quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
Nu op NPO 2 voor de kattenliefhebberss... "Het verborgen leven van de kat "
Een kat die met een lammetje thuis komt?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:00 schreef chufi het volgende:
Roofdieren zijn het.. Baasje is bang dat ie met een lammetje thuiskomt ... Ik zou zeggen Goed gedaan jochie..
Ik zou hem vragen om eerst langs de slager te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kat die met een lammetje thuis komt?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien dattie hier nog een nachtje slaapt maar verder: JA!
Staat thuis altijd binnen en op mn werk redelijk onopvallend in de stalling waar de bewaking zicht op heeft op eigen terrein.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:10 schreef Karzai het volgende:
die e-bikes worden trouwens snel gepikt moet je wel een stalling hebben
Veel plezier er mee Sasquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:15 schreef sacha het volgende:
en verder gaan we het allemaal maar gewoon beleven
heerlijk dat hij het zo ziet, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
zo redeneert de Postbode over zichzelf, eindelijk rust!
Volgens mij heeft ie grootse plannenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk dat hij het zo ziet, toch?
ik dacht dat jij juist rust wildequote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
zo redeneert de Postbode over zichzelf, eindelijk rust!
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuisquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet ie wachten tot het zomerseizoen op de badgasten aus Deutschland?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuis
Smakelijk voor straks... Is Aap ook blij of ziet ie het anders?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:24 schreef sacha het volgende:
hij zoekt het maar uit, vandaag is gebeurd wat ik verwachtte, straks gaan we het vieren in het pannenkoekenhuis![]()
#voorspelbaar
ik kan er niet teveel over zeggen maar volgens mij is het sprookje uitquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuis
Doe je wel voorzichtig? Het hele dorp weet het allang natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:33 schreef sacha het volgende:
*gala jurk, hakken, full make-up naar pannenkoekenhuis gaat*
hoe Aap over zijn vader denkt durf ik hier niet te plaatsenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk voor straks... Is Aap ook blij of ziet ie het anders?
Krijg je gelijk een ban dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe Aap over zijn vader denkt durf ik hier niet te plaatsen
Misschien is het wel zo en zijn nu beide partijen blij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja das mooi iigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo en zijn nu beide partijen blij.
t Zal ook niet eenvoudig zijn geweest voor 'Matthijs', met een kind dat zich niet voegt naar zijn regels. Begrijpelijk wel, als je het zo bekijkt.quote:
Vorig jaar was er een serie op de BBC over een autistisch kind.. gaf wel een aardig beeld over hoe en wat dacht ik, maar Sas kan dat nog beter beoordelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
t Zal ook niet eenvoudig zijn geweest voor 'Matthijs', met een kind dat zich niet voegt naar zijn regels. Begrijpelijk wel, als je het zo bekijkt.
Elke situatie is anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een serie op de BBC over een autistisch kind.. gaf wel een aardig beeld over hoe en wat dacht ik, maar Sas kan dat nog beter beoordelen
Ja dat zeker, maar het gaf wel een mooi beeld van zo'n kind ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.digitaal bewerkt Zelfportret
[ Bericht 6% gewijzigd door Treehut362 op 03-01-2017 21:36:05 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Van wat is dan mijn vraag?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
digitaal bewerkt Zelfportret
van een zelfportretquote:
Was ie mee uit eten dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:52 schreef sacha het volgende:
het is nu weer bal, meneer is er weer vandoor naar de kroeg, weet niet beter!
Hij mocht zeker dokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en nu is ie boos en naar de kroeg
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en nu is ie boos en naar de kroeg
Vakantieeiland en TV Kroeg,,,,quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.
die van mij zit iedere avond in de kroegquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.
Zelfs als student lukte me dat geen 7 dagen in de weekquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij zit iedere avond in de kroeg
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs als student lukte me dat geen 7 dagen in de week
Iedere avond?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij zit iedere avond in de kroeg
Daar ben je nu van af ...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik zeg iedere avond, is het iedere avond
Honkbalknuppel achter de deur.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch eigen huis nu? Sloten veranderen en klaar.
ho ho ho, ik lijk de kerstman welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch eigen huis nu? Sloten veranderen en klaar.
Vandaar de vriezer vol met goedkope diepvries patatquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:08 schreef Karzai het volgende:
zal een lieve duit kosten elke avond in de kroeg
Hij heeft de hele dag de tijd gehad om er wat neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ho ho ho, ik lijk de kerstman wel![]()
niet zo snel Piet
Die tijd is voorbij, vanaf nu kaviaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de vriezer vol met goedkope diepvries patat
Hij kan toch op een kratje zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag de tijd gehad om er wat neer te zetten.
En wie mag dat betalen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij, vanaf nu kaviaar.
Ik bedoelde het niet letterlijk, er kan nu in ieder geval af en toe een biefstukkie bij die friet.quote:
Misschien was ie de sleutel wel kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij kan toch op een kratje zitten.
Maak je niet meer druk Sas..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:12 schreef sacha het volgende:
maar goed, hij is nu weer zoek en dat is ook weer stresssssssss!
nog even volhouden
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
ja, nog even, ik heb ook een kind hč...
'waar is pappa? nou 'hmpffffff'
In zijn nieuwe huis de schilderijen aan het ophangen zeg je dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
Ja OK .. lastig somsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
hij kan toch nog af en toe langskomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
Pleur op, dat is het laatste dat je wil na een scheiding.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij kan toch nog af en toe langskomen?
Op zo'n eiland kun je al geen kant op...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij kan toch nog af en toe langskomen?
naja dat recht heeft ie wel om z'n kind te zienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pleur op, dat is het laatste dat je wil na een scheiding.
daaromquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zo'n eiland kun je al geen kant op...
Tuurlijk, maar dat kan bij hem thuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja dat recht heeft ie wel om z'n kind te zien
ja okequote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kan bij hem thuis.
Mijn baardaap komt ook gewoon hier.quote:
Kleine gemeenschap waar iedeeen elkaar wel min of meer kent.. Latig.quote:
maar die is volwassen en geen Aapquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn baardaap komt ook gewoon hier.
En als ie niet wil, hij hoeft niet, de keus is aan hem.
Dat klopt, maar kinderen van 12 jaar mogen al zelf aangeven wat ze willen hoor, ze zijn echt niets verplicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar die is volwassen en geen Aap
Hoeveel kroegen heeft dat eiland eigenlijk?quote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zal bij een kroegmaat thuis zitten die nog wat te zuipen heeft liggen.
Mooi, dan kan de postbode wel bij jou slapen.quote:
Moet ie eerst zijn rekening betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de postbode wel bij jou slapen.
Schrijf maar op de latquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet ie eerst zijn rekening betalen.
Hier wel op iPad...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:48 schreef Deisyy het volgende:
En waarom hebben de post van ts ineens geen kleurtje meer?
Moet je niet aan mij vragen.. Zijn jouw instellingenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:48 schreef Deisyy het volgende:
En waarom hebben de posts van ts ineens geen kleurtje meer?
Mobiel bij mij ook inderdaad, maar op mijn laptop niet meerquote:
Ik let daar niet zo op, maar nu je het zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel bij mij ook inderdaad, maar op mijn laptop niet meer
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen.. Zijn jouw instellingen
Bij mij staat het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou
Maar je hoort het wel te weten, want jij bent ts
Wat boeit dat in een SC?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:48 schreef Deisyy het volgende:
En waarom hebben de posts van ts ineens geen kleurtje meer?
Niet veel, maar ik vraag me wel af waarom het ineens anders is, terwijl mijn instellingen goed zijn.quote:
Ik let helemaal niet op zulke dingen.quote:
Mij vallen zulke dingen opquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let helemaal niet op zulke dingen.
Ik zeg net dat mijn instellingen goed staanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:56 schreef chufi het volgende:
Tis ook maar net hoe je instellingen zijn.. misschien staat het quote vinkje uit of zo
Als ik je quote heb je trouwens wel het ts-kleurtje, maar zelfs je OP heeft geen kleurtje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:56 schreef chufi het volgende:
Tis ook maar net hoe je instellingen zijn.. misschien staat het quote vinkje uit of zo
In mijn geval niet voor dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mannen hebben daar geen oog voor?
Je weet maar nooit.. spannende dag wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, misschien is morgen alles anders
juist, morgen is alles anders, en misschien nuchterquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.. spannende dag wel..
Truste.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:45 schreef sacha het volgende:
maar aniehoe, de postbode is weer zoek maar ik ga slapen
Bij PostNL vinden ze 'm vast morgen wel weer op de stoep.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:45 schreef sacha het volgende:
maar aniehoe, de postbode is weer zoek maar ik ga slapen
Retour afzender erop schrijven en in de rode bus gooien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Als je een verkeerd bezorgde postbode in je gang vindt, kan je die dan ook terugsturen?
Je doet er eigenlijk niets mee, maar je hebt een parkeer vergunning dus hou je je autoquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:38 schreef Karzai het volgende:
morning, auto doet het weer kannie weer een paar maanden voor de deur mooi staan te zijn
Ik heb daar een regenbroek voor.. Die trok ik vanmiddag weer eens aan omdat ik zag dat het regende vlak voordat ik naar huis ging.. Is ie helemaal niet nat gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:17 schreef Karzai het volgende:
misschien af en toe naar werk rijden als het klote weer is, ben niet iemand die doelloos tochtjes gaat maken
ja ik moet af en toe rijden anders raakt de accu leeg en het is ook slecht voor de auto als je lang niet rijdquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar een regenbroek voor.. Die trok ik vanmiddag weer eens aan omdat ik zag dat het regende vlak voordat ik naar huis ging.. Is ie helemaal niet nat geworden
Heb dat ook met mn fietsquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik moet af en toe rijden anders raakt de accu leeg en het is ook slecht voor de auto als je lang niet rijd
Ik heb alleen mijn eigen bio-accu.quote:
champignons met uien?quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn eigen bio-accu.
Vandaag wel weer, laatste portie gyros, gisteren had ik iets anders, namelijk frites met Hongaarse goulash.quote:
Ook lekker, wat erbij?quote:
Niks denk ik, want mn stamppotjes zijn al lekker zonder er nog iets bij.. Als het goed is zit er al worst doorquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook lekker, wat erbij?
Ik zorg altijd dat ik, en op de prijs let, maar wel altijd lekker eet, ben al een lastige, matige eter, dus wat ik eet moet me wel zoveel mogelijk smaken.
Die Hongaarse goulash van gisteren was heerlijk, precies pittig genoeg.
Aha, een eintopf.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks denk ik, want mn stamppotjes zijn al lekker zonder er nog iets bij.. Als het goed is zit er al worst door
Gatver zo'n gerimpelde worst, kook dan een verse.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks denk ik, want mn stamppotjes zijn al lekker zonder er nog iets bij.. Als het goed is zit er al worst door
Als stukjes vermengd door het geheel en straks opgewarmd zijn de rimpels weg of niet te proeven ...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatver zo'n gerimpelde worst, kook dan een verse.
En zo niet lekker. Ik snij de worst liever door de midden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als stukjes vermengd door het geheel en straks opgewarmd zijn de rimpels weg of niet te proeven ...
Ach je ieder zn eigen manier en smaakquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En zo niet lekker. Ik snij de worst liever door de midden.
Tip het kan,quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach je ieder zn eigen manier en smaak
Ja laatste was 20 jaar geleden.. Nu live op de streams ... Net als vorig jaar.. Ik heb een kruisjequote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er was zojuist een item over de Elfstedentocht op TV, bedenk ik me opeens dat ik die in feite 3 keer had kunnen schaatsen.
jullie hebben carnavalquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er was zojuist een item over de Elfstedentocht op TV, bedenk ik me opeens dat ik die in theorie 3 keer had kunnen schaatsen.
Ik ben geen carnavalist, heb het ooit wel eens 'gevierd', maar het gaat vervelen.quote:
hahaha Heuvel op of heuvel af.. Kluunen !? Was datquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:01 schreef Karzai het volgende:
een limburger die de elfsteden schaatst get real
Wel een mooi rielwen gebied dat limburg heuvel op heuvel afquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha Heuvel op of heuvel af.. Kluunen !? Was dat
Hier in de buurt zijn meerdere vijvers en ik heb op allemaal ooit geschaatst en wel eens erin gezwommen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha Heuvel op of heuvel af.. Kluunen !? Was dat
Voor ons wel wennen .. Zeker die heuvel op en afquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een mooi rielwen gebied dat limburg heuvel op heuvel af
je bent wat sneller buiten ademquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor ons wel wennen .. Zeker die heuvel op en af
Daarom ben ik zo fit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor ons wel wennen .. Zeker die heuvel op en af
Jij wel dan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef Karzai het volgende:
maar daar doet mo niet aan mee te confonterend
nee fitnessen , geheel vrijwilligquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht of zo? Of voor iets anders?
Er zijn mensen die het niet overleefd hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef Karzai het volgende:
maar daar doet mo niet aan mee te confonterend
Ja tommy cooper in het harnas gestorvenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet overleefd hebben.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja tommy cooper in het harnas gestorven
Per post restante verdwenenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Per post verzonden?
Of heeft iemand nog een sleutel?
Is dat zo'n Senseo ding?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:45 schreef sacha het volgende:
ik wist dat dit allemaal ging gebeuren maar toch verbaas ik mij telkens weer
nee gatver, geen senseo, afspraak is, ik koop iets anders en daarna mag jij de oude hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo'n Senseo ding?
Geef hem de pads er dan ook maar bij..
Tijd voor een (ander) slotje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee gatver, geen senseo, afspraak is, ik koop iets anders en daarna mag jij de oude hebben![]()
morgen verdwijnt de televisie hoogstwaarschijnlijk![]()
godver
Ach ja je zag het aankomen maar dan gaat het iets sneller dan gepland.. Gaan jullie toch geellig bij hem tv kijken en koffiedrinken..quote:
Dar koop je toch geen ander voor?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:52 schreef sacha het volgende:
én hij is Aap gewoon helemaal vergeten![]()
#toldyouso
Wat moet je met een TV als je in de kroeg zit?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja je zag het aankomen maar dan gaat het iets sneller dan gepland.. Gaan jullie toch geellig bij hem tv kijken en koffiedrinken..
De openhaard zender opzettenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet je met een TV als je in de kroeg zit?
Ook dat doe je zelfs voor hem..quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:54 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik verder met zijn troep in tassen te stouwen
Gelijk buitengooien gaat sneller.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:54 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik verder met zijn troep in tassen te stouwen
Ja vaak welquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gelijk buitengooien gaat sneller.
Yeps.quote:
Ik lig inmiddels al achter m'n tablet..quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je pc is overigens, hetzij middels je toetsenbord, ook een knoppenbak.
Te slapen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels al achter m'n tablet..
Ik las het en dat net tussen de middagquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:41 schreef Karzai het volgende:
aan de dood ontsnapt vandaag
http://www.at5.nl/artikel(...)estelijk-havengebied
Veel getoeter, weinig wol...quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:41 schreef Karzai het volgende:
aan de dood ontsnapt vandaag
http://www.at5.nl/artikel(...)estelijk-havengebied
Rond 16.00 uur was er weinig meer van te merken...quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
het was om drie uur nog afgezet lange files
toen zat ik al lang en breed thuisquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 16.00 uur was er weinig meer van te merken...
Ik adviseer nieuwe slotenquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we wachten af wat er vandaag weer ontbreekt aan Sas dr uitzet...
Dat andere ga ik af en toe meelopen indien de druk het toelaat.. Mar dat wordt wel wat denk ik .. Want daar zijn er 3 mensen nodig per direct .. Bij ons (in Argentinie ) liep er dinsdag iemand weg... hetgeen de werkdruk weer groter maakt .. moet even kijken hoe ik tijd vrijmaak met toestemmingquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik adviseer nieuwe sloten
Hoe is het met dat andere werk afgelopen?
Is dat wel voor dezelfde werkgever?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat andere ga ik af en toe meelopen indien de druk het toelaat.. Mar dat wordt wel wat denk ik .. Want daar zijn er 3 mensen nodig per direct .. Bij ons (in Argentinie ) liep er dinsdag iemand weg... hetgeen de werkdruk weer groter maakt .. moet even kijken hoe ik tijd vrijmaak met toestemming
Ja is afdeling ernaastquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat wel voor dezelfde werkgever?
Ja dat gaat ook in overleg, maar ik had gisteren pas een gesprek.. en vandaag was het hectisch.. komt ook wel goed denk ik.. Toch iets meer mn eigen ouwe werkquote:
Klinkt wel goed danquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook in overleg, maar ik had gisteren pas een gesprek.. en vandaag was het hectisch.. komt ook wel goed denk ik.. Toch iets meer mn eigen ouwe werk
Ja best welquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt wel goed dan
Volgens mij heb je je draai weer helemaal gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:41 schreef sacha het volgende:
de televisie is weg!Wou je geen nieuwe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou de tafel er nog staan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we wachten af wat er vandaag weer ontbreekt aan Sas dr uitzet...
en een rottweilerquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik adviseer nieuwe sloten
Hoe is het met dat andere werk afgelopen?
dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja kuttelikkertjes daar heb je niks aan
Sacha misschien wel nuquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja kuttelikkertjes daar heb je niks aan
Ben je boos dan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en die gaan nooit meer weg zodra je ze op het net hebt gezet
Sjesusquote:
Ik heb helemaal geen fotoquote:
Een koffie machine van de postbode.quote:
Alweer bijna 3 jaar deze zomerquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt een e bike die is wel nieuw
quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt een e bike die is wel nieuw
Dat geldt zeker voor hem, hij had het er deze week nog over.quote:
Hij heeft een scooterquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt zeker voor hem, hij had het er deze week nog over.
Die rijdt ook al niet op water.quote:
Daarom heb ik ook geen autoquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die rijdt ook al niet op water.
En wel auto en niet veel rijden kost ook geld.
Verstandig, jij zit ook in de buurt van het centrum of niet?quote:
Nee ik woon aan de randquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, jij zit ook in de buurt van het centrum of niet?
Gebruik dat ding alleen al ik naar het ziekenhuis moet, ben te lui om die berg op te fietsen.quote:
Ik heb hm in oktober verleng maar pas nu met kerst gebruikt , moest nog het een ander activerren.. Ben ook nog niet met OV naar de zaak geweest.. Nu helemaal niet met die weigerende metros deze weekquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gebruik dat ding alleen al ik naar het ziekenhuis moet, ben te lui om die berg op te fietsen.
Fiets liever op mijn gemak zonder dat ik een punctuele afspraak heb, met de bus vind ik dat makkelijker timen.
Niet overdrijven ..quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ojee, alweer bijna een topic vol, jullie gaan hard.
Ik heb zo'n anoniem ding, zou niet weten waarom zoiets op naam zou moeten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hm in oktober verleng maar pas nu met kerst gebruikt , moest nog het een ander activerren.. Ben ook nog niet met OV naar de zaak geweest.. Nu helemaal niet met die weigerende metros deze week
Zo als je met de trein gaat is dat wel handig..quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n anoniem ding, zou niet weten waarom zoiets op naam zou moeten.
Ben al heel lang (jaren) niet meer met de trein geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo als je met de trein gaat is dat wel handig..
Ik afgelopen zomer nogquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben al heel lang (jaren) niet meer met de trein geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |