Iedereen die een goeie middag oefent is een goeie dart(st)erquote:Op maandag 2 januari 2017 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José zou waarschijnlijk een goede dartster zijn
Ach in bijna alle landen weet je wie van de 2 of 3 topteams de voetbalcompetitie wint.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zit geen spanning meer in. Je weet van te voren wie wint. Was met Taylor ook zo saai
Daar is het te laat voor denk ik, of Anderson moet terug komen. Ik zie het alleen gebeuren als het nog dicht komtquote:Op maandag 2 januari 2017 22:30 schreef Groby het volgende:
Ik verwacht een 9 darter van 'de man in het groen' uit vlijmen
Nou liever nietquote:Op maandag 2 januari 2017 22:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Die van Gerwen is gewoon geniaal, hopelijk binnenkort wat nieuwe gezichten die dat niveau kunnen evenaren, worden mooie potjes in de toekomst
Benito wordt een grotequote:Op maandag 2 januari 2017 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou liever nietWaar moet dat vandaan komen dan? Van de Michael Smiths en de Corey Cadby's van de wereld? Dank je de koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |