Volgens mij viert-ie alweer bijna zijn eerste lustrum idd.quote:
we hebben allemaal met Straatcommando te doenquote:Op maandag 2 januari 2017 21:01 schreef Disana het volgende:
Ik heb al aan het begin van zijn functie met Straatcommando van doen gehad (positief), dus ik weet wel wat hij hier doet.
Het kan niet meevallen.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hebben allemaal met Straatcommando te doen
Buitengewoon dienstplichtig.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal militairen onderling hier, of niet?
Ik ook, alhoewel, heb er nooit meer wat gehoord, maar als het oorlog wordt zal ik toch alleen aan het einde opgeroepen worden met mijn leeftijd, denk ik, in de Volkssturm.quote:
Wollt ihr den totalen Krieg?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel, heb er nooit meer wat gehoord, maar als het oorlog wordt zal ik toch alleen aan het einde opgeroepen worden met mijn leeftijd, denk ik, in de Volkssturm.
Ja, ja, en ik weet nog dat-ie hier newbie was. Whehehe, behoorlijk extreem, meen ik me te herinneren.quote:
Ik ehm, was inderdaad wat je noemt gewoon een kut user.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja, en ik weet nog dat-ie hier newbie was. Whehehe, behoorlijk extreem, meen ik me te herinneren.
Tong stel je nu ook even voor.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoi
Ik ben straatcommando. Ik lees meer dan dat ik reageer, meestal.. dus niet iedereen zal me even goed kennen. Ik lurk hier al vanaf 2003 ofzo, maar toen kon ik nog geen account maken, want @hotmail mocht toen nog niet. Dus ik ken de meeste fok shit wel.
NWS vind ik tof en ik ben graag op de hoogte van wat er in de wereld speelt. Dus daarom vond ik modschap wel tof. Enzo.
Is dat alweer zolang geleden btw? Denk toch nog steeds dat je half newbie bent.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ehm, was inderdaad wat je noemt gewoon een kut user.
Ook jong, trouwens.
Teletijdmachine terug naar Rwanda of Bosnië nemen, als je dat zo graag wilt.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit land heeft meer straatcomando's nodig die het tuig op straat modereren.
Bijna 6 jaar zie ik nu.. en dat klopt ergens ook wel. Ik zat in het begin niet zo heel veel in NWS.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat alweer zolang geleden btw? Denk toch nog steeds dat je half newbie bent..
Slaat je sig op je vrouwquote:Op maandag 2 januari 2017 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar zie ik nu.. en dat klopt ergens ook wel. Ik zat in het begin niet zo heel veel in NWS.
Die heknie.quote:
O, okee, niet zo erg lang geleden dus.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar zie ik nu.. en dat klopt ergens ook wel. Ik zat in het begin niet zo heel veel in NWS.
Ehm.... over ruim twee weken 55, toen was ik nog 39 dus ja... idd...quote:Op maandag 2 januari 2017 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij ook in februariWe zijn oud man.
Ik laat dit even in het middenquote:Op maandag 2 januari 2017 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm.... over ruim twee weken 55, toen was ik nog 39 dus ja... idd...
quote:Op maandag 2 januari 2017 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat dit even in het middenGewoon 32
Nou ik ben dus Yasmin aka Yasmin23, zo blijf ik toch een beetje undercover.quote:
Hoe is het met je knaagdier?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
Doet me aan iemand denken btw, die niet ouder werd dan...?
quote:Op maandag 2 januari 2017 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is bij hem weg las ik ergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |