Of gewoon een mashup? Lucy in the Sky with Diamonds on my Neck?quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel wisselen met Lucy in the Sky with Diamonds
Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
KNap van de Jeugd. Ik vond ze al tien keer niks en dat is nu 20 keer![]()
LSD lijkt wel vaker een thema in liedjes te zijn..quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
k dacht altijd dat dit nummer over anale seks ging. "Bolle bips..een gore flinke afstand van je hemellichaam (ster)".. maar t blijkt gewoon wel over LSD te gaan
En dan ook nog Metallica erachter aanquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Twee fijne liedjes achter elkaarIk vind niet dat dit lied te hoog staat.
Eensch! Daarom extra veel respect!quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had na Watskeburt trouwens niet echt verwacht dat die groep GEEN eendagsvlieg zou blijken te zijn.
Ik vind Hollereer ook wel lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had na Watskeburt trouwens niet echt verwacht dat die groep GEEN eendagsvlieg zou blijken te zijn.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie variatie aan complete melodieuze herrie en dan nog wat. 7/10.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
En daarna the Eaglesquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan ook nog Metallica erachter aan
Klopt. En dat hun werk steeds beter werd. "Ja, Natuurlijk..." is echt van begin tot eind fantastisch. Manon vond ik dan weer iets minderquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Het is dat hierna een wereldnummer komt, anders had ik echt even iets anders gedaan..
Eens. Ze hebben vriend en vijand verrastquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
da's dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |