De leukstequote:
Get a hyvequote:
heb jij nog een geiser? Zo'n ding herinner ik me alleen van opa en oma zo'n 40 jaar geledenquote:Op maandag 2 januari 2017 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, de geiser heeft z'n periodieke onderhoudsbeurt weer gehad. Tijd voor koffie.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2017 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb jij nog een geiser? Zo'n ding herinner ik me alleen van opa en oma zo'n 40 jaar geleden
en zo iemand noem jij een damequote:Op maandag 2 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand hier nog goede voornemens? Deze dame deed er niet lang over om hem te breken.
[ afbeelding ]
2017, laten we gewoon iedereen respecteren, wat zijn of haar levenskeuzes ook mogen zijn.quote:
ik ga proberen mijn ouderwetse ideeën te laten varenquote:Op maandag 2 januari 2017 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2017, laten we gewoon iedereen respecteren, wat zijn of haar levenskeuzes ook mogen zijn.
quote:Op maandag 2 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand hier nog goede voornemens? Deze dame deed er niet lang over om hem te breken.
[ afbeelding ]
Ja goed krantje jaquote:Op maandag 2 januari 2017 16:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]mooi toch, zo'n krantenkop, is dat The Sun?
Remember your first blowjob?
....
How long did it take for the guy to come?
Het is bijna de speldquote:Op maandag 2 januari 2017 16:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja goed krantje ja
Het is wat dat betreft wel sneu dat zo'n krant nog genoeg geld verdient aan dit soort berichten.
Als je dan al zo in elkaar zit, waarom zou je het dan breeduit willen meten en ermee in de krant willen? Aandachtshoer?quote:Op maandag 2 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Kabouter Plop?quote:Op maandag 2 januari 2017 17:40 schreef just me het volgende:
Koffertje is weer eens ingepakt, hapje eten en dan op weg naar Kabouterland
Kabouter Snifquote:
mijn neus begint spontaan te lekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |