En de Zorba's Dance vraag ik bij deze alvast aan dan...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.
De polen ff omdraaien is toch niet zo lastig?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met een paar kinderen van de scouting te pogen een waterkrachtcentrale te bouwen met een electromotor. Is alleen niet gelukt
ja maar dat was face to face he?! dit is gewoon op de pc...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op die leeftijd spraken wij ook gewoon 'Duits', dus dit ging vast ook wel goed
Er zat blijkbaar iets in waardoor het alleen stroom in beweging om wilde zetten en niet andersom. Mooi kut.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De polen ff omdraaien is toch niet zo lastig?
Hoe staat ie op hem dan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopen
Wat korter maken helpt niet?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopen
Als je over een jaar of 30 de omvang van Demis hebt, mag je hem vast wel weer aan...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een absurd groot hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat mijn hoofd niet eens door het gat gaat
Autodynamo nemen, schoepenrad en accu eraan, klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zat blijkbaar iets in waardoor het alleen stroom in beweging om wilde zetten en niet andersom. Mooi kut.
jij bent veel te scherpquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een hoofd dat niet door het gat van een Demis Roussousjurk kan? Wow..
Symph heeft ook een koptelefoon met aan elke kant een Peavey monitor speaker...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een hoofd dat niet door het gat van een Demis Roussousjurk kan? Wow..
Demis Roussosjurk klinkt dan ook wel een tikkeltje... fout.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik sla ff over, als je het niet erg vindt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |