abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167802751
Istanbul nightclub attack: Several injured after gunman opens fire on New Year's Eve

quote:
A gunman has reportedly opened fire inside a nightclub in Istanbul during New Year's Eve celebrations.

Large numbers of police and paramedics were sent to the well-known bar in the Ortaköy district, CNN Turk reported.

The broadcaster said several people were injured, with ambulances transferring them to hospital for treatment.

There was no immediate confirmation of casualties from police.

Istanbul has been the target of a series of recent attacks by Isis and Kurdish extremist groups.

Twin bombings carried out by the Kurdistan Freedom Falcons (TAK) killed 44 people on 10 December, while other blasts have targeted police and the security services.

Isis was behind the attack on Istanbul Airport in July, as well as previous suicide bombings targeting tourists and shoppers.

A supporter of the so-called Islamic State was responsible for massacring 49 people at an LGBT-friendly nightclub in Orlando, Florida, in June.
RIP en Sterkte voor de Nabestaanden!!
De eerste doden zijn al gemeld, schutters kwamen binnen verkleed als kerstman, treurig.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_167802753
@straatcommando. Dat zei ik niet. Waarom ga je die richting in? Ik zeg alleen dat wat jij zegt niet klopt.
  Forum Admin zondag 1 januari 2017 @ 03:34:49 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_167802755
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:34 schreef SecretPret het volgende:
@straatcommando. Dat zei ik niet. Waarom ga je die richting in? Ik zeg alleen dat wat jij zegt niet klopt.
Ik ging initieel in op de opmerking dat Turkije veiliger is dan Parijs. Dat is gewoon niet waar.

Daarnaast zei ik defacto.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_167802757
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Indonesie heeft de grootste moslim bevoling maar het is er zeer gezellig.
Geen sterk voorbeeld, in Indonesië zijn redelijk vaak aanslagen en worden nog veel vaker aanslagen verijdeld. Bovendien leeft men er onder de Sharia in sommige provincies.
pi_167802771
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:28 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor heel Europa...
In Instanbul gebeurd het wel echt vaker dan in de gemiddelde Europese stad hoor.
pi_167802790
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:41 schreef Infection het volgende:

[..]

In Instanbul gebeurd het wel echt vaker dan in de gemiddelde Europese stad hoor.
Ja vluchtelingen he. En inwoner aantal is hoog.
pi_167802844
35 doden. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 1 januari 2017 @ 04:13:48 #8
3542 Gia
User under construction
pi_167802855
Vreselijk weer. Nog vreselijker dat dit; schijnbaar, niemand wat doet, want het is 'maar in turkije'.
Als dit Frankrijk, België, Duitsland of Nederland was geweest, zaten we nu al aan deel 5, of zo.
pi_167802858
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:47 schreef SecretPret het volgende:

[..]

En veel ervaren mensen van de veiligheidsdiensten zijn ontslagen want seculier of Gulen.
  zondag 1 januari 2017 @ 04:29:32 #10
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167802906
het houdt niet op.. :{
are we infinite or am I alone
pi_167802911
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 04:13 schreef Gia het volgende:
Vreselijk weer. Nog vreselijker dat dit; schijnbaar, niemand wat doet, want het is 'maar in turkije'.
Als dit Frankrijk, België, Duitsland of Nederland was geweest, zaten we nu al aan deel 5, of zo.
Was het in frankrijk? Dan was de Times Square al gekleurd in de vlag van frankrijk.
pi_167802917
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik ging initieel in op de opmerking dat Turkije veiliger is dan Parijs. Dat is gewoon niet waar.
Bron?
  zondag 1 januari 2017 @ 04:45:22 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167802936
Wat vreselijk. Heb zo te doen met alle mensen daar die in het toerisme werken en die hier helemaal kapot aan gaan daar....
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167802953
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 04:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Was het in frankrijk? Dan was de Times Square al gekleurd in de vlag van frankrijk.
Dit is wel waar.
my ambition is handicapped by my laziness
  Forum Admin zondag 1 januari 2017 @ 05:16:57 #15
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_167802986
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 04:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Bron?
Ik heb daar geen onderzoek naar gedaan en naar mijn weten is zo'n onderzoek er ook niet.

Maar mijn bron is dus mijn hoofd. Niet echt een goede bron. Maar wel mijn mening
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 1 januari 2017 @ 05:32:13 #16
438527 MissButterflyy
pi_167803017
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 05:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb daar geen onderzoek naar gedaan en naar mijn weten is zo'n onderzoek er ook niet.

Maar mijn bron is dus mijn hoofd. Niet echt een goede bron. Maar wel mijn mening
Denk wel dat je gelijk hebt
pi_167803069
quote:
Jij vindt het feit, dat het in de westerse wereld niet zo'n grote schok reactie teweeg heeft gebracht als wanneer dit in een westerse stad was gebeurd, vreselijker dan het feit dat het gebeurd is?... Apart...

Het is psychologisch heel goed verklaarbaar waarom hier minder aandacht voor is dan wanneer dit in een westerse stad was gebeurd..
pi_167803070
quote:
In Turkije is elke week een aanslag.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 1 januari 2017 @ 06:02:48 #19
438527 MissButterflyy
pi_167803071
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 05:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij vindt het feit, dat het in de westerse wereld niet zo'n grote schok reactie teweeg heeft gebracht als wanneer dit in een westerse stad was gebeurd, vreselijker dan het feit dat het gebeurd is?... Apart...

Het is psychologisch heel goed verklaarbaar waarom hier minder aandacht voor is dan wanneer dit in een westerse stad was gebeurd..
Eigenlijk is Istanbul best dichtbij. En behoorlijk westers.
pi_167803074
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 05:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening. Je zou kunnen overwegen deze de volgende keer niet als feit te noteren, maar als mening!
  zondag 1 januari 2017 @ 06:07:27 #21
438527 MissButterflyy
pi_167803076
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 06:04 schreef bamibij het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening. Je zou kunnen overwegen deze de volgende keer niet als feit te noteren, maar als mening!
Dat zou een saaie boel worden op het forum als we dat allemaal zouden doen

Goedemorgen zonnestraaltje O+
pi_167803094
Waarom is het een saaie boel als je zegt 'volgens mij' /'ik vind'?
pi_167803096
Wtf, wat een begin van het jaar weer daar in Turkije. Wat een doden weer, triest.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_167803268
Moeten we 2017 beginnen met een Turks vlaggetje als steunbetuiging of valt het mee?
  zondag 1 januari 2017 @ 08:11:30 #25
438527 MissButterflyy
pi_167803275
39 doden inmiddels
  zondag 1 januari 2017 @ 08:37:38 #26
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_167803330
quote:
En aangezien het op 1 januari is gebeurd wordt dit bij de jaarsamenvattingen echt zo'n ohjaatje, dan zijn we dit allemaal alweer bijna vergeten.
  Admin zondag 1 januari 2017 @ 08:47:08 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_167803374
quote:
De Turkse regering onder leiding van Erdogan heeft verboden beelden en berichtgeving naar buiten te brengen over de aanslag op de nachtclub in Istanbul, waarbij zondagochtend minstens 35 doden vielen en zo'n veertig gewonden.

Op de internetpagina van Die Welt komen toch getuigenverslagen naar buiten. "Twee personen schoten met een wapen", zegt een van de ooggetuigen. "Plotseling begon iedereen te rennen. Mijn man zei tegen me dat ik niet bang hoefde te zijn. Hij is bovenop me gaan liggen en heeft drie schotwonden opgelopen."

Een andere ooggetuige spreekt ook over de dramatische gebeurtenissen in de nachtclub Reina: "Ik moest meerdere lichamen van me af gooien om weg te kunnen komen." Volgens de ooggetuigen waren er zo'n zevenhonderd bezoekers in de nachtclub ten tijde van de aanslag.

Er is nog veel onduidelijk over de aanslag, zoals de vraag waar de daders zijn en wat het motief van de aanslag zou zijn.
Turkije censureert berichtgeving aanslag

en:

quote:
Update 8:33

Persdienst AP meldt dat de dader mogelijk verkleed als kerstman het vuur bij de nachtclub opende. Hij zou met een wapen met lange loop eerst een politieagent en burger neerschoot, en vervolgens het pand betrad. Het AP bericht zich op verklaringen van de lokale gouverneur. Hoeveel schutters betrokken waren kon of wilde hij niet zeggen.

Ten minste vijftien van de slachtoffers waren buitenlanders. Ten minste vijf waren van Turkse komaf. Over de afkomst van de andere slachtoffers is nog niets bekend. De dader zou gevlucht zijn in andere kleren dan waarmee hij het pand betrad.

De regering Erdogan heeft inmiddels een totaalverbod op berichtgeving over de aanslag uitgevaardigd.

Update 7:38

Inmiddels hebben de Turkse autoriteiten gemeld dat er zeker 39 doden zijn gevallen bij de aanval op nachtclub Reina, Zeker 69 mensen zouden zijn gewond geraakt, waarvan er vier in kritische toestand verkeren. Zowel de Turkse als de Amerikaanse autoriteiten spreken van een terreuraanslag; de eerste van het nog zo jonge jaar 2017.

21 doden zijn inmiddels geïdentificeerd; onder hen zijn vijf Turken en zestien mensen met een andere nationaliteit. Het is nog onduidelijk wat er met de dader of daders is gebeurd; mogelijk zijn deze nog voortvluchtig.

Update 1:33

De Volkskrant meldt inmiddels dat er zeker 35 doden en 40 gewonden zouden zijn gevallen in de Istanboelse nachtclub. De daders, die naar verluidt Kerstman-verkleding zouden hebben gedragen, zouden zich mogelijk nog in het pand bevinden. Speciale politie-eenheden kammen op het moment de nachtclub uit. Meer nieuws zal volgen.

Bij een aanslag op een nachtclub in de Turkse stad Istanbul zijn zondagochtend vroeg veel gewonden gevallen. Het is nog niet duidelijk hoeveel gewonden er zijn en wat er precies is voorgevallen.

Origineel bericht
Het Turkse televisiestation NTV meldt dat twee gewapende mensen de nachtclub zijn binnengevallen en het vuur hebben geopend op de bezoekers. Volgens de laatste berichten is er nog een overvaller in het pand.

Volgens de Britse krant Mirror zijn er 50 mensen gewond geraakt tijdens de aanslag in de Reina Club.

De Turkse politie is met gepantserde auto's uitgerukt en ook zijn er veel ambulances ingezet. De nachtclub ligt in de wijk Ortakoy

Istanbul is de grootste stad van Turkije. Er wonen 14 miljoen mensen.
Minstens 39 doden bij aanslag nachtclub Istanbul
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 1 januari 2017 @ 08:48:26 #28
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_167803379
quote:
ermm, het is 1 januari. Iedereen is straalbezopen, zit nog te feesten of slaapt nog. Best wel een beetje een forse aanname :D
  zondag 1 januari 2017 @ 09:01:36 #29
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_167803406
quote:
Er zijn anders ook een hoop niet-Turkse gasten vermoord hoor, echt wel erg!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 1 januari 2017 @ 09:05:07 #30
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167803412
Ja ik ben bang dat Turkije een heel zwaar jaar tegemoet gaat.

Je zou haast zeggen dat ISIS hier achter zit want volgens de berichten sparken de aanvallers Arabisch.

Mijn voorspelling: Turkije gaat uit de NATO en valt Syrie binnen.
pi_167803415
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:05 schreef DUTCHKO het volgende:

Je zou haast zeggen dat ISIS hier achter zit want volgens de berichten sparken de aanvallers Arabisch.

En dan?
pi_167803441
quote:
Als het een aanslag is om de Turkse staat te ondermijnen (PKK, 'Gülen') doet het mij inderdaad niet zo veel.

Als het een aanslag door radicale gelovigen zijn die tegen het westen zijn... Jammer voor de slachtoffers, maar hopelijk gaat Erdo wat doen tegen ze.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 1 januari 2017 @ 09:14:43 #33
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167803445
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En dan?
Dan zullen ze waarschijnlijk en ISIS en de Koerden proberen te elimineren.
Ik denk niet dat dit hun problemen gaat oplossen...
  Admin zondag 1 januari 2017 @ 09:16:32 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_167803454
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:01 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Er zijn anders ook een hoop niet-Turkse gasten vermoord hoor, echt wel erg!
Dat men over aanslagen ver weg doorgaans minder spreekt heeft denk ik te maken met het ver-van-mijn-bed principe. Als je buurman wordt vermoord reageer je daarop ook geschokter dan wanneer het iemand is aan de andere kant van het land. De mensen in Turkije zullen ook minder reageren op doden in Nederland. Dat is gewoon de aard van de mens en heeft met 'racisme' (waar hier natuurlijk op gehint wordt) niet zo heel veel te maken. Hoe dichter bij jezelf dingen komen, hoe meer ze je aangrijpen. Maar dat betekent niet dat men het voor de slachtoffers daar niet net zo erg vindt natuurlijk (enkele racistische idioten daargelaten)
pi_167803461
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:05 schreef DUTCHKO het volgende:

Ja, want we zien wat een succes ze hebben bij Al Bab momenteel.
  zondag 1 januari 2017 @ 09:25:53 #36
438527 MissButterflyy
pi_167803494
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:13 schreef Resistor het volgende:

[..]

Als het een aanslag is om de Turkse staat te ondermijnen (PKK, 'Gülen') doet het mij inderdaad niet zo veel.

Als het een aanslag door radicale gelovigen zijn die tegen het westen zijn... Jammer voor de slachtoffers, maar hopelijk gaat Erdo wat doen tegen ze.
Dit vind ik maar raar. Vind dit echt een walgelijke aanslag. Het maakt het niet erger of minder erg uit welke hoek deze komt.
pi_167803546
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:13 schreef Resistor het volgende:

[..]

En dit is de reden waarom ik hoop dat de slachtoffers voornamelijk buitenlands zijn.

Vermoord worden door een terroristische organisatie (pkk) die gesteund wordt door westerse landen (NL, BE, Fr etc.)
pi_167803552
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 04:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Bron?
Tering, ben je nou echt zo dom?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 1 januari 2017 @ 09:40:18 #39
438527 MissButterflyy
pi_167803561
De keiharde aanpak van Erdogan op al z'n vijanden werkt in ieder geval niet.
pi_167803562
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:37 schreef xminator het volgende:

[..]

En dit is de reden waarom ik hoop dat de slachtoffers voornamelijk buitenlands zijn.

Vermoord worden door een terroristische organisatie (pkk) die gesteund wordt door westerse landen (NL, BE, Fr etc.)
Dit is alleen totaal niet de MO van de PKK.
  zondag 1 januari 2017 @ 09:49:01 #41
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167803589
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij hoopt dat het voornamelijk buitenlanders zijn?
Ben je nu een totale mongool of hoe zit dat?
  zondag 1 januari 2017 @ 09:51:31 #42
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167803609
Die krampachtige censuur is zo raar. Maar wat een ellende weer....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_167803646
Ik word hier zo geestelijk moe van. Wat bereik je hier nou mee met je zieke hoofd. Gewone mensen, gewoon een feestje en dan zoiets gruwelijks doen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167803690
Het enige schokkende is dat het totaal voorspelbaar was. Wij hebben niet voor niks al jaren uitsluitend huisfeestjes hier met oud en nieuw.
  zondag 1 januari 2017 @ 10:07:02 #45
438527 MissButterflyy
pi_167803703
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:04 schreef HiZ het volgende:
Het enige schokkende is dat het totaal voorspelbaar was. Wij hebben niet voor niks al jaren uitsluitend huisfeestjes hier met oud en nieuw.
Waar is hier?
  zondag 1 januari 2017 @ 10:08:43 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167803718
quote:
In Istanbul?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_167803762
Vreesde wakker te worden met het dodental opgelopen tot minimaal 100. Gelukkig niet het geval nog.
  zondag 1 januari 2017 @ 10:25:34 #48
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_167803854
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 09:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat men over aanslagen ver weg doorgaans minder spreekt heeft denk ik te maken met het ver-van-mijn-bed principe. Als je buurman wordt vermoord reageer je daarop ook geschokter dan wanneer het iemand is aan de andere kant van het land. De mensen in Turkije zullen ook minder reageren op doden in Nederland. Dat is gewoon de aard van de mens en heeft met 'racisme' (waar hier natuurlijk op gehint wordt) niet zo heel veel te maken. Hoe dichter bij jezelf dingen komen, hoe meer ze je aangrijpen. Maar dat betekent niet dat men het voor de slachtoffers daar niet net zo erg vindt natuurlijk (enkele racistische idioten daargelaten)
En daar gaat het dus gigantisch fout.

Zolang niet al het terrorisme even hard wordt veroordeeld in woord en actie kan er dus nooit een duidelijk blok tegen worden gevormd.

Laten we die fout nou eens een keer eindelijk leren in 2017 zeg pfff.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_167803919
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Vreesde wakker te worden met het dodental opgelopen tot minimaal 100. Gelukkig niet het geval nog.
Dus.. nummers tellen zwaarder dan slachtoffers?
pi_167803928
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dus.. nummers tellen zwaarder dan slachtoffers?
Nee maar vannacht toen ik ging slapen waren het er 35.
pi_167804108
quote:
Jij woont in Aleppo?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_167804356
Maar TAK of IS, is er al een aanwijzing?
  zondag 1 januari 2017 @ 11:11:50 #53
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_167804370
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:10 schreef truthortruth het volgende:
Maar TAK of IS, is er al een aanwijzing?
IS eist alles op. Zelfs de scheet van je moeder.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_167804418
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jij woont in Aleppo?
Istanbul, Taksim, en ik kijk wel linker uit dan dat ik naar een volgepropte bar ga op dit soort avonden. Ik ga al jaren niet eens meer in de buurt van het plein, en dat is nog geen 500 meter van mijn voorduer.
pi_167804483
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:11 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

IS eist alles op. Zelfs de scheet van je moeder.
IS of Al-Nusra, of een van de andere fijne extremistische groepen die jarenlang een warm welkom kregen hier. Maakt het erg veel uit tot welke subsekte de extremist die je doodschiet behoort?

Die 'held' van gisteren vond waarschijnlijk dat hij een goede daad verrichte; een frontale aanval op westers verderf in de islamitische wereld te grazen nemen terwijl ze een losbandig kerstfeest vierden (I kid you not).
pi_167804533
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

IS of Al-Nusra, of een van de andere fijne extremistische groepen die jarenlang een warm welkom kregen hier. Maakt het erg veel uit tot welke subsekte de extremist die je doodschiet behoort?

Die 'held' van gisteren vond waarschijnlijk dat hij een goede daad verrichte; een frontale aanval op westers verderf in de islamitische wereld te grazen nemen terwijl ze een losbandig kerstfeest vierden (I kid you not).
Het lijkt iig weer een islamitisch motief te hebben. En om het ongewild of gewild nog even wat kracht bij te zetten gooit de Akp de media op zwart. Misschien vergeten we het snel.
  zondag 1 januari 2017 @ 11:35:14 #57
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_167804623
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het lijkt iig weer een islamitisch motief te hebben. En om het ongewild of gewild nog even wat kracht bij te zetten gooit de Akp de media op zwart. Misschien vergeten we het snel.
Wacht eerst het onderzoek nou maar af voordat je weer over erdogan gaat miepen. :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_167804677
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wacht eerst het onderzoek nou maar af voordat je weer over erdogan gaat miepen. :')
Als de regering niet verantwoordelijk is voor de veiligheidssituatie in het land, wie dan wel?
pi_167804698
Lijkt idd meer op IS (sympathisanten), naar mijn weten maakt Nusra / Al-Qaeda niet schuldig aan zulke aanslagen op burgerdoelen tenzij ze heel specifiek 'schuldig' bezig waren zoals Charlie Hebdo.
pi_167804725
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat is al eigenlijk de trend sinds de mijnramp in Soma, de aanval op de OvJ etc werden allemaal gecensureerd. De mediaautoriteiten mogen zelf al arbitrair kiezen waar ze censuur op toepassen zonder concrete opdracht van justitie. -O-
pi_167804742
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 03:47 schreef SecretPret het volgende:

[..]

En een land met een zeer discutabele politieke leider.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  zondag 1 januari 2017 @ 11:48:32 #62
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_167804753
Niet te kritisch jongens, het is allemaal in naam van hij die almachtig is én in naam van de vrede. Onthoud dat! Het paradijs lonkt!

:N :X }:| :r

Ik heb niets met dat land en het regime maar dit verdient niemand.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_167804794
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wat is de waarde van een onderzoek over een publieke zaak als de beelden en verslagen door de Akp krampachtig in een spreekwoordelijke ton worden gedrukt?
  zondag 1 januari 2017 @ 12:04:25 #64
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_167804943
Erdogan roept dit al een hele lange tijd over zichzelf heen. Wanneer snappen de Turken nou eens dat deze halve gare het land ten gronde richt?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_167805016
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:04 schreef Old_Pal het volgende:
Erdogan roept dit al een hele lange tijd over zichzelf heen. Wanneer snappen de Turken nou eens dat deze halve gare het land ten gronde richt?
Allemaal leuk en aardig, maar dan roept ook Frankrijk, België, Duitsland en de VS dit allemaal over zich heen.
  zondag 1 januari 2017 @ 12:10:56 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167805058
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:04 schreef Old_Pal het volgende:
Geef het nog een paar maanden de tijd. De Turksr economie gaat kut, toeristen blijven weg en ondertussen is er ook allerlei stroomuitval in Istanbul. Op een gegeven moment wordt men het zat en krijg je een nieuwe staatsgreep die wel slaagt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 1 januari 2017 @ 12:29:56 #67
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167805385
Turkije = Irak 2.0
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167805415
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dan roept ook Frankrijk, België, Duitsland en de VS dit allemaal over zich heen.
Helemaal in lijn met wat jij altijd beweerd.
pi_167805510
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is al eigenlijk de trend sinds de mijnramp in Soma, de aanval op de OvJ etc werden allemaal gecensureerd. De mediaautoriteiten mogen zelf al arbitrair kiezen waar ze censuur op toepassen zonder concrete opdracht van justitie. -O-
Ik heb Erdogan altijd verdedigd toen Turkije in de lift zat als de enige die wist hoe het moest in een gecompliceerd land. Er waren toen slechts geruchten maar geen duidelijke aanwijzingen dat alles anders zou worden. Het medialandschap was nog divers, de oppositie werd er nog bij betrokken, hij verbleef niet in een belachelijk paleis en er waren vredesonderhandelingen met de PKK. Men koos voor de moeilijkste weg van de lange termijn en speelde de minst zachte heelmeester. Turkije had op die weg een stabiel en een beter ontwikkeld land kunnen worden.

De signalen van mismagement begonnen imho tijdens de Gezi-rellen. Maar Soma was het eerste voorbeeld waarin duidelijk werd dat de burger in zn algemeenheid aan het kortste eind leek te trekken en je in Turkije beter niet slachtoffer kon worden van iets of familie van een slachtoffer kon zijn.

Kan me nog een foto herinneren waarop men lijken stond te reanimeren voor de kiek met apparatuur die niet aangesloten was. Dat was een behoorlijke freakshow. De media werd om de tuin geleid en Journalisten die vraagtekens zetten werden onder druk gezet.

En dit is slecht voor de ontwikkeling. Het hele land neemt dit als voorbeeld aan en bedrijven lopen nu ook steeds meer de consumentenrechten te verknoeien met bewuste spookrekeningen. Corruptie en manipulatie loont, en je positie bij een instelling is veilig zolang je maar aan de touwtjes van de president z'n partij hangt. Een expert met kunde die een oppositiepartij aanhangt komt op de laatste plaats als er een willekeurige akp kandidaat ingezet kan worden in de zorg of het onderwijs. En met die rubberen lineaal blijft er qua logica en structuur weinig van het land over.
pi_167805538
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hebben die ook tienduizenden mensen ontslagen en gearresteerd vanwege een dom complot? Wat ten koste gaat van de veiligheid. Dat heb ik even gemist. :o
pi_167805559
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:42 schreef Triggershot het volgende:
Lijkt idd meer op IS (sympathisanten), naar mijn weten maakt Nusra / Al-Qaeda niet schuldig aan zulke aanslagen op burgerdoelen tenzij ze heel specifiek 'schuldig' bezig waren zoals Charlie Hebdo.
9/11, Madrid en Londen waren nou niet heel specifiek 'schuldige' doelen.
pi_167805561
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef Zahreddine het volgende:
Turkije = Irak 2.0
Lol. Sure.
  zondag 1 januari 2017 @ 12:41:56 #73
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167805581
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lol. Sure.
Uhu
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167805680
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Helemaal in lijn met wat jij altijd beweerd.
Ok thnx voor de nietszeggende reactie.

quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb Erdogan altijd verdedigd toen Turkije in de lift zat als de enige die wist hoe het moest in een gecompliceerd land. Er waren toen slechts geruchten maar geen duidelijke aanwijzingen dat alles anders zou worden. Het medialandschap was nog divers, de oppositie werd er nog bij betrokken, hij verbleef niet in een belachelijk paleis en er waren vredesonderhandelingen met de PKK. Men koos voor de moeilijkste weg van de lange termijn en speelde de minst zachte heelmeester. Turkije had op die weg een stabiel en een beter ontwikkeld land kunnen worden.

De signalen van mismagement begonnen imho tijdens de Gezi-rellen. Maar Soma was het eerste voorbeeld waarin duidelijk werd dat de burger in zn algemeenheid aan het kortste eind leek te trekken en je in Turkije beter niet slachtoffer kon worden van iets of familie van een slachtoffer kon zijn.

Kan me nog een foto herinneren waarop men lijken stond te reanimeren voor de kiek met apparatuur die niet aangesloten was. Dat was een behoorlijke freakshow. De media werd om de tuin geleid en Journalisten die vraagtekens zetten werden onder druk gezet.

En dit is slecht voor de ontwikkeling. Het hele land neemt dit als voorbeeld aan en bedrijven lopen nu ook steeds meer de consumentenrechten te verknoeien met bewuste spookrekeningen. Corruptie en manipulatie loont, en je positie bij een instelling is veilig zolang je maar aan de touwtjes van de president z'n partij hangt. Een expert met kunde die een oppositiepartij aanhangt komt op de laatste plaats als er een willekeurige akp kandidaat ingezet kan worden in de zorg of het onderwijs. En met die rubberen lineaal blijft er qua logica en structuur weinig van het land over.
Ik vrees dat als zelfs Turkije met haar beleid ineens weer 180 graden moet draaien dit vooralsnog alleen met Erdogan gaat, er is gewoon simpelweg in mijn ogen geen alternatief. De HDP is woordvoerder van de PKK geworden, CHP is compleet de kluts kwijt met een leider die wereldvreemd is van de Turkse burger en de nationalisten die zich in Erdogan's schaduw hebben geworpen met de MHP.
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hebben die ook tienduizenden mensen ontslagen en gearresteerd vanwege een dom complot? Wat ten koste gaat van de veiligheid. Dat heb ik even gemist. :o
Ja hoor, daar ligt het aan. :')
Alsof er voor de coup geen aanslagen gebeurde in Turkije voor er tienduizenden mensen gearresteerd en ontslagen waren. :')
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:40 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

9/11, Madrid en Londen waren nou niet heel specifiek 'schuldige' doelen.
Engeland, Amerika en Spanje waren dan ook geen willekeurige doelen. Maar allemaal gerelateerd aan het militair handelen van de desbetreffende landen in het Midden Oosten e.o. Turkije bevindt zich momenteel niet in een oorlog met Al-Qaeda/Nusrah, maar met IS.
pi_167805712
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lol. Sure.
Dit was ook de reactie op mijn steling dat Turkije op weg was om een dictatuur te worden een paar jaar geleden. Dat was onmogelijk volgens velen.

Inmiddels zijn we daar en moeten we maar even kijken hoe het land door de komende jaren trekt. Met de huidige regering en de ingeslagen weg is er iig geen weg terug. In onze wereldgeschiedenis is dat nog nooit gebeurd. En dit kunnen ze nog wel even rekken maar als de ballon knapt en de akp eruit gaat komt vermoedelijk de chaos en het grootste verval. Dan mag de media weer opgestart worden en wordt het pas duidelijk hoe diep de beerputten werkelijk zijn.
pi_167805775
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:48 schreef Triggershot het volgende:
Het kan wat zeggen over jou, maar dat kan je alleen zelf bepalen. Ik heb die stelling namelijk altijd erg eng gevonden. Ik vraag mij af of jij dat nu ook vindt.
pi_167805791
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het kan wat zeggen over jou, maar dat kan je alleen zelf bepalen. Ik heb die stelling namelijk altijd erg eng gevonden. Ik vraag mij af of jij dat nu ook vindt.
Geen idee waar je het over hebt, maar dat zegt vast wel ook wel weer wat over mij, kan je nagaan. Iig wederom thnx.
pi_167805797
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef Zahreddine het volgende:
Turkije = Irak 2.0
Neuh.
pi_167805881
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit was ook de reactie op mijn steling dat Turkije op weg was om een dictatuur te worden een paar jaar geleden. Dat was onmogelijk volgens velen.

Inmiddels zijn we daar en moeten we maar even kijken hoe het land door de komende jaren trekt. Met de huidige regering en de ingeslagen weg is er iig geen weg terug. In onze wereldgeschiedenis is dat nog nooit gebeurd. En dit kunnen ze nog wel even rekken maar als de ballon knapt en de akp eruit gaat komt vermoedelijk de chaos en het grootste verval. Dan mag de media weer opgestart worden en wordt het pas duidelijk hoe diep de beerputten werkelijk zijn.
Ja, jij gedraagt je ook als een nostradamus en doet alsof je verstand hebt van dat land.

Nou, newsflash: zo was Turkije in de jaren 70, 80 en 90 ook! Toen had de media alleen totaaaaaaaaaal geen interesse, want Turkije was toen arm en geen dreiging voor het Westen. Echt stop met doen alsof dit o zo apart is. In de voorgaande jaren was het de militaire top die dood en verderf heeft gezaaid en nu is het de beurt aan religieuzen.

Fijn dat je een paar jaar daar gewoond hebt, maar dat zegt niet alles. Turkije is geen Irak, punt
  zondag 1 januari 2017 @ 13:00:17 #80
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_167805890
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 10:25 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En daar gaat het dus gigantisch fout.

Zolang niet al het terrorisme even hard wordt veroordeeld in woord en actie kan er dus nooit een duidelijk blok tegen worden gevormd.

Laten we die fout nou eens een keer eindelijk leren in 2017 zeg pfff.
Maar wel alleen als het jullie uitkomt dan he? Want als het terrorisme van Erdogan bekritiseerd wordt, dan zijn alle Turkjes weer op hun pik getrapt.
pi_167805916
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar dat zegt vast wel ook wel weer wat over mij, kan je nagaan. Iig wederom thnx.
Als jij de stelling aanneemt dat landen deze ellende over zichzelf afroepen dan moet je niet hypocriet zijn en het nu gaan ontkennen.
pi_167805927
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als jij de stelling aanneemt dat landen deze ellende over zichzelf afroepen dan moet je niet hypocriet zijn en het nu gaan ontkennen.
Leer lezen. Maar iig weer thnx.
pi_167805949
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer lezen. Maar iig weer thnx.
Blijf maar ontwijken, en dit zegt dus inderdaad wat over jou. Onschuldige slachtoffers zijn nooit schuldig, welk land ze ook wonen. Dat jij met idiote stellingen komt dat landen er zelf schuldig aan zijn is ziek en nu krijg je het op je eigen bord.
pi_167805959
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Blijf maar ontwijken, en dit zegt dus inderdaad wat over jou. Onschuldige slachtoffers zijn nooit schuldig, welk land ze ook wonen. Dat jij met idiote stellingen komt dat landen er zelf schuldig aan zijn is ziek en nu krijg je het op je eigen bord.
Die idiote stellingen bestaan alleen in jouw idiote redenatie, dus in je hoofd, daarom zeg ik ook leer lezen en probeer het opnieuw, zoniet, bedankt voor je geweldige toevoegingen.
pi_167805960
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:00 schreef OEM het volgende:

[..]

Maar wel alleen als het jullie uitkomt dan he? Want als het terrorisme van Erdogan bekritiseerd wordt, dan zijn alle Turkjes weer op hun pik getrapt.
Ja want alle Turken zijn fan van Erdogan.
pi_167805966
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 11:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hee HiZ

Ik las dat je in Istanbul woonde.
Vind je dat er genoeg word gedaan aan veiligheidsmaatregelen door de autoriteiten, genoeg zwaarbewapende politie eenheden e.d in het straatbeeld?

Toen ik in Turkije was, zag ik haast nergens veiligheidsmaatregelen.. Heel anders dan in Brussel waar overal het leger in de straten aanwezig was.. En dat terwijl er in Turkije meer aanslagen plaatsvinden dan in België.

pi_167805970
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja want alle Turken zijn fan van Erdogan.
52%
pi_167805981
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

52%
Nee. Allemaal. Wij sterven voor onze soldaat gezonden door Allah. _O_
pi_167805987
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Ik vrees dat als zelfs Turkije met haar beleid ineens weer 180 graden moet draaien dit vooralsnog alleen met Erdogan gaat, er is gewoon simpelweg in mijn ogen geen alternatief. De HDP is woordvoerder van de PKK geworden, CHP is compleet de kluts kwijt met een leider die wereldvreemd is van de Turkse burger en de nationalisten die zich in Erdogan's schaduw hebben geworpen met de MHP.
Erdogan is aan het vervreemden van de realiteit. Het lijkt me dat we na een paar maanden of een paar jaar wel naar een situatie gaan waarop men maar eens een andere kapitein op het schip wil zetten. Dan is het niet zo belangrijk wat de Akp supporter er van vindt.

quote:
Ja hoor, daar ligt het aan. :')
Alsof er voor de coup geen aanslagen gebeurde in Turkije voor er tienduizenden mensen gearresteerd en ontslagen waren. :')
De persoonlijke liefde en latere ruzie tussen Gülen en Erdogan slaan qua resultaat het hele land om de oren. Dat deze soap zn invloed op heel Turkije heeft is in z'n essentie vrij banaal. Kleine denkers houden zich bezig met personen en grote denkers met ideeen. De ideeen lijken er niet meer te zijn.
pi_167805991
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Allemaal. Wij sterven voor onze soldaat gezonden door Allah. _O_
Jij komt toch niet in het paradijs, dus doe geen moeite.
pi_167806012
quote:
9s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij komt toch niet in het paradijs, dus doe geen moeite.
Only Allah knows.

:6
pi_167806071
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdogan is aan het vervreemden van de realiteit. Het lijkt me dat we na een paar maanden of een paar jaar wel naar een situatie gaan waarop men maar eens een andere kapitein op het schip wil zetten. Dan is het niet zo belangrijk wat de Akp supporter er van vindt.

Gezien zijn zogenaamde popular support wat redelijk stabiel is lijkt het dan dat zijn achterban mee aan het vervreemden is. Ik denk dat op een gegeven moment het volk niet vies zal zijn om op een ander te stemmen wanneer de ongenoegen toenemen, maar dan moet diegene wel eerst het volk weten aan te spreken, ik zie vooralsnog niet zo iemand op het toneel op dit moment actief zijn.

quote:
De persoonlijke liefde en latere ruzie tussen Gülen en Erdogan slaan qua resultaat het hele land om de oren. Dat deze soap zn invloed op heel Turkije heeft is in z'n essentie vrij banaal. Kleine denkers houden zich bezig met personen en grote denkers met ideeen. De ideeen lijken er niet meer te zijn.
Toch zou het krom zijn om te denken dat de aanslagen mogelijk zijn gemaakt door massaontslag en arrestatie zoals hierboven werd beweerd door de user in kwestie, de straten zijn nog meer beveiligd dan terwijl er geen ruzie was en ook terwijl er nog een bondgenootschap was tussen de twee kwam de ene na de andere aanslag.
pi_167806083
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Only Allah knows.

:6
Allah weet idd wat voor gespuis jij bent.
pi_167806108
Geeft wel weer goed aan hoe men in moslim landen over Christenen denkt

dersi4m twitterde op zondag 01-01-2017 om 12:33:40 Yesterday's headline of pro-gov't paper: 'This is the last day. This warning is the last warning. Don't celebrate (… https://t.co/brPTFDZyzm reageer retweet
pi_167806137
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:14 schreef Nintex het volgende:
Geeft wel weer goed aan hoe men in moslim landen over Christenen denkt

dersi4m twitterde op zondag 01-01-2017 om 12:33:40 Yesterday's headline of pro-gov't paper: 'This is the last day. This warning is the last warning. Don't celebrate (… https://t.co/brPTFDZyzm reageer retweet
MucahidDurmaz twitterde op zondag 01-01-2017 om 13:01:29 Just to remind:Its not pro-govt.Its anti-govt Milli Görüş's paper has been opposing the govt for more than 15years @dersi4m @Nick_Ashdown reageer retweet
pi_167806145
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:59 schreef Stimorol- het volgende:

Nou, newsflash: zo was Turkije in de jaren 70, 80 en 90 ook!

Echt stop met doen alsof dit o zo apart is. In de voorgaande jaren was het de militaire top die dood en verderf heeft gezaaid en nu is het de beurt aan religieuzen.

Wat een kansloos verloren land is het toch ook, dat Turkije.

En "echt stoppen met doen alsof dit zo apart is", deze manier van reageren over het zaaien van dood en verderf. Omdat het al zolang gebeurt....

Kansloos verloren.
pi_167806213
Wat een tyfusland.

Uit de NAVO flikkeren en Erdolf's paleis helemaal kapot bombarderen, het staat er toch maar illegaal.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167806234
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:19 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een tyfusland.

Uit de NAVO flikkeren en Erdolf's paleis helemaal kapot bombarderen, het staat er toch maar illegaal.
Omdat er aanslagen zijn gepleegd? :')
FYI: De VS zal liever Nederland uit de NAVO flikkeren dan Turkije, maar dat terzijde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2017 13:21:45 ]
pi_167806287

[ Bericht 100% gewijzigd door Zalmplaat010 op 01-01-2017 13:34:01 ]
pi_167806288
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gezien zijn zogenaamde popular support wat redelijk stabiel is lijkt het dan dat zijn achterban mee aan het vervreemden is. Ik denk dat op een gegeven moment het volk niet vies zal zijn om op een ander te stemmen wanneer de ongenoegen toenemen, maar dan moet diegene wel eerst het volk weten aan te spreken, ik zie vooralsnog niet zo iemand op het toneel op dit moment actief zijn.
Zie jij dit op democratisch vlak nog gebeuren? Het lijkt er nu op dat hij wortel geschoten heeft op zn troon en straks volledige bevoegdheid krijgt om te doen en laten wat hij wil.

quote:
Toch zou het krom zijn om te denken dat de aanslagen mogelijk zijn gemaakt door massaontslag en arrestatie zoals hierboven werd beweerd door de user in kwestie, de straten zijn nog meer beveiligd dan terwijl er geen ruzie was en ook terwijl er nog een bondgenootschap was tussen de twee kwam de ene na de andere aanslag.
Dat heeft hier idd niets mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')