Typische subtopper, heerlijk wisselvallig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Sociedad kan er achterin ook niks van. Had al 0-7 kunnen zijn zonder te overdrijven
Maar ze zijn niet wisselvallig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typische subtopper, heerlijk wisselvallig.
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvalligquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet wisselvallig.
Van Sevilla kun je gewoon verliezen, die hebben veel meer kwaliteit. Net zoals je gewoon kunt verliezen van de koploper, je kunt verliezen van twee streekgenoten - allebei in uitwedstrijden - en kunt verliezen in Madrigal. De wedstrijden die ze moeten winnen die winnen ze. Alleen de wedstrijd tegen Deportivo was een headscratcher, maar toen deed Zurutuza, een van hun belangrijkere spelers, niet mee, net zoals hij vandaag ook niet meedoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvallig
Van de top hebben ze alleen Atlético verslagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvallig
Dat is toch een grote ploegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de top hebben ze alleen Atlético verslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |