Het is ook een kutideequote:
geef haar een ijsjequote:
Klopt zovaak dingen niet hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Men heeft tegenwoordig alleen nog recht op Wajong als men echt 100% arbeidsongeschikt is.
Afgaande op de beelden schat ik hem niet zo in.
Maar het is toch allemaal gescript joh. Op z'n minst allemaal aangedikt.
Detectivequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:27 schreef Leandra het volgende:
Goh, die Ford Focus heeft ook al als laatste tenaamstellingsdatum 29-12-2016, net als die Kia.
Nee, de oude regeling is anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:27 schreef Status het volgende:
Ik ken een meisje die in de Wajong zit, maar niet compleet arbeidsongeschikt is. Zit vast weer verschil in per gemeente?
Echt he. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat acteert die man slecht zeg
Ze is eigenlijk stiekem ook gewoon best een leuk mens. Alleen in een totaaaal verkeerde omgevingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Status het volgende:
Als die Virginia afvalt en haar haar laat groeien dan ziet ze er normaal uit.
ze is inderdaad leuk, als ze slaapt...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk stiekem ook gewoon best een leuk mens. Alleen in een totaaaal verkeerde omgeving
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk stiekem ook gewoon best een leuk mens. Alleen in een totaaaal verkeerde omgeving
En dan nog het risico lopen dat je vent ermee vandoor gaat, omdat ze jong genoeg is om z'n dochter te kunnen zijnquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:31 schreef Mozy het volgende:
PJR moet rechtstreeks naar het Pieter Baan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Status het volgende:
Dat zou pas echt real life zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:31 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me af of PJR in deze reallifesoap ook eens naar een psycholoog gaat ofzo, en of we dan eindelijk eens een diagnose van 'waanstoornis' ofzo te horen krijgen
Daar kan een hele lichting AIO's op afstuderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:31 schreef Mozy het volgende:
Ik ook, en 500 hersencellen.quote:
Joh het maakt hem niks uit wat hij moet doen. Als hij maar op tv komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat slecht dit, en wat moet Peter Jan Rens wanhopig zijn om zich hiervoor te lenen.
Mwoa, voor ¤ 250.000 mag zelfs hun hond mij ten huwelijk vragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat slecht dit, en wat moet Peter Jan Rens wanhopig zijn om zich hiervoor te lenen.
Ja, ze is volgens mij altijd wel fors geweest. Maar vlak voordat ze PJR leerde kennen was ze wel op haar leukstquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die foto is ze net een stevige Mabel
Ja, daarna is het goed misgegaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ze is volgens mij altijd wel fors geweest. Maar vlak voordat ze PJR leerde kennen was ze wel op haar leukst
en dan gaan wij kijken hoe het huwelijk geconsumeerd wordtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, voor ¤ 250.000 mag zelfs hun hond mij ten huwelijk vragen.
Ja, OJ was interessant gisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Het programma hierna voorspelt ook niet veel beter.
Gelukkig hebben we OJ Simspon nog![]()
Denk dat ik dan blind word.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan gaan wij kijken hoe het huwelijk geconsumeerd wordt
Ik zou zeggen Syndroom van Peter Pan, maar ik weet niet of psychologen die term bezigen. 'Het verschijnsel dat sommige mannen zich op latere leeftijd puberaal, onvolwassen en narcistisch blijven gedragen en bang zijn om zich te binden. Naast narcisme treden bij deze mannen onbetrouwbaarheid, rebelsheid, woede, afhankelijkheid en manipulatiedrang op.' En veel geld uitgeven dat je niet hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:31 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me af of PJR in deze reallifesoap ook eens naar een psycholoog gaat ofzo, en of we dan eindelijk eens een diagnose van 'waanstoornis' ofzo te horen krijgen
Nog nooit van gehoord, maar klinkt als Peter iddquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Syndroom van Peter Pan, maar ik weet niet of psychologen die term bezigen. 'Het verschijnsel dat sommige mannen zich op latere leeftijd puberaal, onvolwassen en narcistisch blijven gedragen en bang zijn om zich te binden. Naast narcisme treden bij deze mannen onbetrouwbaarheid, rebelsheid, woede, afhankelijkheid en manipulatiedrang op.' En veel geld uitgeven dat je niet hebt.
Die hond is nog het minst tokkie van heel die familiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, voor ¤ 250.000 mag zelfs hun hond mij ten huwelijk vragen.
Ja, Peter Pan Rens syndroom.... daarmee gaat het binnenkort de DSM in.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar klinkt als Peter iddHoewel 'latere leeftijd' dan een jaar of 30 was ofzo
godverdommequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Peter Pan Rens syndroom.... daarmee gaat het binnenkort de DSM in.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Peter Pan Rens syndroom.... daarmee gaat het binnenkort de DSM in.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:31 schreef Mozy het volgende:
Heeft hij toch nog aan Ratelband gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Zegt hij nou echt: Bovendien kunnen wij het geld goed gebruiken.
Pfff.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft hij toch nog aan Ratelband gedacht![]()
Aangevuld met:quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:29 schreef Status het volgende:
Jonge vrouwen met schulden gezocht!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit is wel genieten hoor. Ze hebben het gewoon eerlijk over het feit dat PJR schulden heeft en geen geld.
Mensen met het Peter Pan Rens syndroom kopen alles wat ze zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Wtf. Koopt hij nou alles wat dat kind wilt hebben?![]()
Dit kan toch niet echt zijn.
Heeft liefde iets met geld te maken dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Virginia komt idd nog niet zo dom over.
Hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom je als 20 jarige verliefd wordt op iemand van 63 die geen cent heeft.
het probleem was, was dat MJ wel geld had voor allesquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen met het Peter Pan Rens syndroom kopen alles wat ze zien.
Linkje ?quote:
Dit. Alles was zo overduidelijk gescript... geef mij Roy Donders maar!quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik kon het gewoon niet aanzien en heb het na tien minuten uitgezet. Het was voornamelijk de overduidelijke regie die me stoorde. Misschien later in de week nog eens proberen.
Er was inderdaad weinig spontaans aan. Voorproefje van volgende week voorspelt ook weinig goed. Virginia die zogenaamd in shock is als PJR het podium oploopt. Zag er totaal voorgekookt uit. De RLS draait om dat geneuzel of ze wel of niet gaan trouwen, je weet dan al dat PJR strapatsen gaat uihalen om Virginia te overhalen. Dat soort zaken zijn dus van te voren helemaal gescript anders is er geen eens reden voor die RLS.quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik kon het gewoon niet aanzien en heb het na tien minuten uitgezet. Het was voornamelijk de overduidelijke regie die me stoorde. Misschien later in de week nog eens proberen.
quote:341.000 kijkers voor beslommeringen Peter Jan
Het wel en wee van Peter Jan Rens is vooralsnog geen voer voor een kijkcijferkanon. Dinsdagavond stemden 341.000 kijkers af op de eerste aflevering van Peter Jan & Virginia: Doen ze ’t of doen ze ’t niet?, de realityserie van ‘meneer Kaktus’ en zijn verloofde.
Peter Jan en Virginia komen niet in de buurt van de kijkcijfer top 25 van de Stichting KijkOnderzoek. Voor een plek bij de 25 best bekeken programma’s hadden de twee minimaal 512.000 kijkers moeten trekken.
Ook My First Holiday, het nieuwe programma van Jamai Loman dat na Peter Jan & Virginia: Doen ze ’t of doen ze ’t niet? werd uitgezonden, haalde de kijkcijfer top 25 niet. 370.000 kijkers zagen hoe mensen voor het eerst op vakantie gingen.
De terugkeer van TV Makelaar: Mission Impossible schopte het wel tot de kijkcijfertop. Het woonprogramma van RTL 4 trok 675.000 kijkers, goed voor de zeventiende plek in de lijst. Die wordt aangevoerd door het NOS Journaal van 20.00 uur, dat dinsdagavond 2,03 miljoen kijkers trok.
ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |