Ik gebruikte niet voor niks het woord "soms".quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met ''soms dan weer wel grote ploegen verslaan'' insinueer je dat het vaker voorkomt dan één keer.
Resultaat boeken tegen Barcelona in eigen huis is voor Sociedad inmiddels niet bijzonder meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gebruikte niet voor niks het woord "soms".
Thuis gelijk tegen Barca is ook wel een prima resultaat.
Maakt ook niet uit of het bijzonder is, maar als je thuis gelijk speelt tegen Barca en wint van Atletico maar er dan dik afgaat tegen Sevilla is dat wisselvallig. Ook al heeft Sevilla meer kwaliteit, maar dat hadden die andere ploegen dus ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Resultaat boeken tegen Barcelona in eigen huis is voor Sociedad inmiddels niet bijzonder meer.
Dan ben je dus niet wisselvallig, maar presteer je naar je kunnen. Wisselvallig zijn is de ene week de sterren van de hemel spelen en de week erna weer net zo slecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit of het bijzonder is, maar als je thuis gelijk speelt tegen Barca en wint van Atletico maar er dan dik afgaat tegen Sevilla is dat wisselvallig. Ook al heeft Sevilla meer kwaliteit, maar dat hadden die andere ploegen dus ook.
Vanavond dus niet blijkbaar, geeft ook niet verder ze doen het knap in de competitie. Maar vandaag zakken ze wel door de ondergrens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet wisselvallig, maar presteer je naar je kunnen.
Hoe kom je tot die conclusie? Volgens mij spelen ze naar eigen kunnen. Als je een machine als Sevilla voor je voeten terwijl het cement tussen de stenen van het elftal mist kun je er gewoon vanaf gaan zoals vanavond is gebeurd. Bovendien is voor de term wisselvallig een grotere sample size nodig dan deze 90 minuten.quote:
Omdat ze ontzettend matig verdedigen, en dan kan Sevilla nog zo goed zijn maar daar moet dan wel een goede tegentactiek voor te verzinnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie? Volgens mij spelen ze naar eigen kunnen. Als je een machine als Sevilla voor je voeten terwijl het cement tussen de stenen van het elftal mist kun je er gewoon vanaf gaan zoals vanavond is gebeurd. Bovendien is voor de term wisselvallig een grotere sample size nodig dan deze 90 minuten.
Maar dat doen ze vrijwel altijd. Niet voor niets hebben ze slechts twee tegendoelpunten minder dan Leganes, de nummer zestien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze ontzettend matig verdedigen
Hoe hoog gaan ze eindigen? Derde?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gezegd hebbende, hoop ik dat Sampaoli geleerd heeft van de lessen van afgelopen woensdag en gewoon niet meer met Tucu als valse spits komt opdraven, maar gewoon Ben Yedder - of een ander - daar neerzet.
Heeft hij een glazen bol?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hoog gaan ze eindigen? Derde?
Derde of vierde.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hoog gaan ze eindigen? Derde?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Sevilla gaat dit jaar een aanval doen op de top 3.
Eens. Was echt heel matig gisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze ontzettend matig verdedigen, en dan kan Sevilla nog zo goed zijn maar daar moet dan wel een goede tegentactiek voor te verzinnen zijn.
Villareal is een artiest.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:01 schreef Tagliano het volgende:
Prima opwarmer voor Villareal-Barcelona
Ik heb even geen behoefte aan camera's op mijn hoofd, neequote:Op zondag 8 januari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet iets leuks uitzenden?
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb even geen behoefte aan camera's op mijn hoofd, nee
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Asenjo; Mario, Musacchio, Victor Ruiz, Jaume; dos Santos, Trigueros, Bruno, Soriano; Sansone y Pato
Hoezee, Bruno is terug.
Heeft De Eend je kunnen verrassen?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Asenjo; Mario, Musacchio, Victor Ruiz, Jaume; dos Santos, Trigueros, Bruno, Soriano; Sansone y Pato
Hoezee, Bruno is terug.
Pato doet het prima. Ik voorzie een doelpunt vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft De Eend je kunnen verrassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |