Ze heeft net een prachtige akoestische versie van het nummer Easy uitgebracht; compleet ander arrangement, erg fraai. Ze werkt momenteel aan haar nieuwe albumquote:
Narcisme FTW!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de goede orde: het nummer is niet fout getagd. De artiest heet Jay-Jay Johanson, het nummer heet Jay-Jay Johanson Again.
Nogal ja. Zeker als je weet dat hij ook een nummer heeft dat Jay-Jay Johanson heet.quote:
Ow!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogal ja. Zeker als je weet dat hij ook een nummer heeft dat Jay-Jay Johanson heet.
Hij heeft trouwens ook gezongen op een nummer van The Knife: Marble House
quote:
Of misschien kan ie alleen zijn naam schrijven, en nog een paar andere woordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogal ja. Zeker als je weet dat hij ook een nummer heeft dat Jay-Jay Johanson heet.
Hij heeft trouwens ook gezongen op een nummer van The Knife: Marble House
Hij heeft wel meer prachtige nummers gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of misschien kan ie alleen zijn naam schrijven, en nog een paar andere woorden
Dit laatste ging niet meer over Charlie hoor, maar over Jay-Jay.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef ToT het volgende:
Charlie Winston.......ja Charles Manson is ook in het ziekenhuis opgenomen met ernstige klachten.
[/gedachtensprong door een naam die er wat op lijkt]
Nee okee, maar daar draaide je net wat van.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit laatste ging niet meer over Charlie hoor, maar over Jay-Jay.
Het origineel vond ik best creepy, maar ook best mooi!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels een zeer zeldzame - en voor zover mij bekend ook enige - remix van Your Woman van White Town. Deze verscheen als track op de opvolger cd-single.
Zijn naam is wel bekend hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Het origineel vond ik best creepy, maar ook best mooi!
Ook wel interessant dat de maker bewust anoniem wilde blijven, omdat hij geen zin had in al die poppenkast van beroemdheid.
Okee dan!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn naam is wel bekend hoor.
In januari 1997 waren we met school op excursie in Londen. We bezochten toen ook de BBC Radiophonic Workshop. Ze hadden daar toen ook de actuele top 10 van de hitlijst op de computers staan. Your Woman stond toen op #1.
En het is sowieso één van de allerbeste tracks van dat jaar.
Buiten mijn Top 50 geëindigd, maar wat mij betreft de beste remix van 2016. Met dank aan Stien Stiraat.quote:
Ja, maar vraag ook niet wat voor bagger dat is.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze lopen achter de feiten aan, maar ze zijn nog wel relevant om te bepalen wat populair wordt / doorbreekt.
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FMquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar is Radio49 voor in de plaats gekomen
Dat is dan ook niet zo'n HEEL lastig dingquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FM
Toch vind ik het wel leuk als uitgerekend de door mij geliefde rommel alsnog doorbreektquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar vraag ook niet wat voor bagger dat is.
Dertien in dozijn rommel vooral. Weinig wat er ECHT bovenuit springt. En sowieso, als je iets maar vaak genoeg draait en mensen door hun strot duwt, dan vindt men het vanzelf goed.
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Voutquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FM
Geinig wel als je jezelf realiseert dat er een grote kans in zit dat de inspiratie van die nummers bij jou vandaan komtquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel leuk als uitgerekend de door mij geliefde rommel alsnog doorbreekt
Ja, heb ik ook altijd gevonden. De opvolger-single was een veel grotere hit: Ain't Talking About Dub.quote:
Vout is fed gut!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Vout
Klöpt. Goedenavond trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Vout
ik ben ook nog niet ingetuned, Father Brown is erg spannendquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Goedenavond trouwens.Je hebt New Order gemist
Ahhh ik WIST dat ik die naam kende!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook altijd gevonden. De opvolger-single was een veel grotere hit: Ain't Talking About Dub.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor ToT nog even Marble House van The Knife. Met op zang dus Jay-Jay Johanson
Ik ken hem verder niet, maar wat ik van hem gezien heb nu met Google, is dat hij wel aardig bij The Knife past!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... die man ziet er ook elke keer weer anders uit
Het is nogal een muzikale kameleon, die man. Hij heeft elektronische pop gemaakt, maar ook triphop-achtige tracks, van alles eigenlijk. Elk album van hem klinkt anders. Zal t.z.t. nog wel eens wat van hem draaien.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar wat ik van hem gezien heb nu met Google, is dat hij wel aardig bij The Knife past!
topquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GoedenavondKnokkels en ik doen alvast je voorprogramma
quote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:52 schreef Melting het volgende:
Is 11 gewoon aan het draaien al.![]()
Had ik dat geweten, had ik iets eerder ingetuned.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIs gewoon een spontane show.
Thx voor de tunes man!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Tot slot de Woodkid Sad remix van Pharrell's Happy.
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Symphonic zo meteen
Graag gedaan weerquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx voor de tunes man!Zaten zeker bijzondere tussen!
ook, anders had ik wel bingo geroepenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
ook, anders had ik wel bingo geroepen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
ook, anders had ik wel bingo geroepen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
"It's the end of the party", zong ze.En de show was net begonnen.
het zet de toonquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
"It's the end of the party", zong ze.En de show was net begonnen.
toch puur toevalquote:
diaan en ik luisteren samenquote:
Er is toequote:Op woensdag 4 januari 2017 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
hier schijnt iets te doen te zijn he jongens?
Al ben ik nog aan het eten.
Ik ben net mexicano's aan het bakken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
hier schijnt iets te doen te zijn he jongens?
Al ben ik nog aan het eten.
Dat zeg ik ook altijd als ik dit liedje hoor, jaquote:
En de mijnequote:Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd weer die falende techniek
Prachtig nummer, komt sowieso op mijn stemlijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |