Omvat er een dictator in een illegaal paleis met 1000 kamers zit.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat er aanslagen zijn gepleegd?
FYI: De VS zal liever Nederland uit de NAVO flikkeren dan Turkije, maar dat terzijde.
Wat ik wel zie gebeuren is de AKP met de dood / stoppen van Erdogan uit elkaar vallen zoals dat met de LPF. Lijkt me haast onvermijdelijk. In theorie zien de nieuwe grondwetswijzingen er in ieder geval in orde en democratisch uit, dat het een (gewenste) side-effect heeft waarbij Erdogan tot 2029 de macht in handen kan houden is iig wel een reden tot zorg, maar het zou anderzijds de oppositieleiders ook weer sieren om op te stappen en een nieuw generatie tegen Erdogan te laten strijden.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zie jij dit op democratisch vlak nog gebeuren? Het lijkt er nu op dat hij wortel geschoten heeft op zn troon en straks volledige bevoegdheid krijgt om te doen en laten wat hij wil.
1. Jij weet duidelijk niet wat een dictator is, je hebt waarschijnlijk geen dag van je leven in een dictatuur geleefd en bent simpelweg slap aan het lullen wat je gevoerd is.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omvat er een dictator in een illegaal paleis met 1000 kamers zit.
Verdedig hem lekker, staat je goed.
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:29 schreef Triggershot het volgende:
In theorie zien de nieuwe grondwetswijzingen er in ieder geval in orde en democratisch uit, dat het een (gewenste) side-effect heeft waarbij Erdogan tot 2029 de macht in handen kan houden is iig wel een reden tot zorg
Ik heb het over Erdogan. Leer lezen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een kansloos verloren land is het toch ook, dat Turkije.
En "echt stoppen met doen alsof dit zo apart is", deze manier van reageren over het zaaien van dood en verderf. Omdat het al zolang gebeurt....
Kansloos verloren.
Ik kijk niet in dampende rook. Iedereen kan feiten verzamelen over de staat van Turkije en een prognose maken. Of moet je daar eerst de persoonlijk assistent van Erdogan voor zijn?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, jij gedraagt je ook als een nostradamus en doet alsof je verstand hebt van dat land.
Hoe kun je stellen dat de media geen interesse had? De media bestond toen hoofdzakelijk uit journaals en kranten en er was nauwelijks globale interactiviteit. Behandeling van het nieuws in zn algemeenheid was anders dan tegenwoordig.quote:Nou, newsflash: zo was Turkije in de jaren 70, 80 en 90 ook! Toen had de media alleen totaaaaaaaaaal geen interesse, want Turkije was toen arm en geen dreiging voor het Westen. Echt stop met doen alsof dit o zo apart is. In de voorgaande jaren was het de militaire top die dood en verderf heeft gezaaid en nu is het de beurt aan religieuzen.
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:19 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een tyfusland.
Uit de NAVO flikkeren en Erdolf's paleis helemaal kapot bombarderen, het staat er toch maar illegaal.
Jij spreekt zonder kennis van hun geschiedenis.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kijk niet in dampende rook. Iedereen kan feiten verzamelen over de staat van Turkije en een prognose maken. Of moet je daar eerst de persoonlijk assistent van Erdogan voor zijn?
[..]
Hoe kun je stellen dat de media geen interesse had? De media bestond toen hoofdzakelijk uit journaals en kranten en er was nauwelijks globale interactiviteit. Behandeling van het nieuws in zn algemeenheid was anders dan tegenwoordig.
Je vindt het in orde en 10 woorden later reden tot zorg? Dat is een hele snelle verandering van mening, Mr. Raging Schizophrenicquote:Op zondag 1 januari 2017 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het voorstel niet gelezen of wel?
Ken je het verschil tussen theorie en praktijk? Dat iets in theorie heel mooi is maar in praktijk misbruikt kan worden, mr lowly educated.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Je vindt het in orde en 10 woorden later reden tot zorg? Dat is een hele snelle verandering van mening, Mr. Raging Schizophrenic
In theorie ziet het er dus niet in orde uit, Mr. Traag van Begrip.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen theorie en praktijk? Dat iets in theorie heel mooi is maar in praktijk misbruikt kan worden, mr lowly educated.
Nogmaals heb je het gelezen? Mr Ignorant.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:52 schreef OEM het volgende:
[..]
In theorie ziet het er dus niet in orde uit, Mr. Traag van Begrip.
Natuurlijk heeft hij het niet gelezen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals heb je het gelezen? Mr Ignorant.
Weet ik wel, maar het is meer dat hij er zelf van bewust wordt. Al dan wel een poging in ijdele hoop.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij het niet gelezen.
Als een lowlife als jij al de ongewenste gevolgen inziet, hoe wil je dan volhouden dat ontwikkelde en beschaafde mensen dit zien als "in theorie is dit in orde"?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals heb je het gelezen? Mr Ignorant.
Ach kom zeg je snapt wat hij bedoelt toch. Moet je per se stoken?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:55 schreef OEM het volgende:
[..]
Als een lowlife als jij al de ongewenste gevolgen inziet, hoe wil je dan volhouden dat ontwikkelde en beschaafde mensen dit zien als "in theorie is dit in orde"?
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij spreekt zonder kennis van hun geschiedenis.
Als een untermensch als jij het al niet heeft gelezen en in feite van een lowlife moet leren wat de ongewenste effecten kunnen zijn in het specifieke geval van Erdogan, zou ik maar oppassen in welke categorie je jezelf plaatst idioot, je heb je niet ingelezen, weet weinig tot niets af van de inhoudelijke wijzigingen, komt vol verwarring en onwetendheid hier posten om vervolgens de ander te wijzen op a en b, debiel.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:55 schreef OEM het volgende:
[..]
Als een lowlife als jij al de ongewenste gevolgen inziet, hoe wil je dan volhouden dat ontwikkelde en beschaafde mensen dit zien als "in theorie is dit in orde"?
Hij snapt het niet.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach kom zeg je snapt wat hij bedoelt toch. Moet je per se stoken?
Je reactie geeft al voldoende aan. Thanks.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welk element van de geschiedenis wil je erin mixen?
Ik heb het helemaal niet over de inhoud dus waarom zou ik het gaan lezen? Je beweert dat iets zowel in orde als niet in orde is. De enige logische reactie hierop is:quote:Op zondag 1 januari 2017 13:57 schreef Triggershot het volgende:
Als een unterrmensch als jij het al niet heeft gelezen en in feite van een lowlife moet leren wat de ongewenste effecten kunnen zijn in het specifieke geval van Erdogan, zou ik maar oppassen in welke categorie je jezelf plaatst idioot, je heb je niet ingelezen, weet weinig tot niets af van de inhoudelijke wijzigingen, komt vol verwarring en onwetendheid hier posten om vervolgens de ander te wijzen op a en b, debiel.
Laten we beginnen met de basics, in theorie is een mes heel handig met snijden en schillen, maar in praktijk kan het ook gevaarlijk zijn om iemand te verwonden, ongewenste side-effects die weinig af doen aan de functionaliteit van een mes. De eventuele ongewenste mogelijkheden in praktijk doen niets af aan een theoretisch verkoopraatje over het snijden en chillen, andere situatie, zelfde onderwerp, snap je het een beetje poepie?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over de inhoud dus waarom zou ik het gaan lezen? Je beweert dat iets zowel in orde als niet in orde is. De enige logische reactie hierop is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |