next step is for Chelsea to pay Monaco more than anybody… https://t.co/hYYTwaWeJt reageer retweet
Geen opleidingsvergoeding bij een binnenlandse transfer toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:14 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij naar Inter wss. Zijn zelf al rond.
Ancelotti zei juist dat ie Coman voor de toekomst graag in München houdt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Julian Brandt voor 30 miljoentjes euro naar Bayern München aldus Bild. Onduidelijk of komende zomer of in 2018.
Kans dat Coman na dit seizoen terug is naar Juve?
Brandt speelt toch meer als rechtsbuiten? Misschien vindt Ancelotti Müller maar niets als back-up voor Robben en denkt hij ook aan de toekomst. Robben is/wordt ook alweer 33.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ancelotti zei juist dat ie Coman voor de toekomst graag in München houdt.
Misschien gaat Ribery vertrekken
Doet Hahn het dan zo slecht bij Excelsior?quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Warner Hahn gaat wellicht Kostas Lamprou opvolgen.
Van een hele kleine keeper met prima kwaliteiten naar een grote (1,98) keeper met matige kwaliteiten.
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt.
Ik dacht dat hij kwalitatief niet erg sterk was, maar ik kijk niet heel vaak naar Excelsior. Gaan we erop vooruit denk je?quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet Hahn het dan zo slecht bij Excelsior?
Ik kijk niet veel naar Excelsior maar de Hahn van voor zijn blessure vond ik een meer dan prima keeper. Ben je dat wereldseizoen van die man bij PEC alweer vergeten?quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij kwalitatief niet erg sterk was, maar ik kijk niet heel vaak naar Excelsior. Gaan we erop vooruit denk je?
Lamprou heeft zijn zwaktes, maar ook echt hele sterke punten. Reflexen zijn bijvoorbeeld super en voetballend misschien wel de beste keeper van de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:04 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Een fitte Hahn met ritme is een meer dan uitstekende keeper voor een Willem II. Een klasse of 2 beter dan Lamprou die het gezien zijn handicaps nog niet eens zo onaardig doet.
Dat seizoen was hij echt goed, maar bij Dordrecht en nu bij Excelsior is het niet veelquote:Op zaterdag 1 april 2017 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel naar Excelsior maar de Hahn van voor zijn blessure vond ik een meer dan prima keeper. Ben je dat wereldseizoen van die man bij PEC alweer vergeten?
quote:De Griek Yannis Anastasiou (44) wordt zo goed als zeker de nieuwe trainer van KV Kortrijk. Anastasiou is momenteel nog trainer bij het Nederlandse Roda JC, waar hij een aflopend contract heeft.
http://www.bndestem.nl/na(...)rmijdelijk~a91c93b3/quote:Afgelopen vrijdag bij Helmond Sport – NAC bijvoorbeeld zaten FC Utrecht en PEC Zwolle op de tribune voor Dessers. Niet alleen daar worden de verrichtingen van de Belg nauwlettend in de gaten gehouden. “Wij hebben veel telefoontjes uit het binnen- en buitenland gehad en alles buiten de grote drie in Nederland heeft interesse getoond”, zegt Laurens Lémotte, zaakwaarnemer van Dessers. “Als NAC promoveert, is NAC onze eerste gesprekspartner. Dat is niet meer dan logisch. Maar in de eerste divisie is het moeilijk hem te houden. Cyriel is nog vrij jong en het is voor hem belangrijk om de juiste stappen zetten.”
De marktwaarde van Dessers wordt volgens zijn entourage geschat op een bedrag dat rond de 400.000 euro ligt. Bij de Bredase leiding is tot op heden geen enkele club geweest die een officieel bod heeft uitgebracht om Dessers na dit seizoen over te nemen. Maar dat het snel kan gaan, heeft de transfer van doelman Jorn Brondeel naar FC Twente eind maart uitgewezen. De eredivisie is ook voor Dessers een logische vervolgstap. Nederland heeft zijn voorkeur, meer nog dan België, omdat hij in Nederland de kans heeft gekregen om naam te maken in het betaalde voetbal.
quote:‘Barcelona betaalt 24 miljoen euro en stuurt Jordi Alba naar Madrid’
Barcelona heeft de strijd om de handtekening van Theo Hernández gewonnen, zo schrijven diverse Spaanse media donderdag. Volgens onder meer de radiozender Onda Cero stapt de linkerverdediger, die dit seizoen door Atlético Madrid aan Deportivo Alavés is verhuurd, in de zomer over naar het Camp Nou, ondanks interesse van Bayern München, Liverpool, Real Madrid en Olympique Marseille.
Real Madrid en de negentienjarige Hernández bereikten zelfs een principe-akkoord over een contract voor vijf jaar: zes miljoen euro in de eerste twee seizoenen, zeven miljoen euro in het derde seizoen, acht miljoen euro in de vierde voetbaljaargang en in het laatste contractjaar een vergoeding van negen miljoen euro. De gedeeld lijstaanvoerder van LaLiga was ook bereid om de transferclausule van 24 miljoen euro te betalen.
Barcelona, dat ook de transferclausule wenst te betalen, lijkt Hernández echter het beste project te hebben voorgesteld. Bij Real Madrid zou de Frans jeugdinternational hooguit de opvolger van de vrijwel zeker vertrekkende Fábio Coentrao zijn, en daarmee de stand-in van Marcelo. Dat was voor de linksback een belangrijke reden om meer te neigen naar een contract met Barcelona, ook al kan hij in Catalonië minder verdienen.
Jordi Alba is bovendien bezig aan zijn laatste maanden bij Barcelona, zo klinkt het. Volgens onder meer AS en Onda Cero zal de Spaans international op huurbasis naar Atlético Madrid vertrekken. Het liefst gaat Barcelona tot verkoop over, daar de linksback niet meer aan de verwachtingen kan voldoen en zijn verkoop geld zou vrijmaken voor de contractverlengingen van Lionel Messi, Marc-André ter Stegen, Andrés Iniesta en Gerard Piqué.
Ik heb het idee dat ze zich beter kunnen richten op andere posities dan de spitspositiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
This season few players have established themselves more than Kylian Mbappe' and the Monaco striker is certain to be a big name in the summer transfer market headlines. Manchester United has made a concrete attempt to sign him by offering ¤85 million which Monaco turned down as they're looking for ¤120/140 million, this shows the French club's desire to hold on to him for at least another season. Mbappe' on the other hand is intrigued by possibility of joining Real Madrid, but the Spanish club has yet to take concrete action.
Mourinho wants to also improve the Red Devils midfield. A few months ago an inquiry was made for Radha Nainggolan but there have been no additional steps forward, in addition the Belgian international prefers to stay at Roma. As alternatives Manchester United is also interested in Fabinho and Toni Kross
http://gianlucadimarzio.c(...)g-nainggolan-fabinho
Gaan ze dan eindelijk investeren?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
AC Milan neemt Mateo Mussacchio over van Villarreal voor 18 miljoen aldus de laatste geruchten. Ook melden ze zich in de strijd voor Franck Kessié.
Westermann voor 43 miljoen naar Man City?quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:13 schreef Iknietweten het volgende:
Het hele Ajax team zou in de belangstelling staan van alle topclubs.
Ze hebben naar mij geluisterdquote:Op maandag 1 mei 2017 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.independent.co(...)ettino-a7711791.html
Kyle Walker wants to leave Tottenham after falling out with manager Mauricio Pochettino Getty
Kyle Walker, left on the bench again yesterday, has decided that his future lies away from Tottenham Hotspur.
Barcelona have joined Manchester City and Manchester United in pursuit of the right-back and Walker, having fallen out with Mauricio Pochettino once again over fitness and selection, wants to leave.
Pochettino and Daniel Levy are in no rush to sell any of their players but if any of the Spurs first team are to be sold this summer then Walker is the likeliest. He would cost at the very least Ŗ35million, if not closer to Ŗ50m, money to invest back into the team and to ensure Spurs do not need to sell their crown jewels Harry Kane, Dele Alli and Danny Rose.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
l'Equipe, RMC Sport berichten dat Atlético in vergevorderde onderhandelingen zit met Lacazette.
Is ie al uit de zak van de ligtquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
l'Equipe, RMC Sport berichten dat Atlético in vergevorderde onderhandelingen zit met Lacazette.
Wat nog steeds de beste RB ter wereld is,.. vind Walker trouwens beter passen bij United/City.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alves weg doen en dan voor 30 mil walker kopen. Lol
Sowieso nooit in het buitenland volgens mijquote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat nog steeds de beste RB ter wereld is,.. vind Walker trouwens beter passen bij United/City.
Ook omdat ik mij geen Engelse speler kan herinneren die geslaagd is in Spanje.
Beckham lolquote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso nooit in het buitenland volgens mij
Verrassendquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:53 schreef wimderon het volgende:
Marca meldt dat keuze van Mbappé op Real is gevallen.
Moet je er wel even bij zeggen dat die jongen 16 is.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vinicius Junior gaat naar Real Madrid voor 45 miljoen.
Dat weet ik. Ik heb het al een half jaar over Vinicius en hij is elke cent van die 45 miljoen waard. De beste donkere Braziliaan sinds ene Pelé.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:20 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Moet je er wel even bij zeggen dat die jongen 16 is.
...
quote:Op maandag 8 mei 2017 09:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb het al een half jaar over Vinicius en hij is elke cent van die 45 miljoen waard. De beste donkere Braziliaan sinds ene Pelé.
Ik heb niets met ze te maken. Bovendien lijkt het me nogal stug dat ze over Adu hebben gezegd dat het de beste donkere Braziliaan zou zijn.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over Freddie Adu. Wat een geweldenaar was me dat zeg !!!!
Als jij dat zegt, geloof ik dat graag, maar een wereld waarin we 45 miljoen betalen voor een 16-jarige voetballer - hoe goed hij ook is - is behoorlijk ziek als je het mij vraagt.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb het al een half jaar over Vinicius en hij is elke cent van die 45 miljoen waard. De beste donkere Braziliaan sinds ene Pelé.
Dat ie de beste voetballer ooit ging worden. Dus > Pele.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niets met ze te maken. Bovendien lijkt het me nogal stug dat ze over Adu hebben gezegd dat het de beste donkere Braziliaan zou zijn.
Er zijn gewoon een paar spelers in de geschiedenis waarvan je al vrij snel weet dat ze vreselijk, vreselijk goed gaan worden. Ik noem Messi, ik noem Neymar, ik noem Gabriel Jesus. Ik weet het ook zeker bij Vinicius Junior. Goed, ik dacht het bij Paulo Ganso, maar dat geheel terzijde. Dat er dan een paar roepen dat Adu de beste wordt op basis van een paar YouTube beelden boeit me niet zo en de relevantie ontgaat me ook. Dat 'ze' iets gezegd hebben interesseert me geen reet.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ie de beste voetballer ooit ging worden. Dus > Pele.
Hoe kun je nou van een tiener zeggen dat hij uiteindelijk de beste Braziliaan gaat worden.!!!!!
Niemand gelooft dit soort onzin.
Dat is de wereld waarin we nu leven. Vinicius Junior wordt een sensatie van jewelste en kan zichzelf makkelijk terugverdienen d.m.v. shirtverkoop en dat soort zaken. 45 miljoen is nog een relatieve fooi in vergelijking met wat ze over een jaar of twee voor hem zouden moeten betalen.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, geloof ik dat graag, maar een wereld waarin we 45 miljoen betalen voor een 16-jarige voetballer - hoe goed hij ook is - is behoorlijk ziek als je het mij vraagt.
OK, 'we' gaan hem op de voet volgen.quote:Op maandag 8 mei 2017 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zijn gewoon een paar spelers in de geschiedenis waarvan je al vrij snel weet dat ze vreselijk, vreselijk goed gaan worden. Ik noem Messi, ik noem Neymar, ik noem Gabriel Jesus. Ik weet het ook zeker bij Vinicius Junior. Goed, ik dacht het bij Paulo Ganso, maar dat geheel terzijde. Dat er dan een paar roepen dat Adu de beste wordt op basis van een paar YouTube beelden boeit me niet zo en de relevantie ontgaat me ook. Dat 'ze' iets gezegd hebben interesseert me geen reet.
twitter:HLNinEngeland twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:09:06Confirmed by @NielsVleminckx: Anderlecht and AS Monaco have an agreement in principle over Youri Tielemans for Ŗ21,… https://t.co/LvsCmLNZUL reageer retweet
Geruchten zijn er al een tijdje, je kan er volgens mij zelfs niet eens meer op betten.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 11:29:45BREAKING: @ManUtd offered chance to buy @realmadrid midfielder @jamesdrodriguez this summer - Sky sources. #SSNHQ https://t.co/FYYh6t5J2n reageer retweet
Ze hebben ook al die Fabinho gestrikt of zijn in ieder geval in verdere onderhandelingen met hem?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mendy moet de volgende zijn, schijnt.
Fabinho schijnt volgens een Spaanse bron te zijn, maar die is vooral betrouwbaar wat betreft Barįa.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze hebben ook al die Fabinho gestrikt of zijn in ieder geval in verdere onderhandelingen met hem?
Dat wordt maar fanatiek City kijken volgend jaar. Lekker team.
Ook benieuwd wat ze met Hart gaan doen.
Ik denk verkopen aan een Engels team. Ze zijn ook al bezig met die keeper van Benfica.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze hebben ook al die Fabinho gestrikt of zijn in ieder geval in verdere onderhandelingen met hem?
Dat wordt maar fanatiek City kijken volgend jaar. Lekker team.
Ook benieuwd wat ze met Hart gaan doen.
Was, ja.quote:
Gaat snel danquote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was, ja.
Hij schijnt zelfs al getekend te hebben voor City voor 50 mil euro, aldus de geruchten.
81 las ikquote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was, ja.
Hij schijnt zelfs al getekend te hebben voor City voor 50 mil euro, aldus de geruchten.
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:21:37Bernardo Silva becomes the 7th most expensive player in the history of football with his 81m¤.After 17 years,Figo is out of top10 transfers reageer retweet
Nog beter dan Robinho?quote:Op maandag 8 mei 2017 09:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De tijden dat dat een bedrag is wat je neerlegde voor een speler die bij de 10 beste van het moment hoort is alweer voorbij blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
81 las iktwitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:21:37Bernardo Silva becomes the 7th most expensive player in the history of football with his 81m¤.After 17 years,Figo is out of top10 transfers reageer retweet
Wie ? Kut club met een kut trainer. Voetbal is doodquote:Op vrijdag 26 mei 2017 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City betaalde ook ruim 60 miljoen voor Sterling en ruim 50 voor Stones.
twitter:HotspurRelated twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 16:08:39Harry Redknapp says he wants to sign Benoit Assou-Ekotto for Birmingham City, but the player wishes to be a pornsta… https://t.co/qrxBgktbHm reageer retweet
Breedte aankoop. Goede speler hoor, maar niet voor het kaliber United. Is toch ook al rond de 30?quote:
28 is hij. Maar ¤45 miljoen voor een bankzitterquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:04 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Breedte aankoop. Goede speler hoor, maar niet voor het kaliber United. Is toch ook al rond de 30?
Ook dat. Dan zegt geld in feite toch niet zoveel, ik bedoel, waar besteden ze het aan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:09 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
28 is hij. Maar ¤45 miljoen voor een bankzitter
De breedte van de selectie moet ook kwaliteit bezitten , zie Real..quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:09 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
28 is hij. Maar ¤45 miljoen voor een bankzitter
Die kut clubs van je moeten t vbal niet verneukenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De breedte van de selectie moet ook kwaliteit bezitten , zie Real..
Is belangrijker dan je denkt.
je doet er niks aan jonge,dan maar een sterke gelijkwaardige top.quote:Op zondag 28 mei 2017 04:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kut clubs van je moeten t vbal niet verneuken
Dat zei Mark van Rijswijk inderdaad. Hij is sowieso beter dan Mulder. Denk dat beide partijen een goede aan elkaar zouden hebbenquote:Op zondag 28 mei 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoorde ook iets over Van Leer en Heerenveen?
Goed keepertje, zou wel eens beter kunnen zijn dan Mulder
Hoop dat ze 5e worden ofzo. Wat geven ze daar walgelijk veel geld uitquote:Op maandag 29 mei 2017 09:09 schreef Mykonos het volgende:
Man City gaat dus ook een enorme bak geld (ca. 40 miljoen euro) op tafel leggen voor Benfica-goalie Ederson.
Nu nog investeren in die verdediging, en het kan nog wat worden volgend jaar.
die anderen niet?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop dat ze 5e worden ofzo. Wat geven ze daar walgelijk veel geld uit
het stadgenootje kan er ook wat vanquote:Op maandag 29 mei 2017 09:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar houden ze wel vaker een kerngroep. Man city selecteert bijna elk jaar door.
Liverpool, Tottenham en Arsenal houden het nog binnen de perken. Al ligt het bij hun misschien meer aan het feit dat ze niet hetzelfde budget hebben. Chelsea valt ook best mee.quote:
Iedere club buiten de top 6 krijgt misschien wel meer dan de helft van haar begroting uit dat tv geld. Dat is meer dan ¤120M per jaar en het blijft stijgen. Dan hou je elk jaar heel veel geld over voor aankopen en salarisverhogingen. Alle bedragen worden er zo hard door opgepompt.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:49 schreef Dejannn het volgende:
Bij City lijkt het inderdaad blind inkopen, momenteel natuurlijk om aan de wensen van Pep de kunnen voldoen maar ik ben er bang voor dat dat nog wel eens vies kan tegenvallen. Je kunt wel allerlei spelers van topkwaliteit kopen, maar dat maakt nog geen winnend en dus succesvol team, laat staan dat je er binnen no-time allerlei tactische automatismen in weet te krijgen. Dat hebben we allemaal kunnen zien bij de voorgaande 'versies' van City. Binnen Engeland wilde het dan soms nog wel eens werken, maar in Europa, waar de tegenstand misschien (tactisch) net wat sterker is kreeg men dan de deksel op de neus. Bovendien had Pep het er altijd over de nadruk te willen op jeugdontwikkeling, zij nog bij zijn aanstelling meer jonge talent uit eigen opleiding te willen inpassen![]()
United doet er natuurlijk weinig voor onder, pure chaos sinds SAF daar is vertrokken. Maar op een of andere manier zie ik Mourinho nog wel in staat om er (op korte termijn) een succesvolle ploeg van te maken. Die wil natuurlijk ook enkel winnen, jaagt geen specifiek speltype na.
Tottenham en Liverpool hebben trouwens misschien minder uitgegeven dan City en United, maar die hebben ook een waslijst aan miskopen gedaan de afgelopen jaren. Vooral bij Spurs is het echt een contrast met het huidige team.
Op de termijn zul je denk ik zien dat ook minder grote ploegen in Engeland steeds meer gaan uitgeven, aankopen van 30 - 50 miljoen zullen meer regel dan uitzondering zijn.
De sfeer in Engeland is juist pure kanker. Waar komt dat fabeltje toch vandaan joh?quote:Op maandag 29 mei 2017 11:19 schreef Dejannn het volgende:
Ben het er wel mee eens. Ik ben ook heel benieuwd hoe het Europese voetbal er over pakweg vijftien uit zal zien. Ik vrees toch wel dat op den duur letterlijk elke speler die maar wat met een bal kan richting Engeland gaat. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n soort NBA van het voetbal, maar het wordt ook wel enorm eentonig. En het meest jammerlijke is dat geld de motor achter alles is, de beleving en sfeer in Engeland is natuurlijk ook fantastisch, maar ik vind het voetbal nog altijd niet van een enorm hoogstaand niveau. Daarnaast zie je eigenlijk weinig goede Engelse spelers meer. Het zijn stuk voor stuk vreemdelingenlegioenen.
Echt allemaal gelul. Lieever een stadion met 50% vol een Engelse club als Arsenal waar 70% tourist is en de andere 30% zijn bek 90 minuten dicht houd. En zo is het op Palace na bij elke clubquote:Op maandag 29 mei 2017 11:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou, er is daar echt een prima sfeer in de stadions. Het leeft enorm, bijna altijd uitverkocht huis, zelfs in de lagere divisies. In pakweg Spanje en Italië heb je nog genoeg vaak een voor 80% leeg stadion wat als neutrale kijker niet direct positief werkt, haalt een bepaald element qua beleving weg.
Niet voor niets verkoopt het Engels voetbal zo goed, de populariteit en volle stadions spelen daar een grote rol in. Natuurlijk ook het type voetbal, technisch en tactisch wat minder maar enorm fysiek waardoor het vaak een gevoel wekt alsof het spel 'op en neer' gaat tijdens een wedstrijd. Je blijft gewoon wat langer plakken, het is vermakelijk om te zien terwijl het qua puur voetbal misschien kwalitatief minder is dan een gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga of La Liga.
De EL is juist het tegenovergestelde van de Engelse voetbalsfeer.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef hhh38 het volgende:
De Engelse voetbalcultuur is geweldig, maar sfeer in de stadions is er nauwelijks nog. De mensen op de tribunes zijn steeds minder fanatiek, ze zijn rijker, dagjesmensen en zelfs veel toeristen. Dan heb ik liever de Duitse of Italiaanse sfeer (als de stadions een keer vol zitten).
Voor de jonge Engelse spelers is het ook totaal geen goede ontwikkeling inderdaad, terwijl ze het de laatste jaren wel heel goed doen op jeugdtoernooien.
Dat de tribunes vol zitten betekent niet dat de sfeer goed is, zoals hafcfan al zegt. Dat volle tribunes er leuk uitzien ben ik met je eens, maar mensen zitten gewoon alsof naar het theater gaan, daar is verder niks aan.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou, er is daar echt een prima sfeer in de stadions. Het leeft enorm, bijna altijd uitverkocht huis, zelfs in de lagere divisies. In pakweg Spanje en Italië heb je nog genoeg vaak een voor 80% leeg stadion wat als neutrale kijker niet direct positief werkt, haalt een bepaald element qua beleving weg.
Niet voor niets verkoopt het Engels voetbal zo goed, de populariteit en volle stadions spelen daar een grote rol in. Natuurlijk ook het type voetbal, technisch en tactisch wat minder maar enorm fysiek waardoor het vaak een gevoel wekt alsof het spel 'op en neer' gaat tijdens een wedstrijd. Je blijft gewoon wat langer plakken, het is vermakelijk om te zien terwijl het qua puur voetbal misschien kwalitatief minder is dan een gemiddelde wedstrijd in de Bundesliga of La Liga.
Ik zeg ook Engelse voetbalcultuur. Nergens kunnen zoveel profclubs overeind blijven in één land.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De EL is juist het tegenovergestelde van de Engelse voetbalsfeer.
Was het maar een soort NBA. Daar heb je meerdere factoren die ervoor zorgen dat het verschil tussen de (op dat moment) beste teams en de minste teams (in ieder geval in theorie) kleiner zou moeten kunnen worden, terwijl in het voetbal de verschillen alleen maar groter worden tussen verschillende competities en een select groepje absolute topclubs en de rest.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:19 schreef Dejannn het volgende:
Ben het er wel mee eens. Ik ben ook heel benieuwd hoe het Europese voetbal er over pakweg vijftien uit zal zien. Ik vrees toch wel dat op den duur letterlijk elke speler die maar wat met een bal kan richting Engeland gaat. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n soort NBA van het voetbal, maar het wordt ook wel enorm eentonig. En het meest jammerlijke is dat geld de motor achter alles is, de beleving en sfeer in Engeland is natuurlijk ook fantastisch, maar ik vind het voetbal nog altijd niet van een enorm hoogstaand niveau. Daarnaast zie je eigenlijk weinig goede Engelse spelers meer. Het zijn stuk voor stuk vreemdelingenlegioenen.
quote:Vertrekt Iniesta bij Barcelona?
Bij Barcelona heeft Andres Iniesta (33) de deur opengehouden voor een vertrek. Zijn contract loopt in de zomer van 2018 af en dat is nog steeds niet verlengd. Geld is het probleem niet, benadrukt de man die Spanje in 2010 naar WK-winst knalde. “Ik moet over een paar dingen nadenken vooraleer ik die beslissing maak”, zei hij bij Onda Cero. De 33-jarige middenvelder weigerde ook te bevestigen dat hij zijn carričre zou afsluiten bij de Blaugrana. Een verhuis naar het buitenland zou hij eventueel wel zien zitten. “Ik wil in elk geval nooit tegen Barcelona spelen.”
quote:Het begint er steeds meer op te lijken dat Antoine Griezmann komende zomer gaat vertrekken bij Atlético Madrid. Manchester United staat klaar om zijn afkoopclausule van honderd miljoen euro te activeren. Volgens COPE heeft Griezmann Atlético laten weten dat hij wil vertrekken.
Ploeggenoot Saúl Ņíguez denkt dat het vertrek van de Franse aanvaller geen ramp is voor los Colchoneros. “Als Antoine Griezmann vertrekt, hebben we Fernando Torres, Kevin Gameiro, Angel Correa en Yannick Carrasco nog. Natuurlijk is Antoine een hele belangrijke speler voor ons, we weten wat voor kwaliteiten hij heeft. Maar geen enkele speler staat boven de club”, stelt de middenvelder tegenover Marca.
“Uiteindelijk kan Antoine zijn toekomst invullen zoals hij dat wil. Hij speelt nog steeds Atlético en in de voorbereiding sluit hij gewoon aan. Verder zal hij zelf een beslissing nemen op gegeven moment”, zegt Saúl Ņíguez. Griezmann maakte afgelopen seizoen in alle competities 26 doelpunten en fungeerde 12 keer als aangever
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeurenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ONMOGELIJK !!!
Volgens 422 en Koffieplanter
Voor de winterstop nog , toen ik zei dat Griezmann wel iets voor United zou zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeuren
422 weer ernaastquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ONMOGELIJK !!!
Volgens 422 en Koffieplanter
Inmiddels zijn nog maar erg weinig spelers ONMOGELIJK voor United en City helaas.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor de winterstop nog , toen ik zei dat Griezmann wel iets voor United zou zijn.
Volgens hun was dat ONMOGELIJK!!
Denk ook dat dit wel 99% zeker is. Pogba vorig jaar hing 't ook al vrij langdurig in de lucht. Ibra exit dus?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer zeiden ze dat? Lijkt me inmiddels toch al wel een paar weken duidelijk dat het wel gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:54 schreef Bolasie het volgende:
Sky sources report that Arsenal have agreed a Ŗ6.8m fee to sign striker Henry Onyekuru from Belgian side KAS Eupen
https://twitter.com/SkySportsNewsHQ/status/869656742275284992
Alleen de reacties zijn al goud. God, wat houd ik toch van Twitter.
Bacca zou wel falen in de Premier League ja. Mahrez moet ik nog zien, die heeft echt wel talent.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:50 schreef hafcfan het volgende:
Bacca kan er helemaal niks meer van. En Mahrez is toch ook een eendagsvlieg joh. Echt weer Arsenal
Dit is bullshit trouwens. Iniesta heeft één droom en dat is z'n carričre afsluiten bij FCB.quote:
twitter:YahooSportFR twitterde op woensdag 31-05-2017 om 10:24:04🔴🔴🔴 INFO @YahooSportFR - Accord trouvé pour Aubameyang au #PSG Plus d'infos ⏩ https://t.co/er9EOL1OMA https://t.co/XVcxXzE56Q reageer retweet
PSG is ook voor hem in de racequote:Op woensdag 31 mei 2017 12:30 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit is bullshit trouwens. Iniesta heeft één droom en dat is z'n carričre afsluiten bij FCB.
FCB opent deze week gesprek met Jean Michaël Seri van Nice.
Beetje meer diepte misschien. Na Cavani hebben ze alleen dat talent van 19, Augustin. Maar heel veel beter worden ze er niet vanquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:40 schreef hafcfan het volgende:
PSG is ook echt terindom he. Die Auba helpt je niks verder. Na Zlatan en Cavani denken ze nog maar eens een spits te moeten hebben.
Voor dat geld hadden ze wel betere posities kunnen versterken. Die Kluivert snapt er geen kut van. Hoop echt dat Verratti daar weg gaat. Zal Stijn het niet kunnen overnemen daar?quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje meer diepte misschien. Na Cavani hebben ze alleen dat talent van 19, Augustin. Maar heel veel beter worden ze er niet van
Klopt, maar ik vind het niet erg. Met een goede transferstrategie worden ze straks weer fluitend kampioen, laat ze maar lekker geld verspillen aan de verkeerde spelersquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor dat geld hadden ze wel betere posities kunnen versterken. Die Kluivert snapt er geen kut van. Hoop echt dat Verratti daar weg gaat. Zal Stijn het niet kunnen overnemen daar?
Yep, ook van de week gesprek begreep ik. In interview gaf Seri aan dat FCB z'n droomclub is dus ik verwacht dat dat rond komt. Gomes/Denis/Rafinha zal/zullen plaats maken waarschijnlijkquote:
Aubameyang is veel beter dan Cavani joh. Misschien willen ze Cavani ook nog wel verkopen nu het nog kan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:40 schreef hafcfan het volgende:
PSG is ook echt terindom he. Die Auba helpt je niks verder. Na Zlatan en Cavani denken ze nog maar eens een spits te moeten hebben.
Dat maakt een kans voor Klaassen > Roma weer wat meer klein.twitter:HLNinEngeland twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:26:38Radja Nainggolan: "I want to stay in Rome, I rejected the chance to join Chelsea last year. I want to stay." (Ce… https://t.co/duijahI8HR reageer retweet
Ik vind Klaasen/Radja rare vergelijking. Al speelt hij momenteel wat meer vooruit jaquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat maakt een kans voor Klaassen > Roma weer wat meer klein.twitter:HLNinEngeland twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:26:38Radja Nainggolan: "I want to stay in Rome, I rejected the chance to join Chelsea last year. I want to stay." (Ce… https://t.co/duijahI8HR reageer retweet
Dat vind ik wel mee vallen. Hij mist ook veel te veel grote kansen alleen bij bvb krijg je er zoveel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aubameyang is veel beter dan Cavani joh. Misschien willen ze Cavani ook nog wel verkopen nu het nog kan.
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 31-05-2017 om 17:49:42It's all true: Manchester United and Griezmann reached an agreement on personal terms. Now Mufc trying to negotiate to cut bit of clause reageer retweet
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op woensdag 31-05-2017 om 22:35:16BREAKING Sky sources report Man Utd have turned down a Ŗ60m offer from Real Madrid for David de Gea #SSNHQ https://t.co/AJLKuIXbOE reageer retweet
Wat boeien die moralen hem? Als United zijn clausule activeert is ie pleite hoorquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die transferban voor Atlético is officieel trouwens. Kan me niet voorstellen dat Griezmann nog weggaat.
Dat is wel extreem ondankbaar, ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat boeien die moralen hem? Als United zijn clausule activeert is ie pleite hoor
Ik geloof niet dat hij Atlético op deze manier wil verlaten. Dolksteek in de rug van Simeone en iedereen bij Atlético.quote:
Hij maakt zichzelf ook niet zo bijzonder populair met zijn uitspraken.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij Atlético op deze manier wil verlaten. Dolksteek in de rug van Simeone en iedereen bij Atlético.
Denk je dat Simeone nog een seizoen blijft dan? Inter zoekt nog een nieuwe trainer en hij heeft natuurlijk al eens aangegeven graag daar voor de groep te willen staan. Had zelf een beetje een idee dat het ook 'op' was dit seizoen, magie is er een beetje af.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij Atlético op deze manier wil verlaten. Dolksteek in de rug van Simeone en iedereen bij Atlético.
Inter gaat al voor Spalletti van Roma. Die is niet voor de grap vertrokken bij Roma. Hij was immers na dit seizoen eindelijk van Totti af. Daar kreeg hij nachtmerries van.quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Denk je dat Simeone nog een seizoen blijft dan? Inter zoekt nog een nieuwe trainer en hij heeft natuurlijk al eens aangegeven graag daar voor de groep te willen staan. Had zelf een beetje een idee dat het ook 'op' was dit seizoen, magie is er een beetje af.
LOL. Houd jij dit nou nog volquote:Op donderdag 1 juni 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga tot het gaatje.quote:
twitter:SkyKaveh twitterde op donderdag 01-06-2017 om 12:34:11Manchester United like Antoine Griezmann but unlikely they will sign him this summer. They are focusing on other attacking targets reageer retweet
quote:Het lijkt er trouwens op dat AS Monaco nog een sterkhouder zal zien vertrekken: de 23-jarige Fabinho zou bijna rond zijn met Manchester United. Dat zou 50 miljoen euro op tafel leggen voor de Braziliaanse verdedigende middenvelder.
twitter:AntoGriezmann twitterde op donderdag 01-06-2017 om 20:37:34Ahora más que nunca #Atleti #Todosjuntos 🔴⚪️ https://t.co/nfxcwInM2B reageer retweet
twitter:carlolaudisa twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 00:54:21#Inter & #United close to the deal: ¤ 52 mio for #Perisic. Now Mou is waiting for the agreement with the player. reageer retweet
Gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 2 juni 2017 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:carlolaudisa twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 00:54:21#Inter & #United close to the deal: ¤ 52 mio for #Perisic. Now Mou is waiting for the agreement with the player. reageer retweet
Vind Perisic een goede speler hoor, maar of die United echt verder gaat helpen heb ik mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een prima aankoop voor dit United.
Ik denk het wel. Speelde de afgelopen weken al nauwelijks in de basis als het er om ging.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:15 schreef hhh38 het volgende:
¤52M voor Perisic, ook al is ie niet slecht
Einde van Martial?
Ik heb het er nooit aan afgezien.. Speelde ook een matig EK vorig jaar..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een prima aankoop voor dit United.
Wel meer spelers hadden een matig EK achter de rug. Perisic deed het overigens gewoon prima in de poulefase. Scoorde de winnende tegen Spanje en gaf een assist op de 1-0, scoorde tegen Tsjechië. Tegen Portugal hadden meer landen het lastig en daar win je niet zomaar van.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb het er nooit aan afgezien.. Speelde ook een matig EK vorig jaar..
Kroatië was in mijn ogen de favoriet voor de eindzege vorig jaar.. Hij stond volledig geparkeerd tegen de Portugezen die niet eens de moeite namen..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel meer spelers hadden een matig EK achter de rug. Perisic deed het overigens gewoon prima in de poulefase. Scoorde de winnende tegen Spanje en gaf een assist op de 1-0, scoorde tegen Tsjechië. Tegen Portugal hadden meer landen het lastig en daar win je niet zomaar van.
Die wedstrijd was van 2 kanten een en al ellende. Kroatië had natuurlijk wel een iets lastigere poule dan de Portugezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kroatië was in mijn ogen de favoriet voor de eindzege vorig jaar.. Hij stond volledig geparkeerd tegen de Portugezen die niet eens de moeite namen..
Tegen dit soort ploegen als Portugal is wel wat meer vereist dan alleen leuk individuele kwaliteit hebben, dat snap je toch ook wel hoop ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kroatië was in mijn ogen de favoriet voor de eindzege vorig jaar.. Hij stond volledig geparkeerd tegen de Portugezen die niet eens de moeite namen..
Wat een gelul.. Die wedstrijd werd juist beslist door individuele klasse, namelijk Ronaldo die voortreffelijk countert en de bal voor die spits panklaar legt..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen dit soort ploegen als Portugal is wel wat meer vereist dan alleen leuk individuele kwaliteit hebben, dat snap je toch ook wel hoop ik?
ze hebben gewoon ook geld teveelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:07 schreef hafcfan het volgende:
Prima speler, maar lachwekkend bedrag weer
Besef; de echte absolute toppers komen nog steeds niet naar de Premier League. Alleen de topcoaches.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel handig voor clubs mdt goed beleid. Die kunnen daar mooie dingeb mee doen.
Je bedoelt dan Messi en Ronaldo? Want in de categorie daaronder kan ik wel wat spelers noemen die gewoon in Engeland zitten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Besef; de echte absolute toppers komen nog steeds niet naar de Premier League. Alleen de topcoaches.
David Silva en David de Gea zijn weggevertjes, noem jij ze voor de rest eens?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bedoelt dan Messi en Ronaldo? Want in de categorie daaronder kan ik wel wat spelers noemen die gewoon in Engeland zitten.
Hazard, Aguëro, De Bruyne, Pogba (hoewel, Pogba dit seizoen is ook niet alles), Courtois, en ik twijfel of ik Kanté inmiddels ook in het rijtje kan zetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David Silva en David de Gea zijn weggevertjes, noem jij ze voor de rest eens?
Geld speelt daarin een grote rol. Ik denk dat bepaalde clubs een aantrekkingskracht op spelers hebben ongeacht het salaris, Bayern, Juventus maar voornamelijk natuurlijk Barįa en Real. Misschien dat je hier in Engeland Man Utd bij kan rekenen gezien de historie en grote van de club. Nu natuurlijk ook de aanwezigheid van Mourinho, maar dan houd het wel opquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bedoelt dan Messi en Ronaldo? Want in de categorie daaronder kan ik wel wat spelers noemen die gewoon in Engeland zitten.
Ik heb moeite om ze te vergelijken met de echte top omdat ze gewoon nooit verder reiken dan een kwartfinale in de Champions League. Dan, vind ik, kan je het pas wegzetten. De Bruyne moet ook nog steeds een daadwerkelijke stap zetten. Die campagne van Manchester City vorig jaar was niet serieus te nemen in de semi's en Guardiola moet ook nog steeds vinden waar De Bruyne nou echt op zijn best is. Van Kanté moeten we überhaupt ook nog maar zien hoe hij het in de Champions League doet, want de laatste weken sneeuwt hij telkens onder tegen ploegen met tactisch onderlegde trainers.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hazard, Aguëro, De Bruyne, Pogba (hoewel, Pogba dit seizoen is ook niet alles), Courtois, en ik twijfel of ik Kanté inmiddels ook in het rijtje kan zetten.
twitter:arturpetrosyan twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 17:52:33If Liverpool can't finalise the Salah deal, Quincy Promes becomes the next on the list. Spartak won't be as stubborn as Roma. reageer retweet
twitter:SkyKaveh twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 18:08:15Sky in Italy: Roma will sell Mohamed Salah to Liverpool if they raise their offer to ¤40m. Talks ongoing. Salah ready to leave reageer retweet
Seedorfgodquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:47 schreef hafcfan het volgende:
En al die spelers laten bij hun land ook niks zien. Dat vind ik ook een verschil tussen een goede speler en wereldspeler.
Aan de andere kant zeker begrijpelijk dat Roma niet akkoord gaat met ¤28M . Hele belangrijke speler voor ze toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
40 mil voor Salah lol. Liverpool blijft ook maar B materiaal halen he.
Blijkbaar hebben ze een fetisj voor buitenspelers met een brommertje.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
40 mil voor Salah lol. Liverpool blijft ook maar B materiaal halen he.
twitter:ed_aarons twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 18:43:02Inaki Williams's agent is ready to open talks with Athletic Bilbao over extending forward's Ŗ43m release clause. Liverpool have an interest reageer retweet
Ik vind het helemaal niks. Kan beter op atletiek gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zeker begrijpelijk dat Roma niet akkoord gaat met ¤28M . Hele belangrijke speler voor ze toch?
twitter:SkyKaveh twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 20:21:46AC Milan in talks to sign Celtic striker Moussa Dembele. Borussia Dortmund and Chelsea also interested. 32 goals last season reageer retweet
twitter:DavidAmoyal twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:50:42Griezmann to Telefoot:"I spoke to my agent, after the decision on the transfer ban we decided best solution is to stay (at Atletico)" reageer retweet
Nice. Krijgt Willem II daarvan een percentage? Iemand een idee hoeveel dat dan is?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
Virgil v Dijk 68 miljoen euro naar City KOEKOEK
Zou dan alleen de solidariteitsbijdrage zijn, want binnenlandse transfer.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Krijgt Willem II daarvan een percentage? Iemand een idee hoeveel dat dan is?
Aardige speler, maar voor 13m echt een goede deal van PSV. Lekker Brenet posteren als RB.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Doublepain het volgende:
Hallo Arias > 13 mil > Swansea > misschien
DOEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |