quote:Op dinsdag 3 januari 2017 05:18 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen partypeople![]()
(even Melting aftroeven)
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 06:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We luiden alvast het foute uur maar in
Fijne dag dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 06:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ik ga er vandoorofwel...
Thanks! Komt wel weer goed. Maar het is gewoon vervelend. Helemaal als je niks in huis hebt en dus sowieso naar buiten moetquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Beterschap.
Net even naar de gijsbrecht gewandeld en dat was zo vermoeiend dat 2.0 nog steeds ligt te slapen. Ik heb al tig keer gekeken of hij het nog wel doetquote:
Hai! Heb je gemist bij de Top2000quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, we zijn weer thuis.
De beste wensen nog voor dit jaar
Ik ben vanaf kerst tot vandaag in het verre Drenthe geweest, en met veel familie om me heen was de Top2000 niet echt een prioriteit. Nou, eigenlijk wel, maar de kinderen van mijn broer en zus vinden er niet zoveel aan en maken kabaal enzo. En slaan mag weer niet van hun ouders *rolleyes*quote:
van mij mag slaan wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben vanaf kerst tot vandaag in het verre Drenthe geweest, en met veel familie om me heen was de Top2000 niet echt een prioriteit. Nou, eigenlijk wel, maar de kinderen van mijn broer en zus vinden er niet zoveel aan en maken kabaal enzo. En slaan mag weer niet van hun ouders *rolleyes*
Goede voornemens werken doorgaans toch nooit.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand hier nog goede voornemens? Deze dame deed er niet lang over om hem te breken.
[ afbeelding ]
Tunedquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:42 schreef Tuned22 het volgende:
Oeh, de beste wensendacht al dat ik iets vergeten was.
Daar word je dan op het werk ook wel weer aan herinnert![]()
Iedereen alsnog de beste wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |