Ja, in jouw fantasiewereld wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 hoge klittenbandschoen kwijtraken. Ok..
Gewoon een fotootje om emotie op te roepen.
De schoenen bovenin... die met klittenband.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja, in jouw fantasiewereld wel ja.
Die schoenen zitten vaak helemaal niet goed vast. Kijk de stapel en zeg me welke schoenen superstrak om voeten zitten. Geen enkele. Daarom zeg ik kom eens in een schoenenwinkel.
Ja ook die met klittenband worden vaak erg los of open gedragen. Is modieus schijnbaar. Vraag het een vrouw.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De schoenen bovenin... die met klittenband.
De paren liggen grotendeels ook bij elkaar.
Dat snapt iedereen natuurlijk wel dat dit geen natuurlijk ontstaan stapeltje is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja ook die met klittenband worden vaak erg los of open gedragen. Is modieus schijnbaar. Vraag het een vrouw.
En ja tuurlijk liggen ze bij elkaar dit is geen natuurlijk ontstaan stapeltje maar dit is allemaal al bij elkaar gelegd en ook echt niet op dezelfde plek kwijtgeraakt.
Elk beeld dat je ziet is manipulatie, human interest, noem het maar op. Het geeft ook een impressie van de chaos op dat moment. Dan krijg je dus eenmaal van die foto's. Dat zegt niets over de situatie aldaar he. Daaruit kun je niet afleiden dat het wel/niet fake is. Zoals jij wil doen geloven.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen natuurlijk wel dat dit geen natuurlijk ontstaan stapeltje is.
Maar waarom die schoenen zo bij elkaar in beeld brengen? In Auschwitz heb je een enorme berg schoenen die je kunt bezichtigen. Dat is volgens jou niet om op de emotie van de bezoeker in te spelen?
Het is hoe dan ook manipulatie.
Het geeft helemaal geen impressie van de chaos op dat moment. Het is gewoon een stapel damesschoenen bij elkaar. Het zegt niets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Elk beeld dat je ziet is manipulatie, human interest, noem het maar op. Het geeft ook een impressie van de chaos op dat moment. Dan krijg je dus eenmaal van die foto's. Dat zegt niets over de situatie aldaar he. Daaruit kun je niet afleiden dat het wel/niet fake is. Zoals jij wil doen geloven.
Die schoenen zijn kwijtgeraakt in de paniek. Dus ja, dat geeft wel een beeld van de chaos.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het geeft helemaal geen impressie van de chaos op dat moment. Het is gewoon een stapel damesschoenen bij elkaar. Het zegt niets.
Knap dat jij dat als feit ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die schoenen zijn kwijtgeraakt in de paniek. Dus ja, dat geeft wel een beeld van de chaos.
Knap dat jij het ziet als emotie en onderdeel van een hoax.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Knap dat jij dat als feit ziet.
De https://en.wikipedia.org/wiki/Turkistan_Islamic_Party vecht in Syrië. We weten dat Turkije Oeigoers seperatisme steunt. Zeer waarschijnlijk met Turkse steun. Voor wat hoort wat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:23 schreef Twiitch het volgende:
Dader waarschijnlijk een Oeigoer.
http://nos.nl/artikel/215(...)ijnlijk-oeigoer.html
twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
Daders alweer kaput.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:35 schreef YazooW het volgende:
Aanslag in Izmir:twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben ik opgeluch dat 2 daders direct dood zijn geschoten. Ze hadden automatische geweren bij zich die ze gelukkig niet hebben gebruikt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:35 schreef YazooW het volgende:
Aanslag in Izmir:twitter:taylieli twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:24:49Many cars on fire/heavy smoke after explosion hit a courthouse in western #Turkish city of #Izmir.P via… https://t.co/Z1ZOEsaRea reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op donderdag 05-01-2017 om 15:08:40UPDATE: CCTV footage of the moment of the car bomb explosion outside the courthouse in Izmir, #Turkey. https://t.co/3L8wKdh1Lr reageer retweet
twitter:michaelh992 twitterde op donderdag 05-01-2017 om 14:50:18Heavy gunfire heard in this video, following the explosion of a car bomb in Izmir #Turkey https://t.co/T3Tu3RDfCC reageer retweet
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt raakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:16 schreef Infection het volgende:
In Izmir ben ik nog op vakantie geweest jaren geleden. Komt wel heel dichtbij zo.
Ik ben ook in Marmaris en Kusadasi geweest. Overigens al wel jaren geleden, nog voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. En nee, ik zou nu niet meer gaan. Mooi land, maar ik neem het risico liever niet. Vorig jaar zat een dorpsgenoot van me nog in het hotel in Marmaris waar Erdogan zich bevondt tijdens de staatsgreep. De kogels vlogen hen om de oren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt taakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?
Gaan die hersenen nu pas werken, dat Turkije misschien een heel klein beetje een risico zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ga in april 2 weken naar Side, in juni naar Marmaris met vrienden 12 dagen en in September naar Kusadasi 15 dagen.. Maak me nu wel zorgen.. Zeker als IS ook steeds meer grond kwijt raakt in Syrië en vlucht naar Turks grondgebied... Zou jij nog durven?
Snap ik goed.. in september ben ik 15 dagen in Alanya geweest, de bezetting van het hotel was toen 20 procent, wat normaal 80% was...quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ben ook in Marmaris en Kusadasi geweest. Overigens al wel jaren geleden, nog voor de oorlog in Syrië en de vluchtelingencrisis. En nee, ik zou nu niet meer gaan. Mooi land, maar ik neem het risico liever niet.
Durf niet te zeggen of het relatief veilig is. IS-sympathisanten zitten door heel Turkije.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Snap ik goed.. in september ben ik 15 dagen in Alanya geweest, de bezetting van het hotel was toen 20 procent, wat normaal 80% was...
Vooral Scandinaviërs, Nederlanders en Duitsers bleven weg vertelde de eigenaar, De Russen kwamen langzamerhand weer omdat Poetin weer vluchten toeliet naar Turkije.
Ik stel me maar gerust dat zowel Marmaris en Kusadasi tegen de Griekse kant aanliggen, dus relatief veilig zijn..
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:13 schreef _ANKA_ het volgende:
Gedode terroristen na de aanslag in Izmir.
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lekte al snel uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |