Ik snap je antwoord niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nagenoeg overal waar mensen samenkomen. En veel is heel veel, soms meer dan honderd bij elkaar op een plein.
Wat een hoerenvolk.quote:
Ten eerste hoef je niet te schelden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ten eerste hoef je niet te schelden.
Ten tweede zijn er genoeg Marokkanen die wel respect tonen.
Wat heeft het nu met marokkanen of belgen te maken?quote:
Ook, spuitje geven en niet meer over praten.quote:
Och, stimo doet het bij Belgen en terecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ten tweede zijn er genoeg Marokkanen die wel respect tonen.
Pot ketel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Vader en zoon zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lijken wel op elkaar of niet?
Media is zo doorgedraaid:quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:03 schreef nixxx het volgende:
En ze weten wie het is nu, maa geven nog geen verdere informatie vrij.. waarom dat? Is het geen Koerd?
http://www.nu.nl/onrust-t(...)nslag-nachtclub.html
Wat betekent dwell?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:44 schreef IPA35 het volgende:
This is the reason why we don't dwell on Turkish deaths in the West
http://www.independent.co(...)in-the-a7505606.html
Goed stuk wel.
Iets in de zin van "niet stilstaan bij" of "weinig aandacht schenken aan".quote:
True that.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:44 schreef IPA35 het volgende:
This is the reason why we don't dwell on Turkish deaths in the West
http://www.independent.co(...)in-the-a7505606.html
Goed stuk wel.
Het komt wel dichtbij zoquote:VEENENDAAL - UPDATE 14.36 uur - In het centrum van Veenendaal is de politie woensdagmorgen groots uitgerukt. De politie had een melding gekregen dat de terreurverdachte van de aanslag in Istanbul was gezien. Een verdachte werd opgepakt. Onderzoek heeft uitgewezen dat het niet om de terreurverdachte gaat.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Veenendaal__.html
[..]
Het komt wel dichtbij zo
Veenendaal de enige plek waar de provinciale types in aanraking komen met anderen kleurtjes.. Zien iedereen voor terroristquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Veenendaal__.html
[..]
Het komt wel dichtbij zo
Er loopt daar heel veel raar spul rond, burka's in het hart van de bible belt. Ook daar al veel "incidenten" met Marokkanen zoals een jongen vastbinden op treinrails.. De naïeve "turn the orher cheek"-houding begint om te slaan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:31 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Veenendaal de enige plek waar de provinciale types in aanraking komen met anderen kleurtjes.. Zien iedereen voor terrorist
Nou, er was minstens nog één andere Turk in de buurt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:31 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Veenendaal de enige plek waar de provinciale types in aanraking komen met anderen kleurtjes.. Zien iedereen voor terrorist
quote:Volgens de ooggetuige had de man een Turkse achtergrond. ,,Een Turkse man die ook in de winkel was zei de man bovendien te herkennen van de Turkse tv. Daar zou hij op te zien zijn geweest."
Ik vermoed dat als de Turkse regering de media niet op zwart had gezet en er pro actief zou deelnemen aan uniforme informatievoorziening, dat we geen uiteenlopende berichten hadden gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:10 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Media is zo doorgedraaid:
Rtl nieuws: Turkije maakt enorme blunder door verkeerde dade geindetificeerd te hebben.
Nu.nl: Turkse autoriteiten ontkennen dat de man op de paspoort de gene is die de aanslag heeft gepleegd.
![]()
Zie je nu wel! Weer die verrekte Armeniërs.quote:
Media is na de laatste aanslag niet op zwart gezet. Dat was een hoax.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als de Turkse regering de media niet op zwart had gezet en er pro actief zou deelnemen aan uniforme informatievoorziening, dat we geen uiteenlopende berichten hadden gehad.
Wat denk jij?
Veel is veel, nagenoeg overal camera's en overal waar mensen samenkomen zijn tientallen zoniet honderden zwaarbewapende politiemensen.quote:
Het is geen hoax en het is schandalig dat jij dat durft te beweren. Na elke terroristische aanslag is de standaardprocedure dat de berichtgeving erover wordt beperkt door een rechterlijke order op verzoek van de regering.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:23 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Media is na de laatste aanslag niet op zwart gezet. Dat was een hoax.
Ik heb toch toen op die dag 24/7 nieuws bekeken op tv. Uiteraard turks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is geen hoax en het is schandalig dat jij dat durft te beweren. Na elke terroristische aanslag is de standaardprocedure dat de berichtgeving erover wordt beperkt door een rechterlijke order op verzoek van de regering.
Haha, alsof ik geen Turks nieuws kan zien. Vanaf pakweg half drie 's nachts mocht er niets bericht worden over de aanslag, tenzij het een communiqué van de overheid betrof. Dat is effectief het 'op zwart' zetten van de media. Het is een vast beleid om dit zo te doen. In dit geval was het zelfs onbetwistbaar dat het nuttig was, omdat de moordenaar nog op vrije voeten is/was.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:12 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik heb toch toen op die dag 24/7 nieuws bekeken op tv. Uiteraard turks.
Erdoan is tegen assimilatie. Van Turken in West Europa denkt hij dan, niet-Turken moeten wel geassimileerd worden. Erdogan vindt ook dat de islamitische Turken geen westerse levenswijze opgedrongen mogen worden. Andersom is natuurlijk geen enkel probleem voor Erdogan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:06 schreef HiZ het volgende:
Ik was vandaag blij verrast met de stellingname van Erdogan. Voor het eerst dat ik me kan herinneren heeft hij gezegd dat niemand het recht heeft zijn levenswijze op te dringen aan een ander. Zelfs zijn persoonlijke mening is niet meer dan dat; een uitdrukking over hoe hij erover denkt, niet hoe het per sé moet zijn.
Lan ben butun gecti baktim. Jij hebt dan cnn ofzo gekeken. Ik keek gewoon op 3 kanalen en alle 3 zag ik live reportages ter plaatsem na half 3 uiteraard.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Haha, alsof ik geen Turks nieuws kan zien. Vanaf pakweg half drie 's nachts mocht er niets bericht worden over de aanslag, tenzij het een communiqué van de overheid betrof. Dat is effectief het 'op zwart' zetten van de media. Het is een vast beleid om dit zo te doen. In dit geval was het zelfs onbetwistbaar dat het nuttig was, omdat de moordenaar nog op vrije voeten is/was.
Erdogan had het expliciet over het niet mogen opdringen van een religieuze levensstijl aan mensen die daar geen behoefte aan hadden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:18 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Erdoan is tegen assimilatie. Van Turken in West Europa denkt hij dan, niet-Turken moeten wel geassimileerd worden. Erdogan vindt ook dat de islamitische Turken geen westerse levenswijze opgedrongen mogen worden. Andersom is natuurlijk geen enkel probleem voor Erdogan.
Dacht je dat 'Istanbullu' voor de leut onder mijn nick staat? Ik heb zoveel Turkse kanalen dat ik niet een ga proberen te tellen hoeveel het er zijn. Daarnaast ligt Reina ongeveer 4 kilometer van mijn huis af. Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe de routine hier loopt na een grote terroristische aanslag. Standaard onderdeel van de routine is 'verbod op berichtgeving over'.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:20 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Lan ben butun gecti baktim. Jij hebt dan cnn ofzo gekeken. Ik keek gewoon op 3 kanalen en alle 3 zag ik live reportages ter plaatsem na half 3 uiteraard.
Dat je in Istanbul leeft hoeft noet te betekenen dat je weet hoe de media in elkaar zit. Ik kijk hier in NL net zo goed turkse kanalen....quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dacht je dat 'Istanbullu' voor de leut onder mijn nick staat? Ik heb zoveel Turkse kanalen dat ik niet een ga proberen te tellen hoeveel het er zijn. Daarnaast ligt Reina ongeveer 4 kilometer van mijn huis af. Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe de routine hier loopt na een grote terroristische aanslag. Standaard onderdeel van de routine is 'verbod op berichtgeving over'.
Als je hier in Istanbul op de hoogte wilt blijven van wat er in godsnaam aan de hand is na een aanslag is de websites van Die Welt of Der Spiegel opzoeken.
Ok whatever, ik ben wel gewend aan vakantie-turken die denken dat ze weten hoe de dingen hier werken. Wat mij betreft is deze discussie afgelopen. Ik krijg de waarheid toch niet in jouw botte hersenen en ik heb verder wel wat beters te doen dan discussieren met iemand die denkt dat een discussie betekent dat je je eigen feiten erbij mag fantaseren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:27 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat je in Istanbul leeft hoeft noet te betekenen dat je weet hoe de media in elkaar zit. Ik kijk hier in NL net zo goed turkse kanalen....
Voor degenen die geen Turks kunnen lezen; dit is de officiële mededeling van de zijde van de toezichthouder op de media dat er een tijdelijk verbod op berichtgeving is. In dit geval met betrekking tot de gewapende aanval in Istanbul op 1 januari 2017.quote:Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) yap?lan yaz?l? aç?klamada, 15/02/2011 tarihli ve 6112 say?l? Radyo ve Televizyonlar?n Kurulus ve Yay?n Hizmetleri Hakk?nda Kanun'un 7. maddesinde "milli güvenligin aç?kça gerekli k?ld?g? hallerde veya kamu düzeninin ciddi sekilde bozulmas?n?n muhtemel oldugu durumlarda" geçici yay?n yasag? getirilebileceginin öngörüldügü belirtilerek, "01/01/2017 tarihinde Istanbul ilinde meydana gelen silahl? sald?r?n?n da an?lan hüküm çerçevesinde oldugu degerlendirildiginden söz konusu olayla ilgili, geçici yay?n yasag? getirilmesi uygun görülmüstür" ifadelerine yer verildi.
VIDEO: ZO ZIET CLUB ISTANBUL ER NU VANBINNEN UITquote:In de nachtclub Reina in Istanbul zijn de sporen van de aanslag op oudejaarsavond nog steeds zichtbaar. Vier dagen na de aanval zijn er overal kogelgaten te zien en de club ligt vol met jassen, schoenen en persoonlijke voorwerpen van de feestgangers.
Aparte stapel schoenen:quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
VIDEO: ZO ZIET CLUB ISTANBUL ER NU VANBINNEN UIT
http://nieuws.vtm.be/buit(...)-er-nu-vanbinnen-uit
Ik fantaseer ze niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok whatever, ik ben wel gewend aan vakantie-turken die denken dat ze weten hoe de dingen hier werken. Wat mij betreft is deze discussie afgelopen. Ik krijg de waarheid toch niet in jouw botte hersenen en ik heb verder wel wat beters te doen dan discussieren met iemand die denkt dat een discussie betekent dat je je eigen feiten erbij mag fantaseren.
[..]
Voor degenen die geen Turks kunnen lezen; dit is de officiële mededeling van de zijde van de toezichthouder op de media dat er een tijdelijk verbod op berichtgeving is. In dit geval met betrekking tot de gewapende aanval in Istanbul op 1 januari 2017.
bron
Formeel het onderzoek niet belemmeren, neveneffect is dat de verantwoordelijkheidsvraag uitgesteld wordt.quote:
Of hele kleine damesschoentjes. Kan natuurlijk ook he.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Kom je hier ook al aanzetten met je "kinderschoentjes".
Misschien een keer een schoenenwinkel bezoeken, daar zul je van opkijken.
Tijdens paniek schoenen kwijtgeraakt. Zie je helaas wel vaker bij momenten van plotselinge paniek. Vooral damesschoenen en zie hier de foto.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of hele kleine damesschoentjes. Kan natuurlijk ook he.
Tijdens het vluchten klittenband losgemaakt en schoenen uitgedaan? Of wat moet dat voorstellen met die schoenen dan?
2 hoge klittenbandschoenen kwijtraken. Ok..quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tijdens paniek schoenen kwijtgeraakt. Zie je helaas wel vaker bij momenten van plotselinge paniek. Vooral damesschoenen en zie hier de foto.
Ja, in jouw fantasiewereld wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 hoge klittenbandschoen kwijtraken. Ok..
Gewoon een fotootje om emotie op te roepen.
De schoenen bovenin... die met klittenband.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja, in jouw fantasiewereld wel ja.
Die schoenen zitten vaak helemaal niet goed vast. Kijk de stapel en zeg me welke schoenen superstrak om voeten zitten. Geen enkele. Daarom zeg ik kom eens in een schoenenwinkel.
Ja ook die met klittenband worden vaak erg los of open gedragen. Is modieus schijnbaar. Vraag het een vrouw.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De schoenen bovenin... die met klittenband.
De paren liggen grotendeels ook bij elkaar.
Dat snapt iedereen natuurlijk wel dat dit geen natuurlijk ontstaan stapeltje is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja ook die met klittenband worden vaak erg los of open gedragen. Is modieus schijnbaar. Vraag het een vrouw.
En ja tuurlijk liggen ze bij elkaar dit is geen natuurlijk ontstaan stapeltje maar dit is allemaal al bij elkaar gelegd en ook echt niet op dezelfde plek kwijtgeraakt.
Elk beeld dat je ziet is manipulatie, human interest, noem het maar op. Het geeft ook een impressie van de chaos op dat moment. Dan krijg je dus eenmaal van die foto's. Dat zegt niets over de situatie aldaar he. Daaruit kun je niet afleiden dat het wel/niet fake is. Zoals jij wil doen geloven.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen natuurlijk wel dat dit geen natuurlijk ontstaan stapeltje is.
Maar waarom die schoenen zo bij elkaar in beeld brengen? In Auschwitz heb je een enorme berg schoenen die je kunt bezichtigen. Dat is volgens jou niet om op de emotie van de bezoeker in te spelen?
Het is hoe dan ook manipulatie.
Het geeft helemaal geen impressie van de chaos op dat moment. Het is gewoon een stapel damesschoenen bij elkaar. Het zegt niets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Elk beeld dat je ziet is manipulatie, human interest, noem het maar op. Het geeft ook een impressie van de chaos op dat moment. Dan krijg je dus eenmaal van die foto's. Dat zegt niets over de situatie aldaar he. Daaruit kun je niet afleiden dat het wel/niet fake is. Zoals jij wil doen geloven.
Die schoenen zijn kwijtgeraakt in de paniek. Dus ja, dat geeft wel een beeld van de chaos.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het geeft helemaal geen impressie van de chaos op dat moment. Het is gewoon een stapel damesschoenen bij elkaar. Het zegt niets.
Knap dat jij dat als feit ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die schoenen zijn kwijtgeraakt in de paniek. Dus ja, dat geeft wel een beeld van de chaos.
Knap dat jij het ziet als emotie en onderdeel van een hoax.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Knap dat jij dat als feit ziet.
De https://en.wikipedia.org/wiki/Turkistan_Islamic_Party vecht in Syrië. We weten dat Turkije Oeigoers seperatisme steunt. Zeer waarschijnlijk met Turkse steun. Voor wat hoort wat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:23 schreef Twiitch het volgende:
Dader waarschijnlijk een Oeigoer.
http://nos.nl/artikel/215(...)ijnlijk-oeigoer.html
twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
Daders alweer kaput.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:35 schreef YazooW het volgende:
Aanslag in Izmir:twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben ik opgeluch dat 2 daders direct dood zijn geschoten. Ze hadden automatische geweren bij zich die ze gelukkig niet hebben gebruikt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:35 schreef YazooW het volgende:
Aanslag in Izmir:twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op donderdag 05-01-2017 om 15:08:40UPDATE: CCTV footage of the moment of the car bomb explosion outside the courthouse in Izmir, #Turkey. https://t.co/3L8wKdh1Lr reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:50:18Heavy gunfire heard in this video, following the explosion of a car bomb in Izmir #Turkey https://t.co/T3Tu3RDfCC reageer retweet
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt raakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:16 schreef Infection het volgende:
In Izmir ben ik nog op vakantie geweest jaren geleden. Komt wel heel dichtbij zo.
Ik ben ook in Marmaris en Kusadasi geweest. Overigens al wel jaren geleden, nog voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. En nee, ik zou nu niet meer gaan. Mooi land, maar ik neem het risico liever niet. Vorig jaar zat een dorpsgenoot van me nog in het hotel in Marmaris waar Erdogan zich bevondt tijdens de staatsgreep. De kogels vlogen hen om de oren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt taakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?
Gaan die hersenen nu pas werken, dat Turkije misschien een heel klein beetje een risico zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt raakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?
Snap ik goed.. in september ben ik 15 dagen in Alanya geweest, de bezetting van het hotel was toen 20 procent, wat normaal 80% was...quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ben ook in Marmaris en Kusadasi geweest. Overigens al wel jaren geleden, nog voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. En nee, ik zou nu niet meer gaan. Mooi land, maar ik neem het risico liever niet.
Durf niet te zeggen of het relatief veilig is. IS-sympathisanten zitten door heel Turkije.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Snap ik goed.. in september ben ik 15 dagen in Alanya geweest, de bezetting van het hotel was toen 20 procent, wat normaal 80% was...
Vooral Scandinaviërs, Nederlanders en Duitsers bleven weg vertelde de eigenaar, De Russen kwamen langzamerhand weer omdat Poetin weer vluchten toeliet naar Turkije.
Ik stel me maar gerust dat zowel Marmaris en Kusadasi tegen de Griekse kant aanliggen, dus relatief veilig zijn..
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:13 schreef _ANKA_ het volgende:
Gedode terroristen na de aanslag in Izmir.
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lekte al snel uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
Turks media wordt gezegd dat het de oeigoeren waren. Wie het ook tegen jou heeft gezegd dat het in de Turkse media zo verteld wordt. Die gene probeert je te manipuleren zodat je Turkije steeds meer haat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:11 schreef MrRatio het volgende:
Apart vraagje: in Turkse media schijnt geroepen te worden dat er Joden achter de aanslag op de nachtclub zitten. Zijn er in deze discussie ook mensen met Turkse roots die dezelfde verklaring voor de aanslag hebben?
Nuja Erdokhan heeft het oa over onzichtbare krachten gehad, de ene Turruk ziet dat als Armeniërs, Gulenisten en de ander weer als Joden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:11 schreef MrRatio het volgende:
Apart vraagje: in Turkse media schijnt geroepen te worden dat er Joden achter de aanslag op de nachtclub zitten. Zijn er in deze discussie ook mensen met Turkse roots die dezelfde verklaring voor de aanslag hebben?
kan iemand dit vertalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je shitload niet gelezen. Maar nergens in de media werd ook maar iets gesuggereerd over joden.
Dit is me te lang. SOrry.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:37 schreef MrRatio het volgende:
[..]
kan iemand dit vertalen?
http://www.aksam.com.tr/g(...)orasani/haber-582734
Bij voorbaat dank.
Yep daar komt het wel op neer. Enig nieuwe in dat lange stuk is de codenaam.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is me te lang. SOrry.
Gaat iig om zijn codenaam en een soort van reconstructie van die avond.
quote:Schutter club Reina opgepakt in Turkije
Turkse politiediensten hebben maandag de vermoedelijke dader opgepakt die tijdens nieuwjaarsnacht 39 mensen neerschoot in nachtclub Reina en tientallen mensen verwondde.
Hoofd eraf! Hoofd eraf! Hoofd eraf!quote:Op maandag 16 januari 2017 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/buitenla(...)-istanboel~a1b5c085/
Genot.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja Erdokhan heeft het oa over onzichtbare krachten gehad, de ene Turruk ziet dat als Armeniërs, Gulenisten en de ander weer als Joden.
Zo geeft de fascinerende leider eenieder zijn eigen vrijheid om te haten.
Tot zover 'Pleun's fun with ethnicities'.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Kruising tussen een Turk en een Chinees levert dus dit gedrocht op. Ben niet erg benieuwd naar de Oeigoerse vrouwen eigenlijk
Nee, maar Zionisten suggereren dat. Bron van MrRatio:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je shitload niet gelezen. Maar nergens in de media werd ook maar iets gesuggereerd over joden.
Ha lekker voor die loser.quote:Op donderdag 26 januari 2017 10:42 schreef Slayage het volgende:
Meticulous police operation behind capture of Reina attacker revealed
het moment van aanhouden
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |