Is al de hele tijd zo... Is weirdquote:Op zondag 1 januari 2017 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
11!
[..]
Dit nummer klinkt dof, maar misschien ligt het aan het nummer zelf?
Bij dit nummer vind ik het origineel ook net niet lekker klinken qua kwaliteit, maar ik hoor dat dit aardig tegen oversturing aan hikt en de bas is duidelijk aanwezig terwijl de middentonen een stuk minder zijn.quote:
SAM is het jaar begonnen met default settings blijkbaar.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij dit nummer vind ik het origineel ook net niet lekker klinken qua kwaliteit, maar ik hoor dat dit aardig tegen oversturing aan hikt en de bas is duidelijk aanwezig terwijl de middentonen een stuk minder zijn.
ACG bypass aan staan (of hoe het ook moge heten)?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
SAM is het jaar begonnen met default settings blijkbaar.
Dat zocht ikquote:Op zondag 1 januari 2017 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
ACG bypass aan staan (of hoe het ook moge heten)?
Het zijn er drie, zelfs.... (nog beter)quote:Op zondag 1 januari 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
espresso. Ik zou door een deur kunnen met deze zangeres
dibs op de linker!quote:
#16 in de Engelse hitlijst in 2000. Daarna nog twee vervolgsingles die minder presteerden; daarna was het overquote:
en dan ook nog Linkin Park - Hands Held Highquote:Op zondag 1 januari 2017 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het geluid is nu aardig goed in orde.
Tikkeltje welquote:
nah, is gewpooon een virtueel shotje caffeinequote:Op zondag 1 januari 2017 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er gebeurd? Is er iemand koffie komen brengen, Knokkels?
quote:Op zondag 1 januari 2017 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
Welk één ranzigheid, zo op de eerste dag van 2017
|quote:
ik laat me graag verrassen, maar ik zal er zo eentje DM'enquote:Op zondag 1 januari 2017 16:15 schreef knokkels het volgende:
Jullie hebben vast wel verzoekjes, toch![]()
hey Elf, de beste wensenquote:
Van mij mag je ook verlengen hoor, als je zin hebtquote:Op zondag 1 januari 2017 16:24 schreef knokkels het volgende:
hmmmmmm nog een half uurtje! Wie neemt zo over? Neemt iemand zo over?
quote:Op zondag 1 januari 2017 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag je ook verlengen hoor, als je zin hebt
Ik zeg daarop:quote:
quote:Programma van vandaag
14:49 - 17:20 DJ Knokkels - Welcome to 2017!
Ohh dat was een forumwide test toen. Geen idee waar het over gingquote:Op zondag 1 januari 2017 16:37 schreef Sfeermaker het volgende:
ik heb een 'alert' in m'n inbox staan van 29 februari 2016 van Danny en die zie ik nu pas, geen idee wat dat moet voorstellen?
Was een foutje, geloof ik. Is destijds een MED-topic over geweest.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:37 schreef Sfeermaker het volgende:
ik heb een 'alert' in m'n inbox staan van 29 februari 2016 van Danny en die zie ik nu pas, geen idee wat dat moet voorstellen?
Datdus!quote:
ja volgens mij draaide jij die laatst, heb het lied intussen wel 15x afgespeeld via Spotifyquote:Op zondag 1 januari 2017 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZekerIk heb laatst de cd-single hiervan gegrabt (en ook een paar andere nummers va D:Ream).
De single-versie is de de Perfecto-remix (edit) van Paul Oakenfold. Daar is ook een langere versie van. Er is ook nog een originele D:Ream-versie.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:40 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ja volgens mij draaide jij die laatst, heb het lied intussen wel 15x afgespeeld via Spotify
was een mix, vandaarquote:Op zondag 1 januari 2017 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Hé... ik dacht al: wat hoor ik? Een mash-up!
Dat kannie he.. Dat mijn stem niet meer door de radio heenkomt.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:42 schreef Sfeermaker het volgende:
beter geen twijfel meer dan niet meer praten, toch
Daar heb je mij voor he, om die pareltjes op te duiken. Arethaquote:Op zondag 1 januari 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze kende ik trouwens niet. Nooit geweten dat Aretha dit nummer ook heeft uitgevoerd.
Zegt er eentje watquote:
Paul Oakenfoldquote:Op zondag 1 januari 2017 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De single-versie is de de Perfecto-remix (edit) van Paul Oakenfold. Daar is ook een langere versie van. Er is ook nog een originele D:Ream-versie.
Overigens staat het tweede album van D:Ream, getiteld World, niet op Spotify. Ik heb Shoot Me With Your Love al eens gedraaid. Binnenkort nog een ander nummer van die cd. En ook Unforgiven; de derde single van het eerste album.
OVNIMOONquote:
nah, fixedquote:Op zondag 1 januari 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het slotje komt alweer angstvallig dichtbij
en er komt er eentje jonguh.. zo danquote:Op zondag 1 januari 2017 17:18 schreef EggsTC het volgende:
Wel lekker dit,.. ik heb nog niet geslapen... dit is wel ff ontspannend men.
Ik heb het heel burgerlijk gehouden dit jaar. Zowel de viering van oudejaarsavond alsook de bedtijd. Om een uurtje of 03:00 gaan slapen, kort na elven wakker.quote:
elfletterig, elf uur wakker worden.. Sounds goodquote:Op zondag 1 januari 2017 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het heel burgerlijk gehouden dit jaar. Zowel de viering van oudejaarsavond alsook de bedtijd. Om een uurtje of 03:00 gaan slapen, kort na elven wakker.
tailquote:
Zou maar zo kunnenquote:Op zondag 1 januari 2017 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
elfletterig, elf uur wakker worden.. Sounds good![]()
11:11 wakker geworden? Zou helemaal goed zijn
En zojuist lees ik dat Water Flow vandaag al twee keer is gedraaid op 3FM...quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
10. Klyne - Water Flow
Dit Nederlandse duo flikt het gewoon: twee jaar op rij in de Top 10 van mijn jaarlijst. Vorig jaar met Closer, nu met Water Flow. Terwijl de BBC ze draait, is de aandacht van 3FM nog steeds ondermaats.
quote:Op zondag 1 januari 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren schreef ik:
[..]
En zojuist lees ik dat Water Flow vandaag al twee keer is gedraaid op 3FM...
Kan je net aan een pak koffie kopen, moet je bijleggen ookquote:
echt hequote:
Ik zou graag meer invloed hebben op de playlist van 3FM, dat is zekerquote:Op zondag 1 januari 2017 17:29 schreef knokkels het volgende:
[..]Er wordt dus geluisterd! Wie zegt dat online radio geen invloed heeft, is wrong
0 euroquote:Op zondag 1 januari 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier 10. Daar win je de oorlog ook niet mee.
vet hè?! hier zijn de mannen van IM zo goed inquote:
Ik merkte het bij vorige online stations. Wij draaiden artiest X, paar maanden, soms weken, soms dagen werd het overgenomen door de mainstream radioquote:Op zondag 1 januari 2017 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou graag meer invloed hebben op de playlist van 3FM, dat is zeker
Ik heb wel eens de lieve som van 1.75 gewonnen!quote:
zelfde voor jou!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan je net aan een pak koffie kopen, moet je bijleggen ook![]()
Goed nieuwjaar DDM
Oh, Matrix.... dan heb ik er ook nog eentje voor je.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:35 schreef EggsTC het volgende:
Juno ook altijd goed... niet voor niets een de soundtrack voor de Matrix gemaakt.
Mona Lisa Overdrivequote:Op zondag 1 januari 2017 17:35 schreef EggsTC het volgende:
Juno ook altijd goed... niet voor niets een de soundtrack voor de Matrix gemaakt.
Ik heb in het verleden de hits veel beter voorspeld dan in 2016 (uitgerekend het jaar dat ik begon met draaien bij Radio 49). Afgelopen jaar eigenlijk alleen Youngr met Out Of My System.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik merkte het bij vorige online stations. Wij draaiden artiest X, paar maanden, soms weken, soms dagen werd het overgenomen door de mainstream radio
Vaker draaienquote:Op zondag 1 januari 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden de hits veel beter voorspeld dan in 2016 (uitgerekend het jaar dat ik begon met draaien bij Radio 49). Afgelopen jaar eigenlijk alleen Youngr met Out Of My System.
Maar ja... er komt sowieso bar weinig in de hitlijsten terecht dat mijn smaak is. Ik blijf hopen op Matthew Koma, trouwens. Kan nog steeds.
is dat ook in NL te koop?quote:Op zondag 1 januari 2017 17:38 schreef EggsTC het volgende:
Stoppen met roken,... probeer Tabex. Dat halveert serieus je cravings.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2017 17:38 schreef EggsTC het volgende:
Stoppen met roken,... probeer Tabex. Dat halveert serieus je cravings.
[ afbeelding ]
Yep, done that ... dat ging goed tot ik een telefoontje kreeg van een vervelende klant. Ik MOEST toen koste wat kost gaan rokenquote:Op zondag 1 januari 2017 17:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon net als ik doen: geen nieuwe tabak meer kopen.
maar als je een peuk opsteekt he, wat voel je dan eigenlijk?quote:Op zondag 1 januari 2017 17:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep, done that ... dat ging goed tot ik een telefoontje kreeg van een vervelende klant. Ik MOEST toen koste wat kost gaan roken
Alleen de verslaving, daarna de gewoonte als je het puur bekijkt.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
maar als je een peuk opsteekt he, wat voel je dan eigenlijk?
dit is een veel gezondere verslavingquote:Op zondag 1 januari 2017 17:50 schreef Sfeermaker het volgende:
was een chille show, knok
oh je hebt weer met een half uur verlengd zie ik
ik ken iemand die na een week intensief roken blind is geraaktquote:Op zondag 1 januari 2017 17:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen de verslaving, daarna de gewoonte als je het puur bekijkt.
"Zo, dit is mijn laatste shaggie" is een zin die ik heel vaak heb uitgesproken in mijn HOOFD.
En dan zit er toch een pakje shag bij je volgende boodschappen.
Het gerookte vlees is zwak
youtube it!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:52 schreef DevFreak het volgende:
ik denk dat ik zo eens wat akkoorden ga oefenen op mijn piano
het zou me wel leuk lijken om ergens in een muziekvereniging te gaan spelen ofzo, maar de verenigingen hier in de buurt hebben geen behoefte aan pianisten
moet ik het filmen?quote:
Is wel een stimlans voor je, zie ik aan je reactiequote:Op zondag 1 januari 2017 17:54 schreef DevFreak het volgende:
[..]
moet ik het filmen?
ik ben nog maar een beginner, hoor!
de stofzuigersongquote:
Er is nog niet zoveel te horen hoorquote:Op zondag 1 januari 2017 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel een stimlans voor je, zie ik aan je reactie
Je kunt ook in een band gaan spelen natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:52 schreef DevFreak het volgende:
ik denk dat ik zo eens wat akkoorden ga oefenen op mijn piano
het zou me wel leuk lijken om ergens in een muziekvereniging te gaan spelen ofzo, maar de verenigingen hier in de buurt hebben geen behoefte aan pianisten
Ja joh, gewoon hier ofzo..quote:Op zondag 1 januari 2017 17:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te horen hoor
maar misschien wel tof om te laten horen
Van mij mag je natuurlijk doorgaan!quote:Op zondag 1 januari 2017 18:07 schreef knokkels het volgende:
zijn jullie me al zat, wil iemand het overnemen, of zal ik gewoon doorgaan?
Ik had al zo'n voorgevelvoorgevoelquote:
Van mij mag je doorgaan hoorquote:Op zondag 1 januari 2017 18:07 schreef knokkels het volgende:
zijn jullie me al zat, wil iemand het overnemen, of zal ik gewoon doorgaan?
quote:Op zondag 1 januari 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag je doorgaan hoorTenzij je het zelf zat bent, natuurlijk
Het was mijn eerste track, first take. Wat klinkt het ruk zegquote:
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben gewoon wakker hoor.
En dit is de nummer 23 uit mijn jaarlijst
Ik was even mentaal aan het herstellen van het nummer dat eraan vooraf ging.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:32 schreef knokkels het volgende:
[..]FLOP! FLOP! Wat was hij denkende
Ow. wacht
https://vimeo.com/197693704quote:Op zondag 1 januari 2017 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon hier ofzo..
Ik heb laatst ook nog wat van eigen hand laten horen
en waarom? Goed nummer toch wel.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
12,6 miljoen keer gespeeld op Spotify; nul aandacht in Nederland
quote:
over welk nummer gaat het?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
12,6 miljoen keer gespeeld op Spotify; nul aandacht in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |