Het gaat iig niet over die verdorven islam .quote:Op zondag 1 januari 2017 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ah, het gaat al helemaal niet meer over het onderwerp, alleen maar jij-bakken... goed gedaan
Tot jij het weer ter sprake brengt.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat iig niet over die verdorven islam .
Ik begin niet aan reacties als in dat er gelukkig maar 35 en geen 100 slachtoffers waren om vervolgens de boeken van de jaren 70 en 80 erbij te halen. Tijdens de Somaramp hoorde je ook mensen die nummertjes uit het verleden erbij haalden om aan te geven dat de ramp eigenlijk best wel meeviel want er waren geen records gebroken.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je reactie geeft al voldoende aan. Thanks.
Son animda Muhammede Allaha sigindimquote:Op zondag 1 januari 2017 14:14 schreef Triggershot het volgende:
Haar man:
"Niet bang zijn lieverd, hij wierp zich over mij heen en werd 3 maal beschoten"![]()
Haar man is gewond, maar niet levensbedreigend, heeft haar gewond op een brancard gelegd en is toen buiten bewustzijn geraakt.
Als je goed luistert zegt ze 'Muhammedin Allahina'quote:Op zondag 1 januari 2017 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Son animda Muhammede Allaha sigindim![]()
(Op mijn final moment wendde ik mij tot Mohammed en God)
Zuur als je even in de valse bewustwording van mijn man is overleden bent.
Jij claimt dat Erdogan iets unieks is. Dat is het niet in Turkije. Doen alsof Turkije voor het eerst te maken heeft met iets wat zijn eigen wil wil door pushen is niet correct. Voorheen werden de spelletjes alleen viezer gespeeld, Erdogan is er gewoon wat eerlijker over.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik begin niet aan reacties als in dat er gelukkig maar 35 en geen 100 slachtoffers waren om vervolgens de boeken van de jaren 70 en 80 erbij te halen. Tijdens de Somaramp hoorde je ook mensen die nummertjes uit het verleden erbij haalden om aan te geven dat de ramp eigenlijk best wel meeviel want er waren geen records gebroken.
Aan dat soort scorebordgelul met mensenlevens als nummertjes begin ik niet en daar moet men ook mee stoppen als men naar een gezond land wil.
Heb te snel geluisterd danquote:Op zondag 1 januari 2017 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je goed luistert zegt ze 'Muhammedin Allahina'
Ik wendde mij tot de God van Mohammed...
Mja, idioten op YT vallen er ook over dat ze dat zo heeft geuit.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb te snel geluisterd danIk vind het mooi dat ze zich tot God wendt en wilde dat graag benoemen, zodat haters hier begrijpen dat het gewone moslimvolk in Turkije ook lijdt onder terreur.
twitter:hakbuyuk twitterde op zondag 01-01-2017 om 14:03:07Dag na aanslag nachtclub İstanbul misselijkmakende kop in de Turkse islamistische krant Yeni Akit, die ook aanslag… https://t.co/SumuNCT9eU reageer retweet
twitter:hakbuyuk twitterde op zondag 01-01-2017 om 14:05:42"Jullie beschaving moet ten onder gaan: Aan de ene kant trillen ze (foto oorlog), Aan de andere kant stampen ze (fo… https://t.co/zmHYVjBcWV reageer retweet
Zijn vertaling vind ik niet kloppen eigenlijk. Hij vertaalt het net even anders. De zin is ook niet geheel te vertalen, omdat de letterlijke betekenis anders overkomt.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:31 schreef Nintex het volgende:
twitter:hakbuyuk twitterde op zondag 01-01-2017 om 14:03:07Dag na aanslag nachtclub İstanbul misselijkmakende kop in de Turkse islamistische krant Yeni Akit, die ook aanslag… https://t.co/SumuNCT9eU reageer retweet
twitter:hakbuyuk twitterde op zondag 01-01-2017 om 14:05:42"Jullie beschaving moet ten onder gaan: Aan de ene kant trillen ze (foto oorlog), Aan de andere kant stampen ze (fo… https://t.co/zmHYVjBcWV reageer retweet
Dat recht hebben ze eh. Ik vond het mooiquote:Op zondag 1 januari 2017 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, idioten op YT vallen er ook over dat ze dat zo heeft geuit.
Maar idd haar verhaal en de manier waarop ze het vertelt is wel indrukwekkend.
Letterlijk klopt zijn vertaling wel, batsin is ten onder gaan/zinken, maar de uitdrukking wordt nooit zo gebruikt inderdaad. De spreekwoordelijke uitdrukking zou beter vertaald kunnen worden als: "Jullie beschaving mag mij gestolen worden / hoef er niets mee te maken hebben"quote:Op zondag 1 januari 2017 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn vertaling vind ik niet kloppen eigenlijk. Hij vertaalt het net even anders. De zin is ook niet geheel te vertalen, omdat de letterlijke betekenis anders overkomt.
Trigger hoe zou jij het vertalen?
Nein.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:43 schreef Hathor het volgende:
Ik heb er verder niks meer over gehoord, hebben ze de dader(s) nou te pakken of niet?
quote:Op zondag 1 januari 2017 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze eh. Ik vond het mooi
quote:The Prophet passed by a woman who was killed and said, “She was not engaged in fighting.” The Prophet then sent to the Muslim leader Khālid ibn al-Walīd the following message, “The Prophet orders you not to kill women or servants.”
This was to show the reason in the prohibition of killing her was due to the fact she was not with the fighters. The inference here is “the reason we fight them, is because they fight us, not on the simple principle that they are disbelievers.”
Goeie krant wel.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:31 schreef Nintex het volgende:
Ik kwam niet verder dan fuck jullie beschavingquote:Op zondag 1 januari 2017 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Letterlijk klopt zijn vertaling wel, batsin is ten onder gaan/zinken, maar de uitdrukking wordt nooit zo gebruikt inderdaad. De spreekwoordelijke uitdrukking zou beter vertaald kunnen worden als: "Jullie beschaving mag mij gestolen worden / hoef er niets mee te maken hebben"
Jij trekt de conclusie dat ik de geschiedenis van het land niet ken op basis van dat ik mbt de koers van Erdogan de boeken niet opengooi. Ik vind dat in zn algemeenheid geen relatie hebben.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij claimt dat Erdogan iets unieks is. Dat is het niet in Turkije. Doen alsof Turkije voor het eerst te maken heeft met iets wat zijn eigen wil wil door pushen is niet correct. Voorheen werden de spelletjes alleen viezer gespeeld, Erdogan is er gewoon wat eerlijker over.
En daarom zeg ik: verdiep je in de Turkse geschiedenis ipv continu te refereren naar afgelopen vijf jaar.
Wat is er niet correct aan dan? De krant lijkt weinig sympathie op te kunnen brengen met de slachtoffers, of klopt dat niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan fuck jullie beschaving![]()
Maar door zijn foute vertaling gaan mensen wel uit van iets wat niet correct is.
Leg die twee zinnen naast elkaar en lees het nog eens?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat is er niet correct aan dan? De krant lijkt weinig sympathie op te kunnen brengen met de slachtoffers, of klopt dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |