Amnesty heeft die bevoegdheid toch helemaal niet?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Amnesty is een louche clubje islamknuffelaars. Ze waren ook al indirect verantwoordelijk voor de aanslagen in Brussel doordat ze het brein achter de aanslagen uit een Irakese cel hebben bevrijd.
Zag laatst beelden van de hoofdstad van Zweden, zag er precies zo uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef frietenstamp het volgende:
Berlin-Neukölln 2016/2017
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://lesobservateurs.ch(...)air-photos-et-video/
Ach ja, tieners doen nu eenmaal domme dingetjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:30 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Zag laatst beelden van de hoofdstad van Zweden, zag er precies zo uit.
Gezellige boel....
Allemaal allah-akbars die met dozen vuurpijlen in het centrum rondliepen. De meeste vuurpijlen schoten ze af uit de doos waarmee ze rondsjouwden. Echt 1 grote chaos en compleet kansloos. Meeste vuurwerk vloog op ooghoogte door de straten heen.
Ja van "die" tieners waren het: "Ik zie er uit als een 35-jarige door ALLE ellende die ik heb meegemaakt, maar ik ben eigenlijk pas net 14 geworden. Mijn grijze haartjes kreeg ik toen ome Ahmed een handgranaat in onze woonkamer liet ontploffen en alle rimpels kreeg ik toen Youssef een bermbom aan het ingraven was. Mijn volwassenen bouw komt vast door het inademen van de kruitdampen, daardoor heb ik een groeimutatie ontwikkeld. Gelukkig ben ik nu veilig en kan hier weer met explosieven spelen".quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ach ja, tieners doen nu eenmaal domme dingetjes.
Welke proleet maakt er nou een foto van zijn telefoon om een Facebook tekst te delenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:58 schreef frietenstamp het volgende:
Groningen is het nieuwe Keulen![]()
[ afbeelding ]
via
Ze was te erg geschrokken.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Welke proleet maakt er nou een foto van zijn telefoon om een Facebook tekst te delen_!
Apart dat iedereen dat ontgaan is, behalve deze oplettende burger, die deze gebeurtenis dan ook nog meteen even in een breder politiek kader weet te plaatsen. Deze held heeft dan ook nog weten te achterhalen dat ze uit Keulen kwamen.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:58 schreef frietenstamp het volgende:
Groningen is het nieuwe Keulen![]()
[ afbeelding ]
via
Zuid-Korea heeft 0 vluchtelingen opgenomen. Amnesty hoor je daar nooit over.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom hameren ze dan zo op het totale gebrek aan mensenrechten in Saoedi Arabië?
Want alles haalt natuurlijk altijd het nieuws. Bij ons op school werden vroegah groepen Armenen belaagt met een stuk of 100 turken tegelijk. Dat waren echt enorme veldslagen, heeft nooit de krant gehaald. Zegt echter ook niet dat het niet gebeurde.quote:Op maandag 16 januari 2017 07:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Apart dat iedereen dat ontgaan is, behalve deze oplettende burger, die deze gebeurtenis dan ook nog meteen even in een breder politiek kader weet te plaatsen. Deze held heeft dan ook nog weten te achterhalen dat ze uit Keulen kwamen.
Als dit niet was verzonnen had ik het al wel geweten ja. Sowieso moet je wel net zo achterlijk zijn als die Emile Timmer om niet door te hebben dat hij hier een mening wil geven en daar wat gebeurtenissen bij verzint.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:36 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Want alles haalt natuurlijk altijd het nieuws.
Dit is elk jaar zo in Berlijn. Ik vind het ook idioot om te zien maar je moet dit niet opeens gaan linken aan Keulen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef frietenstamp het volgende:
Berlin-Neukölln 2016/2017
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://lesobservateurs.ch(...)air-photos-et-video/
Ik heb liever dat we deze obscure folklore niet gaan linken aan Europa.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is elk jaar zo in Berlijn. Ik vind het ook idioot om te zien maar je moet dit niet opeens gaan linken aan Keulen.
Zijn waarschijnlijk gewoon Turken die daar al jaren wonen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we deze obscure folklore niet gaan linken aan Europa.
Mag de politie van mij ze alsnog overhoop schieten als ze zo met pistolen over straat lopen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon Turken die daar al jaren wonen.
Ach ja, vuurwerkpistolen. In Duitsland gewoon verkrijgbaar volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mag de politie van mij ze alsnog overhoop schieten als ze zo met pistolen over straat lopen.
Maakt niet uit, lijkt het echt, dan behandel je het als echt. En die patronen die geladen worden in dat laatste plaatje lijken mij geen neppers.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ach ja, vuurwerkpistolen. In Duitsland gewoon verkrijgbaar volgens mij.
Blijkbaar niet in Duitsland en als je het filmpje kijkt zie je dat mannetje gewoon schieten met een vuurwerkpistool wat hij in die laatste foto aan het laden is.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit, lijkt het echt, dan behandel je het als echt. En die patronen die geladen worden in dat laatste plaatje lijken mij geen neppers.
Hopen dat de politie niet gaat luisteren naar een mad gekkie op een online forum.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mag de politie van mij ze alsnog overhoop schieten als ze zo met pistolen over straat lopen.
Zal het filmpje zo thuis eens gaan kijken.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in Duitsland en als je het filmpje kijkt zie je dat mannetje gewoon schieten met een vuurwerkpistool wat hij in die laatste foto aan het laden is.
Wen er gewoon aan dat het niet overal gaat zoals jij in het veilige NL gewend bent. Zelfs niet als het een buurland betreft.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zal het filmpje zo thuis eens gaan kijken.
Ik vind het al terecht als een politieagent iemand neerschiet die met een zwartgeverfd speelgoedpistool rondzwaait en niet luistert. Laat staan iets dat ook nog knalt. Dat je het in Duitsland blijkbaar kan kopen betekent niet dat gebruik ervan geen risico voor je is.
Wees maar gerust dat ik daaraan gewend ben hoor. Als ik mijn lekker veilige compound af ben, dan laat ik het wel na om brutaal tegen politie agenten of dergelijke te doen. Laat staan net doen of ik een vuurwapen heb..quote:Op maandag 16 januari 2017 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wen er gewoon aan dat het niet overal gaat zoals jij in het veilige NL gewend bent. Zelfs niet als het een buurland betreft.
Turken hebben toch geen wapens?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon Turken die daar al jaren wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |