Ga weg johquote:Op woensdag 30 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Goed topic
Al zag ik die van vorig jaar van Anderson wel, dat moet erbij gezegd
Dan zou ik pure kwaliteit verwijderenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga weg joh. En verwijder deze twee posts.
Weten we ook direct dat er dit jaar geen gegooid wordt.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik pure kwaliteit verwijderen
Hij stond een partij te vuren in het begin toen, niet te zuinigquote:Op woensdag 30 november 2016 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Weten we ook direct dat er dit jaar geen gegooid wordt.
Dit was echt genot, die vernedering van Pedo Jelle door Schele Gerrie.
Dat podiumquote:
Veel mooier dan die vele kleuren van nu inderdaad. Doet huiselijk aanquote:
Gandogodquote:Op woensdag 30 november 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik pure kwaliteit verwijderen
Raybar was ook erg goed met bril dus dit kan niet meer misquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GandogodHopelijk gaat hij weer schroeien straks
Als Adie dan zijn vorm hervindt, Taylor nog een laatste keer wil vlammen en Bunting keihard triples gaat smijten dan..quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Raybar was ook erg goed met bril dus dit kan niet meer mis
Ach, daartegenover staat dat we vast weer een Oreshkin-King achtig potje krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Adie dan zijn vorm hervindt, Taylor nog een laatste keer wil vlammen en Bunting keihard triples gaat smijten dan..
Toen werd ik wakker
In 2014 zijn de enige twee andere 9darters gegooid in de WGP to date. Thornton en? In dezelfde partij toch?quote:
Toch best een tijdje geleden dat er live een 9 darter te zien was.quote:Op zondag 4 december 2016 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch blijf ik vinden dat er veel teveel van gemaakt wordt hoor. Tuurlijk, prachtig een 9darterMaar met dat commentaar erbij krijg je bijna het idee dat de wetten van de zwaartekracht herschreven moeten worden, zo verschrikkelijk boeiend het allemaal is
Net als in het honkbal, een unassisted triple play, dat ziet er op zich helemaal niet spectaculair uit (vang, stap, tik) maar man oh man er wordt gedaan alsof het leven op aarde nooit meer hetzelfde zal zijn etc.
Kom op heeBEETJE relativeren kan ook geen kwaad hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |