SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat even snel te fokken in het cafe, helemaal niet gemerkt jung!quote:
Zonder op de link te klikken dacht ik dat je het had over een broek met een extra ruime uitsparing vooraan voor al die 30cm tampeloerissenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:07 schreef Andyy het volgende:
https://cyclewear.eu/vermarc-attaco-jersey-ls-black-red.html
Eindelijk in goede maten te krijgen voor de gemiddelde Fokker
Dat zijn de echtenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zat even snel te fokken in het cafe, helemaal niet gemerkt jung!
In 1999 hield ik alles nog bij in Word Perfectquote:
Gewoon zo'n lange strakke hardloopbroek. Over je beenstukken en gewone broek heen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil komend seizoen wat eerder beginnen met fietsen, zeg eind februari, begin maart als t iets minder nat guur en koud is als vandaag, maar dan is een lange fietsbroek wel handig. Tips over wat wel en wat juist niet te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:37 schreef No-P het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hard strand en wind viel wel mee. Lekker gefietst, weinig valpartijen en goede sfeer. En T Zonneveld nog gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Hard strand en wind viel wel mee. Lekker gefietst, weinig valpartijen en goede sfeer. En T Zonneveld nog gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je nodig/ wat heb je en wat zijn je wensen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil komend seizoen wat eerder beginnen met fietsen, zeg eind februari, begin maart als t iets minder nat guur en koud is als vandaag, maar dan is een lange fietsbroek wel handig. Tips over wat wel en wat juist niet te kopen?
Hard strand en wind viel wel mee. Lekker gefietst, weinig valpartijen en goede sfeer. En T Zonneveld nog gezien.Het was niet het beste strand nee... maar ook niet het slechtste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week onder gelijk getij enzo stukken beter..
Plaats 104 overal/ 89 licentiehoudersIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
iets om in te fietsen bij temperaturen boven nul, maar waarbij korte fietsbroek met beenstukken te koud is. Hoeft niet tegen regen te kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat ben je nodig/ wat heb je en wat zijn je wensen?
Hard strand en wind viel wel mee. Lekker gefietst, weinig valpartijen en goede sfeer. En T Zonneveld nog gezien.Vader van M. Boogerd gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Hier ook een stukje liggen glijen over een ijsplaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Hier en daar best glad hier in de buurt. Twee keer op m'n plaat gegaan![]()
Verder prima te doen op de crosser.
Geen schade?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Hier ook een stukje liggen glijen over een ijsplaat.
Dit.quote:
Nee, was aan het remmen voor een bocht en toen schoof m'n voorwiel weg. Daarna met fiets en al een stukje liggen glijden over het ijs.quote:
Zoals Kano al aangaf is de goedkoopste optie een hardloopbroek over je korte broek heen trekken. Geloof dat je dan voor 20-40¤ al klaar kan zijn. Als je een broek met zeem voor temperaturen tussen de 0 tot 15 graden zoekt, kan ik je de meno met kiss3 zeem wel aanraden:quote:Op zondag 8 januari 2017 09:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
iets om in te fietsen bij temperaturen boven nul, maar waarbij korte fietsbroek met beenstukken te koud is. Hoeft niet tegen regen te kunnen.
Was hier in Twente wel redelijk nat maar niet glad gelukkig. Bij thuiskomst was ik behoorlijk smerig. Eigenlijk moeten ze mountainbike routes met dit soort omstandigheden dichtgooien. Je rijdt alles kapot. Wel echt weer genoten.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Hier en daar best glad hier in de buurt. Twee keer op m'n plaat gegaan![]()
Verder prima te doen op de crosser.
Goed schoonmaken. vooral de sensoren.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:34 schreef Andyy het volgende:
M'n hartslagmeter doet het niet meer goed, gaat alle kanten op als ik 'm om heb en er klopt niks van. Batterij vervangen heb ik al geprobeerd en extra spuug/water op de band ook. Is het gewoon einde verhaal voor dat ding of kan ik nog iets proberen?
Gooi je hem wel regelmatig in de wasmachine?quote:Op zondag 8 januari 2017 16:34 schreef Andyy het volgende:
M'n hartslagmeter doet het niet meer goed, gaat alle kanten op als ik 'm om heb en er klopt niks van. Batterij vervangen heb ik al geprobeerd en extra spuug/water op de band ook. Is het gewoon einde verhaal voor dat ding of kan ik nog iets proberen?
Dat doe ik ook nooit. Ik trek m uit onder de douche en wrijf de sensoren schoon.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:56 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gooi je hem wel regelmatig in de wasmachine?
Bijna altijdquote:Op zondag 8 januari 2017 16:56 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gooi je hem wel regelmatig in de wasmachine?
Heb sinds 2weken ook een nieuwe, mijn oude sprong telkens na 15-30minuten pas aan. De nieuwe deed er vandaag 15minuten over. Had gehoopt dat hij gelijk aansprong op het scherm. Heb inmiddels al van alles al geprobeerd, wordt er knetter gek van. Eerder sprong hij gewoon op de actuele hartslag als ik vertrok nu moet ik altijd wachten.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:34 schreef Andyy het volgende:
klinkt alsof ie niet goed contact maakt met de huid. En pas als je begint te zweten kan geleiden. ff wat spuug er op, of geleidende gel kopen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb sinds 2weken ook een nieuwe, mijn oude sprong telkens na 15-30minuten pas aan. De nieuwe deed er vandaag 15minuten over. Had gehoopt dat hij gelijk aansprong op het scherm. Heb inmiddels al van alles al geprobeerd, wordt er knetter gek van. Eerder sprong hij gewoon op de actuele hartslag als ik vertrok nu moet ik altijd wachten.
Voornamelijk laag = slechte verbinding. Dan mist ie slagen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:29 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt wel verbinding volgens mij, maar de waarden gaan alle kanten op en staan totaal niet in verhouding met de intensiteit
Al diverse keren sensoren en band nat gemaakt. Gel is wellicht wel een goede. Waar smeer je de gel dan op? Kunnen de sensoren en band hier wel tegen? Zie ook onderstaande link (heb de premium maar denk dat de sensoren hetzelfde zijn):quote:Op zondag 8 januari 2017 17:13 schreef muzas het volgende:
[..]
klinkt alsof ie niet goed contact maakt met de huid. En pas als je begint te zweten kan geleiden. ff wat spuug er op, of geleidende gel kopen.
Of gebruik je toevallig bodylotion? Onmogelijk om een ecg af te nemen bij wijven die zich daar helemaal mee insmeren....
Tnx, misschien deze dan eens bestellenquote:Op zondag 8 januari 2017 15:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zoals Kano al aangaf is de goedkoopste optie een hardloopbroek over je korte broek heen trekken. Geloof dat je dan voor 20-40¤ al klaar kan zijn. Als je een broek met zeem voor temperaturen tussen de 0 tot 15 graden zoekt, kan ik je de meno met kiss3 zeem wel aanraden:
https://www.mantel.com/ca(...)Z_oT0_0ryxoCEJrw_wcB
Mooie deal dit voor 80¤
fulcrum heeft fabrieksaf best veel en dik vet in de body. Wordt nog wel luider.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:59 schreef ddx het volgende:
Racing 5 LG CX binnengekregen en vandaag eerste ritje ermee gemaakt.
Doen het prima (heb 28mm achter gemonteerd en 25mm voor) alleen totaal geen geluid als je benen stil houdt, dat valt wel tegen.
En dan ontdekken dat de bodyseal geen olieseal is maar alleen als vetseal werktquote:
Ik maak de sensoren lichtjes nat met een paar zoutkorrels ertussen. Mijn sensoren lijken er niet onder te lijden. Vooral in het begin handig wanneer je nog niet voldoende zweet voor een goede geleiding.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al diverse keren sensoren en band nat gemaakt. Gel is wellicht wel een goede. Waar smeer je de gel dan op? Kunnen de sensoren en band hier wel tegen? Zie ook onderstaande link (heb de premium maar denk dat de sensoren hetzelfde zijn):
https://www8.garmin.com/m(...)BA-E06D3DA5E3D5.html
De mensen die hier nu posten fietsen gewoon buiten als echte bikkels en het seizoen was eind september alweer begonnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef Coppi het volgende:
Ik begin mijn fietsseizoen vanavond met een virtueel ritje in de "Futurumclub". Een virtueel ritje op de Zwift Virtual Reality, of wat dat dan voor systeem moge wezen. Leuke VIP gasten ook. Er zijn trouwens voor vanavond nog gratis kaartjes verkrijgbaar.
https://www.eventbrite.nl(...)urumclub-30485505969
Ik zag al wat meer lui die daar heen gaan die ik ken maar ik heb d'r geen zin aan.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef Coppi het volgende:
Ik begin mijn fietsseizoen vanavond met een virtueel ritje in de "Futurumclub". Een virtueel ritje op de Zwift Virtual Reality, of wat dat dan voor systeem moge wezen. Leuke VIP gasten ook. Er zijn trouwens voor vanavond nog gratis kaartjes verkrijgbaar.
https://www.eventbrite.nl(...)urumclub-30485505969
hmmm nee mijn ervaring is juist dat vet in de vrijloop ervoor zorgt dat het eerder vastkoekt en niet meer functioneert. Ik doe alleen een drupje olie op de palletjes.quote:Op maandag 9 januari 2017 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
En dan ontdekken dat de bodyseal geen olieseal is maar alleen als vetseal werkt
Er is ook nog een kelder geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:44 schreef ddx het volgende:
Is best klein winkeltje, gaat aardig volstaan volgens mij.
Rondje over de Ornon en La Morte is ook leuk. Hoewel beide cols van de 'achterkant' minder mooi zijn dan de kant van Bourg d'Oisans.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok, verblijf geregeld in september om weekje bij de Alp d'Huez te gaan fietsen. Wil de Galibier en Telegraphe er ook aan vastplakken... Wat is beetje de leukste route? Misschien gewoon voor de minder bekende vols gaan.
Wat?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:42 schreef Z het volgende:
[..]
Er is ook nog een kelder geloof ik.
Ik ga morgen Wattbiken, ben benieuwd, wel makkelijk intervallen trainen denk ik.
Die zijn duah. En dan moet je een koelkast op je stuur.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding.
Gewoon een wattagemeter kopen, is elke fiets een wattbike
En die met die tunnels, weet even niet hoe die heet.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rondje over de Ornon en La Morte is ook leuk. Hoewel beide cols van de 'achterkant' minder mooi zijn dan de kant van Bourg d'Oisans.
Ik zou dan eerst La Morte pakken. En dan via een lus daar (redelijk vlak allemaal) teruggaan over de Ornon. De achterkant van de Ornon is wel een rotding die niet steil is, maar gewoon niet lekker loopt.
Je kunt ook naar La Berarde op en neer.
Villard notre damequote:Op maandag 9 januari 2017 18:47 schreef No-P het volgende:
[..]
En die met die tunnels, weet even niet hoe die heet.
Croix de fer is verder ook mooi, en vanuit voet van Croix de fer de alpe op via villard recular.
Begrijp niet waarom mijn A-staal steeds positief is.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:45 schreef Z het volgende:
Zou No-p aan de doping zitten?
SES / Centraal Statistiektopic (SPSS, R, excel, etc.) #10
Pekel verzamelenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Tshot het volgende:
Wat doen jullie in de winter altijd met de racefiets?
Beetje vocht erin, beetje vriezen, beetje roesten. Lijkt mij niet handig.quote:Ik fiets eigenlijk niet met dit weer en heb hem buiten onder een afdak staan. Op zich kan er nu geen regen bij, maar het is er misschien wel wat vochtig e.d. Kan dit veel kwaad? Iemand tips voor eventueel onderhoud?
Mee fietsenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Tshot het volgende:
Wat doen jullie in de winter altijd met de racefiets?
Zoals altijd binnen op een droge plek. Na het fietsen maak ik 'm schoon als ie vies en nat is. Daarna zet ik 'm te drogen tegen de kachel.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Tshot het volgende:
Wat doen jullie in de winter altijd met de racefiets? Ik fiets eigenlijk niet met dit weer en heb hem buiten onder een afdak staan. Op zich kan er nu geen regen bij, maar het is er misschien wel wat vochtig e.d. Kan dit veel kwaad? Iemand tips voor eventueel onderhoud?
ik weet niet hoe het bij andere fulcrum wielen zit.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm nee mijn ervaring is juist dat vet in de vrijloop ervoor zorgt dat het eerder vastkoekt en niet meer functioneert. Ik doe alleen een drupje olie op de palletjes.
Kun je er net zo goed mee fietsen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:54 schreef Tshot het volgende:
Wat doen jullie in de winter altijd met de racefiets? Ik fiets eigenlijk niet met dit weer en heb hem buiten onder een afdak staan. Op zich kan er nu geen regen bij, maar het is er misschien wel wat vochtig e.d. Kan dit veel kwaad? Iemand tips voor eventueel onderhoud?
Rapha is kaolo duurquote:Op maandag 9 januari 2017 21:03 schreef ratatat het volgende:
Voor de skinny bitches:
http://www.rapha.cc/nl/nl/shop/hardshell-jacket/product/HSJ01XX
Als je de retailprijs betaald wel.quote:
kan je lekker met je snor espresso drinken in het wielercafequote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:12 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je de retailprijs betaald wel.
http://www.rapha.cc/nl/nl/shop/classic-jersey/product/CLJ03CLR
Je kan op die seal wel een likje vet doen maar het vrijloop mechaniek doe je beter alleen wat olie of gewoon droog.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:16 schreef dop het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij andere fulcrum wielen zit.
Maar quattro en R5 heeft de seal een beetje vet nodig om goed zijn werk te doen.
Legio wielen waar je betere / andere afdichting hebt en inderdaad met olie kan smeren.
En daar maak ik dan selfies van voor m'n instagram volgers.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je lekker met je snor espresso drinken in het wielercafe
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan op die seal wel een likje vet doen maar het vrijloop mechaniek doe je beter alleen wat olie of gewoon droog.
wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:16 schreef dop het volgende:
voor de gemiddelde prutser die er stuk minder van snapt denk wel belangrijk om te weten
https://www.lapassione.cc/collections/final-salequote:Op maandag 9 januari 2017 21:03 schreef ratatat het volgende:
Voor de skinny bitches:
http://www.rapha.cc/nl/nl/shop/hardshell-jacket/product/HSJ01XX
Ik heb eigenlijk nog nooit een falend vrijloop mechaniek gehad met een campy naaf. Behalve een gebroken palveer en natuurlijk verrot getrapte bodylagers.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:16 schreef dop het volgende:
[..]ik twijfel er natuurlijk niet aan dat jij je spulletjes wel op orde hebt kaas baas.
zelf zonder likje vet doe jij waarschijnlijk genoeg onderhoud om het niet te verkloten.
voor de gemiddelde prutser die er stuk minder van snapt denk wel belangrijk om te weten.
Ik heb een Lapassione shirtje. Dat is een prima shirt. Maten zijn redelijk conform Hollandse maten, valt iets kleiner. Ik ben een XL en het XL-shirt zit goed (maar strak).quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
https://www.lapassione.cc/collections/final-sale
Hier hebben ze ook sale, ziet er wel nice uit. Alleen kloten dat de maten van wielerkleding niet echt universeel zijn en je verzend- en retourkosten moet betalen. Dan haak ik al gauw af, veel te veel werk. Daarbij krijg je ook een tegoedbon ipv monies back
Dat ga je toch niet dragen? Lijkt net alsof je uit een gallerij bent ontsnaptquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
https://www.lapassione.cc/collections/final-sale
Hier hebben ze ook sale, ziet er wel nice uit. Alleen kloten dat de maten van wielerkleding niet echt universeel zijn en je verzend- en retourkosten moet betalen. Dan haak ik al gauw af, veel te veel werk. Daarbij krijg je ook een tegoedbon ipv monies back
goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:39 schreef ddx het volgende:
Vanmorgen gesprek met dokter in het ziekenhuis om uitslag van MRI scan van vorige week te bespreken.
Genezing was helemaal in orde, dus plaatje mag eruit
Nu weer wachten op het planbureau om de daadwerkelijke datum te horen.
Dagopname en daarna weekje wondherstel.
En daarna hopenlijk minder last en weer volledig krachtherstel.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind ¤70 eigenlijk nog steeds erg veel geld voor een wielershirtje. Dan moet het toch wel fantastisch mooi spul zijn, en dan nog...
Laatst een Sportful Gruppetto Pro-shirtje gescoord voor ¤35, dat is leuker shoppen.
Voor een jersey/ shirt ga ik ook never 70¤ neer tikken, net als ik dat ik nooit ga doen voor een normaal shirt wat je dagelijks draagt. Voor winterjack geef ik liever m'n geld één keer goed uit en vind ik 70-150¤ wel een normale prijs. Daarbij vind je voor 70¤ niet snel een degelijk winterjack, moet je geluk hebben zoals laatste die Gabba actie voor 1 dag voor 80¤.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet dragen? Lijkt net alsof je uit een gallerij bent ontsnapt
Rechter muisknop op het punt klikken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:58 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje te kutten in de Strava builder. Heb een korte route gemaakt voor keer werk-woon verkeer maar wil ook een wat langere route maken. Nu heb ik de korte route gedupliceerd en wil ik vanuit daar een wat langere route uittekenen. Hoe verwijder ik de laatste getekende punten? Als ik op ongedaan maken klik, wis of opnieuw verwijdert hij telkens gehele route
Met dupliceren zijn er nog al wat problemen. Je moet het in 1 keer goed doen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:58 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje te kutten in de Strava builder. Heb een korte route gemaakt voor keer werk-woon verkeer maar wil ook een wat langere route maken. Nu heb ik de korte route gedupliceerd en wil ik vanuit daar een wat langere route uittekenen. Hoe verwijder ik de laatste getekende punten? Als ik op ongedaan maken klik, wis of opnieuw verwijdert hij telkens gehele route
Is dat niet gevaarlijk i.v.m. gladheid en bladeren en dergelijke?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je er net zo goed mee fietsen.
Je kunt beter uitkijken voor paaltjes. Met ijzel natuurlijk niet gaan fietsen en geen bochten aanvallen als een pannenkoek, dat helpt behoorlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:44 schreef Tshot het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk i.v.m. gladheid en bladeren en dergelijke?
Met spijkerbanden kun je ook bij ijzel fietsen. Maar die passen niet op een racefiets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je kunt beter uitkijken voor paaltjes. Met ijzel natuurlijk niet gaan fietsen en geen bochten aanvallen als een pannenkoek, dat helpt behoorlijk
Dank gelukt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Rechter muisknop op het punt klikken.
Klopt, zo'n jack is ook veel bepalender voor je fietsplezier, net als een goede broek. Daar ben ik ook best bereid 100 euro voor te betalen als het goed spul is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Voor een jersey/ shirt ga ik ook never 70¤ neer tikken, net als ik dat ik nooit ga doen voor een normaal shirt wat je dagelijks draagt. Voor winterjack geef ik liever m'n geld één keer goed uit en vind ik 70-150¤ wel een normale prijs. Daarbij vind je voor 70¤ niet snel een degelijk winterjack, moet je geluk hebben zoals laatste die Gabba actie voor 1 dag voor 80¤.
@andy gros vind ik ook niet wat maar zoals egaal groene shirt/ jack vind ik wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |