Daar kan je gewoon 30x per wedstrijd proberen te scoren vanaf de middenlijn zonder dat iemand je op je rug tikt om te vragen wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zal die mee doen aan die onzin?
Zo ziet ie er niet uit..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is Frans en zo ziet hij zichzelf ook.
Lees je zijn post überhaupt wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo ziet ie er niet uit..
Speelt ie voor Frankrijk? of heeft ie nog geen keuze gemaakt?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon 30x per wedstrijd proberen te scoren vanaf de middenlijn zonder dat iemand je op je rug tikt om te vragen wat je aan het doen bent.
Heracles/Groningen en dat soort clubjes zouden daar gewoon titelkandidaat zijn, omdat niemand weet wat ze aan het doen zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon 30x per wedstrijd proberen te scoren vanaf de middenlijn zonder dat iemand je op je rug tikt om te vragen wat je aan het doen bent.
Geboren in Frankrijk, opgegroeid in Frankrijk, zijn hele leven gewoond in Frankrijk, opgeleid door Toulouse, spelend voor de Franse jeugdelftallen. Hij heeft voor Frankrijk gekozen, duidelijk waarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo ziet ie er niet uit..
Speelt ie voor Frankrijk? of heeft ie nog geen keuze gemaakt?
Alsof ie daar aan spelen toekomt ,domme keuze .quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geboren in Frankrijk, opgegroeid in Frankrijk, zijn hele leven gewoond in Frankrijk, opgeleid door Toulouse, spelend voor de Franse jeugdelftallen. Hij heeft voor Frankrijk gekozen, duidelijk waarom.
http://rmcsport.bfmtv.com(...)-buteur--965766.html
........quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alsof ie daar aan spelen toekomt ,domme keuze .
Bij de vorige editie keek ik alleen de finale en toen schrok ik al van het niveau, en dat waren dan nog de twee beste landen van die hele competitiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles/Groningen en dat soort clubjes zouden daar gewoon titelkandidaat zijn, omdat niemand weet wat ze aan het doen zijn
Zijn concurrenten zijn Giroud, Gameiro en Gignac. Niks domme keuze. Los van dat het überhaupt geen sportieve keuze was.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alsof ie daar aan spelen toekomt ,domme keuze .
''Hoi, ik voel me op en top Fransman. Laat ik voor Tunesië kiezen ondanks dat ik me geen Tunesiër voel''.quote:
Is voor iedereen verschillend ,waar koos Diego Costa bijv voor Spanje ipv Brazil..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hoi, ik voel me op en top Fransman. Laat ik voor Tunesië kiezen ondanks dat ik me geen Tunesiër voel''.
Dat soort dingen schijnen nogal mee te spelen bij bepaalde mensen. Natuurlijk niet iedereen, maar toch.
Typische subtopper, heerlijk wisselvallig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Sociedad kan er achterin ook niks van. Had al 0-7 kunnen zijn zonder te overdrijven
Maar ze zijn niet wisselvallig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typische subtopper, heerlijk wisselvallig.
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvalligquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet wisselvallig.
Van Sevilla kun je gewoon verliezen, die hebben veel meer kwaliteit. Net zoals je gewoon kunt verliezen van de koploper, je kunt verliezen van twee streekgenoten - allebei in uitwedstrijden - en kunt verliezen in Madrigal. De wedstrijden die ze moeten winnen die winnen ze. Alleen de wedstrijd tegen Deportivo was een headscratcher, maar toen deed Zurutuza, een van hun belangrijkere spelers, niet mee, net zoals hij vandaag ook niet meedoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvallig
Van de top hebben ze alleen Atlético verslagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu opeens thuis flink op de kloten krijgen, en soms grote ploegen dan weer wel verslaan. Dat zie ik wel als wisselvallig
Dat is toch een grote ploegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de top hebben ze alleen Atlético verslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |