abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 januari 2017 @ 13:01:22 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167853784
Het F1 seizoen van 2016 is ten einde, het was een seizoen van spannende, maar ook zeer saaie races,
Mercedes was immers onverslaanbaar, en mocht er echt spanning zijn om P1, dan moesten beide Mercedessen wel uitvallen.

Dit gebeurde ook in Barcelona, waar Max Verstappen opeens op P1 reed, en zelfs finishte als eerste. Hiermee kwam de Max hype echt op gang. Veel nieuwe kijkers, en veel nieuwe fans. De races daarna waren soms nog wel spannend, zoals bijvoorbeeld de overwinning van Ricciardo op Sepang. Verder zijn alle overwinningen gegaan naar Rosberg en Hamilton. Hopen dus dat er volgend jaar wat meer spanning in de teams, want dit jaar domineerde Mercedes te veel, waardoor het zonder hun eigenlijk een stuk spannender zou zijn.

De einduitslag van 2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de constructeurs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan vooruit kijken, 2017, wat gaat er allemaal veranderen, en wat is de planning?

In 2017 zijn er weer een hoop veranderingen in de sport. Zo worden de voor en achtervleugels breder, en zijn er door Pirelli veel bredere banden aangeleverd. Hierdoor worden de F1 auto's zelf ook breder en gaan naar zo'n 2 meter breed ipv 1,80m. Hierdoor krijgen de meeste auto's over zo'n 25% meer downforce te beschikken en dit kan gedurende dit jaar nog flink oplopen. De bredere achterbanden zorgen voor meer grip. Waardoor er meer snelheid valt te behalen in de snelle bochten.

Daarnaast verdwijnen ook de tokens. Tot 2016 kreeg ieder team een bepaald aantal tokens om een upgrade aan hun motor uit te voeren, die verdwijnen nu dus helemaal, wat meer spanning oplevert gedurende het seizoen. Verder gaat het minimum gewicht wat omhoog, van 720KG tot 740KG.

De Agenda (onder voorbehoud)

Datum Evenement Locatie
26 maart GP van Australië Melbourne
9 april GP van China Shanghai
16 april GP van Bahrein Sakhir
30 april GP van Rusland Sochi
14 mei GP van Spanje Barcelona
28 mei GP van Monaco Monte Carlo
11 juni GP van Canada Montreal
25 juni GP van Azerbeidzjan Baku
9 juli GP van Oostenrijk Red Bull Ring
16 juli GP van Engeland Silverstone
30 juli GP van Hongarije Hungaroring
27 augustus GP van België Spa-Francorchamps
3 september GP van Italië Monza
17 september GP van Singapore Marina Bay
1 oktober GP van Maleisië Sepang
8 oktober GP van Japan Suzuka
22 oktober GP van Amerika Circuit of the Americas
29 oktober GP van Mexico Mexico Stad
12 november GP van Brazilië * Interlagos
26 november GP van Abu Dhabi Yas Marina

De teams dan, hier zijn dit jaar geen nieuwe teams, noch teams die er mee stoppen.

Lewis Hamilton en X

Daniel Ricciardo en Max Verstappen

Sebastian Vettel en Kimi Raikkonen

Sergio Perez en Esteban Ocon

Fernando Alonso en Stoffel Vandoorne

Valtteri Bottas en Lance Stroll

Carlos Sainz en Daniil Kvyat

Romain Grosjean en Kevin Magnussen

Nico Hulkenberg en Jolyon Palmer

Marcus Ericsson en X

X en X
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:11:39 #2
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_167854073
Ok nattekat,wij hadden namelijk wel een camping gezien al. Wij willen ook in totaal 14 dagen gaan met de vouwwagen. Dus dan is dat niet echt een optie. Op het laatste
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 januari 2017 @ 14:45:02 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_167856204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
La Gazetta dello Sport denkt te weten dat Ferrari komend jaar de 1000pk-grens gaat doorbreken.

http://www.f1today.net/nl(...)-van-1000-pk-in-2017
De rest van dat artikel is prut. De verhoging van de brandstoflimiet gaat er echt niet voor zorgen dat ze de 1000 pk gaan doorbreken, zoals gesuggereerd wordt. De stroomsnelheid blijft namelijk gelijk op maximaal 100 kg/h.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_167858209
Wat is overigens de extreemste pk-gewichtsverhouding in de geschiedenis van de F1?

edit: krachtigste F1-motor was de BMW M12/13 met in kwali-trim tegen de 1400 pk. Gewicht van de auto zal niet spectaculair veranderd zijn.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 16:18:38 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 16:26:31 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167858519
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De rest van dat artikel is prut. De verhoging van de brandstoflimiet gaat er echt niet voor zorgen dat ze de 1000 pk gaan doorbreken, zoals gesuggereerd wordt. De stroomsnelheid blijft namelijk gelijk op maximaal 100 kg/h.
De verhoging van de limiet is volgens mij vooral omdat de wagens wat zwaarder worden. Het zou uiteraard interessanter zijn geweest als men het had gelaten en de motoren nog wat zuiniger hadden moeten zijn. Maar goed, we weten inmiddels allemaal wel dat de hybridemotoren een marketingcompromis zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_167877130
Nog 78 dagen; 12uur; 39 minuten... :{
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:04:06 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167877349
quote:
15s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:51 schreef ender_xenocide het volgende:
Nog 78 dagen; 12uur; 39 minuten... :{
Fijn altijd die mensen die het bijhouden, hier imponeer ik altijd collega's mee :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:06:23 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_167877384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:04 schreef nils7 het volgende:

[..]

Fijn altijd die mensen die het bijhouden, hier imponeer ik altijd collega's mee :)
http://www.f1countdown.com/
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:20:31 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_167877622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef Jigzoz het volgende:

Gewicht van de auto zal niet spectaculair veranderd zijn.
Nou, vergis je niet. In 2017 moet een F1 auto minimaal 722 kg wegen. Voor 2008 was dat jarenlang 595 kg. En daarvoor zelfs nog minder.

Die BMW M12 die je noemt werd gebruikt in 1983, toen het minimale gewicht volgens de regels 540 kg was. Met 1400 pk heb je dan een pk-to-weight ratio van ruim 2,5:1 (!!).
pi_167877789
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nou, vergis je niet. In 2017 moet een F1 auto minimaal 722 kg wegen. Voor 2008 was dat jarenlang 595 kg. En daarvoor zelfs nog minder.

Die BMW M12 die je noemt werd gebruikt in 1983, toen het minimale gewicht volgens de regels 540 kg was. Met 1400 pk heb je dan een pk-to-weight ratio van ruim 2,5:1 (!!).
540 kilo inclusief motor?

Holy fuck...
pi_167881391
Maar waarom al die zware materialen gebruiken als je de benen van de coureur ook als schokbreker kan gebruiken ;)
pi_167882301
mgu-k en accu ieder 25kg
mgu-h en turbo 20kg samen ofzo
Extra buizen en radiatoren

Vroeger hadden ze ook kleinere tanks, omdat ze konden tanken.

En natuurlijk hebben ze tegenwoordig ook nog flink ballast in de neus, omdat de auto achterin bijna 100kg zwaarder is.
.
pi_167882356
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:37 schreef Fer het volgende:
mgu-k en accu ieder 25kg
mgu-h en turbo 20kg samen ofzo
Extra buizen en radiatoren

Vroeger hadden ze ook kleinere tanks, omdat ze konden tanken.

En natuurlijk hebben ze tegenwoordig ook nog flink ballast in de neus, omdat de auto achterin bijna 100kg zwaarder is.
Aan de andere kant waren die motorblokken van toen echt loodzwaar. Dat hippe lichtmetaal werd toen volgens mij nog niet gebruikt.
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:50:20 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167882618
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

Voor een rondje of twee. Daarna was de turbo kaduuk. Bovendien verbruikte dat ding 10 keer meer brandstof dan nu.

Zo spannend is die 1400 dus niet. De meeste pks in huidige auto's zitten in LMP1. Meer dan 1000pk en ook langer dan een paar seconden. F1 komt daar niet in de buurt, wellicht alleen in de kwalificatie met alle boost voor een seconde of twee.
pi_167883130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Aan de andere kant waren die motorblokken van toen echt loodzwaar. Dat hippe lichtmetaal werd toen volgens mij nog niet gebruikt.
Moah, heel veel duur spul als Berylium enzo is verboden met de jaren. In feite gebruiken ze nu weer gewoon aluminium en heel vroeger ook al. Maar er zijn inderdaad wel foto's waar je ziet dat de huidige blokken al in een soort frame zitten, omdat er te weinig blok materiaal is voor voldoende sterkte.
.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:27:24 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_167884970
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De meeste pks in huidige auto's zitten in LMP1.
Zo'n wagen weegt dan ook 200 kg meer.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:29:06 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167885013
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zo'n wagen weegt dan ook 200 kg meer.
Dat is juist. Vandaar dat ze ook wat langzamer zijn dan F1 :).
pi_167885767
Sowieso is pk een slechte graadmeter met deze motoren. Gaat er maar om hoe lang per ronde de motor het kan volhouden en hoeveel pk hij de rest van het rondje heeft.

Stel Ferrari heeft 10s 980pk, 30s 950pk en 50s 910pk
Mercedes heeft 45s 965pk en 45s 930pk

Wie is sneller?

Het heeft meer te maken met hoe lang kun je je hybride systemen activeren en hoe efficient kan de energievoorraad weer opgeladen worden.
.
pi_167886125
Leuke autosportmemorabiliaveiling bij Catawiki. Zit ook wat F1 spul tussen. Loopt zaterdagavond af.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2017 20:14:51 ]
pi_167893921
https://www.drivetribe.co(...)uA6cmxT5eAB_4CCL_pGg

Iemand dit verhaal al gelezen? Stuk van Damon Hill over hoe en waarom dat Rosberg gestopt is en zijn visie erop. Mooi verhaal wel :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167894199
Nico is er denk ik wel open over geweest. Het kostte zoveel energie om Lewis te verslaan, die pech heeft en een slecht jaar, dat het niet leuk meer is om te rijden. Wat valt er dan nog te halen.
.
pi_167894235
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 02:14 schreef Fer het volgende:
Nico is er denk ik wel open over geweest. Het kostte zoveel energie om Lewis te verslaan, die pech heeft en een slecht jaar, dat het niet leuk meer is om te rijden. Wat valt er dan nog te halen.
Precies. En waarom zou je als je toch al dik multimiljonair bent nog een jaar jezelf zo afbeulen om hetzelfde nog maar eens te proberen voor nog meer nietszeggende miljoenen. Je kan van Rosberg zeggen wat je wil, maar imo toont het wel karakter om gewoon te zeggen, klaar, doel behaald, doei!

Ik vind dat echt wel wat hebben. :Y

Anyway, kwam net dit lijstje nog tegen met wat de heren coureurs afgelopen jaar verdient zouden hebben en hoeveel het per punt gekost heeft dat salaris. Geen idee overigens of die salarissen een beetje kloppen. Ik dacht dat Max bv al veel hoger zat afgelopen jaar. Anyway, dit lijstje dus:

Max overduidelijk de winnaar. Die kost slechts iets meer dan een modaal netto maandsalaris van Jan met de Pet per behaald WK punt. Guitaarles kostte 750.000 euro. En die heeft geen WK punt behaald. :X
pi_167894252
Valt me nu pas op dat alle 4 de RB/TR coureurs dus het goedkoopst zijn geweest per WK punt :D

En die Button, manmanman, dik 8 ton per punt. :X
Waarom betalen ze die zoveel :X
pi_167894262
Grootste verschil tussen teamgenoten by far ook Max/Ricardo. Denk dat Max zich voor 2017 op mag maken voor een mooie salarisverhoging. Die zal ook wel gewoon minstens richting dat salaris van Ricardo kruipen lijkt me. En dan ben je nog geen 20. :D
pi_167894380
Ik snap niet dat mclaren zo veel voor button betaald, de helft had ik eerder verwacht. Maar stoffel zou een stuk goedkoper zijn geweest en ik denk kwalitatief niet minder.
Ik denk dat Max zn salaris van voor de overstap is geweest.
Bovendien. Investeert red bull al voor dat hun coureurs in de F1 rijden een aanzienlijk bedrag, en daarom kunnen ze daar nu aan terug verdienen door salariskosten te besparen. En ook heeft red bull ook zo ver ik weet prestatie clausules die niet bij dit salaris zijn inbegrepen.
Tot slot is deze tabel alleen maar interessant voor her vergelijken tussen teamgenoten ipv tussen alle coureurs met elkaar.
pi_167894621
edit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:22:55 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167894644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 04:40 schreef opreis het volgende:
Ik snap niet dat mclaren zo veel voor button betaald, de helft had ik eerder verwacht. Maar stoffel zou een stuk goedkoper zijn geweest en ik denk kwalitatief niet minder.
Ik denk dat Max zn salaris van voor de overstap is geweest.
Bovendien. Investeert red bull al voor dat hun coureurs in de F1 rijden een aanzienlijk bedrag, en daarom kunnen ze daar nu aan terug verdienen door salariskosten te besparen. En ook heeft red bull ook zo ver ik weet prestatie clausules die niet bij dit salaris zijn inbegrepen.
Tot slot is deze tabel alleen maar interessant voor her vergelijken tussen teamgenoten ipv tussen alle coureurs met elkaar.
Publiciteitswaarde van Button is velen malen hoger maar ze hebben Ron niet voor niets de laan uitgegooid :)
pi_167895080
Ha ha, Mercedes met hun twee ''gelijkwaardige" coureurs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 5 januari 2017 @ 08:30:24 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167895148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Ha ha, Mercedes met hun twee ''gelijkwaardige" coureurs.
Tja Hamilton kan die titel vast in potlood op zijn naam schrijven, ik hoop op een snelle vinding van een ander team maar het blijft toch meer hoop dan verwachting
pi_167895276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Tja Hamilton kan die titel vast in potlood op zijn naam schrijven, ik hoop op een snelle vinding van een ander team maar het blijft toch meer hoop dan verwachting
Ik heb Bottas niet zo hoog zitten, maar van Button en Rosberg werd vooraf ook gezegd dat ze geen kans zouden maken tegen Hamilton. Dat bleek toch heel anders te liggen.

Maar ik zit ook niet te wachten op weer een interne teamstrijd om de wereldtitel. Ik verwacht het ook niet, er verandert zoveel dat er geen reden is om aan te nemen dat Mercedes zijn voorsprong behoudt. Het is echter niet zo onwaarschijnlijk dat Mercedes gewoon zijn werk aan de nieuwe auto heel erg goed doet en hun sterkste motor de doorslag geeft. Maar het ontbreken van Rosberg bij de tests zal ze vast niet helpen.
pi_167895485
Ah de Hamilton hater is er weer. Man is gewoon 0,2s sneller. Zegt zelfs Rosberg zelf.
.
pi_167895787
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:39:47 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167895866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:35 schreef opreis het volgende:
Bizar ook dat rosberg wegloopt bij een jaar salaris van 16mil, wat wss ook nog wel iers gestegen is na het behalen van de WDC. Hij zal daarvoor ook niet slecht verdient hebben maar dit waren toch de jaren waar hij echt kon cashen. Helemaal als je het verschil ziet tussen de gevestigde namen en de groep bottas/perez/hulkenberg/grojean/ricciardo
Als je al meer geld hebt dan je in je hele leven nodig hebt (hij koopt niet al die bling bling onzin zoals Lewis) en gewoon lekker met je vrouw en jonge kindje wil zijn, waarom zou je dan voor geld blijven?

Doel behaald, het zal nooit meer beter kunnen als dit jaar, hij is financieel binnen, hij werd knettergek van de stress de afgelopen jaren, dankzij de sport is de relatie met een van zijn oudste racevrienden verpest... Wat zou hem in de F1 moeten houden?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167895929
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je al meer geld hebt dan je in je hele leven nodig hebt (hij koopt niet al die bling bling onzin zoals Lewis) en gewoon lekker met je vrouw en jonge kindje wil zijn, waarom zou je dan voor geld blijven?

Doel behaald, het zal nooit meer beter kunnen als dit jaar, hij is financieel binnen, hij werd knettergek van de stress de afgelopen jaren, dankzij de sport is de relatie met een van zijn oudste racevrienden verpest... Wat zou hem in de F1 moeten houden?
¤16.000.000.-
Niemand zegt dat hij WDC moet worden, dat wil hij zelf. Gewoon lekker relaxt op automatische piloot 4 tienden achter lewis, ipv 2 vol stress
pi_167895934
quote:
Al die F1 coureurs komen meestal uit een rijk gezin dus die hebben al een buffer
  donderdag 5 januari 2017 @ 09:47:13 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167895962
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

¤16.000.000.-
Niemand zegt dat hij WDC moet worden, dat wil hij zelf. Gewoon lekker relaxt op automatische piloot 4 tienden achter lewis, ipv 2 vol stress
Je wilt graag rijders in het veld hebben die niet alles geven, maar gewoon op flinke achterstand achter hun teamgenoot aanhobbelen?

Wordt dan gewoon fan van Gutierrez
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:13:24 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167896371
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je wilt graag rijders in het veld hebben die niet alles geven, maar gewoon op flinke achterstand achter hun teamgenoot aanhobbelen?

Wordt dan gewoon fan van Gutierrez
Er zouden meer coureurs zoals Rosberg moeten zijn, de Massa's, Button's van deze wereld hadden al eerder moeten stoppen sportief gezien.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:20:57 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167896466
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:22:48 #39
62913 Blik
The one and Only!
pi_167896496
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al die F1 coureurs komen meestal uit een rijk gezin dus die hebben al een buffer
Was een paar maanden geleden een overzicht, en dat blijkt lang niet voor iedereen te gelden. Toch ook redelijk vaak middenklasse gezinnen. Voor Rosberg geldt dit uiteraard niet, opgegroeid in Monaco in een gezin van een oud-wereldkampioen. Die heeft waarschijnlijk al wel ergens 50 miljoen op de bank staan.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:25:26 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_167896544
quote:
Wat Rossdale ook zegt, waarom zou je langer doorgaan dan nodig, zeker als het je zoveel stress oplevert. Rosberg is relatief gezien best spaarzaam en heeft die 20 miljoen extra per jaar echt niet nodig. Daarnaast komt die al uit een rijk gezin, dus de erfenis is ook goed geregeld. Die hoeft zich echt nooit meer zorgen te maken over geld.
pi_167897178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Publiciteitswaarde van Button is velen malen hoger maar ze hebben Ron niet voor niets de laan uitgegooid :)
Ron zou het team overnemen van de andere aandeelhouders (dat was de voorwaarde voor zijn terugkeer) maar kon het niet waar maken. Daarom hebben ze hem er uit gegooid.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167897219
Geloof ook niet dat Rosberg nu de komende 60 jaar op zijn luie reet gaat zitten. De komende 1/2 jaar mischien niet, maar die gaat echt nog wel ergens in een of andere serie racen, of misschien managen ofzo. Die blijft echt nog wel in de wereld. Je kunt niet vanaf je 5e jaar alles geven en dan cold turkey niks meer gaan doen.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:08:06 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167897358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

¤16.000.000.-
Dat deed hij in feite dit seizoen. Door pech bij Lewis was het genoeg.

Als hij nu doorgaat en Lewis heeft geen pech gaan mensen twijfelen over zijn titel. De "wat als..." verhalen die je nu al hoort worden nog sterker. Door ermee te stoppen verstommen deze verhalen. Zijn vader was ook al zo'n faalkampioen, maar tijd heelt alle wonden en we doen nu net alsof ook hij een wereldprestatie leverde.

Bovendien werkt deze strategie alleen bij suprematie bij Mercedes. Als Mercedes volgend jaar zijn voorsprong kwijt is rijdt hij tussen het gepeupel en gaat hij helemaal af.

Nu ermee stoppen is gewoon stoppen op het absoluut maximaal haalbare voor hem. Hartstikke logisch
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 januari 2017 @ 11:13:38 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_167897441
Klopt. Rosberg komt normaal gesproken net die paar tienden van een procent tekort op een Hamilton en dat maakt het des te knapper dat hij dit jaar toe heeft kunnen slaan. Het leverde onderling een heel vuil spel op, omdat Hamilton er natuurlijk alles aan deed om Rosberg eronder te krijgen. Hij weet dat Rosberg er gevoelig voor is en gelukkig voor Rosberg hield hij aan de meet genoeg over voor de titel.

Zoiets lukt geen tweede keer, mede omdat de sfeer bij Mercedes behoorlijk verziekt was door alle psychologische spelletjes. Daarom is het besluit om te stoppen het meest verstandige dat hij kon nemen. Stoppen op je hoogtepunt.

Rosberg zal ongetwijfeld doorgaan met sporten, maar waar hij ooit op zal duiken? Geen idee.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_167897447
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:08 schreef XL het volgende:

[..]

Dat deed hij in feite dit seizoen. Door pech bij Lewis was het genoeg.

Als hij nu doorgaat en Lewis heeft geen pech gaan mensen twijfelen over zijn titel. De "wat als..." verhalen die je nu al hoort worden nog sterker. Door ermee te stoppen verstommen deze verhalen. Zijn vader was ook al zo'n faalkampioen, maar tijd heelt alle wonden en we doen nu net alsof ook hij een wereldprestatie leverde.

Bovendien werkt deze strategie alleen bij suprematie bij Mercedes. Als Mercedes volgend jaar zijn voorsprong kwijt is rijdt hij tussen het gepeupel en gaat hij helemaal af.

Nu ermee stoppen is gewoon stoppen op het absoluut maximaal haalbare voor hem. Hartstikke logisch
Dit doet Rosberg wel wat tekort.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:15:19 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_167897474
79 days 18 hours 18mins 44sec
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_167897642
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:15 schreef Montelly het volgende:
79 days 18 hours 18mins 44sec
Kan niet wachten :9
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:03:56 #48
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_167898238
waar kan ik het beste bronze weekend kaartje kopen voor spa ? Had al bij de officiele gekeken, maar daar betaal je dus 30 euro verzendkosten.
Sportstadion daarentegen, zelfde prijs maar maar 9,95 verzendkosten, iemand een idee waar dat prijsverschil in zit ?

En maakt het uit waar ik ze koop ?

Oh en ik hoorde ook dat de actieprijs van 130 euro ipv 145 puur voor de vorm is en het altijd 130 euro was afgelopen jaren.
Verdammte Hüte
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:12:17 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167899613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:03 schreef HerrFritz het volgende:
waar kan ik het beste bronze weekend kaartje kopen voor spa ? Had al bij de officiele gekeken, maar daar betaal je dus 30 euro verzendkosten.
Sportstadion daarentegen, zelfde prijs maar maar 9,95 verzendkosten, iemand een idee waar dat prijsverschil in zit ?

Oh en ik hoorde ook dat de actieprijs van 130 euro ipv 145 puur voor de vorm is en het altijd 130 euro was afgelopen jaren.
Staat mij ook 130 euro bij.
Sportstadion is gewoon prima om ze te bestellen.
N/A
pi_167901275
Zelfs niet 100% is rosberg nog steeds beter dan half het veld, het is geen schande dat je langzamer bent dan lewis want dat zijn er veel. Het punt is ook niet of ik hem erbij wil of niet. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat je wegloopt van 30mil+ in 2 jaar tijd. Rosberg zal best rijk zijn, maar zelfs zn bedrag zal niet veel minder zijn dan wat hij tot nu oe verdient heeft, laat staan wat hij nu nog gaat verdienen.
Massa, Button, Raikonen zijn allemaal al over hun piek heen, maar met uitzondering van Massa kunnen ze nog steeds behoorlijk mee komen en worden ook door hun teamgenoten zoek gereden. Moet iedere coureur die van zn teamgenoot verliest dan maar weg?
Hij had gewoon wat minder kunnen stressen en nog steeds een aantal GPs winnen.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:20:58 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167901498
Laat die vent toch lekker van zijn familie genieten, niet voor iedereen is alles met geld te kopen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167901513
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:20 schreef Re het volgende:
Laat die vent toch lekker van zijn familie genieten, niet voor iedereen is alles met geld te kopen
Ja doei.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:25:06 #53
436595 Sked
Zonnestraal
pi_167901606
Ach, bij Rosberg zullen nog wel genoeg centjes blijven binnenkomen. Even tot rust komen nu en dan gewoon lekker gaan schnabbelen ofzo.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:38:24 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167901916
Dat dus.

Alsof ie ineens afhankelijk is van een Wajong ofzo :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167902263
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb Bottas niet zo hoog zitten, maar van Button en Rosberg werd vooraf ook gezegd dat ze geen kans zouden maken tegen Hamilton. Dat bleek toch heel anders te liggen.

Maar ik zit ook niet te wachten op weer een interne teamstrijd om de wereldtitel. Ik verwacht het ook niet, er verandert zoveel dat er geen reden is om aan te nemen dat Mercedes zijn voorsprong behoudt. Het is echter niet zo onwaarschijnlijk dat Mercedes gewoon zijn werk aan de nieuwe auto heel erg goed doet en hun sterkste motor de doorslag geeft. Maar het ontbreken van Rosberg bij de tests zal ze vast niet helpen.
In races die zowel button als Hamilton finishten: 24-13 voor Hamilton.
pi_167902740
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:09 schreef Fer het volgende:
Ah de Hamilton hater is er weer. Man is gewoon 0,2s sneller. Zegt zelfs Rosberg zelf.
In de kwalificatie ja, en behalve de keren dat Hamilton een weekend verkloot of Rosberg gewoon een keer sneller is. Hamilton hoort bij de allersnelsten van dit moment, maar dat is niet het enige wat ertoe doet.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In races die zowel button als Hamilton finishten: 24-13 voor Hamilton.
Finishen is ook een vaardigheid, dan helpt het bijvoorbeeld om niet tegen andere auto's aan te rijden. In principe had hij 3 tienden op Button, maar dat kwam er heel vaak niet uit en moest hij vechten met Button of was die sneller. Toen kreeg hij Rosberg als teamgenoot en was de voorspelling ook dat die geen kans zou maken, maar het werden drie zwaarbevochten wk's waarbij Hamilton wat hulp kreeg en er nog een verloor.
pi_167904092
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In de kwalificatie ja, en behalve de keren dat Hamilton een weekend verkloot of Rosberg gewoon een keer sneller is. Hamilton hoort bij de allersnelsten van dit moment, maar dat is niet het enige wat ertoe doet.

[..]

Finishen is ook een vaardigheid, dan helpt het bijvoorbeeld om niet tegen andere auto's aan te rijden. In principe had hij 3 tienden op Button, maar dat kwam er heel vaak niet uit en moest hij vechten met Button of was die sneller. Toen kreeg hij Rosberg als teamgenoot en was de voorspelling ook dat die geen kans zou maken, maar het werden drie zwaarbevochten wk's waarbij Hamilton wat hulp kreeg en er nog een verloor.
Dat ben ik met je eens. Alleen vorig seizoen zou ik niet echt zwaarbevochten willen noemen. In WK's bij Mercedes dus 2-1, wat imo ook wel een terecht eindresultaat is omdat het twee keer dicht bij elkaar lag en Hamilton een keer duidelijk de betere was.
pi_167926027
Carlos Sainz jr kan er niets van, crasht gewoon tijdens Dakar. _O-

Gr gr Anita op facebook
  vrijdag 6 januari 2017 @ 15:33:36 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167926151
hahahah echt hilarisch
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167927552
wow mad
pi_167929618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef tralalala het volgende:
Carlos Sainz jr kan er niets van, crasht gewoon tijdens Dakar. _O-

Gr gr Anita op facebook
Wacht, wat?

Tevens: https://www.formula1.com/(...)_Jackie_Stewart.html :)
Ja doei.
pi_167931829
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167950666
quote:
Ja, nee, dat weet ik, ik vroeg me af of er echt van die Anita's waren die dat riepen :')
Ja doei.
pi_167951926
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:03 schreef HerrFritz het volgende:

Ik ben altijd erg tevreden over Ticket en Travel, kijk daar eens. Maar denk eigenlijk niet dat die goedkoper zijn of zo. Maar hele goede service en betrouwbaar.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 15:46:33 #66
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_167952192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:25 schreef Sked het volgende:
Ach, bij Rosberg zullen nog wel genoeg centjes blijven binnenkomen. Even tot rust komen nu en dan gewoon lekker gaan schnabbelen ofzo.
Ze zoeken nog een nieuwe "stig" bij The Grand Tour
pi_167954067
Opvolger van Daniel Craig als 007
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167954110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee, dat weet ik, ik vroeg me af of er echt van die Anita's waren die dat riepen :')
Helaas wel... Ook sjonnies blijkbaar

http://www.dumpert.nl/med(...)n_tijdens_dakar.html
pi_167954157
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:04 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I can't even.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 januari 2017 @ 17:07:23 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167954179
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:04 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'(

Dit is fout op zo veel manieren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_167954229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

I can't even.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:'(

Dit is fout op zo veel manieren.
Ik kan me best voorstellen dat iemand het niet weet, maar als je dan zulke praatjes gaat hebben :') !!!!!!
pi_167956980
Er had op z'n minst "Carlos Sainz Sr" moeten staan natuurlijk, beetje click bait zo natuurlijk, maargoed... Het lijkt me vrij logisch dat een F1 coureur onder contract de tijd niet heeft om te trainen voor een Dakar (en volgens mij zou het niet eens mogen, deelnemen aan zoiets ivm de risico's...) :')
Ja doei.
pi_167957047
Zo toch maar eens de Barcelonaplannen wat concreter maken :9 Weekje Barcelona met wat sight seeing met de F1 in 't midden. Vluchten zijn nog goed betaalbaar! :)
Ja doei.
pi_167957285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zo toch maar eens de Barcelonaplannen wat concreter maken :9 Weekje Barcelona met wat sight seeing met de F1 in 't midden. Vluchten zijn nog goed betaalbaar! :)
Ik heb nog nooit een F1-race bezocht, maar wel races uit andere klasses. Onder andere DTM uiteraard meermaals, F3 uiteraard meermaals en twee keer WEC.

Races live bezoeken maakt ze echt enorm veel imposanter. Er gebeurt af en toe zoveel recht voor je neus dat je blikveld te smal is om het allemaal te bevatten. En dat leidt me tot de vraag: als je écht F1 wil volgen, zit je dan thuis niet beter? Of moet je F1 thuis en op het circuit echt zien als twee totaal verschillende zaken?

Ik kijk F1 sinds 2002 geloof ik en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op het circuit goed kunt volgen wat er eigenlijk allemaal gebeurt.
pi_167957306
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
Ik kijk F1 sinds 2002 geloof ik en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op het circuit goed kunt volgen wat er eigenlijk allemaal gebeurt.
Jawel! Grote schermen op veel plekken, op Silverstone ook AM-radio die je aan kunt hebben met verslag. Hebben afgelopen jaar echt niets gemist tijdens de race _O_
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 19:21:11 #76
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_167957721
Ik zat nog eens te denken. Wordt het niet knetter druk op spa met óók Stoffel?
Verdammte Hüte
pi_167957742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:21 schreef HerrFritz het volgende:
Ik zat nog eens te denken. Wordt het niet knetter druk op spa met óók Stoffel?
Waarschijnlijk wel.
Ja doei.
pi_167957833
quote:

[..]

Ik heb nog nooit een F1-race bezocht, maar wel races uit andere klasses. Onder andere DTM uiteraard meermaals, F3 uiteraard meermaals en twee keer WEC.

Races live bezoeken maakt ze echt enorm veel imposanter. Er gebeurt af en toe zoveel recht voor je neus dat je blikveld te smal is om het allemaal te bevatten. En dat leidt me tot de vraag: als je écht F1 wil volgen, zit je dan thuis niet beter? Of moet je F1 thuis en op het circuit echt zien als twee totaal verschillende zaken?

Is ook zo.
.
pi_167957950
quote:

[..]

Dit ! En iets meer dan een jaar geleden kwam ik er achter dat mijn werkgever er de zelfde gedachte op na houd als ik zelf ;

Donderdags en vrijdags de stad Monaco bezoeken. Donderdags de vrije training, vrijdags de auto's op 10cm afstand van je neus. Zaterdags naar huis en zondags de race thuis kijken is echt de perfecte mix tussen beleving van een GP weekend en de race volgen ! En lang niet zo duur als iedereen doet geloven !
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 januari 2017 @ 19:31:55 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167958010
Je gaat ook niet naar een race om het allemaal goed te kunnen volgen :s)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_167958102
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Met DTM, F3 en WEC maakt dat me ook niet heel veel uit. Met F1 vind ik dat wel een ander verhaal.
pi_167958113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Nee, maar dat is het dus ook, je gaat naar een race voor de beleving. Maar de entourage op de donderdag en vrijdag is net zo goed als tijdens de race in Monaco, dus je kan de race thuis goed volgen en toch een goede impressie van Monaco gekregen ! 1 van de leukste GP weekenden die ik ooit bezocht heb (dan wel met de race erbij, 41 ronden naar Beroldi versus Coulthard kunnen kijken + Olav via de scanner :D O+
pi_167958132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Naar de race of naar de testsessies?
Ik heb inmiddels een vlucht naar de testsessies begin maart, moet nu nog even auto en airbnb regelen :)
pi_167958175
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:36 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Naar de race of naar de testsessies?
Ik heb inmiddels een vlucht naar de testsessies begin maart, moet nu nog even auto en airbnb regelen :)
Race :) Geen tijd voor de testsessies :)
Ja doei.
pi_167958248
En naar een race ga je inderdaad ook vooral voor de sfeer; als tv-kijker krijg je daar maar heel weinig van mee. Mijn persoonlijke favoriet blijft daarom Montreal, omdat het een kleine week autosportfeest is in die stad. En heel erg betaalbaar, dat is ook fijn. Ik ben benieuwd hoe populair Stroll daar dit jaar gaat zijn :)
  zaterdag 7 januari 2017 @ 21:47:32 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_167962333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Met DTM, F3 en WEC maakt dat me ook niet heel veel uit. Met F1 vind ik dat wel een ander verhaal.
die meerdere keren WsbR en F1 op Spa, en Blancpain op Zolder heb ik prima kunnen volgen door de mix schermen/livetiming/Twitter. Algelopen jaar was wel een gemak dat 90% van de tribune Nederlands sprak, en als je zelf ik gemist had, dan kon iemand anders je perfect bij vertellen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_167965764
Ik zit even een uurtje op YT te neuzen, kom ik een video tegen met de titel ;

Official : Verstappens signs with Mercedes
Aangemaakt op 29 December 2016

En even later ook de video met een titel ;

Verstappen overweegt om te stoppen met racen.
Aangemaakt op 21 December 2016

Hij is de afgelopen twee weken in iedergeval goed bezig geweest en ik denk dat hij voor vele YT kijkers de tijdlijn steeds verder zal verzieken. Zeker nu voor mij dat ik een aantal video's heb gecontroleerd. (veilig)

:|W Hoe kan ik melding maken van zo'n YT kanaal ? Een beetje clickbait begrijp ik best.. maar wat dit kanaal voor een bagger lanceert (normale video's jatten en zelf uploaden en daaronder alleen maar dubieuze titels verzinnen) mag echt geen YT kanaal hebben :{w

Ik ga de video's niet eens plaatsen hier, zie deze . als link naar het kanaal. Maar doe eff met mij mee en zorg dat deze knurft zo niet langer zijn geld zal verdienen met dit gekloot :W
pi_167965928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik zit even een uurtje op YT te neuzen, kom ik een video tegen met de titel ;

Official : Verstappens signs with Mercedes
Aangemaakt op 29 December 2016

En even later ook de video met een titel ;

Verstappen overweegt om te stoppen met racen.
Aangemaakt op 21 December 2016

Hij is de afgelopen twee weken in iedergeval goed bezig geweest en ik denk dat hij voor vele YT kijkers de tijdlijn steeds verder zal verzieken. Zeker nu voor mij dat ik een aantal video's heb gecontroleerd. (veilig)

:|W Hoe kan ik melding maken van zo'n YT kanaal ? Een beetje clickbait begrijp ik best.. maar wat dit kanaal voor een bagger lanceert (normale video's jatten en zelf uploaden en daaronder alleen maar dubieuze titels verzinnen) mag echt geen YT kanaal hebben :{w

Ik ga de video's niet eens plaatsen hier, zie deze . als link naar het kanaal. Maar doe eff met mij mee en zorg dat deze knurft zo niet langer zijn geld zal verdienen met dit gekloot :W
Dat kun je als gebruiker niet, je kan het flaggen, maar daar doen ze niks mee.

Ik heb het ook wel eens ter vergeefs geprobeerd, maar de enige die dat kan is zijn management.
pi_167966253
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:52 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat kun je als gebruiker niet, je kan het flaggen, maar daar doen ze niks mee.

Ik heb het ook wel eens ter vergeefs geprobeerd, maar de enige die dat kan is zijn management.
Ik heb het nu met een paar tweets geprobeerd aan het adres van de Fia / F1, Youtube zelf en 1 tweetje naar Max en Lewis.. Hopelijk krijgt deze 'tuber ( :') ) er flink last van ^O^ Ik gun hem dat wel
pi_167966335
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:04 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb het nu met een paar tweets geprobeerd aan het adres van de Fia / F1, Youtube zelf en 1 tweetje naar Max en Lewis.. Hopelijk krijgt deze 'tuber ( :') ) er flink last van ^O^ Ik gun hem dat wel
Ik had het met het Youtube kanaal Pro24/7, die hebben ontzettend veel nepkanalen die geld over hun rug verdienen, heb contact met ze gehad, maar het is voor hun te veel werk om elk kanaal aan te pakken.
pi_167966435
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:07 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik had het met het Youtube kanaal Pro24/7, die hebben ontzettend veel nepkanalen die geld over hun rug verdienen, heb contact met ze gehad, maar het is voor hun te veel werk om elk kanaal aan te pakken.
Maar kleine Youtube kanalen die wat onschuldigs doen halen ze wel soms offline ? :D Wat een gekkies. Nee ik denk als je zo'n knurft bent die de F1 gaat gebruiken om kliks te verzamelen, dan ben je niet alleen dom bezig.. je bent dan gewoon echt goed dom. Als er 1 sport is die alles zo strak heeft geregeld met gebruik van beelden en naam van de sport etc. Dan is het de F1 wel. Met een beetje 'geluk' heeft deze uploader straks heel wat uit te leggen. Rechtzaakjes en boetes en zo :X
pi_167966694
Zijn nu Barcelona tickets aan 't bestellen voor het raceweekend, en daaromheen doen we vakantie van een weekje of 3 in Spanje :9!
Ja doei.
pi_167966929
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn nu Barcelona tickets aan 't bestellen voor het raceweekend, en daaromheen doen we vakantie van een weekje of 3 in Spanje :9!
Tof.. Ik zou ook even Portugal meepakken, Algarve, Lissabon etc. :Y 8-)
pi_167968062
We zijn al 3 kwartier bezig, hadden mooie seats gezien, maar de credit card werkt(e) niet mee, en nu de site niet en zijn de seats die we wilden wrsch gelocked in een sessie van ons die buiten onze fout is afgesloten, dus nu zitten we te hopen dat wij idd nog steeds die seats kunnen krijgen :X :') Wat een gedoe. Yay, na wat telefoontjes met de bank (die ook nu nog open zijn :') ) is het gelukt! :D :D Kaartjes voor Barcelona ook binnen voor 't weekend 8-)

En we zien wel, gaan met de kampeerbus (waar ik je nog over moet berichten, morgen!!!) beetje op de pof rondrijden van camping naar camping, en we hebben nog vrienden in Granada wonen, dus wie weet daar ook nog even langs :+

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 08-01-2017 01:47:27 ]
Ja doei.
  zondag 8 januari 2017 @ 08:28:25 #95
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_167970667
Wat een White Knighting weer in dit topic :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_167970790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is het dus ook, je gaat naar een race voor de beleving. Maar de entourage op de donderdag en vrijdag is net zo goed als tijdens de race in Monaco, dus je kan de race thuis goed volgen en toch een goede impressie van Monaco gekregen ! 1 van de leukste GP weekenden die ik ooit bezocht heb (dan wel met de race erbij, 41 ronden naar Beroldi versus Coulthard kunnen kijken + Olav via de scanner :D O+
Toen was jij 11 :o !
pi_167970799
volgens mij hebben we het er al eens over gehad maar slinger het toch nog een keertje aan... ;)

is het geen idee om een topic te maken voor vragen over tickets, arrangementen, verblijfplaatsen , ervaringen etc voor wat betreft het F1 gebeuren?

Gezien de stijgende populariteit van deze sport komen er geheid ook meer vragen, suggesties en opmerkingen die hoek omzeilen. Als dat allemaal een beetje gebundeld staat in 1 topic scheelt dat zoekwerk in de overige topics en herhaaldelijk antwoord geven op dezelfde vragen
Hooray for boobies!
pi_167970841
Nouja tickets koop je gewoon via de bekende weg, een hotel of camping zoekt iedereen maar zelf uit lijkt me zo.

Maargoed, van mij mag je hoor.
pi_167970858
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2017 08:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen was jij 11 :o !
Hoe kom je daar nou weer bij.. Oh wacht ja, ik heb al 10 jaar een Fok ID met 26 in de naam.. :D

Ik was toen dus 21 ;)
pi_167970885
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 09:05 schreef Geralt het volgende:
Nouja tickets koop je gewoon via de bekende weg, een hotel of camping zoekt iedereen maar zelf uit lijkt me zo.

Maargoed, van mij mag je hoor.
Gr gr vanaf een fok! zolderkamertje :')
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')