quote:Tieners filmen live op Facebook hoe ze jongen met beperking folteren en anti-Trump slogans roepen
De politie in Chicago heeft twee mannen en twee vrouwen opgepakt die een man een half uur lang hebben mishandeld en de beelden daarvan rechtstreeks uitzonden via Facebook Live. Intussen riepen ze racistische dingen naar hem en anti-Trumpslogans.
Op de video - die werd gepost door Brittany Herring - is een vastgebonden man te zien, die in de hoek van een kamer ligt, zijn mond afgeplakt met tape. Zijn belagers - waarvan wordt vermoed dat ze 18 jaar zijn - verminken zijn hoofdhuid met een mes, slaan en schoppen hem, snijden in zijn kleren en laten sigarettenas op hem vallen. Ondertussen roepen ze leuzen als "fuck Donald Trump" en "fuck white people" tegen de jongen.
Ziekmakend
Volgens de politie is het slachtoffer een 18-jarige hulpbehoevende jongen. De politie trof hem "in shock" aan op straat in Chicago. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht. "Het is ziekmakend", zei hoofdcommissaris Eddie Johnson van de politie van Chicago op een persconferentie. "Je vraagt je af wat zulke individuen ertoe brengt iemand zoiets aan te doen."
"Ik zit al 28 jaar in het vak en ik heb dingen gezien die niemand zou hoeven zien, maar het verbaast me dat het nog steeds erger kan", aldus Johnson. Volgens de politie is het slachtoffer een bekende van een van de aanvallers en zou hij bijna 48 uur zijn vastgehouden, zo schrijft de BBC.
En dat maakt het filmpje minder echt?quote:
Persconferentie van Chicago PD:quote:
Nieuwsbericht van een andere bron:twitter:Chicago_Police twitterde op donderdag 05-01-2017 om 01:27:20CPD press conference regarding disturbing live social media video depicting a battery ; victim was tied up https://t.co/jDrjfz4sJV reageer retweet
Moest ook nog uit de WC drinken:quote:Chicago Police: 4 in custody after man tied up, tortured on Facebook Live
FOX 32 NEWS - Investigators are looking into a Facebook Live video shot on the West Side that shows a group of people holding a young man hostage.
Chicago police told FOX 32 that four people are currently in custody.
Chicago police were made aware of this video Tuesday afternoon. A young African American woman streamed the video live on Facebook showing at least four people holding a young white man hostage.
The victim is repeatedly kicked and hit, his scalp is cut, all while he is tied up with his mouth taped shut. The suspects on the video can be heard yelling, "F*** Donald Trump! F*** white people!"
Community activist Andrew Holmes was made aware of the disturbing video, which he is calling a "hate crime."
FOX 32 was told the young man is now at a hospital being treated for his injuries.
twitter:BakedNorwegian twitterde op donderdag 05-01-2017 om 01:41:54#Chicago #BLM-terrorists forcing their white victim to drink toilet water.#WhiteLivesMatter #MonkeyMindset https://t.co/hHq3BKXljJ reageer retweet
Het is jammer dat het vaak debiele sites zoals infowars.com zijn die hier als één van de weinigen over berichten maar dat maakt het niet minder waar.twitter:JamesJVinson twitterde op donderdag 05-01-2017 om 01:29:01MORE VIDEO FOUNDBlacks kidnap and torture white Trump supporter. https://t.co/aNrQuULeRk reageer retweet
Dat was meteen al duidelijk toen je ze hoorde praten, nigga dit nigga dat is het enige wat uit die mongolen komt. Daar is weinig menselijks aan te ontdekken. En dan nog komen sommige idioten hier even zeiken over de bron inplaats van hun mening te geven over het incident zelf.quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dan op FB live streamen. Dan ben je echt knetter dom.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Is niks bij een Groningse ontgroening
Ah de standaard reactie als het nieuws niet aanstaat, en dan doodstil als het nieuws via "betrouwbare" bronnen ook word gedeeld.quote:
Dit zijn nou echt cucks.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
Hadden zijn verre voorouders maar niet aan slavernij moeten doen.!
[ afbeelding ]
jezusquote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet gestoord.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Het was waarschijnlijk nog een mongooltje ook! Laat ze Arnold Swarzenegger dan uit de WC drinken, maar Corky...quote:The young man seen in the clip, who has special needs, is now in hospital and is being treated for his injuries.
Preventief op een kantoenplantage vastzetten!quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:32 schreef Kopstoot het volgende:
Met Sunny Bergman, Quinsy Gario, Jeffrey king Luther Afriye en de rest van die groep die dit soort white guilt paranoia ook in Nederland introduceren, is het wachten op de dag dat dit ook in Nederland gaat gebeuren.
Die houden vast ook allemaal van een zware SM-sessie.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar het feit dat het zwarten zijn die een blanke aftuigen verlaagt de media factor weer met 9, want dit zijn zaken die ze liever niet laten zien, rechts zou eens gelijk krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat ze ook echt een gehandicapte pakken.Als het een gewone blanke knul was zou het al erg genoeg zijn, maar dit vergroot de media-factor bij 10.
Ja dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat het zwarten zijn die een blanke aftuigen verlaagt de media factor weer met 9, want dit zijn zaken die ze liever niet laten zien, rechts zou eens gelijk krijgen.
Vandaar dat alle media in de VS er aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat het zwarten zijn die een blanke aftuigen verlaagt de media factor weer met 9, want dit zijn zaken die ze liever niet laten zien, rechts zou eens gelijk krijgen.
Indien dat zo is dan heb ik het deze keer bij het foute eind.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat alle media in de VS er aandacht aan besteden.
Het staat ook gewoon op de site van de NOSquote:Op donderdag 5 januari 2017 09:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Indien dat zo is dan heb ik het deze keer bij het foute eind.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee is geen racisme. Alleen witten kunnen dat doen, ja toch.
Ik zie het, ik had het gewoon fout, en dat geef ik toequote:Op donderdag 5 januari 2017 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon op de site van de NOS
http://www.geenstijl.nl/m(...)ik_dan_bij_jou_.htmlquote:VIDEO. Negroide neger-negerts martelen blanke
Gloria Wekker, Joop.nl, NSB/Halalblad, Quinsy, Harriet, Sylvana, Sunny, Insayno, Lodewijk Appa, Activist Frank en zijn fatsoenbroertje Frunk, Feitvrij Nederland, Tanja Jess, Robert Vuijsje, Nadia Bertolli, Jesse KKK, Asha, Simone, Sarah, Hasna, Arnon Genocideberg, Freek, Eberhard van der Lynch, Anna Slaven-Drijver, Peter Racist de Vries, Femke Halsband, Han van der Aderlaarshorst, Twan HauSS, Treitervlogger Tunahan, Bert Wagendorff, De Eikelboompjes, Marcel Genocidelauff, Haro Kraakpand, Eva Četniks, Sanne Vullis de Vries, Felix Rottenberg, Bas Heijne, Kindermeppen66, Partij van de Autochtonenhaat, Bedankt.
Wat di mensen dan weer metdeze gebeurtenis te maken hebben is mee raadsel, maar het zal vast reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuze grappig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ik_dan_bij_jou_.html
Nee hoor je hebt wel gelijk. De NOS (en ook de modedit hier!!) heeft het bericht policor aangepast om het maar geen hate crime, wat het nieuws is, te laten lijken. Ziek.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik zie het, ik had het gewoon fout, en dat geef ik toe
Wat ik wel niet snap is wat er in het hoofd van zo'n mensen omgaat, als je in deze tijd nog niet bekend bent met de gevaren van social media of het internet dan leef je echt onder een steen. Op het moment van streamen moesten ze toch al doorhebben dat ze gepakt zouden worden, en in een land waar je voor zoiets geen taakstraf zult krijgen.
Er staat toch duidelijk in die OP dat hier racisme speelt?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt wel gelijk. De NOS (en ook de modedit hier!!) heeft het bericht policor aangepast om het maar geen hate crime, wat het nieuws is, te laten lijken. Ziek.
Het nieuws is dat een vastgebonden blanke jongen door negers is gemarteld. Ze riepen niet "fuck retarded people" maar "fuck white people".quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk in die OP dat hier racisme speelt?
Ik citeer uit de OP:quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het nieuws is dat een vastgebonden blanke jongen door negers is gemarteld. Ze riepen niet "fuck retarded people" maar "fuck white people".
quote:Intussen riepen ze racistische dingen naar hem en anti-Trumpslogans.
quote:Ondertussen roepen ze leuzen als "fuck Donald Trump" en "fuck white people" tegen de jongen.
Ik snap dat Infowars het allemaal wat sterker aanzet, maar ook in dit artikel gaat het gewoon over racisme van zwarten richting blanken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vegelijk het oorspronkelijke bericht maar met waar het door vervangen is.
Eigenlijk niet. TS had er een Infowars-verhaal in gekwakt, dat door een mod is gewijzigd naar een acceptabele bron.quote:
Nee dat is het niet. Mijn TT en OP zijn beide volledig verwijderd en vervangen door policorshit. Daarbij is niet vermeld dat deze edit is gedaan. Zelfs alle verwijzingen naar de oorspronkelijk bron zijn verwijderd.quote:
Je oorspronkelijke bron wordt in NWS dan ook niet geaccepteerd als bron. Ga naar BNW of naar een forum voor gelijkgestemden, daar vinden ze die shit wel tof.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mijn TT en OP zijn beide volledig verwijderd en vervangen door policorshit. Daarbij is niet vermeld dat deze edit is gedaan. Zelfs alle verwijzingen naar de oorspronkelijk bron zijn verwijderd.Dit is echt ongekend.
Knul toch, wat erg voor je. Mijn oprechte deelneming.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mijn TT en OP zijn beide volledig verwijderd en vervangen door policorshit. Daarbij is niet vermeld dat deze edit is gedaan. Zelfs alle verwijzingen naar de oorspronkelijk bron zijn verwijderd.Dit is echt ongekend.
Ook dit is onwaar. Ts had infowars als bron gelinkt maar zelf een korte Nederlandstalige OP geschreven obv Fox32, waar ook door GS naar wordt gelinkt. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. TS had er een Infowars-verhaal in gekwakt, dat door een mod is gewijzigd naar een acceptabele bron.
Nee, dat wordt juist naar de achtergrond verdreven. Het nieuws gaat niet om "tieners" en het gaat niet om "beperking", beide zelfs ongeverifieerde toevoegingen. Het nieuws gaat om een hate crime van Trumphatende zwarten tegen een vastgebonden blanke jongen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap dat Infowars het allemaal wat sterker aanzet, maar ook in dit artikel gaat het gewoon over racisme van zwarten richting blanken.
Die jongen was vast racist en zo niet dan toch want dan had hij het zelf niet door.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:58 schreef Achterhoker het volgende:
Dit is dus wat men meent met Black Lives Matter?
De ironie is dat figuren zoals hij het hardst staan te schreeuwen wanneer de zwarte gemeenschap klaagt over hate crimes.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap dat Infowars het allemaal wat sterker aanzet, maar ook in dit artikel gaat het gewoon over racisme van zwarten richting blanken.
Joop.nl is langsgeweest en heeft het ras-neutraal gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:43 schreef frietenstamp het volgende:
Wtf is er met de OP en TT gebeurd?
Ik ben naar Feedback doorverwezen maar deze bizarre volledige modedit is op zichzelf een NWS-topic waard.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joop.nl is langsgeweest en heeft het ras-neutraal gemaakt.
Nu lijk je een wegkijkend gutmensch. Lol!quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik ben naar Feedback doorverwezen maar deze bizarre volledige modedit is op zichzelf een NWS-topic waard.
Komisch trouwens dat het niet meteen ook even genderneutraal is gemaakt en er per ongeluk leeftijddiscriminatie is toegevoegd.
Ik moest eerst lachen en toen drong de langzame teloorgang van de westerse wereld tot mij door en kreeg ik existentiële angst.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kogeltjequote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen en toen drong de langzame teloorgang van de westerse wereld tot mij door en kreeg ik existentiële angst.
Nog niet , maar we hebben hier een slap aftreksel van Trump, Wilders.quote:
Je bedoelt het zoveelste nietszeggende Amerikaanse nieuwsitem dat opgeblazen wordt in de Nederlandse media?quote:
Ja, want laten we een beweging die strijdt tegen instituonele racisme in de VS betrekken op een incidentele racismedaad van een stel losgeslagen idioten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:58 schreef Achterhoker het volgende:
Dit is dus wat men meent met Black Lives Matter?
een zwarte groep die vecht voor segregatiequote:Op donderdag 5 januari 2017 12:15 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ja, want laten we een beweging die strijdt tegen instituonele racisme in de VS betrekken op een incidentele racismedaad van een stel losgeslagen idioten.
Nee. Een beweging die instituonele racisme in de VS aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:18 schreef Murdera het volgende:
een zwarte groep die vecht voor segregatie
Mooi dat er nog mensen zijn die in propaganda trappen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee. Een beweging die instituonele racisme in de VS aan de kaak stelt.
Ik had dan ook het idee dat die lui zo stoned als wat waren, dat is de enige reden die ik kan verzinnen waarom je zoiets zou willen delen op FB.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou je onvrede in FB posten, dit doet het topic geen goed.
Dat racisme vaak gepaard gaat met domheid is bekend, maar om het nou live te streamen, dat is echt next level retarded. Ben benieuwd hoe de media dit gaat spinnen.
...maar die dat zo vreselijk onhandig doet dat ze zelfs felle antiracisten tegen zich in het harnas jagen. Nee, van die BLM-club hoeven we geen vooruitgang te verwachten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee. Een beweging die instituonele racisme in de VS aan de kaak stelt.
Blijkbaar niet, anders had ts geen Belgische bron hoeven gebruiken. Ik zie ook niks op nu.nl .quote:
Zegt de provinciale boer die veilig in het land der tulpen woont en hoogstwaarschijnlijk zijn nieuwsgaring haalt uit bronnen als Infowars.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat er nog mensen zijn die in propaganda trappen.
Boehoe. Gevestigde Nederlandse media die geen aandacht besteden aan internationaal irrelevante nieuwsitems als deze. Moet wel een 'conspiracy' zijn, niet?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ts geen Belgische bron hoeven gebruiken. Ik zie ook niks op nu.nl .
Blijkbaar is GeenStijl,stormfront en Infowars een Nederlands nieuwsbron. Goed om te weten.
Je kijkt niet goed:quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ts geen Belgische bron hoeven gebruiken. Ik zie ook niks op nu.nl .
Blijkbaar is GeenStijl,stormfront en Infowars een Nederlands nieuwsbron. Goed om te weten.
Klopt, ik keek alleen op de voorpagina.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed:
http://www.nu.nl/buitenla(...)deling-facebook.html
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Boehoe. Gevestigde Nederlandse media die geen aandacht besteden aan internationaal irrelevante nieuwsitems als deze. Moet wel een 'conspiracy' zijn, niet?
De politie in Chicago is er nog niet over uit of het racisme is of niet. Lijkt me toch een vrij duidelijk gevalletje van racisme. Binnen 24 uur worden de aanklachten bekend gemaakt. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk in die OP dat hier racisme speelt?
Intussen heeft BLM nog nergens bewezen dat ook maar een van die agenten uit racistische motieven handelde. Er waren incidenten waar agenten gewoon goed hebben gehandeld en vals werden beschuldigd en er waren incidenten waar agenten zwaar de fout in gingen maar van racisme geen spoor. En zo incidenteel zoals je aangeeft is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:15 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ja, want laten we een beweging die strijdt tegen instituonele racisme in de VS betrekken op een incidentele racismedaad van een stel losgeslagen idioten.
De tentakels van Soros zijn lang en grijpen zich overal aan vast.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Boehoe. Gevestigde Nederlandse media die geen aandacht besteden aan internationaal irrelevante nieuwsitems als deze. Moet wel een 'conspiracy' zijn, niet?
Eng he, als mensen zelfstandig na kunnen denken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zegt de provinciale boer die veilig in het land der tulpen woont en hoogstwaarschijnlijk zijn nieuwsgaring haalt uit bronnen als Infowars.
HAHAHHAAAquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:15 schreef Stabiel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De tentakels van Soros zijn lang en grijpen zich overal aan vast.
Lang leve de Globalisten.....
Wellicht interessant om te weten dat er een connectie is tussen Soros en RTL?
http://nos.nl/artikel/215(...)ive-op-facebook.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Spijt hebben van iets wat je voorouders hebben gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2017 07:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een internetverbinding met toegang tot youtube. Ik heb blm zien strijden voor het invoeren van institutioneel racisme met segregatiegebieden waar blanken niet welkom zijn, blanken door een beek zien dwingen omdat ze de hoofdingang van een uni hadden afgesloten voor mensen met de verkeerde huidskleur en ik heb ze zien roepen dat alle agenten dood moeten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zegt de provinciale boer die veilig in het land der tulpen woont en hoogstwaarschijnlijk zijn nieuwsgaring haalt uit bronnen als Infowars.
Nog zo'n polderheld. Het feit dat afro-Amerikanen voor hetzelfde vergrijp vaker en hoger gestraft worden dan blanke Amerikanen is natuurlijk ook een fabeltje, niet waar?quote:
Een random Joe die op twitter ook even zijn ware aard toont.quote:
Schandalig inderdaad! We mogen natuurlijk enkel trots zijn op wat onze voorouders hebben gedaan. Laten we dan ook niet meer figuren als De Ruyter, Rembrandt, Spinoza en Lorentz eren, want dat is natuurlijk ook belachelijk, niet?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:38 schreef summer2bird het volgende:
Spijt hebben van iets wat je voorouders hebben gedaan
Niet zo heel raar. In Nederland is je straf ook hoger als je voor de zoveelste keer verschijnt voor de rechter. Ben je ooit in zo'n gezellige zwarte wijk geweest? Als ik er zo bij zou lopen dan zou de politie mij ook vaker controleren. Als ik en de rest van mijn wijk iedere zwarte persoon die het waagt in onze wijk te komen zo vies zou aankijken zouden we binnen een week landelijk nieuws zijn. Maar ja de mensen zijn zwart dus mag je ze van jou niet aan dezelfde maatstaven als superieure blanken leggen toch? Anders zou je blm ook niet steunen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nog zo'n polderheld. Het feit dat afro-Amerikanen voor hetzelfde vergrijp vaker en hoger gestraft worden dan blanke Amerikanen is natuurlijk ook een fabeltje, niet waar?
Wat kan jij eraan doen dat je voorouder een slecht iemand was? Moet je daarvoor sorry zeggen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad! We mogen natuurlijk enkel trots zijn op wat onze voorouders hebben gedaan. Laten we dan ook niet meer figuren als De Ruyter, Rembrandt, Spinoza en Lorentz eren, want dat is natuurlijk ook belachelijk, niet?
Voor gelijkheid vechten en gewoon lekker een ander voor provinciale boer uitmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee laten we vooral niet mensen die daadwerkelijk slaven hebben bevrijd een duimpje omhoog geven stel je voor. Ruiken je eigen ruften lekker?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad! We mogen natuurlijk enkel trots zijn op wat onze voorouders hebben gedaan. Laten we dan ook niet meer figuren als De Ruyter, Rembrandt, Spinoza en Lorentz eren, want dat is natuurlijk ook belachelijk, niet?
Een ouder die sorry zegt voor hetgeen zijn kind heeft gedaan is je ook volkomen onduidelijk?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat kan jij eraan doen dat je voorouder een slecht iemand was? Moet je daarvoor sorry zeggen?
Mijn voorouders waren fout in de oorlog en zou ik daar spijt van moeten hebben?
Lekker SJW spelen
Fuck ben in een troll gevallen/quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:44 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Voor gelijkheid vechten en gewoon lekker een ander voor provinciale boer uitmaken.
Boeren lives matters.
Jij bent goed man.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een ouder die sorry zegt voor hetgeen zijn kind heeft gedaan is je ook volkomen onduidelijk?
Nonsense. Zelfs bij gelijk aantal veroordelingen worden ze hoger gestraft voor hetzelfde vergrijp.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Niet zo heel raar. In Nederland is je straf ook hoger als je voor de zoveelste keer verschijnt voor de rechter. Ben je ooit in zo'n gezellige zwarte wijk geweest? Als ik er zo bij zou lopen dan zou de politie mij ook vaker controleren. Als ik en de rest van mijn wijk iedere zwarte persoon die het waagt in onze wijk te komen zo vies zou aankijken zouden we binnen een week landelijk nieuws zijn. Maar ja de mensen zijn zwart dus mag je ze van jou niet aan dezelfde maatstaven als superieure blanken leggen toch? Anders zou je blm ook niet steunen.
Kom dan eerst maar eens met bewijs voor die uitspraken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nonsense. Zelfs bij gelijk aantal veroordelingen worden ze hoger gestraft voor hetzelfde vergrijp.
Met zo veel vooroordelen over iemand die je niet kent snap ik dat je BLM aanhangt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
De zolderkamer-autist die meent zelfstandig na te denken omdat hij zijn buitenlandse kennis uit bronnen als Infowars haalt.
Nee.! Boeten zullen alle blanken tot nog vele generaties na ons.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee laten we vooral niet mensen die daadwerkelijk slaven hebben bevrijd een duimpje omhoog geven stel je voor. Ruiken je eigen ruften lekker?
Ik vecht helemaal nergens voor.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:44 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Voor gelijkheid vechten en gewoon lekker een ander voor provinciale boer uitmaken.
Boeren lives matters.
Dat is de andere volgorde he. Als ouder kan je beheersen in zekere zin wat je kind doet. De verantwoordelijkheid van je kind komt ook uit op de ouder.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een ouder die sorry zegt voor hetgeen zijn kind heeft gedaan is je ook volkomen onduidelijk?
Google is je vriend.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kom dan eerst maar eens met bewijs voor die uitspraken.
Jij komt met je stelling, laat het dan maar zien ook, tot die tijd is je uitspraak net zo veel waard als een emmertje warme hamsterkots.quote:
https://www.aclu.org/site(...)clu_submission_0.pdfquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kom dan eerst maar eens met bewijs voor die uitspraken.
Je bent een Nederlander die zich hoogstwaarschijnlijk identificeert met de Nederlandse cultuur, de Nederlandse geschiedenis als de zijne ziet, maar zich plotseling beroept op de persoonlije vrijheid en verantwoordelijkheid van de individu wanneer het je uitkomt? Dat is wat ze noemen hypocriet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is de andere volgorde he. Als ouder kan je beheersen in zekere zin wat je kind doet. De verantwoordelijkheid van je kind komt ook uit op de ouder.
Ik draag geen verantwoordelijkheid voor mijn overgrootouders en ga daar dus ook geen sorry voor zeggen. Ik kén die lui niet eens.
Dat was een paar dagen geleden ook hier in NL nog nieuws. Ook hier krijgen allochtonen iets zwaardere straffen. De verklaring is heel simpel. Allochtonen plegen dan misschien wel dezelfde misdrijven als blanken maar gebruiken daarbij veel zwaarder geweld.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nog zo'n polderheld. Het feit dat afro-Amerikanen voor hetzelfde vergrijp vaker en hoger gestraft worden dan blanke Amerikanen is natuurlijk ook een fabeltje, niet waar?
Ik kom inderdaad met een stelling. Wat jij er vervolgens mee doet of hoeveel waarde je daaraan hecht zal mij een rest roesten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij komt met je stelling, laat het dan maar zien ook, tot die tijd is je uitspraak net zo veel waard als een emmertje warme hamsterkots.
Kijk, hier kunnen we tenminste wat mee.quote:
Lol wat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander die zich hoogstwaarschijnlijk identificeert met de Nederlandse cultuur, de Nederlandse geschiedenis als de zijne ziet, maar zich plotseling beroept op de persoonlije vrijheid en verantwoording van de individu wanneer het je uitkomt? Dat is wat ze noemen hypocriet.
En daarom veeg ik op mijn beurt ook mijn reet af met jouw zwakzinnig geblaat.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:53 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad met een stelling. Wat jij er vervolgens mee doet of hoeveel waarde je daaraan hecht zal mij een rest roesten.
Ook de verzwarende omstandigheden worden meegenomen in dergelijke statistieken, Einstein. Nog meer van die huis-tuin-en-keuken verklaringen in petto?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:53 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Dat was een paar dagen geleden ook hier in NL nog nieuws. Ook hier krijgen allochtonen iets zwaardere straffen. De verklaring is heel simpel. Allochtonen plegen dan misschien wel dezelfde misdrijven als blanken maar gebruiken daarbij veel zwaarder geweld.
Beetje een simpel verhaal dit altijd. Je kan naar die cijfers wijzen en zeggen dat zwarten crimineler zijn en het dus terecht is dat ze hoger gestraft worden, je kan op andere cijfers wijzen die stellen dat zwarten minder kansen hebben, daardoor bovenmatig veel opgroeien in slechte omgevingen en daardoor veel voorkomen in de misdaadstatistieken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:53 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Maar nu je het toch zo voor de black community in de VS opneemt kan je mij misschien iets verklaren wat ik niet snap. Waar komt de zware oververtegenwoordiging in de misdaad vandaan?
Hoe komt het dat een bevolkingsgroep van 13% verantwoordelijk kan zijn voor bv 52% van de moorden in het land? En waarom horen we groepen als BLM daar nooit over?
https://en.wikipedia.org/(...)ited_States#Homicide
quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
En daarom veeg ik op mijn beurt ook mijn reet af met jouw zwakzinnig geblaat.
Dat is onzin je probeert je eronder uit te praten. En je ontwijkt ook heel handig mijn vraag dus hier komt hij nog een keer.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ook de verzwarende omstandigheden worden meegenomen in dergelijke statistieken, Einstein. Nog meer van die huis-tuin-en-keuken verklaringen in petto?
Dat je een Nederlander bent lijkt mij het meest aannemelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:56 schreef summer2bird het volgende:
Lol wat?
Ten eerste, waaruit haal jij dat ik een Nederlander ben? Misschien ben ik wel een zwarte surinamer, weet jij veel, denk voordat je aannames doet.
Ik "beroep" mij op mijn persoonlijke vrijheid, omdat het wel degelijk een verschil is of je verantwoordelijkheid neemt voor je kind, die je kent en opvoed, of je overgrootouders, die je nog nooit hebt gezien en alleen de geschiedenis van kent.
Beetje hypocriet dat jij mij hypocriet noemt, nietwaar?
Irrelevant.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:03 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dat is onzin je probeert je eronder uit te praten. En je ontwijkt ook heel handig mijn vraag dus hier komt hij nog een keer.
Waar komt de zware oververtegenwoordiging van in de misdaad vandaan?
Hoe komt het dat een bevolkingsgroep van 13% verantwoordelijk kan zijn voor bv 52% van de moorden in het land? En waarom horen we groepen als BLM daar nooit over?
Ze hebben net zoveel kansen als alle andere etniciteiten in de VS ze pakken ze alleen niet. De wetten, plichten en kansen zijn voor iedereen hetzelfde. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Maar in jou politiek correcte bovenkamer mag het natuurlijk nooit de schuld zijn van de mensen met een kleurtje. Die mag je niet op hun fouten en verantwoordelijkheden aanspreken. stel je voor zeg. Nee dan maar snel in de schoenen van de witmens schuiven.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje een simpel verhaal dit altijd. Je kan naar die cijfers wijzen en zeggen dat zwarten crimineler zijn en het dus terecht is dat ze hoger gestraft worden, je kan op andere cijfers wijzen die stellen dat zwarten minder kansen hebben, daardoor bovenmatig veel opgroeien in slechte omgevingen en daardoor veel voorkomen in de misdaadstatistieken.
De realiteit is een stuk genuanceerder dan 'zwarten zijn gewoon crimineler'.
Haha.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:11 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Ze hebben net zoveel kansen als alle andere etniciteiten in de VS ze pakken ze alleen niet.
Hihihi ja dat zou ik ook zeggen als ik met me bek vol tanden stond. Inhoudelijk ben je uitgepoept.quote:
Dat jij dat zou zeggen in een dergelijke situatie verbaast me niets, maar projecteer die intellectuele lafheid van je alsjeblieft niet op mij.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Hihihi ja dat zou ik ook zeggen als ik met me bek vol tanden stond. Inhoudelijk ben je uitgepoept.
Aangezien er dus gewoon duidelijk uit onderzoek naar voren komt dat zwarten, bijvoorbeeld, zwaarder berecht worden voor dezelfde vergrijpen dan blanken vind ik het bijzonder knap dat je durft te stellen dat de kansen voor iedereen gelijk zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:11 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ze hebben net zoveel kansen als alle andere etniciteiten in de VS ze pakken ze alleen niet. De wetten, plichten en kansen zijn voor iedereen hetzelfde. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Maar in jou politiek correcte bovenkamer mag het natuurlijk nooit de schuld zijn van de mensen met een kleurtje. Die mag je niet op hun fouten en verantwoordelijkheden aanspreken. stel je voor zeg. Nee dan maar snel in de schoenen van de witmens schuiven.
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het mentaliteitsprobleem binnen de zwarte gemeenschap wel verantwoordelijk stel voor de oververtegenwoordiging in de criminaliteit en de achterstand op vele gebieden.
Tja...hoe krom kan iemand denken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:08 schreef Morrigan het volgende:
Wat een verschrikkelijk zieke actie.Ongeacht of er wel of geen racisme in de VS voorkomt.
twitter:nia4_trump twitterde op donderdag 05-01-2017 om 10:51:06.@donlemon of @CNN had this to say abt the heinous #HateCrime #BLMKidnapping & torture "I don't think it was evil..… https://t.co/IsCq6gQoPD reageer retweet
twitter:PrisonPlanet twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:13:01CNN Panelist Blames Trump For Racist Torture of Mentally Disabled Man - https://t.co/UbEip1kOuL https://t.co/l76MtCvjQU reageer retweet
Gekken heb je overal wel. Zeker door internet vallen ze wel op. Echter zegt dit nog weinig over een hele bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja...hoe krom kan iemand denken.
De democraten zijn de weg TOTAAL kwijtgeraakt.
Let op hoe de MSM hiermee omgaat.twitter:nia4_trump twitterde op donderdag 05-01-2017 om 10:51:06.@donlemon of @CNN had this to say abt the heinous #HateCrime #BLMKidnapping & torture "I don't think it was evil..… https://t.co/IsCq6gQoPD reageer retweet
twitter:PrisonPlanet twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:13:01CNN Panelist Blames Trump For Racist Torture of Mentally Disabled Man - https://t.co/UbEip1kOuL https://t.co/l76MtCvjQU reageer retweet
Geen link naar de bewegende beelden plaatsenquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/215(...)ive-op-facebook.html
We praten hierbij over zg. `gerespecteerde` anchors die bij grote tv zenders werken. Niet zomaar gekkies.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gekken heb je overal wel. Zeker door internet vallen ze wel op. Echter zegt dit nog weinig over een hele bevolkingsgroep.
Inderdaad, als die politiecommissaris beweert dat hij nog nooit zoiets is tegengekomen dan kent hij de geschiedenis van de Chicago korps niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Aangezien er dus gewoon duidelijk uit onderzoek naar voren komt dat zwarten, bijvoorbeeld, zwaarder berecht worden voor dezelfde vergrijpen dan blanken vind ik het bijzonder knap dat je durft te stellen dat de kansen voor iedereen gelijk zijn.
Kijk, ik vind die BLM-figuren ook vaak overdreven en te ver gaan, maar doen alsof er in Amerika geen enkele sprake is van racisme is natuurlijk klinkklare onzin.
Wat heeft het nou weer met de democraten te maken?quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja...hoe krom kan iemand denken.
De democraten zijn de weg TOTAAL kwijtgeraakt.
Let op hoe de MSM hiermee omgaat.twitter:nia4_trump twitterde op donderdag 05-01-2017 om 10:51:06.@donlemon of @CNN had this to say abt the heinous #HateCrime #BLMKidnapping & torture "I don't think it was evil..… https://t.co/IsCq6gQoPD reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
Donald Trump gaat hun wel even aanpakken.
Lieten ze wel gewoon zien in het NOS-journaal.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:32 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geen link naar de bewegende beelden plaatsen![]()
NOS![]()
Policorsyndroom![]()
Hoe graag veel mensen ook zien dat er op vragen een simpel en kort antwoord gegeven kan worden: dit is lang niet altijd het geval.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Hihihi ja dat zou ik ook zeggen als ik met me bek vol tanden stond. Inhoudelijk ben je uitgepoept.
Ik weet het ook niet. Klinkt als slachtoffergedrag.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat di mensen dan weer metdeze gebeurtenis te maken hebben is mee raadsel, maar het zal vast reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuze grappig zijn.
Geniale beelden waren dat, die Turruk was madquote:
we hebben evenveel te maken met de slavernij als met de uitvinding van het wiel, even veel als jij te maken hebt met de uitvinding van het zwarte garen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:05 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat je een Nederlander bent lijkt mij het meest aannemelijk.
Het is niet enkel de geschiedenis kennen. Men mag dan niet persoonlijk verantwoordelijk zijn voor hetgeen zich eeuwen geleden heeft plaatsgevonden, maar als men meent deel uit te maken van een Nederlandse natie, haar geschiedenis accepteert als de zijne, dan gaat daar ook een soort collectieve verantwoordelijkheid van uit. Dat is de reden waarom mensen en staten zich identificeren met de volks- en vaderlandse geschiedenis van het volk/natie/cultuur waarvan ze menen deel uit te maken.
Oorzaak en gevolg evenals plannen zijn geen belangrijke onderdelen van deze subcultuur.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:12 schreef skysherrif het volgende:
wat dachten ze eigenlijk dat ze zonder maskers/bivakmutsen oid dit gingen livestreamen. Dat ze er wel mee wegkwamen omdat hun slachtoffer een racistische trump supporter was?
Obama zal de daders in de pers wel als slachtoffer neer gaan zetten en de daders uitnodigen op het witte huis voor een borrel (net als de aanstichters van alle rellen in de VS, ipv van vervolging kregen ze complimenten van Obama en mochten inderdaad even langskomen op het witte huis).quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:29 schreef SpecialK het volgende:
Als dit geen hate-crime veroordeling wordt dan heb je pas een echte race-war denk ik.
twitter:AP twitterde op donderdag 05-01-2017 om 19:46:37BREAKING: Hate crime, battery charges filed against four black suspects accused in beating of white man streamed live on Facebook. reageer retweet
Lul toch niet zo slap. Je zet jezelf er alleen maar mee voor schut.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Obama zal de daders in de pers wel als slachtoffer neer gaan zetten en de daders uitnodigen op het witte huis voor een borrel (net als de aanstichters van alle rellen in de VS, ipv van vervolging kregen ze complimenten van Obama en mochten inderdaad even langskomen op het witte huis).
Of juist geniaal, je kan immers altijd nog zeggen "het was een prank"quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:51 schreef Kaas- het volgende:
Alleen al voor de enorme domheid die er nodig is om zoiets live op social media te streamen zouden ze een goede periode de cel in mogen.
Scherp.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
Volgens mij betreft het niet alleen een hate crime maar zelfs terrorisme vanwege de politieke uiting.
twitter:Chicago_Police twitterde op donderdag 05-01-2017 om 20:17:00CPD Arrested and Charged all four offenders with Hate Crime, as well as other charges, from West Side kidnapping an… https://t.co/MiUOT84C5l reageer retweet
Allemaal meerderjarig dus. In Amerika kun je levenslang krijgen voor dit soort gein.quote:Jordan Hill, 18, of Carpentersville; Tesfaye Cooper, 18, of Chicago; Brittany Covington, 18, of Chicago; and Tanishia Covington, 24, of Chicago; were each charged with aggravated kidnapping, hate crime, aggravated unlawful restraint, aggravated battery with a deadly weapon and residential burglary, according to the Cook County state's attorney. Hill was also charged with robbery and possession of a stolen motor vehicle.
Levenslang schiet niet op met dit soort types, dan kost het alleen maar geld.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Allemaal meerderjarig dus. In Amerika kun je levenslang krijgen voor dit soort gein.
Tering wat een mugshots.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Allemaal meerderjarig dus. In Amerika kun je levenslang krijgen voor dit soort gein.
Had zoiets toch niet verwacht van Bob Marley & Co.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Cocaine is a hell of a drug.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:12 schreef skysherrif het volgende:
wat dachten ze eigenlijk dat ze zonder maskers/bivakmutsen oid dit gingen livestreamen. Dat ze er wel mee wegkwamen omdat hun slachtoffer een racistische trump supporter was?
18 is meerderjarig?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
LOL Inderdaad dat slacht offer hield er zwaar hersenletsel aan overquote:Op donderdag 5 januari 2017 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Is niks bij een Groningse ontgroening
Die gingen even op zijn hoofd staan - oké..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
LOL Inderdaad dat slacht offer hield er zwaar hersenletsel aan over
Daar wens ik ze veel succes mee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of juist geniaal, je kan immers altijd nog zeggen "het was een prank"
Volgens mij zijn deze ook allemaal beperkt. Ik heb koeien gezien met een intelligentere blik in hun ogenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een politieke uiting an sich maakt het geen terrorisme, het moet ook een bepaald politiek doel hebben voor het terrorisme is. Als je 'gewoon' iemand in elkaar trapt en daarbij willekeurig wat scheldt is het geen terrorisme, als ze als doel hadden om alle Trump-stemmers te intimideren is het wel terrorisme.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
Volgens mij betreft het niet alleen een hate crime maar zelfs terrorisme vanwege de politieke uiting.
Klopt. De uiting kan het vermoeden van een politiek doel rechtvaardigen. Dat moet dan onderzocht worden. Het feit dat ze het, de daad i.c.m. uiting, via Facebook hebben gedeeld kan als bewijs geleverd worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een politieke uiting an sich maakt het geen terrorisme, het moet ook een bepaald politiek doel hebben voor het terrorisme is. Als je 'gewoon' iemand in elkaar trapt en daarbij willekeurig wat scheldt is het geen terrorisme, als ze als doel hadden om alle Trump-stemmers te intimideren is het wel terrorisme.
Dat kan, maar ze kunnen ook gewoon superdom zijn en op dat moment maar wat geroepen hebben. Er zal wel wat meer bewijs, bijvoorbeeld (regelmatige) deelname aan gewelddadige anti-Trump-protesten of oproepen tot anti-Trump geweld op internet, bij moeten komen voor je aannemelijk kunt maken dat het hier terrorisme betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. De uiting kan het vermoeden van een politiek doel rechtvaardigen. Dat moet dan onderzocht worden. Het feit dat ze het, de daad i.c.m. uiting, via Facebook hebben gedeeld kan als bewijs geleverd worden.
Interessante casus wel. Wanneer iemand 'Allahu Akbar' roepend op een groep mensen inrijdt maar nooit heeft deelgenomen aan protesten, of geen ISIS-rotzooi op z'n pc heeft staan, kan je volgens dezelfde redenatie niet aannemelijk maken dat het terrorisme betrof? 'Hij was dom..', 'Was een opwelling'?. Ik begrijp dat het aan de staat is om bewijs te leveren, maar zolang de schuldige het politieke (en dus terroristische) element ontkent, dan kan je toch alleen adhv de mate van waarschijnlijkheid bepalen wat/wel niet het geval is? Dan hoeft een protesthistorie, of ander bewijs, niet noodzakelijk te zijn toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze kunnen ook gewoon superdom zijn en op dat moment maar wat geroepen hebben. Er zal wel wat meer bewijs, bijvoorbeeld (regelmatige) deelname aan gewelddadige anti-Trump-protesten of oproepen tot anti-Trump geweld op internet, bij moeten komen voor je aannemelijk kunt maken dat het hier terrorisme betreft.
Nou inderdaad, net als landverraad.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:08 schreef Re het volgende:
terrorisme is ook aan devaluatie onderhevig zie ik
Dat zijn natuurlijk niet de enige tekenen, ik gaf twee voorbeelden in dit specifieke geval. Bij moslimterrorisme is er vaak een mate van radicalisering te zien die kan dienen als bewijs bijvoorbeeld. Bovendien is op een menigte inrijden met een vrachtwagen wel weer even wat anders dan iemand in elkaar slaan. Als een paar moslims iemand in elkaar slaan en daarbij Allah Akbar roepen ga je het ook lastig krijgen ze te veroordelen voor terrorisme, domweg omdat de mate van geweld ook verschil maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interessante casus wel. Wanneer iemand 'Allahu Akbar' roepend op een groep mensen inrijdt maar nooit heeft deelgenomen aan protesten, of geen ISIS-rotzooi op z'n pc heeft staan, kan je volgens dezelfde redenatie niet aannemelijk maken dat het terrorisme betrof? 'Hij was dom..', 'Was een opwelling'?. Ik begrijp dat het aan de staat is om bewijs te leveren, maar zolang de schuldige het politieke (en dus terroristische) element ontkent, dan kan je toch alleen adhv de mate van waarschijnlijkheid bepalen wat/wel niet het geval is? Dan hoeft een protesthistorie, of ander bewijs, niet noodzakelijk te zijn toch?
Die gaven zelf aan een politiek doel te hebben met hun daad en zijn daarom ook veroordeeld.quote:In Nederland hebben we recent wat kerels opgesloten die -zonder verdere gevolgen- een molotovcocktail tegen een moskee aangooide. Dat werd bestempeld als een terroristische daad. Was dat op basis van protestgeschiedenis oid?
vsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als een paar moslims iemand in elkaar slaan en daarbij Allah Akbar roepen ga je het ook lastig krijgen ze te veroordelen voor terrorisme, domweg omdat de mate van geweld ook verschil maakt.
quote:Die gaven zelf aan een politiek doel te hebben met hun daad met 0 slachtoffers en zijn daarom ook veroordeeld.
Ja, maar als je zelf toegeeft een terroristische daad te hebben gepleegd ( tevensquote:
Je lijkt ermee te impliceren dat als er al een gebrek is aan overduidelijk bewijs (zoals het toegeven) de mate van geweld een belangrijke(re) rol speelt. Dat haal ik er tussen de regels in ieder geval uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelf toegeeft een terroristische daad te hebben gepleegd ( tevensvoor dat) ligt dat weer anders dan in een scenario waarbij je andere bewijzen moet zoeken. Als deze jongens zeggen dat ze dit deden om Trump-stemmers te intimideren zijn we ook snel klaar.. Dat lijkt mij logisch. Ik zeg nergens dat een daad zonder slachtoffers geen terrorisme kán zijn, ik zeg dat een extreme daad sneller als terrorisme be-/veroordeeld kan worden dan een minder extreme.
Dat lijkt mij logisch. Als je een vliegtuig in een toren vliegt is dat eerder op zichzelf staand bewijs voor geweld gericht op het ontwrichten van de maatschappij dan wanneer je iemand in elkaar slaat. Dus zal je in het tweede geval, als je een veroordeling voor terrorisme wilt bewerkstelligen, meer bewijs moeten hebben dan de daad an sich.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je lijkt ermee te impliceren dat als er al een gebrek is aan overduidelijk bewijs (zoals het toegeven) de mate van geweld een belangrijke(re) rol speelt. Dat haal ik er tussen de regels in ieder geval uit.
Maar dan kan je het ook nog hebben over de mate van middelen tot het doel, zoals de benodigde intelligentie een daad te organiseren of de kunde een vliegtuig over te nemen en te besturen. Zo bezien kan hun eventuele domheid ook bewijs zijn voor de aannemelijkheid dat het terrorisme betrof; terrorisme van de domme en onkundige, die logischerwijze minder impact zal hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch. Als je een vliegtuig in een toren vliegt is dat eerder op zichzelf staand bewijs voor geweld gericht op het ontwrichten van de maatschappij dan wanneer je iemand in elkaar slaat. Dus zal je in het tweede geval, als je een veroordeling voor terrorisme wilt bewerkstelligen, meer bewijs moeten hebben dan de daad an sich.
Dat klopt. Daarom is het ook makkelijker dit onder terrorisme te scharen, omdat je 'domme opwelling' direct uit kunt sluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar dan kan je het ook nog hebben over de mate van middelen tot het doel, de benodigde intelligentie een daad te organiseren of de kunde een vliegtuig over te nemen en te besturen.
Ik zou de kop van de rechter wel eens willen zien als ze met dit argument komenquote:Zo bezien kan hun eventuele domheid ook bewijs zijn voor de aannemelijkheid dat het terrorisme betrof; terrorisme van de domme en onkundige die logischerwijze minder impact heeft.
Gezien de mugshots zijn deze lui gewoon oliedom.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze kunnen ook gewoon superdom zijn en op dat moment maar wat geroepen hebben. Er zal wel wat meer bewijs, bijvoorbeeld (regelmatige) deelname aan gewelddadige anti-Trump-protesten of oproepen tot anti-Trump geweld op internet, bij moeten komen voor je aannemelijk kunt maken dat het hier terrorisme betreft.
Aan die vuist te zien een black panter?quote:
Meeste haters zijn dom. Je hebt ze hier ook lopen hoor. Mensen die stemmers vogelvrij willen verklaren. Dan heb je toch iets gemist in je opvoeding.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gezien de mugshots zijn deze lui gewoon oliedom.
Goed onderbuikgevoel. De straf voor ernstige mishandeling is maximaal 8 jaar, of een geldboete tot maximaal ¤ 82.500,-. Knappe jongen die hier 50 uur schoffelen van maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Aan die vuist te zien een black panter?
Blij dat het in VS is gebeurd. Hier zouden jongeren en volgens de wet volwassenen, 50 uur taakstraf krijgen. Misschien iets meer omdat het opgenomen is.
Ik kan het ook niet vinden.quote:Zieke racisten. Zo jong al, dus zou de ouders ook door de mangel halen.
Iemand zei dat het ook op Joop.nl stond, maar ik kan het niet vinden. Misschien toch maar verwijderd?
Niemand denkt dat. Wel zie ik veel 'dit-is-dan-ook-racisme!!!'-roepers die niet begrijpen wat racisme inhoudt, zoals Braindead2000.quote:Je bent een sukkel om een hele bevolkingsgroep af te rekenen op een groep binnen de samenleving.Je bent een nog grotere sukkel om te denken dat racisten alleen blank kunnen zijn.
Ik weet niet waar je het over hebt. De Klan wordt volgens mij altijd bijzonder uitgebreid onderzocht.quote:Hoop dat de ouders worden onderworpen aan een onderzoek, maar net als bij de kluxkluxklan zal dit wel niet gebeuren.
Ik weet niet of de ouders kinderen bewust haat aanleren, of dat het komt door de maatschappij, door kansloosheid, omdat het gewoon verknipte figuren zijn, omdat ze niet helemaal 100 zijn. Stellen dat de ouders hier de hand in hebben gehad is vrij kort door de bocht.quote:Die haat is je geleerd. Deze zanger begreep wel hoe het in elkaar steekt op deze aardkloot.
Het is nog maar kort geleden, dus wie weet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:15 schreef havanagila het volgende:
Heeft dit verder nog voor protesten, bijeenkomsten of zelfs ongeregeldheden gezorgd? Blijft toch een racistisch dingetje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:08 schreef Re het volgende:
terrorisme is ook aan devaluatie onderhevig zie ik
Nu ben ik vaak te lang van stuk, maar beetje uitleg zou welkom zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, net als landverraad.
Bij mijn zoon toch gelukt. Wilde alleen mensen manen door te rijden toen ze met een groep een vrouw voor van alles uitscholden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goed onderbuikgevoel. De straf voor ernstige mishandeling is maximaal 8 jaar, of een geldboete tot maximaal ¤ 82.500,-. Knappe jongen die hier 50 uur schoffelen van maakt.
[..]
Ik kan het ook niet vinden.
[..]
Niemand denkt dat. Wel zie ik veel 'dit-is-dan-ook-racisme!!!'-roepers die niet begrijpen wat racisme inhoudt, zoals Braindead2000.
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. De Klan wordt volgens mij altijd bijzonder uitgebreid onderzocht.
[..]
Ik weet niet of de ouders kinderen bewust haat aanleren, of dat het komt door de maatschappij, door kansloosheid, omdat het gewoon verknipte figuren zijn, omdat ze niet helemaal 100 zijn. Stellen dat de ouders hier de hand in hebben gehad is vrij kort door de bocht.
Iemand in elkaar slaan omdat hij je maande door te rijden is geen racisme. Net zoals als neger een blanke (of andersom) in elkaar slaan niet per definitie racisme is. Deze misdaad is dat dan weer wel, wat meegaat in de strafmaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Bij mijn zoon toch gelukt. Wilde alleen mensen manen door te rijden toen ze met een groep een vrouw voor van alles uitscholden.
Drie heeft hij er van zich af kunnen gooien. Maar tegen zoveel man kon hij niet op. 5 getuigen durfden tegen deze racisten te getuigen. de straat stond vol, maar het is horen zien zwijgen wanneer deze groep los gaat.
Hier bewijzen van. Nog wel meer voorbeelden waar getuigen niet durfden te getuigen. Heeft nu een camera in de auto. Blijkbaar doet beeld hel wat. Een groep is de baas. Zij zijn getuigen ook al waren sommigen er niet eens bij op het moment supreme.
Ik spreek dus uit ervaring
Deze groep wel. Handelen op afkomst, en bekogelen kinderen van bepaalde afkomst met opmerkingen die wel degelijk racistisch zijn. Toen ze dit deden ben ik er op afgegaan, maar ze waren te snel en blijkbaar werd zoiets getolereerd . Ik ben normaal gesproken niet iemand die meteen de politie belt, maar ook al een keer voor mijn eigen veiligheid geadviseerd geen aangifte te doen. Geen wonder dat de cijfers beter liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Iemand in elkaar slaan omdat hij je maande door te rijden is geen racisme. Net zoals als neger een blanke (of andersom) in elkaar slaan niet per definitie racisme is. Deze misdaad is dat dan weer wel, wat meegaat in de strafmaat.
Verder speelt hier verder ook nog vrijheidsberoving een rol. Ik vind het vervelend wat er met je zoon gebeurd is, maar dat is in zijn geheel geen vergelijkbare zaak. Ik zou in deze zaak uitgaan van ongeveer 3 tot 5 jaar gevangenisstraf.
Ach, niet overdrijven he, kan gebeuren. Tienersquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:29 schreef paddy het volgende:
Een kind van 3 die door 18 tot 21 jaar dus bekogeld met ijsballen en stenen, puur omdat haar haar een andere kleur heeft. De uitspraken van de groep waren overduidelijk. meisje is nu 10. Alle eerste keer dat ik überhaupt met discriminerende opmerkingen te maken kreeg. Blijkbaar is dat normaal hier.
twitter:KTHopkins twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 12:03:16If I kidnapped a mentally ill black man, tortured him, said 'f**k blacks, f**k Obama, it appears @CNN, @BBC wouldn'… https://t.co/GRkRKMv3R0 reageer retweet
Dat dit een verschrikkelijk misdrijf is, daar is iedereen het volgens mij wel over eens, maar als je dit ook al onder terrorisme wil scharen, dan wordt dat een uitgehold begrip. Net zoals bepaalde politici landverraders worden genoemd zonder dat er in de verste verte ook maar van landverraad sprake is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:38 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik vaak te lang van stuk, maar beetje uitleg zou welkom zijn
In deze context snap ik het woord niet
http://dailycaller.com/20(...)k-from-toilet-video/quote:“Drink the toilet water, bitch! Say fuck Trump!”
Dat kan je best verdedigen. De enige link die BLM en dit groepje hebben is dat ze zwart zijn. Als je ze alleen op basis daarvan aan elkaar verbindt is dat, je raad het al, racisme.quote:
Tuurlijk weet ik wat racisme is beste Ludacrist.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat kan je best verdedigen. De enige link die BLM en dit groepje hebben is dat ze zwart zijn. Als je ze alleen op basis daarvan aan elkaar verbindt is dat, je raad het al, racisme.
Dat wil niet zeggen dat de misdaad van deze figuren niet racistisch is.
Weet jij wel wat racisme is, beste hunter?
Als de mensen in dit groepje inderdaad lid zijn van BLM, dan zou je kunnen zeggen dat dit een BLM-misdaad is. Dan is het niet racistisch om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik wat racisme is beste Ludacrist.
Stel dat de mensen in dit groepje wel banden hebben met BLM, maakt het wel een ander verhaal toch?
Dat onderzoek is wel gaande en blijkt zeer aannemelijk, beste Ludacrist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |