Sara lijkt me? Ook een typische oudjaarsnachtplaat voor mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Die van Fleetwood Mac ken ik nog niet, maar ik vind bijna alles wat ik van ze hoor goed, dus ik ben benieuwd
Decks Darkquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vind dat Present Tense van RH in de lijst moet, maar dat zal nooit gebeuren ben ik bang
Nepsiquote:
deze is best goedquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Die van Fleetwood Mac ken ik nog niet, maar ik vind bijna alles wat ik van ze hoor goed, dus ik ben benieuwd
Wat is je voornemen: meer kunstmatige zoetstoffen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hier light. Ben al begonnen aan mijn goede voornemens
Echt welquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Die is echt geweldig vind ikquote:
Light-rum?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hier light. Ben al begonnen aan mijn goede voornemens
Yes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sara lijkt me? Ook een typische oudjaarsnachtplaat voor mij
Ja, ik stop ook met oliebollen eten.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de tekst zo bizar goed is moet je het instrumentaal wel heel erg verkloten, wil het nummer níet briljant zijn.
Dat is hier niet het geval.
Vind ik een niemendalletje maar wel eentje met een briljante tekstquote:
Voor 51 weken zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, ik stop ook met oliebollen eten.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef Cee het volgende:
270 Starman David Bowie![]()
![]()
> een van mijn stemlijstje
Ik vind beide niet te hachelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Pepsi Max lekkerder dan Cola light
quote:
Ook op gestemdquote:270 Starman David Bowie![]()
![]()
> een van mijn stemlijstje
Met rum goed te nassen hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind beide niet te hachelen
Aspartaam rommel
Hey Sara, Saraquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet koppelen aan het daadwerkelijke liedje
Homegenotquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Starman eigenlijk wel op oudjaarsdag verwacht. Maar goed, we krijgen nog wel een paar (nare) verrassingen op oudjaarsdag ben ik bang
Aspartaam komt mijn huis niet inquote:
quote:
ik drink alleen cola door de rum af en toe. Met citroen is het te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind beide niet te hachelen
Aspartaam rommel
Ik had wel verwacht dat hij in de lijst zou komen maar niet dat hij zó hoog zijn debuut zou krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Starman eigenlijk wel op oudjaarsdag verwacht. Maar goed, we krijgen nog wel een paar (nare) verrassingen op oudjaarsdag ben ik bang
Iets met een wolkquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet precies wat ze nou doen
Hoax, het is van: Haar naam was Sara, een hele lieve meid...quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey Sara, Sara
Whatever will be, will be
nee, Stevia is lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aspartaam komt mijn huis niet in
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat ie er uberhaupt niet in stondquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij in de lijst zou komen maar niet dat hij zó hoog zijn debuut zou krijgen.
Ook nietquote:
Verdomme...quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey Sara, Sara
Whatever will be, will be
Ik vind dat zo vies.... Pepsi Max dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Pepsi Max lekkerder dan Cola light
die vind ik echt geniaal en wordt nog steeds mooier en mooier.quote:
Waar zijn die haarden van Dru eigenlijk gebleven? Dat was ook wel een traditie de afgelopen paar jaar.quote:
Ja, dit is overigens een betere plekquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gotye...stond die niet ooit op 25?
Met een verrassing bedoel ik van die platen die 600 plaatsen zijn doorgestegen naar het oudjaarsgenot. Zoals Die ene van Adele die vorig jaar op 1700 stond bijvoorbeeld. Of het liedje van Kensington dat vorig jaar laag stond. Ofzo.quote:
Pepermunt maken.quote:
Alle baby-boomers hebben nu zo'n ding.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Waar zijn die haarden van Dru eigenlijk gebleven? Dat was ook wel een traditie de afgelopen paar jaar.
ja, wat een schande was dat!quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gewoon je lichaam het zoete afleren.quote:
Wie niet..quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent ook dit gevoel
Zit dat ook in zero? Ik vond Cola Zero. Life (die groene) vind ik ook wel lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aspartaam komt mijn huis niet in
te weinig.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Blijft een mooie deze
Wel flink gedaald lijkt me?
*Geeft Grouchie een virtuele hug*quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
koffie zonder suiker vind ik intussen best te drinkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam het zoete afleren.
Dat Bossanova gitaartje in Present Tense is voor mij onverslaanbaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
die vind ik echt geniaal en wordt nog steeds mooier en mooier.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja zoiets en dat was veel te hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
*Geeft Grouchie een virtuele hug*
ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koffie zwart. Geboren uit luiheid omdat ik geen zin had steeds melk en suiker te halenquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie zonder suiker vind ik intussen best te drinken
Godverdommequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet nog 1400 plaatsen dalen en dan ben ik tevreden.
Ik dacht eerst; Die heeft een mooie comeback!quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Cee het volgende:
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat dit Sting is.
Vooral als hij hoog zingt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Cee het volgende:
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat dit Sting is.
Dat gaat wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet nog 400 plaatsen dalen en dan ben ik tevreden.
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie zonder suiker vind ik intussen best te drinken
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
ja maar wel laag genoeg wmbquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan staat ie nog steeds in de lijst
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn er echt viesveel
Weer aan t chocken dus. Taylor mentaalt hem altijd de moederquote:
quote:
Bruiswater met mint is lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.
Mooiste zin uit deze plaat:
"Now and then I think of all the times you screwed me over"
chocola zonder suiker dat gaat idd nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.
Mooiste zin uit deze plaat:
"Now and then I think of all the times you screwed me over"
yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |