Of gewoon een mashup? Lucy in the Sky with Diamonds on my Neck?quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel wisselen met Lucy in the Sky with Diamonds
Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
KNap van de Jeugd. Ik vond ze al tien keer niks en dat is nu 20 keer![]()
LSD lijkt wel vaker een thema in liedjes te zijn..quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
k dacht altijd dat dit nummer over anale seks ging. "Bolle bips..een gore flinke afstand van je hemellichaam (ster)".. maar t blijkt gewoon wel over LSD te gaan
En dan ook nog Metallica erachter aanquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Twee fijne liedjes achter elkaarIk vind niet dat dit lied te hoog staat.
Eensch! Daarom extra veel respect!quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had na Watskeburt trouwens niet echt verwacht dat die groep GEEN eendagsvlieg zou blijken te zijn.
Ik vind Hollereer ook wel lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had na Watskeburt trouwens niet echt verwacht dat die groep GEEN eendagsvlieg zou blijken te zijn.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie variatie aan complete melodieuze herrie en dan nog wat. 7/10.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
En daarna the Eaglesquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan ook nog Metallica erachter aan
Klopt. En dat hun werk steeds beter werd. "Ja, Natuurlijk..." is echt van begin tot eind fantastisch. Manon vond ik dan weer iets minderquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Het is dat hierna een wereldnummer komt, anders had ik echt even iets anders gedaan..
Eens. Ze hebben vriend en vijand verrastquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Fred_B het volgende:
da's dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Nog steeds een kutkopquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:42 schreef nozem het volgende:
1 Pepijn Lanen voor je topic!
[ afbeelding ]
Vooral dat als ze zin hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Klopt. En dat hun werk steeds beter werd. "Ja, Natuurlijk..." is echt van begin tot eind fantastisch. Manon vond ik dan weer iets minder
Live ook prima te pruimen (als ze zin hebben)
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's dus precies hetzelfde
duurt maar 7 minutenquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had niks gemist als ik dat nummer nooit had gehoord
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze postquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
One staat er ook in, ook op gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom kan dit nummer niet gewoon wisselen met One?
Heerlijke kernboodschap ditquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie Metallica.
Mooiste, durf ik wel te stellen. Wel VEEL te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |