SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
twitter:Basmuijs twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:40:28Even aan de desk om over de Hollandse halve finale van vanavond te praten. Wie gaat er winnen? @Raybar180 @MvG180… https://t.co/e78fRpKT32 reageer retweet
Pak hem aan.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Kanslozer dan je conclusie dat de verliezend finalist derde is?
TE LAAT GODVERDOMMEquote:Op zondag 1 januari 2017 20:42 schreef heywoodu het volgende:
SNEL TOPIC DICHT DAN KAN TAGLIANO NIET POSTEN
''De pauw is van de schouder.'' Had het uiteraard moeten zijn.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sylvana houdt toch niet van darts. Is een blanke mannen spel
Hier moet toch ook wel een soort gifje van zijn. Mensen met fakkels en hooivorkenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal met fakkels en hooivorken naar Tagliano zijn zolder!
Anders had hij wel door het slotje kunnen posten, bedenk ik me.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier moet toch ook wel een soort gifje van zijn. Mensen met fakkels en hooivorken
Goed gifje makker.quote:
[..]
Hier moet toch ook wel een soort gifje van zijn. Mensen met fakkels en hooivorken
Verwacht eerder bij deze.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:43 schreef Infection het volgende:
Die 9-darter gaat sowieso nog wel vallen vanavond bij MvG vs Barney
anderson is sowieso de winnaar van het wk dus wie de andere finalist is doet niet meer toe.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Kanslozer dan je conclusie dat de verliezend finalist derde is?
Kijk eens aanquote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk dat jij er bent
Eens, het is 2017, laten we wat aardiger zijn voor elkaar.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Stelling: De negendarter gaat dit WK niet vallen, zolang Tagliano kijkt.
Ah ben jij er ook weerquote:Op zondag 1 januari 2017 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
anderson is sowieso de winnaar van het wk dus wie de andere finalist is doet niet meer toe.
[..]
Net zoals Badr Hari wel ff van Rico zou winnen zeker?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
anderson is sowieso de winnaar van het wk dus wie de andere finalist is doet niet meer toe.
Leuk dat je weer mee kijkt Coco.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eens, het is 2017, laten we wat aardiger zijn voor elkaar.
SOOW KOEKOEKquote:Op zondag 1 januari 2017 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net zoals Badr Hari wel ff van Rico zou winnen zeker?
Badder is een mietjequote:Op zondag 1 januari 2017 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net zoals Badr Hari wel ff van Rico zou winnen zeker?
moet ook een keertje klaar zijn.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat die pedofiel er zit. WTFZo'n figuur nodig je toch niet uit.
hier is "fok" ?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
morgen na de finale ga je mij hier minder zien
Lakesidequote:Op zondag 1 januari 2017 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
morgen na de finale ga je mij hier minder zien
http://www.klacht.nl/jelle-klaasen-rtl7-darts/quote:Mijn Klacht:
ik vind het heel erg verschrikkelijk dat rtl 7 in de studio een veroordeelde pedofiel neer zet en hem verslag laat doen ik vind dit absoluut niet kunnen
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)fotos-naar-meisje-15
Gewenste Oplossing:
wanneer hij niet meer in de studio zit ik vind dat je dit naar de nabestaande niet kan maken
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/jelle-klaasen-rtl7-darts/
RIP aan de nabestaanden.
keek ik voor het laatst toen barney nog meedeedquote:Op zondag 1 januari 2017 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lakeside
Hoewel ik dat aan me voorbij zal moeten laten gaan helaas.
RIP IN PEACEquote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
danny rose volgens mijquote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wie was die neger net in beeld. Een voetballer ofzo?
mijn slaaf.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is ze dood ja?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
Zand er over.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ze dood ja?
Ach, hij kan goed darten, dus gewoon vergeven
Je zou daar maar mod zijn en al die onzin moeten doorsturenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
Lexington Steelquote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe eindelijk weer eens een legje. Hou op zn minst ff je eigen set man homo
nou nou nouquote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wauwquote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds wanneer post jij dit pas nadat het gebeurd isquote:
Doe niet zo viesquote:Op zondag 1 januari 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom je daarnaar kijkt
Nou nou nouquote:
Benito had 'm moeten schroeien. Ik huil nog steeds van binnenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef hafcfan het volgende:
Anderson ontsnapt tering vaak dit WK. Antigenot
Chizzy ook. Man man manquote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Benito had 'm moeten schroeien. Ik huil nog steeds van binnen.
Zo even in de spiegel kijken (lol)quote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef Szura het volgende:
Wright kan wel een opbeurende Clini Clown gebruiken nu
Als Wright nou de dubbels raakt zou dit epische wedstrijd wordenquote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Anderson houdt zijn eigen sets wel heel makkelijk lijkt het
Gewoon zoals hij de rest van het toernooi stond te gooienquote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Wright nou de dubbels raakt zou dit epische wedstrijd worden
Preciesquote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom met dat per se een walkon GIRL zijn? Waarom geen walkon man?
Paxcon had dit ook graag gewild.
Heeft Paxcon zo'n Goddelijk lichaam dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom met dat per se een walkon GIRL zijn? Waarom geen walkon man?
Paxcon had dit ook graag gewild.
Tripod die commentaar doet?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De Duitser die even don't take me home gaat vertalen![]()
"Bring uns noch nicht nach Hause, wir wollen nicht arbeiten, wir wollen hier bleiben und kräftig feiern und trinken. Bitte bring uns noch nicht nach hause" Het klinkt gewoon super grappig![]()
Hij beweert trouwens dat het van de Welshe fans op het EK voetbal af komt. Is dat zo?
Werd al veel eerder in Engelse stadions gezongen.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De Duitser die even don't take me home gaat vertalen![]()
"Bring uns noch nicht nach Hause, wir wollen nicht arbeiten, wir wollen hier bleiben und kräftig feiern und trinken. Bitte bring uns noch nicht nach hause" Het klinkt gewoon super grappig![]()
Hij beweert trouwens dat het van de Welshe fans op het EK voetbal af komt. Is dat zo?
Je moest eens weten...quote:Op zondag 1 januari 2017 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heeft Paxcon zo'n Goddelijk lichaam dan?![]()
Grote leverworsten in de koelkast.quote:
Open een topic in FBquote:Op zondag 1 januari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Vasion nogal racistisch overkomen, ik ben benieuwd wat Danny hieraan gaat doen
Ah okee, klinkt plausibel. Hoewel dat Will Grigg aidsnummer een verbastering is van een ander nummer. Is Don't take me home dat ook? Waarvan dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Werd al veel eerder in Engelse stadions gezongen.
Net als 'Will Grigg's on fire', komt ook niet van de Noord-Ierse fans. Maar beide liederen zijn wel populair geworden door deze supportersgroepen afgelopen EK.
Bedanktquote:Op zondag 1 januari 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
Als Wright deze leg verliest dan zijn zijn vorige 2 legs eigenlijk voor niets geweest.
*Banny.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Vasion nogal racistisch overkomen, ik ben benieuwd wat Danny hieraan gaat doen
Ojee, nu ben ik in de aap gelogeerd.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
JOquote:Op zondag 1 januari 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
PAUZE
TIJD VOOR EEN SPELLETJE!!!
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
Kan niet op mijn mobieltjequote:Op zondag 1 januari 2017 21:06 schreef GGMM het volgende:
PAUZE
TIJD VOOR EEN SPELLETJE!!!
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
Op de RTL stream gewoon Dianne van Therapy?.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier trouwens ALLEEN MAAR reclames in de pauzes. Geen kansloos studiogelul
Dat zei Zjak een kwartiertje geleden maar ik lette niet goed op.quote:
Hij zei dat Anderson hem even geen blik waardig gunde, wat ik snap want hij is dat moment vol geconcentreerd op die dubbelquote:
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zei dat Anderson hem even geen blik waardig gunde, wat ik snap want hij is dat moment vol geconcentreerd op die dubbel
Dat valt wel mee johquote:Op zondag 1 januari 2017 21:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
wat heeft die Andersson een gefrustreerde zure kutkop gekregen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog beter natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2017 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op de RTL stream gewoon Dianne van Therapy?.
quote:Op zondag 1 januari 2017 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |