http://www.bild.de/region(...).html?wtmc=twttr.shrquote:13.01.2017 - 13:17 Uhr
Köln – Die Kölner Polizei hat ihre Angaben zur Nationalität der an Silvester am Hauptbahnhof kontrollierten jungen Männer korrigiert.
Unmittelbar nach der Feier ins neue Jahr hatte die Polizei gesagt, es habe sich bei den 650 überprüften Personen überwiegend um Nordafrikaner gehandelt. Zwei Wochen später ergibt sich nun ein anderes Bild.
Demnach stammten die überprüften Männer zu einem großen Teil aus dem Irak, aus Syrien und Afghanistan, aber nur zu einem geringen Teil aus Nordafrika.
Zij staan tussen de politieke leugens en de waarheid op straat in.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:02 schreef MCH het volgende:
Politie in Duitsland, vreselijke draaikonten.
O, dus dat er een aantal hoge heren bij de politie gesneuveld zijn is onterecht geweest?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zij staan tussen de politieke leugens en de waarheid op straat in.
quote:Op maandag 16 januari 2017 14:55 schreef Charleville het volgende:
[..]
Turken hebben toch geen wapens?
quote:Op maandag 16 januari 2017 15:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je zo als Turk in de USA gaan rondlopen. Je bent gelijk neergeschoten.
Bedankt he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:35 schreef HSG het volgende:
Westerlingen zijn gewoon achterlijke racisten.
Racist.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:41 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Bedankt he.
Laten we het labeltje "achterlijk" voor jou gebruiken. Dan pakken alle Westerlingen het labeltje "racist", ok?
Ja klopt, achterlijke.quote:
Racist.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:51 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Ja klopt, achterlijke.
Gisteren nog zo racistisch bezig geweest. Zak drop gekocht. Drop met suiker. In de zak zaten zwarte en bruine drop. Echter lus ik de bruine niet dus heb ik alleen de zwarte opgegeten en de bruine weggegooid.
En vanavond weer lekker met witte doek over mijn hoofd de straten op om mijn mening te verkondigen.
Ik wil ook zo'n huwelijkquote:
In zekere zin zijn alle mensen in de kern racist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |