quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
Nu op NPO 2 voor de kattenliefhebberss... "Het verborgen leven van de kat "
Een kat die met een lammetje thuis komt?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:00 schreef chufi het volgende:
Roofdieren zijn het.. Baasje is bang dat ie met een lammetje thuiskomt ... Ik zou zeggen Goed gedaan jochie..
Ik zou hem vragen om eerst langs de slager te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kat die met een lammetje thuis komt?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien dattie hier nog een nachtje slaapt maar verder: JA!
Staat thuis altijd binnen en op mn werk redelijk onopvallend in de stalling waar de bewaking zicht op heeft op eigen terrein.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:10 schreef Karzai het volgende:
die e-bikes worden trouwens snel gepikt moet je wel een stalling hebben
Veel plezier er mee Sasquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:15 schreef sacha het volgende:
en verder gaan we het allemaal maar gewoon beleven
heerlijk dat hij het zo ziet, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
zo redeneert de Postbode over zichzelf, eindelijk rust!
Volgens mij heeft ie grootse plannenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk dat hij het zo ziet, toch?
ik dacht dat jij juist rust wildequote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
zo redeneert de Postbode over zichzelf, eindelijk rust!
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuisquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet ie wachten tot het zomerseizoen op de badgasten aus Deutschland?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuis
Smakelijk voor straks... Is Aap ook blij of ziet ie het anders?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:24 schreef sacha het volgende:
hij zoekt het maar uit, vandaag is gebeurd wat ik verwachtte, straks gaan we het vieren in het pannenkoekenhuis![]()
#voorspelbaar
ik kan er niet teveel over zeggen maar volgens mij is het sprookje uitquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk maar hij komt nog van een koude kermis thuis
Doe je wel voorzichtig? Het hele dorp weet het allang natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:33 schreef sacha het volgende:
*gala jurk, hakken, full make-up naar pannenkoekenhuis gaat*
hoe Aap over zijn vader denkt durf ik hier niet te plaatsenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk voor straks... Is Aap ook blij of ziet ie het anders?
Krijg je gelijk een ban dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe Aap over zijn vader denkt durf ik hier niet te plaatsen
Misschien is het wel zo en zijn nu beide partijen blij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja das mooi iigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo en zijn nu beide partijen blij.
t Zal ook niet eenvoudig zijn geweest voor 'Matthijs', met een kind dat zich niet voegt naar zijn regels. Begrijpelijk wel, als je het zo bekijkt.quote:
Vorig jaar was er een serie op de BBC over een autistisch kind.. gaf wel een aardig beeld over hoe en wat dacht ik, maar Sas kan dat nog beter beoordelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
t Zal ook niet eenvoudig zijn geweest voor 'Matthijs', met een kind dat zich niet voegt naar zijn regels. Begrijpelijk wel, als je het zo bekijkt.
Elke situatie is anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een serie op de BBC over een autistisch kind.. gaf wel een aardig beeld over hoe en wat dacht ik, maar Sas kan dat nog beter beoordelen
Ja dat zeker, maar het gaf wel een mooi beeld van zo'n kind ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.digitaal bewerkt Zelfportret
[ Bericht 6% gewijzigd door Treehut362 op 03-01-2017 21:36:05 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Van wat is dan mijn vraag?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
digitaal bewerkt Zelfportret
van een zelfportretquote:
Was ie mee uit eten dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:52 schreef sacha het volgende:
het is nu weer bal, meneer is er weer vandoor naar de kroeg, weet niet beter!
Hij mocht zeker dokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en nu is ie boos en naar de kroeg
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en nu is ie boos en naar de kroeg
Vakantieeiland en TV Kroeg,,,,quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.
die van mij zit iedere avond in de kroegquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je op dinsdagavond hooguit een paar bezopen kerels aan de bar van de kroegen, voor de gezelligheid hoef je daar niet heen te gaan.
Zelfs als student lukte me dat geen 7 dagen in de weekquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij zit iedere avond in de kroeg
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs als student lukte me dat geen 7 dagen in de week
Iedere avond?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij zit iedere avond in de kroeg
Daar ben je nu van af ...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik zeg iedere avond, is het iedere avond
Honkbalknuppel achter de deur.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch eigen huis nu? Sloten veranderen en klaar.
ho ho ho, ik lijk de kerstman welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch eigen huis nu? Sloten veranderen en klaar.
Vandaar de vriezer vol met goedkope diepvries patatquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:08 schreef Karzai het volgende:
zal een lieve duit kosten elke avond in de kroeg
Hij heeft de hele dag de tijd gehad om er wat neer te zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ho ho ho, ik lijk de kerstman wel![]()
niet zo snel Piet
Die tijd is voorbij, vanaf nu kaviaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de vriezer vol met goedkope diepvries patat
Hij kan toch op een kratje zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij heeft de hele dag de tijd gehad om er wat neer te zetten.
En wie mag dat betalen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij, vanaf nu kaviaar.
Ik bedoelde het niet letterlijk, er kan nu in ieder geval af en toe een biefstukkie bij die friet.quote:
Misschien was ie de sleutel wel kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij kan toch op een kratje zitten.
Maak je niet meer druk Sas..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:12 schreef sacha het volgende:
maar goed, hij is nu weer zoek en dat is ook weer stresssssssss!
nog even volhouden
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
ja, nog even, ik heb ook een kind hč...
'waar is pappa? nou 'hmpffffff'
In zijn nieuwe huis de schilderijen aan het ophangen zeg je dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
Ja OK .. lastig somsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
hij kan toch nog af en toe langskomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
Pleur op, dat is het laatste dat je wil na een scheiding.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij kan toch nog af en toe langskomen?
Op zo'n eiland kun je al geen kant op...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij kan toch nog af en toe langskomen?
naja dat recht heeft ie wel om z'n kind te zienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pleur op, dat is het laatste dat je wil na een scheiding.
daaromquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zo'n eiland kun je al geen kant op...
Tuurlijk, maar dat kan bij hem thuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja dat recht heeft ie wel om z'n kind te zien
ja okequote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kan bij hem thuis.
Mijn baardaap komt ook gewoon hier.quote:
Kleine gemeenschap waar iedeeen elkaar wel min of meer kent.. Latig.quote:
maar die is volwassen en geen Aapquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn baardaap komt ook gewoon hier.
En als ie niet wil, hij hoeft niet, de keus is aan hem.
Dat klopt, maar kinderen van 12 jaar mogen al zelf aangeven wat ze willen hoor, ze zijn echt niets verplicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar die is volwassen en geen Aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |