Wut? Circuits ontwerpen....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:38 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk/gok dat aankomend seizoen ook wel eens het laatste F1 jaar voor Lewis kan worden. Hij wil circuits ontwerpen zegt ie en heeft denk iknog het1 en ander aan aspiraties voor een muziek carriere (als producer?). Of hij nog een kampioenschap in zijn zak steekt ofniet, naar een ander team zal hij ook niet snel meer gaan. Heeft z'n dromen redelijk gehaald. Dus een meerjarig contractvoor Bottaslijkt me niet ondenkbaar en een goede stabiele factor straks naar weer een nieuw talent, wat Ocon zal zijn.
Allemaal bochten ontwerpen met handige shortcuts enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wut? Circuits ontwerpen....
Naja als iemand weet hoe t wel en niet moet...
Geloof er geen zak van, hij geniet veel te veel van het popi jopi leventje als F1 coureur. Zolang hij kan winnen gaat hij echt niet wegquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:38 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk/gok dat aankomend seizoen ook wel eens het laatste F1 jaar voor Lewis kan worden. Hij wil circuits ontwerpen zegt ie en heeft denk iknog het1 en ander aan aspiraties voor een muziek carriere (als producer?). Of hij nog een kampioenschap in zijn zak steekt ofniet, naar een ander team zal hij ook niet snel meer gaan. Heeft z'n dromen redelijk gehaald. Dus een meerjarig contractvoor Bottaslijkt me niet ondenkbaar en een goede stabiele factor straks naar weer een nieuw talent, wat Ocon zal zijn.
Misschien is dan een baan bij EA een goede optie, Need For Speed zit er ook altijd vol meequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal bochten ontwerpen met handige shortcuts enzo
Kun je ook ongestraft anderen van de baan afrijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Misschien is dan een baan bij EA een goede optie, Need For Speed zit er ook altijd vol mee
mooi gebaar ,quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:10 schreef sasquatsch het volgende:
Ferrari vernoemt de nieuwe F1 wagen naar Jules Bianchi. De naam wordt Ferrari SF17-JB. Dit heeft sponsor Santander per ongeluk in een tweet onthuld, die al weer verwijderd is.
[ afbeelding ]
Zal het vanavond eens met mijn vrouw bespreken tijdens het avondetenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
Maar het hoeft nog niet het einde te zijn. De entry blijft voorlopig nog actief zolang het team zelf niet in faillissement is en er nog geen drie races zijn verstreken. Een ander kan de entry opkopen en een team beginnen, al is die kans klein.
Wel bizar om die ruimte te zien. Een luxe garage box is het, waarschijnlijk ergens achterop een industrie terrein. De kale stenen... Alsof je naar een team foto kijkt uit de 90's Toch niet te vergelijken met die steriele werkruimten bij de topteams..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:00 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de 2017 Manor eruit zou zien
Je bent optimistisch, maar dit zal in de praktijk niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
Juist niet. Ze waren dit seizoen goed bezig en op gelijkwaardig niveau als Sauber.
Maar het hoeft nog niet het einde te zijn. De entry blijft voorlopig nog actief zolang het team zelf niet in faillissement is en er nog geen drie races zijn verstreken. Een ander kan de entry opkopen en een team beginnen, al is die kans klein.
Het schijnt dat het einde nog niet helemaal definitief is. Een groep investeerders onder de naam CGF is blijkbaar al een tijdje aan het onderhandelen met de curatoren en zijn bezig met een onderzoek of ze aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de dood van Bianchi en De Villota als ze het team overnemen. Dat zou de reden zijn dat het zo lang duurt. Aldus sources binnen het team volgens de Manor Fansite.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bent optimistisch, maar dit zal in de praktijk niet gaan gebeuren.
Claimde Sauber niet dat ze met een 2016 motor gingen rijden omdat deze toch niet veel meer geoptimaliseerd zou kunnen worden dit jaar?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
De motor van Ferrari zou moeten gaan werken met een druk van maar liefst 400 bar. Om dit te bereiken gaan de geruchten dat ze 3D printen in gaan zetten om een zuiger met een speciale metaallegering te maken. Dit is nodig omdat het principe van Turbulent Jet Ignition System verder geperfectioneerd wordt met onder meer een nieuw injectiesysteem van Magneti Marelli.
http://www.motorsport.com(...)o-3d-printing-870008
Zoiets en ze wilden de focus op het chassis gaan leggen. Vroeg beginnen, zodat ze eindelijk wel een auto hebben die qua chassis mee kan met de rest van het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Claimde Sauber niet dat ze met een 2016 motor gingen rijden omdat deze toch niet veel meer geoptimaliseerd zou kunnen worden dit jaar?
Dat is een 2016 Manor die aangepast is naar 2017 specs. De echte 2017 autos zullen nog iets wijder worden en er iets anders uitzien.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog een foto van wat de 2017 Manor had moeten worden, en hoe de auto's er dit jaar uit gaan zien:
[ link | afbeelding ]
De voorvleugels krijgen waarschijnlijk meer een V-vorm dit jaar, dus de auto's zullen er toch wat anders uitzien dan dit schaalmodelquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog een foto van wat de 2017 Manor had moeten worden, en hoe de auto's er dit jaar uit gaan zien:
[ link | afbeelding ]
Volgens motorsport.com waren de chassis' voor dit jaar al klaar, ze hebben er schijnbaar ook een foto van (Al zie ik het verschil niet met 2016):quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is een 2016 Manor die aangepast is naar 2017 specs. De echte 2017 autos zullen nog iets wijder worden en er iets anders uitzien.
2015 hadden we er ook 10. En 2009.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
10 teams op de grid, faal. Moeten er 13 zijn.
Bronquote:Max Verstappen krijgt bij de Grand Prix van Spanje de beschikking over de eerste vernieuwde motor in zijn bolide. Renault heeft voor de renstallen Red Bull Racing, Toro Rosso en Renault een motorupgrade gepland voor de vijfde race van het seizoen.
"Wij verwachten met de verbeterde versie dat we op het niveau van Ferrari zullen zitten, tenzij dat team een hele grote sprong maakt", vertelt Red Bull Racing-adviseur Helmut Marko tegen het Duitse Motorsport-Magazine.
Dit jaar introduceert Renault een compleet nieuwe verbrandingsmotor, waardoor het gat met Mercedes nog verder verkleind zou moeten worden. Met een vernieuwde motor wordt de efficiëntie en de prestatie van de motor verbeterd. In Spanje komt er een twee versie van de motor, waarmee Renault hoopt dat de drie teams met een motor van de Franse fabrikant nog een paar tienden per ronde sneller zullen zijn.
"De motor kan zich na de upgrade nog niet meten met Mercedes", vervolgt Marko. "Dat is nog iets te hoog gegrepen, maar het gat zal niet meer zo groot zijn dat we kansloos zijn voor de wereldtitel. De voortekenen zijn veelbelovend."
Dit doet Max Verstappen in de winter Dit doet Max Verstappen in de winter
Monaco
Vorig jaar kwam Renault bij de Grand Prix van Monaco met een verbeterde motor. Het bleek voor Red Bull een goede upgrade, want Daniël Ricciardo veroverde direct pole-position bij de kwalificatie. In de race eindigde de Australiër als tweede.
Een snellere motor betekent ook dat Red Bull de auto sneller kan maken. "We kunnen dezelfde vleugelinstellingen hanteren als Mercedes, waardoor wij niet meer drie of vier extra vleugels om op de rechte stukken niet te veel snelheid te verliezen", vertelt Marko.
Mercedes maakt bij de kwalificaties gebruik van een kwalificiatiemodus, waardoor de renstal kan beschikken over extra pk's op de zaterdag. "Het is nog niet duidelijk of wij dat ook zullen krijgen", zegt Marko. "Maar ik geloof ook niet dat we op dat vlak in de buurt van Mercedes zullen komen."
Verstappen hoopt met een vernieuwde motor zijn overwinning op het Circuit de Catalunya te kunnen prolongeren. Vorig jaar werd de destijds 18-jarige coureur de jongste Formule 1-winnaar ooit in Spanje.
Het nieuwe Formule 1-seizoen begint op 26 maart met de Grand Prix van Australië. Ook de races in China, Bahrein en Rusland zijn nog voor de motorupdate van Renault.
quote:McLAREN & BP CASTROL CONFIRM TECHNICAL COLLABORATION
BP and Castrol to provide F1 fuels and lubricants technology
11:30
10.02.17
McLaren is pleased to confirm it has joined forces with BP and Castrol for the provision of Formula 1 fuels and lubricant technology as well as the supply of products for McLaren Automotive, the renowned British manufacturer of luxury sports and supercars.
BP is already working with McLaren Applied Technologies, the fast-growing technology arm of the McLaren Technology Group that works to improve lives and solve crucial business performance challenges.
In the fierce proving ground of Formula 1, BP is supplying a range of performance lubricants for Honda’s Internal Combustion Engine (ICE). The team will also benefit from Castrol’s high-performance lubricants and greases that will be used in the team’s Mazak-powered machine shop and dynamic chassis rig.
Jonathan Neale, chief operating officer, McLaren Technology Group said: “This agreement between McLaren, BP and Castrol is between brands who both share a long-standing and well-recognised passion for innovation in all we do. Our McLaren-Honda team provides a global platform for Castrol to supply bespoke advanced lubricant technology."
Mike Flewitt, chief executive officer, McLaren Automotive, said: “The partnership between McLaren Automotive and Castrol is an important step in our journey to deliver the highest levels of performance and efficiency from the engines in our Sports and Super car ranges. Not only will the lubricants provided by Castrol play a wide-ranging role in delivering the efficiencies across our existing cars, but our future engine generations as well.”
Total is toch eigenlijk sponsor van Grosjean? Wellicht gaan die iets met Haas doen ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, Renault rijdt dus ook met BP dat heb ik volledig gemist
Herrie in de keet met Total of wat is daar gebeurt?
Totall olie in een Ferrari blok gooien.. klinkt als een VDO dayton systeem in je 7 serie inbouwen..quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Total is toch eigenlijk sponsor van Grosjean? Wellicht gaan die iets met Haas doen ofzo?
Total is onderdeel van ELF. ELF is alweer sinds het gesneden brood is uitgevonden partner geweest van Renault, niet alleen in F1 of andere motorsporttakken, maar ook ver daarbuiten. Dat Renault nu ineens met BP gaat rijden is daarom vreemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Total is toch eigenlijk sponsor van Grosjean?
Zal wel flink duur worden denk ik...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:37 schreef longasleep het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de nieuwe eigenaren alle races ooit streamable maken zou hier best wat geld voor over hebben.
Aan de ene kant verwacht ik dat ook. Maar kijk je naar Nascar en Indycar, dan hebben de Yankees wel beter door dat je met torenhoge prijzen ook geen publiek trekt, de prijzen van tickets zijn 'normaler'', natuurlijk betaal je nog steeds wel wat geld, maar het is wel meer value for money.. Die Chase Carry ofzo heeft ook al gezegd dat hij naar de ticketprijzen wil gaan kijken. Die heeft ook wel door dat als je met te hoge kosten nooit die 'Superbowl' ervaring krijgt.. half lege tribunes doen daar afbreuk aan. Die filosofie zal hoop ik ook doorgevoerd worden in het streamable maken van de F1. Niet 10 keer zo duur, maar ik reken ergens op een Eurootje of 90. Net onder de grens van de honderd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel flink duur worden denk ik...
Maar heel veel series hebben het al heel lang. 36 eurootjes voor alle WEC races in 2017 is de beste deal wat mij betreft. Maar F1 zal wel minstens tien keer zo duur zijn.
Klinkt toch weer of dat Mercedes makkelijk kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:57 schreef Pagan het volgende:
Verstappen krijgt bij Grand Prix van Spanje verbeterde motor
[..]
Bron
als je andere verwachtingen hebt de komende 3 jaar, stel ze dan maar bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klinkt toch weer of dat Mercedes makkelijk kampioen gaat worden.
Waarom? Ik had echt het idee dat RBR in de buurt van Mercedes zou kunnen komen dit seizoen. Maar als ik dit zo lees is die gedachte in een keer weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
als je andere verwachtingen hebt de komende 3 jaar, stel ze dan maar bij.
later dit jaar moet dat echt wel lukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Ik had echt het idee dat RBR in de buurt van Mercedes zou kunnen komen dit seizoen. Maar als ik dit zo lees is die gedachte in een keer weg.
dan is het alweer te laat en staat Mercedes mijlen ver voor. En dan gaat het enkel nog om dagzeges. Ook leuk om te kijken, maar met een spannend WK nog beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
later dit jaar moet dat echt wel lukken.
quote:17:30 – Ruim anderhalf jaar nadat Sauber en Force India op het Europees Parlement afstapten om hun vraagtekens bij de verdeling van het prijzengeld binnen de Formule 1 te zetten, is er een respons vanuit de kamer van beleidsbepalers gekomen. Nadat een Britse minister het punt op de agenda had gezet, is er een stemming gehouden om te peilen of men het nodig vindt om een onderzoek te houden.
Het Europees Parlement is verdeeld in 751 zetels, waar er dinsdagmiddag, tijdens de vergadering over het mogelijke onderzoek naar de Formule 1, 709 gevuld waren. Waar 86 parlementsleden zich van stemming onthielden en 156 het niet nodig achten om een onderzoek in te stellen, koos de overgrote meerderheid (467 leden) voor doorlichting van de gang van zaken binnen de koningsklasse van de autosport.
De Britse minister die het onderwerp had aangekaart, Anneliese Dodds, nam de teloorgang van Manor als voorbeeld. "Recentelijk hebben we meegemaakt hoe een Engels team is opgedoekt omdat er sprake is van een oneerlijke verdeling van het prijzengeld: de grootste teams zullen te allen tijde meer geld verdienen, zelfs als ze elke race als laatste eindigen", verwees Dodds bij de BBC naar het systeem van bonussen, waar bijvoorbeeld Ferrari, Mercedes en Red Bull van profiteren.
Met deze uitkomst mag het Europees Parlement overgaan tot een onderzoek: het hoeft niet perse te betekenen dat het ook direct in gang wordt gezet. Tijdens de zitting werd ook gesproken over de overname van de F1: men vreest dat Liberty Media de Britse belastingregels weet te omzeilen.
Doorbraak van het Jaar dus, over alle sporten gezien, wat een onzin. Alsof Rosberg dit jaar ineens is doorgebroken.twitter:LaureusSport twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 19:50:05 The Laureus World Breakthrough of the Year is Nico Rosberg! #Laureus17 https://t.co/m3nXQdZRZ8 reageer retweet
Het was in die zin een doorbraak dat hij sterk genoeg was om Hamilton te verslaan, iets dat hem in een gelijke wagen nog niet gelukt was in al die jaren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:17 schreef heywoodu het volgende:Doorbraak van het Jaar dus, over alle sporten gezien, wat een onzin. Alsof Rosberg dit jaar ineens is doorgebroken.twitter:LaureusSport twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 19:50:05 The Laureus World Breakthrough of the Year is Nico Rosberg! #Laureus17 https://t.co/m3nXQdZRZ8 reageer retweet
Ja, maar bij een doorbraak denk je toch niet aan iemand die al een hele rij races heeft gewonnen en twee seizoenen op rij tweede werd in het WK?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was in die zin een doorbraak dat hij sterk genoeg was om Hamilton te verslaan, iets dat hem in een gelijke wagen nog niet gelukt was in al die jaren.
Ja eens !! Rosberg die deze prijs wint.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar bij een doorbraak denk je toch niet aan iemand die al een hele rij races heeft gewonnen en twee seizoenen op rij tweede werd in het WK?
Bij een doorbraak denk je aan iemand die voor 2016 nog in de middenmoot zat en dan ineens olympisch goud won, of races in de F1 won of iets als dat.
uiteraardquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar bij een doorbraak denk je toch niet aan iemand die al een hele rij races heeft gewonnen en twee seizoenen op rij tweede werd in het WK?
Bij een doorbraak denk je aan iemand die voor 2016 nog in de middenmoot zat en dan ineens olympisch goud won, of races in de F1 won of iets als dat.
Ach, twee jaar geleden hadden ze nog vier racecoureurs onder contract voor slechts twee stoeltjes. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
Sauber is geïnteresseerd in Antonio Giovinazzi als backup voor Wehrlein, mocht die niet fit genoeg zijn voor de wintertesten en eerste races.
1 jaar je geld wegzetten zonder rente en kans op -100%. Iedereen weet toch dat Max Verstappen kampioen gaat worden 4.5 voor onzer Max is veel beterquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
http://m.nicerodds.co.uk/formula-one-drivers-championship
Place your bets
Waar zetten jullie een centje op?
2.25 voor Hamilton vind ik serieus leuk geld.
Dat is geen goed nieuws.quote:
Die hebben ze gepakt toch?quote:
quote:
Begin van het einde voor Wehrlein's carriere?quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:39 schreef HerrFritz het volgende:
En Wehrlein staat de eerste week zijn auto af aan Giovanazzi, nek issues.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:36 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat Daryl Smith uit Newcastle geen wiet meer kan kopen van het donatie geld.
2017 nattekat is er mee gekaptquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2016 belde, ze willen hun nieuws terug.
Zou wel sneu zijn voor de beste jongen, want rijden kan hij op zich best wel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin van het einde voor Wehrlein's carriere?
ooit zelf als eens een ongeluk gehad? In eerste instantie heb je niet zo heel veel pijn, die komt als de adrenaline weg is, is in het geval van spieren enkele uren of zelfs een dag later.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:02 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn voor de beste jongen, want rijden kan hij op zich best wel.
Vind het wel frappant, als je het filmpje ziet van de crash, valt de crash op zich mee, hij stapt normaal uit, geen rare handelingen met zijn nek of als hij zijn helm af doet.....
Hij komt met zijn helm vol op de "kussens" en de impact zelf zie je niet.
Maar als ik zo zou crashen, en echt mijn nek pijn voelen doen, zou ik blijven zitten.
Dus vind het wel frappant dat het dus blijkbaar zo ernstig is dat hij niet eens kan rijden....
Nou gelukkig niet. Ok wist niet dat het dan zo veel erger kan zijn. Paar jaar geleden had je ook alonso op Barcelona in de winter met die rare crashquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ooit zelf als eens een ongeluk gehad? In eerste instantie heb je niet zo heel veel pijn, die komt als de adrenaline weg is, is in het geval van spieren enkele uren of zelfs een dag later.
Ze nemen gewoon geen risico zo buiten het seizoen, niet meer dan logisch. Vergeet niet dat dit ook nog een fase is dat coureurs hard aan het trainen zijn, Wehrlein loopt wat achter.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:02 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn voor de beste jongen, want rijden kan hij op zich best wel.
Vind het wel frappant, als je het filmpje ziet van de crash, valt de crash op zich mee, hij stapt normaal uit, geen rare handelingen met zijn nek of als hij zijn helm af doet.....
Hij komt met zijn helm vol op de "kussens" en de impact zelf zie je niet.
Maar als ik zo zou crashen, en echt mijn nek pijn voelen doen, zou ik blijven zitten.
Dus vind het wel frappant dat het dus blijkbaar zo ernstig is dat hij niet eens kan rijden....
Ja en die was ook niet erg hard...quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:30 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet. Ok wist niet dat het dan zo veel erger kan zijn. Paar jaar geleden had je ook alonso op Barcelona in de winter met die rare crash
Alleen door die domme crash ?!quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wehrlein heeft een rugblessure
jupquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen door die domme crash ?!
Volledig mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:15 schreef Funzel het volgende:
Sneu voor Wehrlein zeg, zit 'm niet mee. Maar wel Giovinazzi Als ik iemand graag in de F1 zou zien is hij het wel.
Die schijnt een carriere in rugby te overwegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig mee eens
En Frijns natuurlijk, maar die zien we nooit meer terug
https://mobile.twitter.co(...)578443603968/video/1twitter:RFrijns twitterde op donderdag 16-02-2017 om 22:15:17 Fun media day here in Beunos Aires. Playing some Rugby with Los Pumas! https://t.co/L3mF3SclU4 reageer retweet
Het zou zeker zonde zijn. Wehrlein heeft dit silly season denk ik wel een hele belangrijke les geleerd. Namelijk dat een arrogante houding niet werkt en dat hij met alles en iedereen moet samenwerken om uiteindelijk zo ver mogelijk te kunnen komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:08 schreef Meike26 het volgende:
Dit kan inderdaad het einde van zijn carriere betekenen. Je nek is een onderdeel van je rug en hijhoeft maar 1 zijdelingse schuiver tegen de barriere te maken en het kan zo over zijn. Ook al gaat hij racen, ik zie hem dit jaar niet meer afmaken.. heel sneu. Dan mag je het nog een hork vinden, maar qua talent zou het echt zonde zijn.
Neem aan dat Frijns dus FormulaE rijdt? Had misschien nog wel willen gaan, maar om daar nou 2 uur voor in het vliegtuig te zitten was me net even te gekquote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die schijnt een carriere in rugby te overwegen.https://mobile.twitter.co(...)578443603968/video/1twitter:RFrijns twitterde op donderdag 16-02-2017 om 22:15:17 Fun media day here in Beunos Aires. Playing some Rugby with Los Pumas! https://t.co/L3mF3SclU4 reageer retweet
Inderdaad. Pas geleden twee ribben gebroken na val van paard. Nee, valt wel mee, het gaat goed, zelf nog naar huis gereden met de auto en de hele dag van alles gedaan. Goh, valt echt mee gebroken ribben! De volgende dag kon ik letterlijk niet meer uit bed komen, kon me niet meer bewegen...quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ooit zelf als eens een ongeluk gehad? In eerste instantie heb je niet zo heel veel pijn, die komt als de adrenaline weg is, is in het geval van spieren enkele uren of zelfs een dag later.
Ja, net zoals vorig seizoen rijdt hij ook dit seizoen voor Amlin Andretti. Daarnaast rijdt hij ook in de Blancpain GT Series voor Audi.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Neem aan dat Frijns dus FormulaE rijdt? Had misschien nog wel willen gaan, maar om daar nou 2 uur voor in het vliegtuig te zitten was me net even te gek
Hij is veel beter dan 'Look how bad you are'.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, Giovanizzi, de nieuwe Luca Badoer.
absoluut. Hij heeft wel het niveau om met bijvoorbeeld een Ferrari in de top tien te rijden, maar wat hij werkelijk kan op het hoogste niveau? Geen idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is veel beter dan 'Look how bad you are'.
Zal ook best hoor. Het was de eerste gedachte die bij me op kwam bij een Ferraritestrijder die invalt bij een blessure.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is veel beter dan 'Look how bad you are'.
Voordeel dat Manor verdwenen is, is wel dat de 10e plek gegarandeerd is. Dat levert sowieso centjes op.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Manor dat al verdwenen is waardoor ze op papier nu de nummer laatst zijn.
ik vermoed dat ze zich al heel vroeg op 2018 gaan richten, want met een jaar oude motor fiets je al direct achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voordeel dat Manor verdwenen is, is wel dat de 10e plek gegarandeerd is. Dat levert sowieso centjes op.
Verder lijkt me Sauber wel een kansloze zaak te worden idd.
Motoren en fietsen is tegenwoordig een gevoelig onderwerp hequote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze zich al heel vroeg op 2018 gaan richten, want met een jaar oude motor fiets je al direct achter de feiten aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Motoren en fietsen is tegenwoordig een gevoelig onderwerp he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |