Die naam is in elk geval nog niet in gebruik en is niet aanstootgevend.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Caland het volgende:
Beste Danny,
Mag kingflopland?
Mvg,
Caland
Topactie, manquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb de grote baas even gevraagd welke tekens kunnen
40-45% kans dat t magquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Caland het volgende:
Beste Danny,
Mag kingflopland?
Mvg,
Caland
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikubquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topactie, man
Ik ga Moira. niet veranderen, maar heb wel een oud account waar ik de username van veranderd wil hebbenWeet alleen niet of ik daar de inloggegevens nog van weet, moet ik zeker wel hebben he? Moet ik ook met dat account hier posten? Ofwiewatwaarhoe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikub
Rummikub bestaat alquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikub
Nee.quote:
Wat is dit, Ozziequote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Buikschuiver
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef computergirl het volgende:
Ik ben toch te oud voor een computergirl dus voor 30 euro verander ik graag in een HaverMoutKoekje
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:56 schreef Bart het volgende:
Vroeger kon je trouwens gewoon een bezette naam kiezen.
Ik vind Joene cooler eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef Joene het volgende:
wil al jaren gewoon jeroen maar ooit is er een kneus geweest die 10 posts heb gedaan , daarom kan dat niet.
ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemdequote:
Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voorquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemde
Verander de naam van yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toenquote:
Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toen
Oscar is al bezetquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.
Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.quote:
Oskar/Oscar ook. Ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.
ik niet meer maar ook gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voor
Ik heb nog een accountje dat LompeMoeder heet ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Ook een briljante actie om zo geld te verzamelen voor zo'n goed doelquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef ueberduitser het volgende:
Tussenstand van de DoD actie was zojuist ¤4070! Dank aan allen die gedoneerd hebben, het is hartverwarmend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |