LOLquote:Op zondag 1 januari 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
When I was Seventeen, I had a very good beer
Ol' Blue Eyes
Homer Simpsonquote:
Dat had ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Het is Noorsquote:
Die stem heeft wel wat weg van die jij wel eens draait. "I Am The Dragon's Daughter"quote:
Hehehe dat is gewoon gesproken tekst uit de serie, en met de computer vervormd om het zo als zang te krijgen!quote:Op zondag 1 januari 2017 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die stem heeft wel wat weg van die jij wel eens draait. "I Am The Dragon's Daughter"
Röyksopp past dat soort trucs ook toe. Hebben ze ooit gedaan bij een remix voor Depeche Mode.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat is gewoon gesproken tekst uit de serie, en met de computer vervormd om het zo als zang te krijgen!
Coolcool!quote:Op zondag 1 januari 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Röyksopp past dat soort trucs ook toe. Hebben ze ooit gedaan bij een remix voor Depeche Mode.
Het wordt wat verwarrend. Vandaag is ook al Radio 50PLUS bekendgemaakt...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Zou dit een opleving van nummerradio betekenen?
http://www.radio50.nl/
Plagiaat? Baat bij? Last van?
Wie weet krijgen we straks luisterbezoek van semidementerenden, die de url verkeerd onthouden hebben.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Zou dit een opleving van nummerradio betekenen?
http://www.radio50.nl/
Plagiaat? Baat bij? Last van?
O, ik dacht dat dit dat was.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt wat verwarrend. Vandaag is ook al Radio 50PLUS bekendgemaakt...
Gekker kan het toch al niet meer...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we straks luisterbezoek van semidementerenden, die de url verkeerd onthouden hebben.
Vout geeft je er wel een tientje voor...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een remixje dat ruim 13 jaar oud is...
Radionomyquote:Op zondag 1 januari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekker kan het toch al niet meer...
Gelukkig maar. Heb ik het destijds niet voor niets zitten makenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vout geeft je er wel een tientje voor...
Goede remix welquote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb ik het destijds niet voor niets zitten maken
Ik zou het nu wat beter kunnen.
Dat ding is op internet een eigen leven gaan leiden, raar genoeg. Jaren later kreeg ik nog eens een verzoekje van iemand die een hoge kwaliteit mp3 wildequote:
Ah! Nice manquote:Op zondag 1 januari 2017 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ding is op internet een eigen leven gaan leiden, raar genoeg. Jaren later kreeg ik nog eens een verzoekje van iemand die een hoge kwaliteit mp3 wilde
Heb nog remixen liggen uit 1986 van Two Tribes van Frankie Goes To Hollywood.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb ik het destijds niet voor niets zitten maken
Ik zou het nu wat beter kunnen.
Kan toch best grappig zijnquote:Op zondag 1 januari 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog remixen liggen uit 1986 van Two Tribes van Frankie Goes To Hollywood.
Radiofragmenten van de toenmalige militaire mobilisatie oefening 'Donderslag' zitten daar doorheen verweven, destijds met mijn eerste Akai sampler er in gezet via een 4 sporen bandrecorder.
Leuke nostalgie, maar dat gaan we maar niet draaien hier...
Ah!quote:Op zondag 1 januari 2017 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna, voor ToT, die zojuist genoemde Röyksopp remix van Depeche Mode.
Deze keer het origineel danquote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar de opnamekwaliteit was destijds wat minder...
Is niet de 12" versie met dat lange intro, waardoor ik het kon gebruiken om de oproeptekst die via de radio werd uitgezonden er overheen te leggen...quote:
Dit was de radio edit, gok ikquote:Op zondag 1 januari 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is niet de 12" versie met dat lange intro, waardoor ik het kon gebruiken om de oproeptekst die via de radio werd uitgezonden er overheen te leggen...
Het grappige was dat ik toen zelf in die st zat en de mobilisatie bij ons op de kazerne plaats vond.
Dat was ook wel de inspiratiebron...
Dank, ik ga zo even dartsen kijken...quote:Op zondag 1 januari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik sluit zo af met een remix van mijn favoriete track van 2016.
Ik ga Bert Visscher kijken. Fijne avondquote:Op zondag 1 januari 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik ga zo even dartsen kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |