SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOh.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef YazooW het volgende:
twitter:brrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef YazooW het volgende:
twitter:Annorexia pitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelle vindt dit leuk.twitter:_sweetmilky twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:17:56#rtl7darts ik geef me op als walkongirl 🙋🏻 https://t.co/t73VuDnuSi reageer retweet
twitter:KVE1985 twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:19:12#rtl7darts tijd voor de halve finales!!! Als 1ste @GaryAnderson180 - @snakebitewright reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:19 schreef luckass het volgende:
zijn er ook nog lekkere wijven die naar darts kijken?
die dame is wel koekoek sowquote:Op zondag 1 januari 2017 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Jelle vindt dit leuk.twitter:_sweetmilky twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:17:56#rtl7darts ik geef me op als walkongirl 🙋🏻 https://t.co/t73VuDnuSi reageer retweet
Haha walk on, girl.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:20 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:21 schreef Joezi het volgende:
Wie zei nou dat blanken niet kunnen rappen, wat is dit dan?!?!??!
Alleen Wright-Van Barneveld kan dan leuk zijnquote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet denken aan een finale met Wright als eeuwige choker, dus hup Gary.
Uiteraard.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Betekent dit dat Haxball afgelopen is?
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:21:59Hopelijk weer een mooie dartsavond, met zometeen Barney en MvG 🎯🇳🇱 #RTL7Darts #WHDarts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank allen.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:23 schreef Joezi het volgende:
Heb nog ergens een Andersson shirtje liggen, wil m hier best een keer verloten
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:23 schreef YazooW het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:21:59Hopelijk weer een mooie dartsavond, met zometeen Barney en MvG 🎯🇳🇱 #RTL7Darts #WHDarts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lagaanjoh
Foto's van FOK!kers postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sow![]()
Ze heeft een beetje een moeilijk gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is een jongen, rechts is die meid.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een moeilijk gezicht.
Hallo halloquote:Op zondag 1 januari 2017 20:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goedenavond meneer Almelo
Ook voor Gary vanavond?
Is wel een goede warming-up.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:26 schreef Vasion het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Wright zich volledig kan focussen op het spel met al die ongein van hem.
twitter:Zeg_maar_Jo twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:26:04@rtl7darts, het lukt me niet om aan te melden via de site, maar zou GRAAG een X walk-on girl willen zijn! #rtl7darts https://t.co/Chy24Z0nTp reageer retweet
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:27 schreef YazooW het volgende:
twitter:Zeg_maar_Jo twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:26:04@rtl7darts, het lukt me niet om aan te melden via de site, maar zou GRAAG een X walk-on girl willen zijn! #rtl7darts https://t.co/Chy24Z0nTp reageer retweet
TwijfelgevalletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LeukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hier heb je volledig gelijk in.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:28 schreef Pascalus het volgende:
De weg is nog lang, het bord is rond, het is één tegen één
Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Ally Pally wacht op niemand.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:28 schreef Pascalus het volgende:
De weg is nog lang, het bord is rond, het is één tegen één
Best aangenaam doch psycho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sow, fap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft haar nagels gelakt voor die 3FM aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eng eng eng weg ermeeIk ben inmiddels overleden.
Vraag het haar.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als je walkon dame wil worden moet je wel foto maken van je lichaam natuurlijk
Barry Hearngodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
Als er geen reclame tussendoor zou zijn was dit avondje gewoon afgelopen om half 10.
DAKAR I LOVE IT I HATE IT I DONT KNOWquote:Op zondag 1 januari 2017 20:31 schreef Geralt het volgende:
Is het nou Tim of Tom met die kerelkaas? Dat weet ik nog steeds niet 🙈
Waarom ben jij zo geīnteresseerd in kerelkaas?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:31 schreef Geralt het volgende:
Is het nou Tim of Tom met die kerelkaas? Dat weet ik nog steeds niet 🙈
Blame Hearnquote:Op zondag 1 januari 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
Als er geen reclame tussendoor zou zijn was dit avondje gewoon afgelopen om half 10.
Dan krijgt ze een lulquote:Op zondag 1 januari 2017 20:31 schreef YazooW het volgende:
Wat zou er gebeuren als een vrouw die "kaas" eet?
Ja, en na die pauze ging ie er volgens mij best hard afquote:Op zondag 1 januari 2017 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet ie nou het juichen van MvG na
dat ben ik niet. Ik ben gewoon benieuwd wie het is. Ik gok Tim 😊quote:Op zondag 1 januari 2017 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geīnteresseerd in kerelkaas?
Werd ie daarna afgedroogd door MvG?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en na die pauze ging ie er volgens mij best hard af
erg hardquote:Op zondag 1 januari 2017 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en na die pauze ging ie er volgens mij best hard af
Dat zou wel ontluisterend zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
En het setje is binnen. Dit wordt een eenvoudige 6-0.
Wat een clown is dat.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook.
Hopelijk vliegt die halve gare idioot met dat maffe kapsel eruit.
quote:
Haha dat staat er helemaal niet.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:34 schreef YazooW het volgende:
Gary Anderson is Blind. He has been blind since birth, and is the first, and only blind dart player in the world. The two security guards that walk with him, are actually his guide to the stage.
Anderson is renowned for his blindness in the game and having one of the smoothest throws, which is odd as he is in fact, blind.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Anderson_(darts_player)
Dit was na 1-1 door McDine in sets, toen 3-0 3-0 (0-2) 3-2 MvGodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Werd ie daarna afgedroogd door MvG?
[..]
Beste advies, ditquote:Op zondag 1 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we nou allemaal gewoon trolls negeren dan houdt het snel genoeg op
Gewoon lekker darten kijken ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we nou allemaal gewoon trolls negeren dan houdt het snel genoeg op
watquote:Op zondag 1 januari 2017 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Loopt wat flights te eten
[ afbeelding ]
PedoOvensGodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan allemaal vrij rap weer omdraaien, Wright hoeft maar precies 1 break te plaatsenquote:
En zijn eigen legs houden, anders heeft hij er nog niks aanquote:Op zondag 1 januari 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan allemaal vrij rap weer omdraaien, Wright hoeft maar precies 1 break te plaatsen
Da's dan wel een dingetje natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zijn eigen legs houden, anders heeft hij er nog niks aan
Dennis L.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo krijgt de verliezend finalist dan plek drie?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Hierna een partij voor plek 3
barney en mvg beide kansloos tegen Anderson
anderson telt voor 2quote:Op zondag 1 januari 2017 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo krijgt de verliezend finalist dan plek drie?
ja, maar niet dezequote:Op zondag 1 januari 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan allemaal vrij rap weer omdraaien, Wright hoeft maar precies 1 break te plaatsen
Jawelquote:Op zondag 1 januari 2017 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kon ik ook niet weten
Maar je snapt me
Kanslozer dan je conclusie dat de verliezend finalist derde is?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Hierna een partij voor plek 3
barney en mvg beide kansloos tegen Anderson
Ik dacht al, ik gooi gewoon strak 115+ hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |