Donker kleedt lekker af.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus jij houdt van of een dood saai donker shirt, of van groen-rode ruit shirts. Logisch
Dat heb jij echt nodig natuurlijkquote:
Briljant, dalen tegen de bus in.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo'n Angliru zou je eerder in het parcours moeten leggen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Briljant, dalen tegen de bus in.
Ik zeg doen!
Wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Briljant, dalen tegen de bus in.
Ik zeg doen!
Door hem in etappe 14 te leggen in plaats van etappe 20? Het leek me toch enorm evident dat dat bedoeld werd en niet dat hij halverwege een etappe beklommen moest worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
De Angliru is geen pas. Hoe kan ie dan eerder in het parcour?
Ik vind deze ook bedt geslaagd hoor, maar im bedoelde maar dat Trek conservatief is...en ik ben altijd voor fluo. Als mijn pens flink minder is,en ik dus nieuw spul moet kopen ga ik helemaal apeshit met fluo! Is onderdeel van mn motivatie lolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:35 schreef Tommeke het volgende:
@CapFab: Ik vind de combi rood met die rode fiets eigenlijk best geslaagd. Maar dat fluorgele was veel mooier.
Goeie motivatie! Trek is idd erg conservatief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik vind deze ook bedt geslaagd hoor, maar im bedoelde maar dat Trek conservatief is...en ik ben altijd voor fluo. Als mijn pens flink minder is,en ik dus nieuw spul moet kopen ga ik helemaal apeshit met fluo! Is onderdeel van mn motivatie lol
quote:Van der Schueren: “Westra vertelde me dat hij rare dingen ging doen”
“Toen ik Lieuwe Westra in september bij de Brussels Cycling Classic sprak, vertelde hij mij al rare zaken. Onder meer dat hij zelfmoord had willen plegen.” Dat zegt Hilaire Van der Schueren vijf dagen nadat de Nederlander Lieuwe Westra aan zijn nieuwe ploeg Wanty Groupe Gobert liet weten dat hij onmiddellijk stopt met koersen.
Nieuws dat ook voor ploegleider Van der Schueren toch nog als een verrassing kwam. “Op 6 januari had ik Lieuwe nog aan de lijn gehad en leek er niets aan de hand. Maar afgelopen zondag kreeg ik plots telefoon van zijn moeder. “Hilaire, het gaat niet goed met Lieuwe. Zijn stoppen slaan door.” En om kwart na zeven ’s avonds volgde dan een mailtje van Lieuwe zelf. Dat hij verschillende processen lopen had tegen zijn schoonbroer en ex-vriendin, dat hij het niet kon opbrengen om te koersen en dat hij onbereikbaar zou zijn. Vooral dat laatste vond ik onaangenaam. Hij gaat toch geen stommiteiten doen, dacht ik nog. Zeker toen ik hem maandag twee keer belde en hij niet opnam. Uiteindelijk heeft zijn moeder mij kunnen geruststellen. Zij had hem wel aan de lijn gehad.”
Toch had Van der Schueren al eerder zijn bedenkingen. “Lieuwe zat de voorbije maanden in Spanje en toen had ik al gehoord dat hij meer aan de bar dan op zijn fiets zat. En bij wat hij mij in september zei, van die zelfmoord en zo, dacht ik ook al: Hoe is dat nu mogelijk? Maar ik hoopte altijd dat we het nog konden rechttrekken eenmaal hij met ons op stage was. Maar helaas zat dat er niet meer in.”
Bij Wanty Group Gobert is de plaats van Westra intussen ingenomen door Dion Smith. Het 23-jarige Nieuw-Zeelandse talent is per direct aan de selectie van Belgische ProContinentale-ploeg toegevoegd.
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:04:51Yeah this is the way you should pretend your new cycling kit in 2017. #sigh https://t.co/pdqumWYI40
reageer retweet
Ons José wordt hier boos van.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:39:37@patrickburger ik vind dit niet meer van deze tijd. Maar ben tegen objectificatie van vrouwen. Heel Italiaans dit. Word hier boos van reageer retweet
Jelly.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:14 schreef wimderon het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:04:51Yeah this is the way you should pretend your new cycling kit in 2017. #sigh https://t.co/pdqumWYI40[ afbeelding ] reageer retweet
Ons José wordt hier boos van.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:39:37@patrickburger ik vind dit niet meer van deze tijd. Maar ben tegen objectificatie van vrouwen. Heel Italiaans dit. Word hier boos van reageer retweet
twitter:laflammerouge16 twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 19:07:34According to Tuttobici #Giro100 should get full 21 stages coverage from start to finish on Italian Channel Rai 2 reageer retweet
Ik vind dat je de kwaliteiten van mensen optimaal moet benutten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:14 schreef wimderon het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:04:51Yeah this is the way you should pretend your new cycling kit in 2017. #sigh https://t.co/pdqumWYI40[ afbeelding ] reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 15-01-2017 om 13:35:37Vino 4ever called Vino - Astana Motors this season. UCI code "VAM". Good finding @jenscer. https://t.co/DJ0ElIqxJF
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |