ins_010617125359quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kan sowieso in jullie inbox
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR
openbaring DM ist veboten
hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuur me je foto en je adres en ik blaas je
tr roepen mag ook niet meer tr gezetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
in elk geval ouder dan 15 toch? belachelijk dat ze je zo lang willen commanderen en besturenachterlijk.
ik neuk je slokdarmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
Ja niet helemaal mee eens sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie ook mijn onderschrift van Madeliefff
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
je kan toch oefenen op zoskquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
tr zetten op een oproep om tr te zetten ook niet meer. tr gezet.quote:
oei zo kan je het ook zien, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
totaal niet juistquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt
Je kan nog geen ei bakken
Akkoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet ik dit rapporteren aan Madeliefff?
Ik doe het he
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben nog nooit met iemand anders dan mn ouders op vakantie gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |