SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOh.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef YazooW het volgende:
twitter:brrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef YazooW het volgende:
twitter:Annorexia pitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelle vindt dit leuk.twitter:_sweetmilky twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:17:56#rtl7darts ik geef me op als walkongirl 🙋🏻 https://t.co/t73VuDnuSi reageer retweet
twitter:KVE1985 twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:19:12#rtl7darts tijd voor de halve finales!!! Als 1ste @GaryAnderson180 - @snakebitewright reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:19 schreef luckass het volgende:
zijn er ook nog lekkere wijven die naar darts kijken?
die dame is wel koekoek sowquote:Op zondag 1 januari 2017 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Jelle vindt dit leuk.twitter:_sweetmilky twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:17:56#rtl7darts ik geef me op als walkongirl 🙋🏻 https://t.co/t73VuDnuSi reageer retweet
Haha walk on, girl.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:20 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:21 schreef Joezi het volgende:
Wie zei nou dat blanken niet kunnen rappen, wat is dit dan?!?!??!
Alleen Wright-Van Barneveld kan dan leuk zijnquote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet denken aan een finale met Wright als eeuwige choker, dus hup Gary.
Uiteraard.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Betekent dit dat Haxball afgelopen is?
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:21:59Hopelijk weer een mooie dartsavond, met zometeen Barney en MvG 🎯🇳🇱 #RTL7Darts #WHDarts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank allen.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:23 schreef Joezi het volgende:
Heb nog ergens een Andersson shirtje liggen, wil m hier best een keer verloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |