Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wáár is het misgegaan?
Wáár heb ik dit aan verdiend?
Wat een kneuzenkermis.
Kan gewoon hier toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:32 schreef Moira. het volgende:
Vanavond 20:30 dus ff naar RTL 5 zappen voor deze topshow?
Is er al een livetopic in TV?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:32 schreef Moira. het volgende:
Ach, Rob Geus stofzuigd z'n kunstgrasquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voorstukjeeeeee
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)-pestbende~ab8d6f78/
Er staat in vermeld, dattie de hond ook stofzuigd, mafklapper
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, Rob Geus stofzuigd z'n kunstgras
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan het pas achteraf kijken, ach en weequote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:32 schreef Moira. het volgende:
Wat een zwijn, en die wordt boos als Peter Jan zijn dochtertje een ijsje voert? Kom nou toch..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar dacht Virgina anders overDit deed ze echt met tegenzin
Ze is wel jaren bezig met afvallen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een zwijn, en die wordt boos als Peter Jan zijn dochtertje een ijsje voert? Kom nou toch..
Ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:20 schreef Maraca het volgende:
Die blik van Virginia toen Peter Jan "Ze houdt van me" zei![]()
Dat de huur al maanden niet betaald wordt is ook een "financiële reden"quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Virgin die gaat verhuizen om ''financiële redenen''
Laat me raden; kindgebondenbudget, kinderbijslag, zorgtoeslag én huurtoeslag?
Dan zou PJ mee moeten verhuizenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de huur al maanden niet betaald wordt is ook een "financiële reden"
Waarom? Dan is het iig haar probleem niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zou PJ mee moeten verhuizen
Dit is gewoon één grote show, Virgina keek vol afschuw naar die man vanavond, vreselijk.
Waarom? Omdat ze hun best doen half NL te overtuigen dat ze zo verliefd zijn en willen gaan trouwen, dááromquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Dan is het iig haar probleem niet meer.
(Wij ook, hoor. Wij ook).quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:32 schreef Poesopstokje het volgende:
(En toch kijk ik straks, al is het meer voor dit topic)
Nee joh, hij doet zijn best.... zij ziet een RLS gewoon als een moie manier wat te verdienen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze hun best doen half NL te overtuigen dat ze zo verliefd zijn en willen gaan trouwen, dáárom
(En toch kijk ik straks, al is het meer voor dit topic)
standaard voiceovertjequote:
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Ah, het was de moeite niet de boel te ondertitelen RTL5? Laat maar zitten dan.
Genant is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wáár is het misgegaan?
Wáár heb ik dit aan verdiend?
Wat een kneuzenkermis.
net dat shot van achterenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een naar wijf ook gadverdamme
Je mist nietsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:39 schreef Moira. het volgende:
Godver, ik was 't alweer vergeten. En dat net als ik moet kakken
Hij haar. Zeker weten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:38 schreef Cynix ® het volgende:
Zoeken ze elkáár steeds op of zoekt hij háár steeds op?
maar de vraag is, gaat ie er nog op of niet?quote:
dit is ook gewoon leedvermaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:39 schreef donald_dick het volgende:
het ligt er wel dik op, dat ie schulden heeft
natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
Verkopen ze nou meubilair wat niet van hun is?
Mag vast niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar de vraag is, gaat ie er nog op of niet?
Het laatste gok ik want ze hebben toch niks?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Leandra het volgende:
Verkopen ze hun eigen meuk wel, of verkopen ze huisraad die bij hun gehuurde recreatiewoning hoort?
zátenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Status het volgende:
Is nog best een leuke woning waar ze nu in zitten toch?
Op tv?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het laatste gok ik want ze hebben toch niks?
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op tv?Neeee... ik zie ze veel voor aan, maar dat?
Dan heb je dus gewoon op je 66e een schoonvader van 44quote:
#failquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:45 schreef donald_dick het volgende:
Ze hebben hun hashtag venaggeld. je mag geen & teken in je hashtag hebben
en een zwager van 19quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon op je 66e een schoonvader van 44____
En op je 44e een schoonzoon van 66_________
EUR 250k volgens de geruchtenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:46 schreef Status het volgende:
Hoeveel levert dit op dan? Zo'n reality show.
Veel.quote:
voor de belasting.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Moira. het volgende:
Wat toevallig, al die cameraatjesEn wat toevallig, al die ruzies
en voor schuldeisersquote:
EN IK BEL AL 5 JAAR. IK EET VELEEEEE EISJES EN EET ZE DOORRRRR ELKAAAARRRRRRquote:
dat gelooft echt niemandquote:
Scherpquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Huh, in de trailer vertelde hij het gewoon via de telefoon van dat ijsje. Nu ziet Virgin alles opeens via spycam lol.
hangt ervan af voor hoeveel hij er weg looptquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft mijn nieuwe favoriete programma?
Dat kind is straks sowieso murw voor alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Goed voorbeeld voor t kind, dat gesnauw onderling.
Met al die camera's is het ook makkelijk om vooral alle ruzies in beeld te brengen, als je alles maar registreert kun je iedere willekeurige selectie maken die je wilt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Moira. het volgende:
Wat toevallig, al die cameraatjesEn wat toevallig, al die ruzies
Zou hij nu met een kaktus voor de tv zitten?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij staat te genieten want hij komt op tv. Dan maakt de rest hem niet uit.
Klopt. Al kots of schijt je over hem heen, het maakt hem niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij staat te genieten want hij komt op tv. Dan maakt de rest hem niet uit.
die hoopt natuurlijk op een rolletje in andere programma'squote:
Roy Donders?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die hoopt natuurlijk op een rolletje in andere programma's
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:49 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Dit is wel echt mega slecht hoor, weet niet of ik wel blijf kijken!
Hij doet nog steeds graag alsof hij megarijk is....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht in de 90s dat hij echt megarijk was met al die tv shows, en nu trekt hij in bij zijn schoonvader, wat een epische afgang heeft hij doorgemaakt!
Een vriend van mij heeft bij een bank gewerkt en daar in het verleden een deel van zijn rekeningen beheerd....miljoenen....en poefff wegquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht in de 90s dat hij echt megarijk was met al die tv shows, en nu trekt hij in bij zijn schoonvader, wat een epische afgang heeft hij doorgemaakt!
Handig om een kind in de "nee"-fase vragen te stellenquote:
Dat zou degene die z'n rekeningen beheert wel moeten wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:57 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft bij een bank gewerkt en daar in het verleden een deel van zijn rekeningen beheerd....miljoenen....en poefff weg![]()
How?
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:59 schreef Status het volgende:
Hij heeft zo'n blik/uitstraling dat hij het allemaal niet meent.
Dat denken we allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:02 schreef Status het volgende:
Hij is ziek in zijn hoofd, dat denk ik echt.
Ik denk dat je heel blij mag zijn dat je níét zo'n vader hebt.quote:
Ik denk dat ze wat 'speels' monteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:02 schreef Leandra het volgende:
Dat loopfietsje stond toch al in de gang?
Hahaha ja...maar hij is gelukkig ver voor het complete faillissement van P weggegaan bij de bank, dus daar heeft het niet aan gelegenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou degene die z'n rekeningen beheert wel moeten weten
RTLquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ze rijdt in een mooie auto. Wie heeft dat voor ze betaald?
Kortom: een RLS is een heel slecht idee als je "het echte verhaal" wil vertellenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat 'speels' monteren.
Die man heeft 0 impulscontrolequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:02 schreef Status het volgende:
Hij is ziek in zijn hoofd, dat denk ik echt.
Die moest naar het buitenland voor een klus. Of zit zijn tijd uit ergens, kan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:05 schreef Maraca het volgende:
Maar ze wonen dus in het huis van schoonpappa, maar schoonpappa woont er zelf niet
Leugens. Hij was bij omaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die moest naar het buitenland voor een klus. Of zit zijn tijd uit ergens, kan ook.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Status het volgende:
Die Virginia is nog niet heel erg achterlijk denk ik, alleen een tokkie-achtergrond.
Nou, die garage kan fluiten naar hun centenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die auto is twee maanden gehuurd of geleased.
Logicaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:08 schreef Moira. het volgende:
"ik ben bang dat het misgaat en wil dus wat zekerheid, dus ik besluit om met 'r te trouwen"![]()
Vast door RTL voorgeschoten. Zou saai programma worden als ze steeds met de bus moetenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die garage kan fluiten naar hun centen
ik zit hier met een vlaggetje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioterie dat huwelijksaanzoek. Zou hij nu echt denken dat mensen in dat toneelstukje trappen?
Vrees het ergstequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:09 schreef Renesite het volgende:
Zou RTL de schulden gewoon betalen ipv uitbetalen? Ik hoop het
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Status het volgende:
Die Virginia is nog niet heel erg achterlijk denk ik, alleen een tokkie-achtergrond.
Nou,echt slim is ze niet dat ze zich nog met die idioot inlaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Status het volgende:
Klopt. Merkten we in Jouw Vrouw Mijn Vrouw alquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:07 schreef Status het volgende:
ik zie een leuk triootjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef Maraca het volgende:
Oh 61 dus... dus ook oma is jonger dan PJR
Ik denk alleen dat we mams niet te zien zullen krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat die familie zich hiervoor laat lenen
Dé basis voor een goed huwelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:08 schreef Moira. het volgende:
"ik ben bang dat het misgaat en wil dus wat zekerheid, dus ik besluit om met 'r te trouwen"![]()
Het is eigenlijk een complete veestapel daaro.quote:
Of betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat die familie zich hiervoor laat lenen
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zit hier met een vlaggetje hoor
Nee dat is idd niet zo spannend.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
Een 7 jaar oude Kia die destijds (in 2009) ¤ 17.000 heeft gekost, zo spannend is dat ook allemaal niet qua waarde en prijs.
die is zo hard nat van hem wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus de oma van Virginia heeft nog net de hoogtijdagen van Peter Jan Rens meegekregen
Boh, ben je een jonge vrouw. Kijk je naar PJR op tv nog niet realiserend dat die gast gaat trouwen met je kleindochterquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus de oma van Virginia heeft nog net de hoogtijdagen van Peter Jan Rens meegekregen
Openen, dacht ik?quote:
Waarom? Kan gewoon bij het UWV aankloppenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen probleem met autoriteit hè?
Dan zul je wel moeten
ja want hij was op z'n 5de al op tvquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
He gadverquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:13 schreef donald_dick het volgende:
je
[..]
die is zo hard nat van hem worden
En zijn haar.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Giovanni's dag bestaat volgens mij vooral uit zijn haar.
Bijna wel. Hij is al heel, heel, heel lang niet succesvol meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja want hij was op z'n 5de al op tv
Oma in 1983 Brandende Liefde gekeken.... zag PJR helemaal zitten natuurlijk, gaat ie er met haar kleindochter vandoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, ben je een jonge vrouw. Kijk je naar PJR op tv nog niet realiserend dat die gast gaat trouwen met je kleindochter
Met haar natte Vagijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He gadver. Trouwens het schept wel nieuwe mogelijkheden voor PJ. Hij kan altijd nog met oma verder als Virgien nee zegt.
900 euro veel vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:12 schreef Maraca het volgende:
Boh, 900 euro per maand. Waarom werk ik nog?_!
De kijkcijfers van dit soort programma's volgens meestal het nachtkaars-patroon. 615.000 -> 368.000 -> 175.000 -> 89.000 -> jij & ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:16 schreef NothingHappened het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de kijkcijfers zijn eigenlijk.
Zelfs ik heb na ruim een jaar inactiviteit mijn CI+ module maar weer eens aangezwengeld.
Beschamende dirt tvquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind alles viezig en ziekig. Ik zit nu echt aan de onderkant, hoor.
Eigenlijk mag dit topic van mij wel buiten de zoekresultaten blijven. Stel dat iemand me ooit herkent?
bleef het maar bij die 900 euro. Dan krijg je nog allemaal toeslagen plus gemeentelijke potjes waarbij je makkelijk 1400 euro nette trektquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
900 euro veel vinden.
Bovendien krijg je echt niet zomaar een uitkering.
Nou ja, als je op de zolderkamer van je schoonouders woont en verder geen kosten hebt. Dan tikt 900 euro lekker aanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
900 euro veel vinden.
Bovendien krijg je echt niet zomaar een uitkering.
Jaaa!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:18 schreef Maraca het volgende:
De grap is eigenlijk nog dat een aantal jaren terug er een tv programma was. Daarbij nam ook een jonge vrouw een bekende tv presentator zoals Henk Jan Smit mee naar huis om de familie te trollen.
En ik.. en mijn moeder vind het ook heerlijke ergenis dus.. 4quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De kijkcijfers van dit soort programma's volgens meestal het nachtkaars-patroon. 615.000 -> 368.000 -> 175.000 -> 89.000 -> jij & ik.
We hebben een clubbie opgericht en jij hoort erbiijjjjquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En ik.. en mijn moeder vind het ook heerlijke ergenis dus.. 4
Valt vies tegen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bleef het maar bij die 900 euro. Dan krijg je nog allemaal toeslagen plus gemeentelijke potjes waarbij je makkelijk 1400 euro nette trekt
Het kan niet eens. Die jongen heeft igv. een uitkering van de gemeente niet eens recht op 900. Tenzij hij WAjong heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als je op de zolderkamer van je schoonouders woont en verder geen kosten hebt. Dan tikt 900 euro lekker aanMaar die gast moet echt gaan werken. Wat een lamzak
Till the end, alles!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
We hebben een clubbie opgericht en jij hoort erbiijjjj
Inderdaad, je moet de Kleenex voorraad wel aftrekkenquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kan niet eens. Die jongen heeft igv. een uitkering van de gemeente niet eens recht op 900. Tenzij hij WAjong heeft.
Niet makkelijk, maar het kan inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bleef het maar bij die 900 euro. Dan krijg je nog allemaal toeslagen plus gemeentelijke potjes waarbij je makkelijk 1400 euro nette trekt
quote:Bij de eindmontage werd besloten om Kees Prins alle teksten van Peter Jan Rens opnieuw te laten inspreken, waardoor Rens' stem in de film niet te horen is.
Roept ie even naar schoonmams toch? "Pak ff doekkie voor me en neem meteen een cola mee"quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet de Kleenex voorraad wel aftrekken
Volgend seizoen: Vursjien en Sjovannie openen een ijssalon in de winter onder de bezielende leiding van PJR, genomeerd voor zakentalent van het jaar 2017quote:
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:21 schreef Leandra het volgende:
Over Brandende Liefde trouwens:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je een hoofdrol, wordt je complete tekst door iemand anders ingesproken
Zo viesquote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:23 schreef Leandra het volgende:
Hij komt ook constant in je zone hè, en zodra hij het gevoel heeft dat hij je kan/mag aanraken doet hij dat ook de hele tijd.
Ligt dicht bij zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Django kan nog best goed een tokkie imiteren.
Verwacht het niet. Men heeft tegenwoordig alleen nog recht op Wajong als men echt 100% arbeidsongeschikt is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Die broer zal wel wajong kunnen krijgen, soort Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |